Genieten tochquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Even zon en Wendy heeft het iedee dat het augustus is
Babette heeft het idee dat ze aan het strand zit
Hoe dan ook.. het is nooit voldoende of goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:56 schreef pingu66 het volgende:
Een loods waar alleen maar basis behoeften zijn, daar us niets meer van over en toch klagen de meesten (ook "de oudjes")
Ik vind die twee niets aan eerlijk gezegdquote:
Maar dat mag toch ookquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die twee niets aan eerlijk gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja dat klopt maar ik bedoel ze hadden het niet zelf besteld via thuisbezorgd want op die site kunnen ze niet( het lijkt noord Korea wel)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hadden ze toch verdiend met een opdracht? Was niet normaal toen die hoeveelheid bakken die er stonden.
Ja dat is waar.. werd geleverd door de FEBO.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik bedoel ze hadden het niet zelf besteld via thuisbezorgd want op die site kunnen ze niet( het lijkt noord Korea wel)
Bern weet ik niet maar Erik zie ik toch bijna iedere dag. Eten krijgen van een ander of extra krijgen. Ook laatst mrt friet kwam Isaac langs met nog extra friet Erik stak zijn vinger op terwijl zijn mond en bord nog vol lag. Isaak sloeg hem daarom ook over.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee gelukkig nietmaar die kunnen van wat ze nu maken ook geen twee borden eten.
Dat klopt maar in dit geval bedoel ik de sushi. Ze maken dat nu zelf maar dat zal ook niet zoveel zijn dat een Erik of Bern daar dan twee volle borden van kunnen nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bern weet ik niet maar Erik zie ik toch bijna iedere dag. Eten krijgen van een ander of extra krijgen. Ook laatst mrt friet kwam Isaac langs met nog extra friet Erik stak zijn vinger op terwijl zijn mond en bord nog vol lag. Isaak sloeg hem daarom ook over.
" je hebt nog,eerst anderen....."
Ik krijg er ook trek van.quote:
Ik ga straks brie halen denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |