Lekker druk met z'n haar...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:09 schreef Dotteke het volgende:
En daar hebben we Martin in de douche
Ja en dan z'n oog aantikken, dat is echt een tic hoor..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Ik moet altijd lachen als Martin met zijn haar bezig is
Dat moge duidelijk zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en dan z'n oog aantikken, dat is echt een tic hoor..
Schoenen aan doenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Wat zit Martin nog te doen op het bankje in de keuken.
EEn van zijn laatste dagen als managerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Marciano heeft zich ook bij de bro's gevoegd..
Wie bepaalde dat ( had geluid nog niet aan)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:24 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze hebben niet genoeg getraind als Marciano manager af is, gaat er meer getraind worden... gezellig...
Woensdag toch een nieuwe..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn van zijn laatste dagen als manager
Martin zei dat.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie bepaalde dat ( had geluid nog niet aan)
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Eunice ook uit bed en Erik ligt met zijn ogen open nog even na te genieten in zijn warme bed (denk ik)
Ik snap nooit dat al de mannen altijd zo met sport bezig zijn in een RLSquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Eunice ook uit bed en Erik ligt met zijn ogen open nog even na te genieten in zijn warme bed (denk ik)
Ik vind het ook vreselijk irritant en die van Eunice helemaal.... blehquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat al de mannen altijd zo met sport bezig zijn in een RLS
Zo saai om naar de kijken altijd.
ZOmeteen natuurlijk ook weer die oefeningen van Eunice
Ja dag in dag uit wel. Maar het hoort er nu eenmaal bij (soms helaas)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook vreselijk irritant en die van Eunice helemaal.... bleh
Ze wilde die paperclip toch niet meer in haar bed?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:45 schreef Frummelie het volgende:
Jappie en Wendy gezellig bij elkaar in bed.... Jappie zal wel weer een preek krijgen van z'n schatje... Wanda..
Nee, maar je ziet de wonderen zijn de wereld nog niet uit...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wilde die paperclip toch niet meer in haar bed?
Hij klaagde eerst even dat het lang onrustig was bij hem op de slaapkamerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:53 schreef Frummelie het volgende:
Owww Erik is wakker en is aant sporten in de loods, druk bezig aant heen en weer rennen.
Nu even uitrusten op het bankje.
Ja ik hoorde het, veel kletsen geloof ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij klaagde eerst even dat het lang onrustig was bij hem op de slaapkamer
What? dat heb ik niet gezien. Grappig. Ik heb ook niet de hele avond gekeken. Zag wel JW die tijdens kaarten vroeg wat er met Esther was. Wendy zei: moe en verdrietig.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
Ik zag gisteren JW met Eunice in z'n armen, hij droeg haar en draaide rondjes heerlijk dansend op de muziek... ik weet eigenlijk niet of Esther dat gezien heeft...
Ik moest er zo om lachen...
Was echt hilarisch om te zien JW met dat kleine vrouwtje in z'n armen...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
What? dat heb ik niet gezien. Grappig. Ik heb ook niet de hele avond gekeken. Zag wel JW die tijdens kaarten vroeg wat er met Esther was. Wendy zei: moe en verdrietig.
Alweer verdrietig? vroeg hij toen en weet je waarom?
Ja zei Wendy. Verdrietig om wat er vroeger gebeurd is.
Oh dat,zei hij toen en ging door met kaarten.
Die man moet toch vreselijk muf ruiken,zonder zeep en Zo weinig hij zijn kleren wast en nooit uit hangt of zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:07 schreef Frummelie het volgende:
Erik staat ook weer eens onder het gemalen water, jammer dat er niet een beetje doucheschuim bij komt kijken...
Je wil toch ook schoon ondergoed aan als je gedoucht hebt en inderdaad lekkere schone kleren. .quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die man moet toch vreselijk muf ruiken,zonder zeep en Zo weinig hij zijn kleren wast en nooit uit hangt of zo.
Maar ja hij zegt het gaat al miljoenen jaar goed zonder zeep....heb je ooit een aap zich zien wassen met zeep?🙃
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
Ik zag gisteren JW met Eunice in z'n armen, hij droeg haar en draaide rondjes heerlijk dansend op de muziek... ik weet eigenlijk niet of Esther dat gezien heeft...
Ik moest er zo om lachen...
Ja hij moet les geven,was afgesproken vanaf 9.00 uur. Eerst les geven dan 'savonds feest van Marciano met clubmuziek,je weet tochquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:27 schreef Frummelie het volgende:
Zouden ze geweten hebben dat de DJ set binnen kwam, apart dat Imadidin al in de keuken stond, dat is normaal niet zo'n snelle Jelle...
Haha Frum weet niks.... dat blijkt weer wel...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja hij moet les geven,was afgesproken vanaf 9.00 uur. Eerst les geven dan 'savonds feest van Marciano met clubmuziek,je weet toch
Dus vanavond feest?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja hij moet les geven,was afgesproken vanaf 9.00 uur. Eerst les geven dan 'savonds feest van Marciano met clubmuziek,je weet toch
Hoop het, maar ik denk de 1ste week van de nieuwe manager..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:42 schreef Frummelie het volgende:
Ik denk dat de zoemer vandaag gaat voor eliminatie..
Eigenlijk zijn alle zoemers voor eliminatie op maandag geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:42 schreef Frummelie het volgende:
Ja zou ook goed kunnen..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Hoop het, maar ik denk de 1ste week van de nieuwe manager..
superleuk! Dat zal Esther niks vinden...quote:
wie heeft een adocaat?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:38 schreef Silves het volgende:
Weten niet meer hoe ze rond moeten komen, verwachten steun en hebben beiden een advocaat ingehuurd...nouja zeg, ga werken ipv van daar vakantie te vieren, en hopen dat je 9 ton binnen haalt..
Misschien verrassen ze ons wel..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle zoemers voor eliminatie op maandag geweest
Die voor Leila ging op maandag .. de eliminatie zelf was op dinsdag
Jaa we zitten er klaar voorquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:42 schreef Frummelie het volgende:
Dacht 300quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:53 schreef Silves het volgende:
Wat een kabels in kamer 4..hoeveel was dit om te huren ? dacht rond 3a4 00 euro voor 24 u? ben benieuwd les geven met koptelefoon op..
Knap hoor, zonder stoned te zijn deze keer,quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dacht 300
En Ima gaat les geven?
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Knap hoor, zonder stoned te zijn deze keer,
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
[..].. heb je genoten van je meisjes...
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien mag hij eerst even naar K5 om te klappen
En zelfs daar zit hij misquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:58 schreef engine het volgende:
Martin heeft maar èèn iemand die hij kan vertrouwen en dat is Marciano.
Ja ze ging lekker, Zoe had geen schijn van kans....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:56 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vooral Mirthe.. Zoë even lesje boksen gegeven.
Erik?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:00 schreef engine het volgende:
Voetbal is belachelijk. Staat er z'n vent met handschoenen aan en dan noemen ze het voetbal!
Jaquote:
Ik hoop dat die afscheidsfeestjes volgende maand ook voorbij zijn, na het bro-tijdperkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Afscheidsfeest/ diner Marciano volgens mij.
Mijn ouwe opa...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:57 schreef greysbones het volgende:
Het hele EJVJL doet matin geen goed
Die man gaat er elke dag ouder uit zien
Zoiets .. wat brengt de cateraar?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Afscheidsfeest/ diner Marciano volgens mij.
Het is met al die camera's daar een complete tv-studio.quote:
Of, zij benut als actieve vrouw heel veel mogelijkheden.....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die moet ook altijd vooraan zitten...
oh, ze is al fatsoenlijk gaan zittenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:14 schreef schizolientje het volgende:
Esther heeft zich verleidelijk gedrapeerd op de bank naast................ je raadt t al 10 uur en dan al liggen
Het oogt daar zo ongezellig, en het schijnt daar frisjes te zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is met al die camera's daar een complete tv-studio.
Kantoor ruimte is t ook een stuk frisser heb ik gehoordquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het oogt daar zo ongezellig, en het schijnt daar frisjes te zijn
Ja, daar ookquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kantoor ruimte is t ook een stuk frisser heb ik gehoord
Dan hebben de anderen er geen last vanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is met al die camera's daar een complete tv-studio.
JW omdat die niks geen geld kreeg tijdens de coronaperiode.quote:
Slecht voor je haarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:41 schreef engine het volgende:
Kim K moet 2x per dag douchen en 1x per dag haar haren wassen.
Dat zei Babbel ookquote:
En eens. Ze voert ook niet bijzonder veel uit ofzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:42 schreef puzziepie het volgende:
Verder belachelijk dat ze zo vaak doucht
Nee en ze staat vaak mega lang onder de douchequote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zei Babbel ook
[..]
En eens. Ze voert ook niet bijzonder veel uit ofzo.
Veel dj's produceren ookquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:46 schreef Harry het volgende:
Voor degenen die vinden dat Dj's mooie muziek maken, dat doen ze niet, ze herhalen bestaande muziek.
En ja, ik kom uit de tijd van echte instrumenten
Had jij een 12-snarige gitaar?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:46 schreef Harry het volgende:
Voor degenen die vinden dat Dj's mooie muziek maken, dat doen ze niet, ze herhalen bestaande muziek.
En ja, ik kom uit de tijd van echte muziek instrumenten
Ik ook , heb ook klassieke lessen gehad en ik ben het niet eensquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:46 schreef Harry het volgende:
En ja, ik kom uit de tijd van echte muziek instrumenten
Als bijna 60-jarige ga ik daar ook vaak naar toe. Hoe harder hoe beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:47 schreef puzziepie het volgende:
Ik ga graag naar techno feestjes
Muziek is muziek
Als ie het nu nog niet snapt gaat het 'm niet wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Martin bakt er vooralsnog niets van.
Klassieke muziek is ook muziek je houdt er van of nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:47 schreef puzziepie het volgende:
Ik ga graag naar techno feestjes
Muziek is muziek
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Klassieke muziek is ook muziek je houdt er van of niet
Martin wil vooral bekend wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:57 schreef pingu66 het volgende:
Mattin en DJ worden ......ik zie het niet
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:59 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Janet: mayonaise op je ei???
Wanda: lakker man!
Sushiquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:03 schreef Harry het volgende:
Marciano: de keuken gaat zo dicht. Er komt een doek voor de keuken. Rond 17.00 uur is het thema Uit eten.
Kenzy zegt, dat ze de hele dag in de keuken bezig zal zijn. Ze wil niet omkleden.
De anderen gaan raden wat ze zullen gaan eten.
Mooi is dat en wat als je koffie wilt of naar de plee moet?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:03 schreef Harry het volgende:
Marciano: de keuken gaat zo dicht. Er komt een doek voor de keuken. Rond 17.00 uur is het thema Uit eten.
Kenzy zegt, dat ze de hele dag in de keuken bezig zal zijn. Ze wil niet omkleden.
De anderen gaan raden wat ze zullen gaan eten.
Dat doek hangt voor de keuken je kan gewoon naar de wc en koffie en thee zal wel in devloods staan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi is dat en wat als je koffie wilt of naar de plee moet?
Daar had Kenzi het over met boodschappen doen in kantoor. Mischien nog meer dingen want lijkt me best veel werk sushi maken voor 25 mensen als avond eten.quote:
Daarom denk ik cartering erbij..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar had Kenzi het over met boodschappen doen in kantoor. Mischien nog meer dingen want lijkt me best veel werk sushi maken voor 25 mensen als avond eten.
Voor toilet en douche moet je toch door de keuken, de wasmachines die staan gelijk links.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat doek hangt voor de keuken je kan gewoon naar de wc en koffie en thee zal wel in devloods staan.
feestje ?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:17 schreef puzziepie het volgende:
Wat staat er vandaag op de planning?
De hele keuken wordt afgeschermd door Kenziquote:
Ja maar waarom dan zo geheimzinnig?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mag catering alleen Jumbo bol.com marktplaats
Dat wil marcianno zo......"verassing"quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan zo geheimzinnig?
Jaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:34 schreef spapaars het volgende:
Alles moeten afdekken, en het zijn potdorie allemaal volwassenen in die peuteropvang.
Klopt wel Jannet kan af en toe echt bitchen in de keuken ( ook tegen Wendy)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:33 schreef Harry het volgende:
Allemachtig, hoe Martin een boterham met ei naar binnen schrokt.....
Mexx blijkt een aanvaring met Janet te hebben gehad. Over een bord, voor Rupert......
Mexx: ik heb dat steeds meer met haar. Dat is niet slim. Ze commandeert mij.
Mexxquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:36 schreef engine het volgende:
Wanda is al op de hoogte dat Jappie weer bij Wendy geslapen heeftiemand komt constant naar haar toe om dat te vertellen. Mexx geloof ik.
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat het door de loods gonst dat ze sushi gaan eten...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat wil marcianno zo......"verassing"
Volgens mij zijn er bewoners die geen vis eten...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat het door de loods gonst dat ze sushi gaan eten...
En op de nachtstreams Jasper met Wendy en Wanda.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:36 schreef engine het volgende:
Wanda is al op de hoogte dat Jappie weer bij Wendy geslapen heeftiemand komt constant naar haar toe om dat te vertellen. Mexx geloof ik.
Het is wel te hopen dat ze daar rekening mee gehouden hebben... maar ja met Eunice en Esther gaat het ook vaak fout..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:39 schreef Verida het volgende:
Volgen
[..]
Volgens mij zijn er bewoners die geen vis eten...
Die zullen niet zo blij zijn met sushi
Misschien geen al te populaire mening maar voor mij voegt Janet eigenlijk helemaal niks toe want dan zag ik nog liever Maddyquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Klopt wel Jannet kan af en toe echt bitchen in de keuken ( ook tegen Wendy)
Jasper mag geen vis.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:39 schreef Verida het volgende:
Volgen
[..]
Volgens mij zijn er bewoners die geen vis eten...
Die zullen niet zo blij zijn met sushi
Hoe meer aandacht Wanda er zelf ook aan besteed , hoe erger ze het maaktquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:44 schreef Inka het volgende:
Ja ja Jappie, geloof je het zelf dat het tactiek is om bij Wendy in bed te kruipen. Hij gaat wel ver in die rol.
En Wanda geeft een jaloerse reactie zo met haar dit gaat niet de goede kant op.
Wanda heeft duidelijk gevoelens voor Jappie zoals Esther dat ook heeft met JW maar ze kan er niks mee en dat zal knagenquote:
Ja klopt kan ook prima zonder vis lekker zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoë luuuuuuust dat nieieiet.
En GJ waarschijnlijk ook niet.
Maar je hebt ook sushi zonder vis.
Ze reageert nogal bozig op Jappie , dat zegt veelquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda heeft duidelijk gevoelens voor Jappie zoals Esther dat ook heeft met JW maar ze kan er niks mee en dat zal knagen
Mijn hemelquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:52 schreef Harry het volgende:
Wendy: en Martin, heeft mijn paperclipje je helemaal tot moes geslagen??
Martin heeft een geel-paars oog.
Altijd al gevonden. Ventje probeert aansluiting te vinden en loopt daarom achter iedereen aan. Eerst was dat bij Jeff en nu bij Wanda en binnenkort weer bij iemand anders. Daarnaast weet hij wat drank betreft geen maat te houden.. hij kan nooit een glaasje drinken want die fles moet leeg. Helaas gebeurt dat regelmatig en eindigt hij bij Wendy in bed.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:47 schreef Flow3r het volgende:
Nou Wen hij ligt niet bij je omdat ie je zo leuk vindt, het is 'een plan '![]()
wan loser
Jappie kruipt gewoon bij iedere vrouw in bed die dat toelaat en waarin ie zelf minimaal geïnteresseerd is. Vervolgens is ie echter smoorverliefd geworden op Wanda en die gevoelens zijn wederzijds maar zij zit in een relatie en wil die luxe etentjes niet opgeven. Jappie is een avonturier en zijzelf kassajuf. Vervolgens valt Jappie weer terug in zijn oude patroon waarbij hij bovendien Wanda jaloers maakt waardoor ie twee vliegen in één klap slaat. Zo zou je het ongeveer wel kunnen samenvatten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:46 schreef Frummelie het volgende:
Jappie is dus met een afleidingsmanoeuvre bezig...
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie kruipt gewoon bij iedere vrouw in bed die dat toelaat en waarin ie zelf minimaal geïnteresseerd is. Vervolgens is ie echter smoorverliefd geworden op Wanda en die gevoelens zijn wederzijds maar zij zit in een relatie en wil die luxe etentjes niet opgeven. Jappie is een avonturier en zijzelf kassajuf. Vervolgens valt Jappie weer terug in zijn oude patroon waarbij hij bovendien Wanda jaloers maakt waardoor ie twee vliegen in één klap slaat. Zo zou je het ongeveer wel kunnen samenvatten.
Je zou bijna zeggen dat Isaac een oortje in heeft met een directe lijn naar K5quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:00 schreef Harry het volgende:
Isaac: elke stap die je zet, weet ik wat je aan het doen bent.
Achteraf is het zo makkelijk een koe in de kont te kijken...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:13 schreef Harry het volgende:
Jeffrey en Isaac vinden dat ze opdracht van Ik ben in de Loods met....., veel beter hadden gespeeld.
Slechter dan Leila kan geeneensquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:13 schreef Harry het volgende:
Jeffrey en Isaac vinden dat ze opdracht van Ik ben in de Loods met....., veel beter hadden gespeeld.
Die twee zijn zo goed, zeggen ze zelfquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:13 schreef Harry het volgende:
Je hebt je opgegeven voor een spelshow en dat het tegenvalt snap ik volkomenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
Hij wil zijn favoriete sport op de kaart zetten.. zal vast lukken zo
Ja had veel meer spel verwacht en ook spannendequote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hebt je opgegeven voor een spelshow en dat het tegenvalt snap ik volkomen
Maar vervolgens verkleed je je als vrouw en heb je een fles wodka als beste vriend
Hij was er nooit ik denk dat zijn vrouw het heel goed zelf allemaal kan regelen. Hij kan nog geen luier verwisselen of een maaltijd voor zijn kinderen kinderen maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:15 schreef IkFok het volgende:
Isaak is een control freak. Dat was de eerste 2 maanden moeilijk omdat die thuis altijd alles regelde.
Wat is eigenlijk de hele context erachter? Maakt dit niet gelijk duidelijk dat Kenzy ongeschikt is?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:19 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou wel eens effe een kijkje in de keuken willen hebben...
Jij bent een bekende van isaac?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij was er nooit ik denk dat zijn vrouw het heel goed zelf allemaal kan regelen. Hij kan nog geen luier verwisselen of een maaltijd voor zijn kinderen kinderen maken.
Afscheidsfeestje manager Marciano.... waarschijnlijk hebben ze geen ander slachtoffer voor de sushi...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de hele context erachter? Maakt dit niet gelijk duidelijk dat Kenzy ongeschikt is?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:29 schreef IkFok het volgende:
[..]
Zag dit ook. Wat Erik aan het doen was met die rare bewegingen weet ik niet
Beter bestelt ie gewoon weer een taart en met daarop al die vervelende koppen want dit is geheimzinnig gedoe om niksquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Afscheidsfeestje manager Marciano.... waarschijnlijk hebben ze geen ander slachtoffer voor de sushi...
Ik ga een Rondje Zwolle fietsenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:30 schreef puzziepie het volgende:
Saaie streams trouwens
Ik maar eens boodschappen doen
ho ho, hij heeft in de loods van Zoe geleerd hoe je een wasmachine moet bedienenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij was er nooit ik denk dat zijn vrouw het heel goed zelf allemaal kan regelen. Hij kan nog geen luier verwisselen of een maaltijd voor zijn kinderen kinderen maken.
Ah joh lekker tijdverdrijf een taart kopen is ook zo makkelijk..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter bestelt ie gewoon weer een taart en met daarop al die vervelende koppen want dit is een geheimzinnig gedoe om niks
Gaan ze die niet zelf makenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:31 schreef Deisyy het volgende:
Wordt de keuken afgeplakt om niet te laten zien dat ze die sushi niet zelf maken?
Ja toen stopte hij zijn kleren in de droger ipv de wasmachine (expres gedaan om Zoë een "goed," gevoel te geven)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ho ho, hij heeft in de loods van Zoe geleerd hoe je een wasmachine moet bedienen
Omdat hij door de camera wordt gevolgd?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:34 schreef Flow3r het volgende:
Er wordt overal gekletst maar de regie kiest er weer voor om zwijgzame Erik te volgen![]()
er uittt met die vent
Oh dan toch wel volgens mij. Kenzi zou de hele dag in de keuken gaan staan heb ik gelezen.quote:
Stream 3?quote:
ik vind het juist wel altijd rustgevend die manquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:34 schreef Flow3r het volgende:
Er wordt overal gekletst maar de regie kiest er weer voor om zwijgzame Erik te volgen![]()
er uittt met die vent
De helft wordt tijdens het voorbereiden al opgegeten door de schijf van vijfquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:31 schreef Deisyy het volgende:
Wordt de keuken afgeplakt om niet te laten zien dat ze die sushi niet zelf maken?
veel te vaakquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat hij door de camera wordt gevolgd?
Wat een geheimzinnigheidquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jawel van de week bestelden ze sushi rijst wasabi zo'n rolmatje zeewier. Diepvries vis
Gaat ze de sushi in haar eentje maken?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:35 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dan toch wel volgens mij. Kenzi zou de hele dag in de keuken gaan staan heb ik gelezen.
Erik loop een beetje met zijn ziel onder zijn arm ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Het lijkt, dat Erik zijn ei niet kwijt kan. Drenteld een beetje om zichzelf geen lijkt het. Piekeren
is rustgevendquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik weet niet welke stream ik moet kiezen, de DJ's of Erik die buiten in de zon. Ze zijn beide zo spannend dat ik geen keus kan maken
24 kitchen is weer on stream met Kenzyquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik weet niet welke stream ik moet kiezen, de DJ's of Erik die buiten in de zon. Ze zijn beide zo spannend dat ik geen keus kan maken
Met Sasquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat ze de sushi in haar eentje maken?
Precies. Goed zichtbaarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik loop een beetje met zijn ziel onder zijn arm ja.
Jawel van de week bestelden ze sushi rijst wasabi zo'n rolmatje zeewier. Diepvries visquote:
Mango's ?!?!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zag kenzy al druk mango's snijden...
Ik dacht al, het is best een werk voor 25 man, die zijn nog wel even aan het rollenquote:
Ook al zo spannend, we worden maar verwend nu een paprika in beeld. Dit wil je toch niet missenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
24 kitchen is weer on stream met Kenzy
Met de mango’s is ze inmiddels klaar nu bezig met de paprika en Sas is bezig met de avocado’squote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jawel van de week bestelden ze sushi rijst wasabi zo'n rolmatje zeewier. Diepvries vis
[..]
Mango's ?!?!
Ja ze was bezig met een oranje achtig iets was geen avocado maar het ging een beetje snel, dus ik ging er vanuit dat het een mango was...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
Mango's ?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |