Kachinggggggquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:38 schreef lojanda het volgende:
Echt heel weinig wat ze krijgen en als je zag wat er allemaal besteld werd.. lekker kostenplaatje zo..
En terecht, mijn kleinkinderen van 9 en 8 eten er al zo'n 10 tot 15.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou daar zullen ze wel vol van zitten.. krijg nu al medelijden met Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daarom ook.. hoe hebben ze niet afgegeven op het managerschap van Jeff en over hoe oneerlijk hij was.. Marciano doet precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kachingggggg
En andere evenementen mogen nog geen 100,- kosten
Dan is er ook nog allemaal drank voor vanavond
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
KimD een beetje vals of gewoon jaloers .......![]()
[ afbeelding ]
KimD over de tieten van Mirthe - 27 januari 2023.Mirthe en Kim gaat niet samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kim heeft in haar hoofd dat mirthe doet alsof ze lief en onschuldig is ..
En als Kim wat in de hoofd heeft gaat dat er nooit meer uit![]()
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Tsjaaa feestje Marciano, dan kan het allemaal en als het vrouwtje jarig is, kan het ook allemaal..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kachingggggg
En andere evenementen mogen nog geen 100,- kosten
Dan is er ook nog allemaal drank voor vanavond
Dat wordt een wagyu JW.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch geen masseren meer wat ze doet.. dat noem ik verkrachten van de spieren
Moet vaak een paar keer terugspoelen om nou te begrijpen wat KimD nu eigenlijk zegtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe en Kim gaat niet samen
Ook een drankje opquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet vaak een paar keer terugspoelen om nou te begrijpen wat KimD nu eigenlijk zegt
Hij vindt het echt leukquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed om te zien dat Jeff zo enthousiast is en weer wat om handen heeft .....
Moet wel morgen weer ingeleverd wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed om te zien dat Jeff zo enthousiast is en weer wat om handen heeft .....
Persoonlijk doelletje incomingquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:47 schreef engine het volgende:
[..]
Moet wel morgen weer ingeleverd worden
Gaan wij er ook een kopenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:48 schreef engine het volgende:
Maar zijn er meerdere enthousiast. Zie het nog wel gebeuren dat ze een dj set uit de prijzenpot kopen.
Dan is het vaak ietsje pietsje duidelijkerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee hoor ook gewoon als ze broodnuchter is
Daar schijnt hij ook meer voor de mooi te staanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef Frummelie het volgende:
Het is ook wel lekker geregeld, Marciano wil een feest en doet er zelf geen ene malle moer aan.
Heeft een plankje gezaagd voor de bar....thats all...
Staat nu lekker te voetballen met de bro's... heeft zelf een eettentje dus ik had hem eigenijk wel in de keuken verwacht..
Toch denk ik dat Kim daar wel een beetje gelijk in heeft. Mirthe is voor het spel een gevaarlijkequote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe en Kim gaat niet samen
Haar vriendje Jeff is het onderhand gewend maar die moet het soms ook drie keer achterelkaar vragenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is het vaak ietsje pietsje duidelijker
Jepquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Kim daar wel een beetje gelijk in heeft. Mirthe is voor het spel een gevaarlijke
Moet je wel Ima erbij hurenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaan wij er ook een kopen
Ik wil nu ook
Lijkt me best leukquote:
Jazeker, die doet zich veel dommer voor dan ze in werkelijkheid is, ik mag deze manier van spelen wel ....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch denk ik dat Kim daar wel een beetje gelijk in heeft. Mirthe is voor het spel een gevaarlijke
Ja op deze manier is een persoonlijk doel wel leukquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zien we Ima eens losgekoppeld van Ruppie en bezig met iets, wat hij erg leuk vindt
Ja zou ook wel willen proberenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk
Hij doet het echt leuk
Mirthe is aardig slim maar tegelijk best wereldvreemd en dat is een aparte mixquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van wat ik begreep is dat zijn ex het eigenlijk runt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar schijnt hij ook meer voor de mooi te staan
Mssn kan Tiano zelf de handen eens uit de mouwen steken, tis zijn feestje tochquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:56 schreef Frummelie het volgende:
Sas is gaan liggen... ben benieuwd wie Kenzy komt assisteren...
Sascha kan beter naar huis gaan, er zit niet echt verbetering in, wat wil je daar dan nog...
Ze is wel fanatiek met DJ'en in ieder gevalquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tis ook echt wel een tokkie hoor..
Idd lekker naar huisquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:56 schreef Frummelie het volgende:
Sas is gaan liggen... ben benieuwd wie Kenzy komt assisteren...
Sascha kan beter naar huis gaan, er zit niet echt verbetering in, wat wil je daar dan nog...
Dan zijn ze dat allemaal, zonder uitzondering hoor ik de jongeren daar zo schelden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou echt... luie flikker...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn kan Tiano zelf de handen eens uit de mouwen steken, tis zijn feestje toch
Ben niet vies van heerlijke scheldkanonnades maar zulk taalgebruik is maximaal onaantrekkelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |