quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig fragmentje van gisteravond, helaas is de audio ruk .....![]()
[ afbeelding ]
Jasper had Martin naar huis moeten slaan - 27 januari 2023.Het waren muizenstootjes van Jappie. We moeten hem nu niet neer gaan zetten als een Mike TysonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ligt een beetje aan de soort sushi en hoe groot ze zijn maar gemiddeld denk ik een stuk of twaalf.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:13 schreef Frummelie het volgende:
Hoeveel sushi per persoon heb je nodig.... hier ben je nog wel even druk mee...
Ik lust het niet, dus geen idee.
Gelijk heeft ze.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:04 schreef lojanda het volgende:
Dat vind ik nu geluk zegt Babette, de eerste zonnestralen.. wordt ik helemaal blij van.
Ik tel ze nooitquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:13 schreef Frummelie het volgende:
Hoeveel sushi per persoon heb je nodig.... hier ben je nog wel even druk mee...
Ik lust het niet, dus geen idee.
Beetje karig idd maar ik begreep dat die ook kipfingers krijgen. Het wordt een heus kinderfeestjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:15 schreef Frummelie het volgende:
Met alleen komkommer is voor de niet vis eters, nou lekker dan...
Zo hejj dan zouden ze plus minus 300 stuks moeten maken....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de soort sushi en hoe groot ze zijn maar gemiddeld denk ik een stuk of twaalf.
Volgens mij zijn er voor de niet viseters ook kipfingers, waar ze sushi van kunnen maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:15 schreef Frummelie het volgende:
Met alleen komkommer is voor de niet vis eters, nou lekker dan...
Thnxquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik tel ze nooit
En de één maakt ze dikker dan de ander, dat maakt ook best nog een verschil.
Dat vind ik echt lullig, ze hadden toch wat kipfilet kunnen grillen en dat in reepjes.... slappe hap weer.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beetje karig idd maar ik begreep dat die ook kipfingers krijgen. Het wordt een heus kinderfeestje
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt lullig, ze hadden toch wat kipfilet kunnen grillen en dat in reepjes.... slappe hap weer.
Ja is heel veel werk.. ik kook graag maar in sushi maken zie ik het nut niet.. gelukkig gaat bestellen veel sneller en Is een stuk handigerquote:
Oooh ja, die heb ik wel zien liggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er voor de niet viseters ook kipfingers, waar ze sushi van kunnen maken.
Ik bestel het ook altijd. Bespaart idd veel werk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja is heel veel werk.. ik kook graag maar in sushi maken zie ik het nut niet.. gelukkig gaat bestellen veel sneller en Is een stuk handiger
Het ligt nooit aan haar, het ligt aan de beschrijving op de verpakking enz...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:23 schreef lojanda het volgende:
Kenzy is weer allerlei smoesjes aan het verzinnen.. rijst is kut en de messen zijn niet scherp.
Klopt ik hoor de bewoners ook vaak negatief praten over haar koken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan haar, het ligt aan de beschrijving op de verpakking enz...
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt ik hoor de bewoners ook vaak negatief praten over haar koken.
Het is niet voor niets dat zij niet echt is afgevallen in de tijd dat ze daar is.. continu stopt ze eten in haar mond als ze aan het koken is. Ze heeft zowat al een maaltijd op tegen de tijd dat ze klaar is met koken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:27 schreef OmaJacky het volgende:
Als we deze in 6 snijden zegt zoe dan heb je er 5 over , is dat voor de niet viseters vraagt sasha...... ehhh nu zijn er nog maar 2 over want er worden er 3 geproefd.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:34 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze krijgen 6 stukjes pp of hoor ik dat niet goed.
Nou daar zullen ze wel vol van zitten.. krijg nu al medelijden met Erik.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:34 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze krijgen 6 stukjes pp of hoor ik dat niet goed.
En een stuk meer hygiënischquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:35 schreef Chanel5 het volgende:
Doe handschoenen aan Sas, werkt misschien wat beter
Daar gaat tiano niet blij van wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan mag de frituurpan wel aan....
Dat zei Tiano al , dat hij dat wel ging doen. Kennis zei nog je hebt toch nog chips voor vanavond.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan mag de frituurpan wel aan....
Die gaat helemaal over de ruk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou daar zullen ze wel vol van zitten.. krijg nu al medelijden met Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |