Het ligt nooit aan haar, het ligt aan de beschrijving op de verpakking enz...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:23 schreef lojanda het volgende:
Kenzy is weer allerlei smoesjes aan het verzinnen.. rijst is kut en de messen zijn niet scherp.
Klopt ik hoor de bewoners ook vaak negatief praten over haar koken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan haar, het ligt aan de beschrijving op de verpakking enz...
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt ik hoor de bewoners ook vaak negatief praten over haar koken.
Het is niet voor niets dat zij niet echt is afgevallen in de tijd dat ze daar is.. continu stopt ze eten in haar mond als ze aan het koken is. Ze heeft zowat al een maaltijd op tegen de tijd dat ze klaar is met koken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:27 schreef OmaJacky het volgende:
Als we deze in 6 snijden zegt zoe dan heb je er 5 over , is dat voor de niet viseters vraagt sasha...... ehhh nu zijn er nog maar 2 over want er worden er 3 geproefd.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:34 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze krijgen 6 stukjes pp of hoor ik dat niet goed.
Nou daar zullen ze wel vol van zitten.. krijg nu al medelijden met Erik.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:34 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze krijgen 6 stukjes pp of hoor ik dat niet goed.
En een stuk meer hygiėnischquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:35 schreef Chanel5 het volgende:
Doe handschoenen aan Sas, werkt misschien wat beter
Daar gaat tiano niet blij van wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan mag de frituurpan wel aan....
Dat zei Tiano al , dat hij dat wel ging doen. Kennis zei nog je hebt toch nog chips voor vanavond.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan mag de frituurpan wel aan....
Die gaat helemaal over de ruk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou daar zullen ze wel vol van zitten.. krijg nu al medelijden met Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |