Die DJ toestand zou al wel komen toch alleen als er geld was zou er een etentje vooraf komenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:34 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ja als je jezelf belangrijk vind dan organiseer je wat he
Voor 200 euro kom je een heel eind..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wat voor 25 man sushi kost?
Dom van de FEBOquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:36 schreef Ebinas het volgende:
Het zal voorlopig ook wel niet ophouden, met al die persoonlijke doelen.
Leuk voor hun dat wel, maar verder saaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik denk dat het wel meer heeft gekost dan 200,-quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor 200 euro kom je een heel eind..
K denk dat wat ze nu allemaal hebben gekocht het ook in die buurt zal zijn.
Zat net even de kijkcijfers te bekijken en het lijkt voldoende.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dom van de FEBO
Want echt tv kunnen ze er ook niet van maken
Saaie tv
Maar goed er zal vanavond een sloot drank ik gaan
Kijken of Martin zich dit keer wel kan gedragen
Van de week zei hij ook zoiets maar toen ging het over zichzelf.. dat zei mijn vrouw gisteren ookquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Erik een schuine mop. Eunice geeft aan dat ze stijf is, waarop Erik zei, dat zei je vriend vanochtend ook nog. Iets in die trand
Ja daarom juist.. als je een paar grote boxen met een actie besteld kom je denk ik goedkoper uitquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meer heeft gekost dan 200,-
Maar wat heb je dan genoeg voor 25 personen avond eten?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor 200 euro kom je een heel eind..
K denk dat wat ze nu allemaal hebben gekocht het ook in die buurt zal zijn.
ze kunnen toch geen sushi bestellen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja daarom juist.. als je een paar grote boxen met een actie besteld kom je denk ik goedkoper uit
En dan dat zelfvoldane lachje erbij en dat ja knikkenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van de week zei hij ook zoiets maar toen ging het over zichzelf.. dat zei mijn vrouw gisteren ook![]()
Zo niet grappig en uit de mond van Erik ook erg akward vind ik.
Het is een spellen RLSquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:46 schreef lojanda het volgende:
Waarom nu weer spelletjes op de stream?? Laat buiten zien daar worden tenminste gesprekken gevoerd.. of laat de keuken zien waar ze bezig zijn met het voorbereiden van de sushi.
Van mij mogen zie al die kaarten en spelletjes in de kachel gooien.. zo niet leuk om naar te kijken
Zeker wel. Wij hebben het laatst ook laten komen voor 20 mensen en toen waren we 140 euro kwijt. We hadden 14 stuks pp.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan genoeg voor 25 personen avond eten?
Weet ik niet maar volgens mij is er al eerder wat bezorgd dus zou best kunnen met overleg dat het mag.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze kunnen toch geen sushi bestellen?
Maar daar zat vast geen Erik en Bern tussen 😉🤣quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker wel. Wij hebben het laatst ook laten komen voor 20 mensen en toen waren we 140 euro kwijt. We hadden 14 stuks pp.
In de zin van opdrachten maar dit gaat toch nergens over.. meteen als ze hun ogen open hebben roept er al wel iemand “zullen we keezen”quote:
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar daar zat vast geen Erik en Bern tussen 😉🤣
Thais kregen ze van de Febo (dit klinkt een beetje raar, alsof ze thaise ktoketten uit de muur haalden) 🤣quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Weet ik niet maar volgens mij is er al eerder wat bezorgd dus zou best kunnen met overleg dat het mag.
Hadden ze toch verdiend met een opdracht? Was niet normaal toen die hoeveelheid bakken die er stonden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Thais kregen ze van de Febo (dit klinkt een beetje raar, alsof ze thaise ktoketten uit de muur haalden) 🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |