Woehoequote:
Weet je wat voor 25 man sushi kost?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:46 schreef lojanda het volgende:
Ik vraag me af of ze niet goedkoper uit zijn met sushi bestellen. Vaak kun je grote boxen bestellen die in verhouding een stuk goedkoper zijn. Als je ziet wat ze nu allemaal aan producten hebben moeten kopen is echt voor veel geld.
Belachelijk veelquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wat voor 25 man sushi kost?
Ga minimaal uit van 20,- pp x 25. Duur grapjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wat voor 25 man sushi kost?
Dat mogen ze niet volgens mij. Tis bol.com Jumbo of marktplaats. Of als ze cadeaubonnen winnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:46 schreef lojanda het volgende:
Ik vraag me af of ze niet goedkoper uit zijn met sushi bestellen. Vaak kun je grote boxen bestellen die in verhouding een stuk goedkoper zijn. Als je ziet wat ze nu allemaal aan producten hebben moeten kopen is echt voor veel geld.
Serotonine tanken voor de hersenenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
3 graden en ze zit buiten alsof het hoog zomer is die Eucine
Ik zie er meerdere buiten in de zon liggen
Dat gaan we natuurlijk weer krijgen, zodra de zon komt liggen ze hele dagen buiten te bakkenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Serotonine tanken voor de hersenen
Zo versier je geen vrouwen Erikquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Erik een schuine mop. Eunice geeft aan dat ze stijf is, waarop Erik zei, dat zei je vriend vanochtend ook nog. Iets in die trand
Dat er maar veel gezopen mag worden terwijl wijzelf het nuchter gadeslaanquote:
Lekker in de zon. Zou ik zeker aanradenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaan we natuurlijk weer krijgen, zodra de zon komt liggen ze hele dagen buiten te bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |