Ja had veel meer spel verwacht en ook spannendequote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hebt je opgegeven voor een spelshow en dat het tegenvalt snap ik volkomen
Maar vervolgens verkleed je je als vrouw en heb je een fles wodka als beste vriend
Hij was er nooit ik denk dat zijn vrouw het heel goed zelf allemaal kan regelen. Hij kan nog geen luier verwisselen of een maaltijd voor zijn kinderen kinderen maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:15 schreef IkFok het volgende:
Isaak is een control freak. Dat was de eerste 2 maanden moeilijk omdat die thuis altijd alles regelde.
Wat is eigenlijk de hele context erachter? Maakt dit niet gelijk duidelijk dat Kenzy ongeschikt is?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:19 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou wel eens effe een kijkje in de keuken willen hebben...
Jij bent een bekende van isaac?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij was er nooit ik denk dat zijn vrouw het heel goed zelf allemaal kan regelen. Hij kan nog geen luier verwisselen of een maaltijd voor zijn kinderen kinderen maken.
Afscheidsfeestje manager Marciano.... waarschijnlijk hebben ze geen ander slachtoffer voor de sushi...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de hele context erachter? Maakt dit niet gelijk duidelijk dat Kenzy ongeschikt is?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:29 schreef IkFok het volgende:
[..]
Zag dit ook. Wat Erik aan het doen was met die rare bewegingen weet ik niet
Beter bestelt ie gewoon weer een taart en met daarop al die vervelende koppen want dit is geheimzinnig gedoe om niksquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Afscheidsfeestje manager Marciano.... waarschijnlijk hebben ze geen ander slachtoffer voor de sushi...
Ik ga een Rondje Zwolle fietsenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:30 schreef puzziepie het volgende:
Saaie streams trouwens
Ik maar eens boodschappen doen
ho ho, hij heeft in de loods van Zoe geleerd hoe je een wasmachine moet bedienenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij was er nooit ik denk dat zijn vrouw het heel goed zelf allemaal kan regelen. Hij kan nog geen luier verwisselen of een maaltijd voor zijn kinderen kinderen maken.
Ah joh lekker tijdverdrijf een taart kopen is ook zo makkelijk..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter bestelt ie gewoon weer een taart en met daarop al die vervelende koppen want dit is een geheimzinnig gedoe om niks
Gaan ze die niet zelf makenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:31 schreef Deisyy het volgende:
Wordt de keuken afgeplakt om niet te laten zien dat ze die sushi niet zelf maken?
Ja toen stopte hij zijn kleren in de droger ipv de wasmachine (expres gedaan om Zoë een "goed," gevoel te geven)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ho ho, hij heeft in de loods van Zoe geleerd hoe je een wasmachine moet bedienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |