Nou gelukkig lang niet allemaal maar er zitten er idd een paar tussen waarvan ik me kan voorstellen dat paps en mams daar niet blij van worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan zijn ze dat allemaal, zonder uitzondering hoor ik de jongeren daar zo schelden.
Ik zou echt niet zo kunnen werken, ruim altijd meteen op wat ik niet meer nodig heb. Als je dan ziet hoe Jeff in de keuken werkt, tussendoor afwast en de keuken netjes houdt en als hij klaar is een schone keuken achterlaat, wereld van verschilquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:59 schreef Frummelie het volgende:
Ooh kijk die keuken, ik zou gek worden..
Tiano liet zelfs zijn kadootje voor KimK (lees: zakje snoep) inpakken door Mexx die vervolgens weer Zoe riepquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:59 schreef Frummelie het volgende:
Sas is gaan liggen... ben benieuwd wie Kenzy komt assisteren...
Sascha kan beter naar huis gaan, er zit niet echt verbetering in, wat wil je daar dan nog...
[..]
Nou echt... luie flikker...
Ik ook, ik word al overspannen als er een minuscuul uienschilletje ligt...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zo kunnen werken, ruim altijd meteen op wat ik niet meer nodig heb. Als je dan ziet hoe Jeff in de keuken werkt, tussendoor afwast en de keuken netjes houdt en als hij klaar is een schone keuken achterlaat, wereld van verschil
Een naam opbouwen door bijv. deel te nemen aan een realtiyprogramma en er vervolgens gretig gebruik van willen makenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:05 schreef Harry het volgende:
Vlogger, YouTuber, of DJ. Je kan er relatief makkelijk en zonder opleiding heel rijk mee worden. Maar voor hoeveel mensen is dat weggelegd. En je moet HEEL GOED zijn!
Ik denk dat er zeker 10 in de Loods zitten met dat idee.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een naam opbouwen door bijv. deel te nemen aan een realtiyprogramma en er vervolgens gretig gebruik van willen maken
Je slaat hiermee de spijker op z'n kop inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik denk dat er zeker 10 in de Loods zitten met dat idee.
Misschien geen DJ worden. Maar wel op tv komen en van daaruit naam en faam maken. Zoe bijvoorbeeld.
Maar van alle RLS's hoor van 95% niets meer.
Ja dat is waar, Jeff werkt ook netjes... ik hou d'r van.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zo kunnen werken, ruim altijd meteen op wat ik niet meer nodig heb. Als je dan ziet hoe Jeff in de keuken werkt, tussendoor afwast en de keuken netjes houdt en als hij klaar is een schone keuken achterlaat, wereld van verschil
Wendy, Kenzy...... Wie de nummer drie?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:19 schreef Inka het volgende:
Ze doet dat vrij subtiel. Alledrie de vrouwen waar hij mee in bed heeft gelegen zijn zo niet leuk volgens Wanda
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Wendy, Kenzy...... Wie de nummer drie?
Mirthe heeft er weleens geslapen maar toen lag Kenzy er ookquote:
Babettequote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Wendy, Kenzy...... Wie de nummer drie?
En met haar "geslapen"quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij de borsten gegrepen
Maar dat zegt Jappie niet
Is aan de beurt bij de DJ-set.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:30 schreef Frummelie het volgende:
Waar is Kim K, die heb ik ook nog niet gezien vandaag....
Snap niet wat ze in hem zien, zit nu echt niets lekkers, leuks moois of opwindends aan aan die man/knulquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:32 schreef Kakadylo het volgende:
Je kan veel over Jeff zeggen maar die was wars voor al die vrouwelijke aandacht en raakte smoorverliefd op notabene KimD
Ik vind hem wel een leuke kop hebben, ik vind alleen z'n karakter vaak ruk... in het begin vond ik hem echt leuk hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet wat ze in hem zien, zit nu echt niets lekkers, leuks moois of opwindends aan aan die man/knul
IK ga maar niet zeggen wat ik van zijn kop vindtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een leuke kop hebben, ik vind alleen z'n karakter vaak ruk... in het begin vond ik hem echt leuk hoor.
Dat doe je toch voor jezelf, dat is toch leuk ..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
Een feestje onder elkaar, ik snap dat optutten en mooi aankleden dan nooit
Kan ik wel raden...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ga maar niet zeggen wat ik van zijn kop vindt
Ik kan me wel voorstellen dat vrouwen Jeff leuk vinden. Hij heeft iets over zich, zijn humor, zijn uiterlijk wat wel leuk is (karakter ff vergeten) Het is mijn type totaal niet, dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet wat ze in hem zien, zit nu echt niets lekkers, leuks moois of opwindends aan aan die man/knul
Da's geen kop maar 'n harsesquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ga maar niet zeggen wat ik van zijn kop vindt
Ik vind zijn uiterlijk echt niet leuk, zelfs een beetje aso.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat vrouwen Jeff leuk vinden. Hij heeft iets over zich, zijn humor, zijn uiterlijk wat wel leuk is (karakter ff vergeten) Het is mijn type totaal niet, dat dan weer niet.
Ja ze kan er niks van ....quote:
Bij Babbel kan dat niet zomaar met die mannelijke kaaklijn, arnold schwarzeneggerjukbenen en diepe lage plakstemquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:50 schreef Inka het volgende:
Moirama heeft al verschillende dames opgemaakt. Ze roepen dat ze een smallere, kleinere neus lijken te hebben nu. Babs, grijp die kans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |