Godsamme wat een farce was dat.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:59 schreef Bugno3 het volgende:
Mag de "ALFRED LOOPT LEEG" persco in de OP? Die mogen we nooit vergeten.
Daar was hij ook gewoon op aan het wachten natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk z'n volledige contract en die assistent ook, dus zal wel een paar miljoen zijn.
Beetje zaakwaarnemer timmert dat natuurlijk wel dicht dus zelfs als hij de handdoek in de ring had gegooid was dat met een premie gegaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar was hij ook gewoon op aan het wachten natuurlijk
Ook niet zo heel raar toch? Je gaat op zo'n moment niet zelf opstappen als je weet dat je een zak geld mee krijgt als je ontslagen wordt.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar was hij ook gewoon op aan het wachten natuurlijk
Lijkt me gewoon een competente assistent, anders was hij ook wel ontslagen.quote:
Jaknikkers hebben ook meestal dat ze mogen blijven zitten, geen idee of hij dat is.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een competente assistent, anders was hij ook wel ontslagen.
Op basis van wat zou hij het wel aan de praat kunnen krijgen met hetzelfde materiaal?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Onze Godenzonen komen dit wel weer te boven. Zeker onder leiding van ex-godenzoon Johnny.
Weet ik niet, ik denk dat hij gewoon prima functioneert. Wel zou ik graag Bogarde terug zien komen voor de groepsdynamiek.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jaknikkers hebben ook meestal dat ze mogen blijven zitten, geen idee of hij dat is.
Denk vanwege het Ajax-DNA dat nog steeds verspreid zit onder de selectie en staf.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op basis van wat zou hij het wel aan de praat kunnen krijgen met hetzelfde materiaal?
Dan had hij Jong ook wel beter aan het voetballen kunnen krijgen. Ik weet het, heel ander niveau en doelstellingen maar het speelt wel mee waarom we daar juist niet voor moeten gaan...Niet voor de langere termijn in ieder geval wel als assistent wellicht voor een aantal jaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk vanwege het Ajax-DNA dat nog steeds verspreid zit onder de selectie en staf.
Die staan tiende of zo. Middenmoter.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ach, Napoli wint ook met 5-1 van Juventus vorige week
@ChevyCapricequote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:59 schreef Bugno3 het volgende:
Mag de "ALFRED LOOPT LEEG" persco in de OP? Die mogen we nooit vergeten.
Ik vind dat moeilijk te beoordelen, een nieuwe trainer moet minimaal 1 eigen assistent meenemen, die trainers die zo'n beetje bij het meubilair horen maar onder Schreuder het schip ook niet op koers konden houden, zijn die echt onmisbaar, het lijkt me niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik denk dat hij gewoon prima functioneert. Wel zou ik graag Bogarde terug zien komen voor de groepsdynamiek.
Als hij ook maar enigszins heeft opgelet de laatste maanden dan kan hij concluderen dat:quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op basis van wat zou hij het wel aan de praat kunnen krijgen met hetzelfde materiaal?
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die staan tiende of zo. Middenmoter.
Jong is niet te vergelijken met Ajax 1, niet dat ik denk dat Johnny geschikt is maar het is gewoon een hele andere baan.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan had hij Jong ook wel beter aan het voetballen kunnen krijgen. Ik weet het, heel ander niveau en doelstellingen maar het speelt wel mee waarom we daar juist niet voor moeten gaan...Niet voor de langere termijn in ieder geval wel als assistent wellicht voor een aantal jaar.
Geregeldquote:
Ik edit gewoon mijn eigen post.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Wil je voortaan niet gastmodden.
Dank.
Hapquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik edit gewoon mijn eigen post.
Dat klopt wel ja, al verdiende Ajax die titel over het hele seizoen wel veel meer dan PSV. Maar die bekerfinale met een bejaarde Stekelenburg op doel en Ihattaren erin was ook al wel compleet lachwekkend natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:52 schreef Tarado het volgende:
Maar een ander dingetje is natuurlijk dat er eigenlijk sinds winterstop 21/22 al een beetje de klad in zit, dat werd nog versterkt door uitval Antony na die Feyenoord wedstrijd maar dat kampioenschap is ook puur op karakter binnen gesleept.
Denk dat daar onze vd sar @GGMM voor nodig isquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:55 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:coco en forum moderator @:chevycaprice vliegen elkaar in de haren
Tijd dat forum moderator @:onlogisch even orde op zaken komt stellen
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat daar onze vd sar @:GGMM voor nodig is
ontopicquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit kan helemaal niet, want forum moderator @Coco is net zo kaal als Alfredquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:55 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:coco en forum moderator @:chevycaprice vliegen elkaar in de haren
is dat zo'n fanatieke duinen fietser danquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook, beiden onvindbaar als ze nodig zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:03 schreef Sabata het volgende:
[..]
is dat zo'n fanatieke duinen fietser dan
Kappen, met deze shit!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is vaak zo toch? Had er 3 slechte potjes op zitten maar het gat met Feyenoord was na 14 wedstrijden slechts 3 puntjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:06 schreef alpeko het volgende:
Met welke reden hebben ze Schreuder in de winterstop laten zitten eigenlijk? Hij had toen al geen grip meer op de groep. Dan had je fris aan de 2e seizoenshelft kunnen beginnen met bijv. een Bosz
Een soort ongegronde hoop dat het allemaal door het WK kwam en dat iedereen weer met een frisse start ging vlammen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:06 schreef alpeko het volgende:
Met welke reden hebben ze Schreuder in de winterstop laten zitten eigenlijk? Hij had toen al geen grip meer op de groep. Dan had je fris aan de 2e seizoenshelft kunnen beginnen met bijv. een Bosz
Ze zijn er wel, en dat zegt heel veel over de persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook niet zo heel raar toch? Je gaat op zo'n moment niet zelf opstappen als je weet dat je een zak geld mee krijgt als je ontslagen wordt.
En vooral ook de waardeloze concurrentie dit jaar. Zelfs nu zie ik Feyenoord de komende 2 potjes gewoon 4 of 5 punten weggeven hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een soort ongegronde hoop dat het allemaal door het WK kwam en dat iedereen weer met een frisse start ging vlammen.
Wel iets meer dan drie slechte potjesquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is vaak zo toch? Had er 3 slechte potjes op zitten
Klopt, met het vertrek van Schreuder is het ook zeker nog niet opgelost. Dit seizoen beschouw ik nu als verloren, ze gaan nog wel tegen meer zeperds aanlopen. Niveau is minder dan voorgaande jaren en bovendien zit het in de groep volgens mij ook niet goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:52 schreef Tarado het volgende:
Maar een ander dingetje is natuurlijk dat er eigenlijk sinds winterstop 21/22 al een beetje de klad in zit, dat werd nog versterkt door uitval Antony na die Feyenoord wedstrijd maar dat kampioenschap is ook puur op karakter binnen gesleept.
Jawel maar vaak heb je wel een serie nodig om eruit te vliegen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wel iets meer dan drie slechte potjes
Feyenoord wint heus wel van PSV, dus hooguit twee puntjes tegen Twente.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En vooral ook de waardeloze concurrentie dit jaar. Zelfs nu zie ik Feyenoord de komende 2 potjes gewoon 4 of 5 punten weggeven hoor.
Liverpool-Ajax 2-1quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel maar vaak heb je wel een serie nodig om eruit te vliegen.
Daar weiger ik in mee te gaan in die zwaarmoedigheid, de Branie podcast die net uit is framed het ook al zo. Maar zie het nog niet zo somber in allemaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, met het vertrek van Schreuder is het ook zeker nog niet opgelost. Dit seizoen beschouw ik nu als verloren, ze gaan nog wel tegen meer zeperds aanlopen. Niveau is minder dan voorgaande jaren en bovendien zit het in de groep volgens mij ook niet goed.
Denk dat ze al blij mogen zijn als ze 2e eindigen maar ook dat gaat nog lastig zat worden.
Het had op zich toen al gekund ja maar daar zaten dan weer net teveel toptegenstanders tussen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Liverpool-Ajax 2-1
AZ-Ajax 2-1
Ajax-Go Ahead 1-1
Ajax-Napoli 1-6
Volendam-Ajax 2-4
Napoli-Ajax 4-2
Zes belabberde wedstrijden achter elkaar.
Niet lang daarna verlies thuis tegen PSV, gelijk tegen Vitesse thuis en Emmen uit.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het had op zich toen al gekund ja maar daar zaten dan weer net teveel toptegenstanders tussen.
Inderdaad, toen werd het ook (terecht) gegooid op: met dit team hebben we helaas niets te zoeken in de CL.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het had op zich toen al gekund ja maar daar zaten dan weer net teveel toptegenstanders tussen.
Dus ditquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Feyenoord wint heus wel van PSV, dus hooguit twee puntjes tegen Twente.
Probleem van Schreuder is toch dat het gewoon geen goede manager is, met name op communicatief vlak. Daar waren ze in Enschede al vrij vlot achter. Daarom was de aanstelling an sich al wat apartquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, toen werd het ook (terecht) gegooid op: met dit team hebben we helaas niets te zoeken in de CL.
@Caland wat zegt de cor potcast over dit hele gebeuren?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar weiger ik in mee te gaan in die zwaarmoedigheid, de Branie podcast die net uit is framed het ook al zo. Maar zie het nog niet zo somber in allemaal.
Ik zal niet beweren dat hij niks van het trainersvak begrijpt, maar hij maakte meteen van Tadic zijn steunpilaar. Als die dan in slechte vorm is dan heeft die trainer meteen een probleem met zijn gezag.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem van Schreuder is toch dat het gewoon geen goede manager is, met name op communicatief vlak. Daar waren ze in Enschede al vrij vlot achter. Daarom was de aanstelling an sich al wat apart
Dat is natuurlijk ook niet gek, Tadic is al jaren de grote man bij Ajax en niet alleen op het veld.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zal niet beweren dat hij niks van het trainersvak begrijpt, maar hij maakte meteen van Tadic zijn steunpilaar. Als die dan in slechte vorm is dan heeft die trainer meteen een probleem met zijn gezag.
Ik kan me niet heugen dat een groep met hele aardige voetballers erbij, zeker voor NL begrippen, het al zo lang niet laat zien.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, met het vertrek van Schreuder is het ook zeker nog niet opgelost. Dit seizoen beschouw ik nu als verloren, ze gaan nog wel tegen meer zeperds aanlopen. Niveau is minder dan voorgaande jaren en bovendien zit het in de groep volgens mij ook niet goed.
Denk dat ze al blij mogen zijn als ze 2e eindigen maar ook dat gaat nog lastig zat worden.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:55 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)schiedenis~a747a06a/quote:Alfred Schreuder behoort qua puntengemiddelde tot slechtste Ajax-coaches in clubgeschiedenis
Geen Ajax-trainer presteerde de laatste twintig jaar qua resultaten zo matig als Alfred Schreuder. De gisteravond ontslagen oefenmeester behoort qua puntengemiddelde tot de coaches met het laagste puntengemiddelde in de clubhistorie.
Schapen lopen elkaar achterna.quote:
Schreuder heeft ook even flink lopen inhakken op ervaring, Blind eruit gewerkt, en Pasveer weer op de bank, en dan wat ie er als ervaring in zet loopt niet goed: Tadic. Wat overblijft zijn vooral nieuwe spelers, waarvan de meeste ook nog eens matig in vorm zijn, kortom er blijft weinig over om het team te trekken, op Klaasen en Berghuis na, maar goed van Berghuis kun je je afvragen of die de kar kan trekken, en Klaasen komt op mij nogal gefrustreerd over. Bovendien is de achterstand op dit moment behoorlijk, en moet ik maar zien of men überhaupt CL gaat redden (ik denk het niet). En dan? Weer in de zomer een nieuwe TC die een heleboel aankopen gaat doen? Dit kunnen wel eens een aantal slechte jaren voor Ajax worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alles kan maar je kan toch ook niet ontkennen dat het wel een beetje aan de trainer ligt dat je niet bovenaan staat, dus waarom dit dan meteen gevolgen voor jaren heeft vind ik wel een voorbarige conclusie.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Schreuder heeft ook even flink lopen inhakken op ervaring, Blind eruit gewerkt, en Pasveer weer op de bank, en dan wat ie er als ervaring in zet loopt niet goed: Tadic. Wat overblijft zijn vooral nieuwe spelers, waarvan de meeste ook nog eens matig in vorm zijn, kortom er blijft weinig over om het team te trekken, op Klaasen en Berghuis na, maar goed van Berghuis kun je je afvragen of die de kar kan trekken, en Klaasen komt op mij nogal gefrustreerd over. Bovendien is de achterstand op dit moment behoorlijk, en moet ik maar zien of men überhaupt CL gaat redden (ik denk het niet). En dan? Weer in de zomer een nieuwe TC die een heleboel aankopen gaat doen? Dit kunnen wel eens een aantal slechte jaren voor Ajax worden.
Dat klopt, en dat is dan dus de makkelijke weg voor een trainer. Hij zoekt dan een soort afgeleid gezag.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook niet gek, Tadic is al jaren de grote man bij Ajax en niet alleen op het veld.
Slechte timing hahaha kutttttquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:24 schreef StevenHyde het volgende:
Ergens had ik rond deze tijd al lang weer wat nieuws verwacht. Of we het met Heitinga gaan doen of ze bezig zijn met een extern iemand. Is het lek Schreuder nu weg en is het nieuws op.
Kijk naar de selectie, ik vind het niet heel bijzonder, en de aankopen, mwoah.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alles kan maar je kan toch ook niet ontkennen dat het wel een beetje aan de trainer ligt dat je niet bovenaan staat, dus waarom dit dan meteen gevolgen voor jaren heeft vind ik wel een voorbarige conclusie.
Dat ben ik dus niet met je eens, het is echt de beste selectie van NL, dat je hier in de CL minder mee presteert ok maar de eredivisie moet je hiermee gewoon winnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk naar de selectie, ik vind het niet heel bijzonder, en de aankopen, mwoah.
Ik weet niet hoe het op dit moment met de aankomenden jeugdtalenten zit, maar heb het idee dat het beetje begint op te drogen. Ook al omdat een jaar of 10 terug AZ heel sterk heeft ingezet op zijn academie, en daar veel van weg kaapt.
Beetje topzwaar vooralquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens, het is echt de beste selectie van NL, dat je hier in de CL minder mee presteert ok maar de eredivisie moet je hiermee gewoon winnen.
Jawel, op papier wel, maar dan moet wel de vorm er zijn, en nu lijkt het erop dat ze allemaal tegelijk uit vorm zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens, het is echt de beste selectie van NL, dat je hier in de CL minder mee presteert ok maar de eredivisie moet je hiermee gewoon winnen.
Dat is toch die gozer die tijdens een besloten jeugdwedstrijd zijn hooliganvriendjes uitnodigde om de tegenstander te molesterenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:30 schreef Scrummie het volgende:
Heitinga
Regen, drup.
Hopelijk doet hij het redelijk, eindigen ze hoger dan waar ze nu staan en is er perspectief voor een langer dienstverband.
Bosz zelf had sowieso niet gewild, maar dat terzijde. Het is sinds het vertrek van Marc O. allemaal in aan het storten bij Ajax op bestuurlijk vlak. Zij hebben Schreuder aangesteld, dan is het voor hen ook een nederlaag als ze hem weer moeten ontslaan. Zelfs de Televaag hield hem nog knap lang de hand boven het hoofd, pas de laatste 48 uur wapperde men daar ook met de heersende trend meequote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:06 schreef alpeko het volgende:
Als het Heitinga was dan hadden ze het toch gewoon 'sochtends al kunnen zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:42 schreef StevenHyde het volgende:
Gelukkig nog alleen ad met dit bericht. Toch nog ff hopen dat t niet waar is.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:42 schreef StevenHyde het volgende:
Gelukkig nog alleen ad met dit bericht. Toch nog ff hopen dat t niet waar is.
quote:'Heitinga neemt bij Ajax taken Schreuder voorlopig over'
Volgens De Telegraaf moet John Heitinga de komende tijd de kar gaan trekken als trainer bij het eerste elftal van Ajax. Na het ontslag van Alfred Schreuder en assistent Matthias Kaltenbach zou hij samen met Michael Reiziger voor de groep moeten gaan staan. Ondertussen zouden de Amsterdammers op zoek gaan naar een nieuwe hoofdtrainer.
Een Argentijnse mediaquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:54 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Volgens een Argentijnse media zijn Marcelo Gallardo, Pochettino en Luis Enrique kandidaten voor het hoofdtrainerschap.
Jeugdgeil? Is dat nou wel zo'n goed idee een pedo bij Ajax?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:02 schreef Caland het volgende:
Bielsa is ook vrij toch
Niet geschoten, nogal jeugdgeil ook
Past perfect dus bij dat zooitje veroordeeldenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jeugdgeil? Is dat nou wel zo'n goed idee een pedo bij Ajax?
Zijn zaakwaarnemen heeft al een dickpick gestuurd.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Past perfect dus bij dat zooitje veroordeelden
Als dat maar goed gaatquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Heitinga leidt nu de uitlooptraining..
Dit vind ik nou ook makker!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:10 schreef Ramboetan het volgende:
Feyenoords fans op dit forum zijn schattig
Dan is het wel duidelijk, Heitinga naar Ajax 1.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
Tijdens de wedstrijd van Jong Ajax vrijdagavond tegen Helmond Sport heeft Michel Kreek de leiding. Het is nog niet bekend wie er zondag op de bank zit bij Ajax 1.
Dit staat op ajax.nl onder dat filmpje van 24 sec over de looptraining
Waarom wachten ze zo lang met bekendmaken danquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan is het wel duidelijk, Heitinga naar Ajax 1.
Misschien wordt Heitinga de nieuwe assistent en wordt de nieuwe hoofdtrainer pas na zondag duidelijk?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom wachten ze zo lang met bekendmaken dan
Hoezo lang? Binnen 24 uur is vrij snel tochquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom wachten ze zo lang met bekendmaken dan
ja maar dit kan toch niet niet nu al in kannen en kruiken zijn? Als Heit het niet doet is het gewoon werkweigeirngquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo lang? Binnen 24 uur is vrij snel toch
Er was van de week al bekend dat hij bij het eerste zou komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja maar dit kan toch niet niet nu al in kannen en kruiken zijn? Als Heit het niet doet is het gewoon werkweigeirng
waar wachten ze nog op danquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was van de week al bekend dat hij bij het eerste zou komen.
Nu is hij interim, dat zal met hem besproken zijn vandaag. Waarom zou het niet kunnen?
Wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:46 schreef RipCity het volgende:
lol in de rust al ontslagen . Daarom was die later. Dat is gewoon triest als je zoiets doet zeg.
huhquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:46 schreef RipCity het volgende:
lol in de rust al ontslagen . Daarom was die later. Dat is gewoon triest als je zoiets doet zeg.
??????????quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:46 schreef RipCity het volgende:
Als de rest van het seizoen overbrugd moet worden omdat de gedroomde kandidaat nu niet beschikbaar is dan moet je maar een half jaar op de blaren zitten. Liever dat dan nu snel een Bosz aanstellen omdat er verder nog minder beschikbaar is.quote:
tldr; De beslissing is al in de rust genomen want in de rust is Ruud Brood afgebeld als nieuwe assistent. Ze hebben het Schreuder echter niet verteld tijdens de rust (wat de clickbait kop wel insinueert).quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:50 schreef Elan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)l-ontslagen-bij-ajax
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Intens doodzieke kutclub . Waar hangt die Juanfran trouwens uit ?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:10 schreef Bugno3 het volgende:
Domme JohnJAAAA
"Ik mis de absolute wil om te winnen. Die bal moet soms gewoon de tribune in. Mooi voetbal is leuk, maar het gaat om winnen."
Genot.
@:PowerLoungen
Zou het echt met de beurs te maken gehad hebben dat ze het gisteren al deden? (zoals Keje zegt)quote:
Die beslissing is genomen maar het lijkt me sterk dat hij toen ook al te horen heeft gekregen. Dat zal na afloop zijn geweest.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:46 schreef RipCity het volgende:
Brood? Die zou er ook nog als nieuwe assistent bij zijn gekomen dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
tldr; De beslissing is al in de rust genomen want in de rust is Ruud Brood afgebeld als nieuwe assistent. Ze hebben het Schreuder echter niet verteld tijdens de rust (wat de clickbait kop wel insinueert).
Wordt ook wel bij gezegd dat nog niet duidelijk is of het om een periode van weken of maanden gaat. Dus ze zullen vast op zoek zijn naar een trainer die nog gedurende het seizoen in kan stappenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:40 schreef henkklaas1994 het volgende:
Volgens AD is Heitinga de komende tijd de nieuwe trainer van Ajax. Wat een wanbeleid zeg. Je MOET kampioen worden
Die kunnen ze zo oppikken: Boszquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wordt ook wel bij gezegd dat nog niet duidelijk is of het om een periode van weken of maanden gaat. Dus ze zullen vast op zoek zijn naar een trainer die nog gedurende het seizoen in kan stappen
Net zoals ze op zoek zijn naar een TD. Weer gelachenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wordt ook wel bij gezegd dat nog niet duidelijk is of het om een periode van weken of maanden gaat. Dus ze zullen vast op zoek zijn naar een trainer die nog gedurende het seizoen in kan stappen
Nouri , Blind , Huubkequote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:56 schreef TornadoDK het volgende:
Is huub nog beschikbaar. Ik denk dat deze groep wel behoefte heeft aan een vuile klootzak
Eindbaas. Punt.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:49 schreef Maanvis het volgende:
https://www.espn.nl/video/clip/_/id/11536339 tadic interview
Provincieclub keuze zou dat geweest zijn mocht het kloppen wat Valentijntje beweerd...quote:
In ieder geval aankomende zondag. Lees toch ook verhalen dat Frank de Boer het gaat doen tot eind van het seizoen en dat lijkt me een betere keuze. Laat Heitinga nou maar bij Jong blijven.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:40 schreef henkklaas1994 het volgende:
Volgens AD is Heitinga de komende tijd de nieuwe trainer van Ajax. Wat een wanbeleid zeg. Je MOET kampioen worden
niemand want de rvc heeft op dit moment geen verstand van voetbal.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat ie zelf niet doen, hij moet ontslagen worden....Maar door wie?
Zitten nog grotere debielen in dan Schreuderquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
niemand want de rvc heeft op dit moment geen verstand van voetbal.
De keuze om voor de komst van ocampos te gaan liggen was dan wel een goeie.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zitten nog grotere debielen in dan Schreuder
Die gaat dus nergens heen, kun je zelf al in vullen dus. En zelf gaat hij dat niet doen want daar is meneer te ijdel en vol van zichzelf voor...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
niemand want de rvc heeft op dit moment geen verstand van voetbal.
Helaas. Denk gewoon eigen hachje redden in dit geval want het is allemaal niet zo moeilijk maar volgens mij hebben ze nog niemand benaderd voor de opvolging van danny blind.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat dus nergens heen, kun je zelf al in vullen dus. En zelf gaat hij dat niet doen want daar is meneer te ijdel en vol van zichzelf voor...
7 wedstrijden achter elkaar niet gewonnen en we staan 7 punten achter, kunnen zeker nog kampioen wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Geef Heitinga maar gewoon het vertrouwen de rest van het seizoen, kan mooi gaan bouwen oa met jongens van Jong achter de basis-11.
Kijken we in de zomer wel waar we staan, dit seizoen is toch al naar de klote.
Mja, ondanks de hele beroerde reeks is het verschil nog steeds "maar" 7 punten en de kans is aanwezig dat dat na komend weekend 4 of 5 punten is.. Kampioen worden is nog steeds prima mogelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Geef Heitinga maar gewoon het vertrouwen de rest van het seizoen, kan mooi gaan bouwen oa met jongens van Jong achter de basis-11.
Natuurlijk niet. Kunt met een normale trainer nog kampioen wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Het seizoen duurt nog heel langquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:10 schreef Ramboetan het volgende:
Feyenoords fans op dit forum zijn schattig als ze een keer geen kutseizoen draaien.
Het is ze gegund.
Klinkt als Feyenoord publiekquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Dus onder druk van de witte zakdoekjes ontslagen. We weten weer wie de baas zijn in Amsterdam, en vd Sar doet het dan maar snel, want stel je voor dat men de volgende wedstrijd de pijlen op hem richten.
Slappe zooi
Wat een domme post weer.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Dus onder druk van de witte zakdoekjes ontslagen. We weten weer wie de baas zijn in Amsterdam, en vd Sar doet het dan maar snel, want stel je voor dat men de volgende wedstrijd de pijlen op hem richten.
Slappe zooi
Absoluut mee oneens. Er moet echt een hoofd trainer bij en prima als hij assistent blijft, dat was al de bedoeling dacht ik, en zo rustig ervaring op kan doen op het hoofdpodium van Ajax.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Hou eens op met deze act.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Henk de maffiabaas GENOTquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:28 schreef Evertjan het volgende:
Ik zou Henk ten Cate het seizoen laten afmaken
Heitinga is alleen voor zondag he, voor de periode daarna is nog niets bekend.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:29 schreef Pedroso het volgende:
Prima dat Heitinga het seizoen afmaakt, Reiziger had ook gekund. Een nieuwe trainer gaat echt niet in deze situatie ,nu al instappen. Zeker als er nog geen nieuwe TD is en het verder bestuurlijk ook nog niet op orde is,
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:30 schreef Caland het volgende:
Gewoon Heitinga hoofdtrainer maken en iemand met ervaring ernaast, Sjaak Swart ofzo
Sjaak Swart speler-trainer maken. Gewoon.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:30 schreef Caland het volgende:
Gewoon Heitinga hoofdtrainer maken en iemand met ervaring ernaast, Sjaak Swart ofzo
Met Kale&Kokkie als speciale adviseurs. Dat moet werken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:30 schreef Caland het volgende:
Kale en Kokkie hebben er meer van begrepen dan Schreuder. Geen grap.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met Kale&Kokkie als speciale adviseurs. Dat moet werken.
Dat is ook dan niet een hele moeilijk opgaven.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Kale en Kokkie hebben er meer van begrepen dan Schreuder. Geen grap.
Ik denk dat Schreuder een uitstekende tacticus is maar het hem juist volledig ontbreekt aan hoe je dat op een groep mensen overbrengtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Kale en Kokkie hebben er meer van begrepen dan Schreuder. Geen grap.
Dat is nog steeds niet officieel bevestigd enkel dat Heitinga in ieder geval zondag op de bank zit voor Ajax, en komt uit het bericht dat Valentijn denkt te weten dat Schreuder al tijdens de rust ontslagen zou zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:45 schreef henkklaas1994 het volgende:
Volgens Telegraaf gaat Heitinga het seizoen afmaken. Pure armoede voor een club als Ajax
Als hij enig tactisch besef zou hebben is toch wel belangrijk dat je mensen in elk geval op de juiste (lees hun eigen natuurlijke) positie neerzet. Dus niet Tadic rechts, Bassey linksback Kudus in de spits en dan weer middenveld en meer van dat soort flauwekul terwijl het al moeizaam gaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Schreuder een uitstekende tacticus is maar het hem juist volledig ontbreekt aan hoe je dat op een groep mensen overbrengt
Dat laatste is toch het belangrijkst als hoofdtrainer want de rest zou je prima kunnen uitbesteden
Terug naar assistent trainer, als iemand er nog wat in ziet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou we nog een club voor Alfred komen? Kan me niet voorstellen dat een club in de ere- of eerste divisie er op zit te wachten.
Kampioen geworden in Belgie, er zijn mindere trainers.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou er nog een club voor Alfred komen? Kan me niet voorstellen dat een club in de ere- of eerste divisie er op zit te wachten.
Vast ergens een oliesjeik met teveel geld in de middle of nowwhere die Alfred ergens stalt in de woestijnquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou er nog een club voor Alfred komen? Kan me niet voorstellen dat een club in de ere- of eerste divisie er op zit te wachten.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
wie gaat die druk geven? Kritiek is er wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Verbaast me wel dat er niet meer druk op Van der Sar staat. Die kan gewoon lekker blijven overleven onder de nieuwe trainer.
Overleven en het Ajaxbestuur is een twee-eenheid sinds Ton Harmsen en consorten .quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Verbaast me wel dat er niet meer druk op Van der Sar staat. Die kan gewoon lekker blijven overleven onder de nieuwe trainer.
Feyenoord heeft in de eerste 18 wedstrijden 13 verliespunten. Stel dat Feyenoord er in de volgende 16 weer 13 laten liggen, dan mag Ajax er max. 6 laten liggen. Terwijl ze in de afgelopen 4 maanden 4x hebben gewonnen. Neem ik nog niet eens mee dat AZ, PSV en Twente ook boven Ajax staan. Alles kan, maar heel realistisch is het niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
7 wedstrijden achter elkaar niet gewonnen en we staan 7 punten achter, kunnen zeker nog kampioen worden
Dit kan prima zijn ingegeven door zijn gebrek aan managementvaardigheden I.p.v. tactisch inzichtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook totaal geen vastigheid qua opstelling waardoor een team dat toch al beroerd draait automatismen kan ontwikkelen.
Jaao. De Dirrekteur die hep een hejle fiese rol gespeeld want hij wou nog niet eens met de F side prate. Dus die mort ook weg. Ofso. Niveautjequote:
Daarom nu tijdelijk een tussenpaus zoeken en dat is dus GEEN Heitinga en tijdens de zomer verder kijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:08 schreef TLC het volgende:
Schijnbaar staat niemand ook te trappelen om trainer van Ajax te worden
Ik hoor het al. Feyenoord kampioenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Feyenoord heeft in de eerste 18 wedstrijden 13 verliespunten. Stel dat Feyenoord er in de volgende 16 weer 13 laten liggen, dan mag Ajax er max. 6 laten liggen. Terwijl ze in de afgelopen 4 maanden 4x hebben gewonnen. Neem ik nog niet eens mee dat AZ, PSV en Twente ook boven Ajax staan. Alles kan, maar heel realistisch is het niet.
Echte Amsterdammersquote:
Vanwege 1 verkeerde trainer en een TD zoektocht die iets langer duurt dan verwacht? Sar heeft wel wat meer krediet dan dat mag ik hopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Een algemeen directeur die bij elke moeilijke situatie opeens spoorloos verdwenen is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vanwege 1 verkeerde trainer en een TD zoektocht die iets langer duurt dan verwacht? Sar heeft wel wat meer krediet dan dat mag ik hopen.
Of zijn de dickpics van Overmars ook zijn schuld? Daarnaast heb ik overigens ook hier weinig tot niemand horen klagen over het technisch beleid in de zomer. Achteraf is het lekker makkelijk oordelen dan.
quote:In het voorjaar van 2022, kort na het gedwongen vertrek van Overmars, leek volgens het Algemeen Dagblad de zoektocht naar een nieuwe technisch directeur al te kunnen worden beëindigd. Ajax leek in zee te gaan met Alex Kroes. RvC-voorzitter Leen Meijaard bereikte zelfs een mondeling akkoord met de mede-oprichter van sportmanagementbureau SEG, die zijn aandelen in Go Ahead Eagles besloot te verkopen om bij Ajax aan de slag te gaan.
Kroes ging na de uitgebreide gesprekken op vakantie en de partijen beloofden elkaar op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen, maar het liep anders. Terwijl Kroes in Dubai vertoefde, duwde algemeen directeur Edwin van der Sar de boel plots in een andere richting. Zonder medeweten van de beoogde nieuwe technisch directeur, werd op 12 mei Schreuder aangesteld als nieuwe hoofdtrainer. Kroes trok daarop zijn conclusies en bedankte alsnog voor de baan. Inmiddels is Kroes als directeur internationale strategie werkzaam bij AZ.
Media negeren is een positieve eigenschap, geen negatieve.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Een algemeen directeur die bij elke moeilijke situatie opeens spoorloos verdwenen is.
Beetje vreemd verhaal, dus bij Ajax was die TD geworden maar in plaats daarvan is hij nu bij AZ een of ander onderdirecteurtje. Spreekt nou niet echt veel vertrouwen vanuit.quote:
Welkom in 2023. Hij maakte het zelfs zo bont dat Ten Hag eerder voor de camera verscheen dan Flappie tijdens dickpic Marcie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Media negeren is een positieve eigenschap, geen negatieve
Ik weet dat ze met hem gesproken hebben maar dat ging over de baan die Hendriks nu heeft, niet TD.quote:
Die kans is vooralsnog iig groter dan die van Ajax. 25-30% ofzo.quote:
Gewoon geen pijl op te trekken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit kan prima zijn ingegeven door zijn gebrek aan managementvaardigheden I.p.v. tactisch inzicht
Ik ben het helaas met je eens, iemand anders voor de groep betekent niet meteen dat het opeens gaat lopen en Heitinga is daar bovenop nog eens een lichtgewicht, wat ze meer nodig hebben naar mijn mening is iemand met autoriteit.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die kans is vooralsnog iig groter dan die van Ajax. 25-30% ofzo.
Gelukkig bestaan ze nog.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 02:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Echte Amsterdammers
Geen ali, mohammed of iemand anders uit verwegistan
Genot.
Het zal niet direct opgelost zijn, maar met Schreuder weg verwacht ik wel een betere 2e seizoenshelft. Verwacht dan ook dat het tot aan het einde vrij spannend blijft voor eigenlijk heel de top 5. Maar beter dan alle vier de clubs die 1-7 punten boven Ajax staan…?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben het helaas met je eens, iemand anders voor de groep betekent niet meteen dat het opeens gaat lopen en Heitinga is daar bovenop nog eens een lichtgewicht, wat ze meer nodig hebben naar mijn mening is iemand met autoriteit.
Amen. Eerste wat moet gebeuren is namelijk al een serie met vervelende, maar nodige, maatregelen die ook spelers gaat treffen die of ervaren zijn (en) of duur zijn geweest. Lees Bassey en of Bergwijn en of Tadic.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben het helaas met je eens, iemand anders voor de groep betekent niet meteen dat het opeens gaat lopen en Heitinga is daar bovenop nog eens een lichtgewicht, wat ze meer nodig hebben naar mijn mening is iemand met autoriteit.
Welke namen wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:20 schreef Heeinz het volgende:
Ik zie veel namen maar die van Bosz nog niet
Schreuder heeft het voor de kale medetrainers verpest.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Die is niet kaal.
Bergwijn kan het natuurlijk nog wel, die begon echt goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:53 schreef manny het volgende:
[..]
Amen. Eerste wat moet gebeuren is namelijk al een serie met vervelende, maar nodige, maatregelen die ook spelers gaat treffen die of ervaren zijn (en) of duur zijn geweest. Lees Bassey en of Bergwijn en of Tadic.
Op het WK was hij ook duidelijk uit vorm.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bergwijn kan het natuurlijk nog wel, die begon echt goed.
Die zou je toch weer in vorm moeten zien te krijgen.
Klopt, hopeloos.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op het WK was hij ook duidelijk uit vorm.
Je kunt beginnen met 'm gewoon eens op z'n positie te zetten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bergwijn kan het natuurlijk nog wel, die begon echt goed.
Die zou je toch weer in vorm moeten zien te krijgen.
Dat is een beetje onzin, op die wedstrijd na was het de beste seizoensstart in jaren meen ik maar dat verlies tegen Napoli heeft er keihard ingedreund en sindsdien spelen ze als psychiatrische patienten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit was achteraf wel een voorteken. 5 goals tegen in eigen huis maar Schreuder had een lekkere pot gezien. Dat heeft hij 26 potjes volgehouden.
Lijkt me ook een goede optie inderdaad. Snap niet zo wat men ziet in Bosz. En De Boer moet je al helemaal niet doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:49 schreef -XOR- het volgende:
Ondanks dat het een kleine gok is denk ik dat Ajax van alle haalbare kaarten het beste af zou zijn met Pascal Jansen als trainer volgend seizoen. Dat levert wel wat schuimende käsekopfen op, maar dat is dan maar zo.
Welke positie is dat?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt beginnen met 'm gewoon eens op z'n positie te zetten.
De bankquote:
Die heeft net bijgetekend bij AZ dus lijkt me niet en Ajax is toch wel heel iets anders.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:49 schreef -XOR- het volgende:
Ondanks dat het een kleine gok is denk ik dat Ajax van alle haalbare kaarten het beste af zou zijn met Pascal Jansen als trainer volgend seizoen. Dat levert wel wat schuimende käsekopfen op, maar dat is dan maar zo.
Jaarlijkse AZ-aankoopquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:49 schreef -XOR- het volgende:
Voor Slot geldt hetzelfde qua bijtekenen (afgelopen zomer en ligt zelfs langer vast) en zijn naam wordt wél genoemd. Niet dat ik me kan voorstellen dat Slot gaat, maar van AZ naar Ajax is toch wel een grotere stap hogerop. Ik zou het geen gekke optie vinden. Anders zou ik ‘m wel als opvolger van Slot willen zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heeft net bijgetekend bij AZ dus lijkt me niet en Ajax is toch wel heel iets anders.
Gewoon Gallardo joh anders niksquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:49 schreef -XOR- het volgende:
Van der Sar gaf aan van niet, maar misschien regeert hij nu ook over zijn graf heen met deze uitspraak...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Een paar spelers gaan er nou helemaal niet meer komen he![]()
Verwacht je een snelle begrafenisquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van der Sar gaf aan van niet, maar misschien regeert hij nu ook over zijn graf heen met deze uitspraak...
Niemand die het kan doen of hij moet zelf doen, maar daar is meneer te ijdel voor verwacht ik...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwacht je een snelle begrafenis
Een algemeen directeur kan toch ook uit functie worden gezet, ik vermoed door RVC. De vraag is hoeveel dat direct oplost, dan heb je helemaal een organisatie zonder mensen op de belangrijke plekken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niemand die het kan doen of hij moet zelf doen, maar daar is meneer te ijdel voor verwacht ik...
Zaniolo gaat toch naar AC Milan?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:15 schreef TheArt het volgende:
Tadic staat volgens de Italiaanse media nadrukkelijk in de belangstelling van AS Roma, mocht Zaniolo nog weggaan.
Zou een puike actie zijn. Ik denk dat dit het moment is voor Dusan om nog redelijk ongeschonden te vertrekken en voor Ajax maakt het ruimte voor een nieuwe hierarchie in de kleedkamer.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:15 schreef TheArt het volgende:
Tadic staat volgens de Italiaanse media nadrukkelijk in de belangstelling van AS Roma, mocht Zaniolo nog weggaan.
Hij doet het goed bij AZ, dat zeker en Slot wordt hier op fok genoemd maar ik heb het nog geen journalist zien doen volgens mij, maar dat zegt ook niet alles.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor Slot geldt hetzelfde qua bijtekenen (afgelopen zomer en ligt zelfs langer vast) en zijn naam wordt wél genoemd. Niet dat ik me kan voorstellen dat Slot gaat, maar van AZ naar Ajax is toch wel een grotere stap hogerop. Ik zou het geen gekke optie vinden. Anders zou ik ‘m wel als opvolger van Slot willen zien.
Wordt een interessante inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:39 schreef PicoMMP het volgende:
Van der Vaart denkt dat Heitinga Tadic op de bank flikkert.
Ben wel heel benieuwd naar de opstelling en de instelling en het moraal van de spelers.
6-0quote:Op zondag 29 januari 2023 10:39 schreef PicoMMP het volgende:
Van der Vaart denkt dat Heitinga Tadic op de bank flikkert.
Ben wel heel benieuwd naar de opstelling en de instelling en het moraal van de spelers.
Ik zie Excelsior wel de bus parkeren a la Volendam, hoop dat ze het vandaag wat beter uitspelen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Wertha het volgende:
[..]
Vandaag gaan we eindelijk weer eens winnen, Manny!
Net voor 100+ miljoen geinvesteerd en meneer wil nog meer spelers...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Een paar spelers gaan er nou helemaal niet meer komen he![]()
Een CV erbij is toch wel wenselijk, spoeling is dun daar maar zal niet meer gebeuren waarschijnlijk dit window.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:49 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Net voor 100+ miljoen geinvesteerd en meneer wil nog meer spelers...
jij denkt dat we geen spelers nodig hebben?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:49 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Net voor 100+ miljoen geinvesteerd en meneer wil nog meer spelers...
Rechtsback en rechtsbuiten zouden ook fijn zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een CV erbij is toch wel wenselijk, spoeling is dun daar maar zal niet meer gebeuren waarschijnlijk dit window.
Rechtsbuiten? Je hebt Tadic, Bergwijn, Conceicao, Berghuis en evt Kudus voor de flankenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Rechtsback en rechtsbuiten zouden ook fijn zijn.
Kloptquote:Op zondag 29 januari 2023 13:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Rechtsbuiten? Je hebt Tadic, Bergwijn, Conceicao, Berghuis en evt Kudus voor de flanken
Dat zou beter zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb Tadic in de spits staan waar ik kijk
Er ontbreekt sowieso een middenvelder die voetbal brengt op het middenveld in de selectie.quote:
Kudus dan hopelijk eindelijk een keer op rechtsvoor.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb Tadic in de spits staan waar ik kijk
Kudus op het middenveld tegen zo'n compact team lijkt me prima.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er ontbreekt sowieso een middenvelder die voetbal brengt op het middenveld in de selectie.
Taylor is een leuke 14e man, maar die lijkt als onaantastbare basisspeler te worden gezien.
Hoop het nietquote:Op zondag 29 januari 2023 13:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kudus dan hopelijk eindelijk een keer op rechtsvoor.
Zolang die niet weet waar en wanneer hij wel/niet risicivol kan spelen kan die wat mij betreft niet op het middenveld. Zeker omdat het verdedigend toch al niet solide is. Bovendien mist hij gevoel voor de ruimte. Rechts voorin heb je die problemen niet.quote:
Met de beschikbare selectie toch niet zo heel raarquote:Op zondag 29 januari 2023 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op nu staat die zo
[ afbeelding ]
Wat zei hij?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Spierballentaal van Heitinga, eens zien of dat ook omgezet gaat worden in winst.
Hij heeft de groep geconfronteerd met de stand, ze staan 5e en dat is gewoon onvoldoende als je CL wil spelen en dat dit niet kan. Hij wil aanvallend voetbal spelen.quote:
Ben benieuwd.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft de groep geconfronteerd met de stand, ze staan 5e en dat is gewoon onvoldoende als je CL wil spelen en dat dit niet kan. Hij wil aanvallend voetbal spelen.
Nul creativiteit op het middenveld. Maar Tadic van de flank af is al een goede eerste stap.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:15 schreef BobW het volgende:
Tadic spits, Kudus rechtsbuiten volgens Heitinga
Gewoon voorlopig laten zitten en op zoek naar een geschikte trainer.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:18 schreef freaky40 het volgende:
Vink wil dat Heitinga het seizoen moet afmaken omdat hij er dicht op staat, mee geweest op trainingskamp en zulks...Nou ik moet het nog maar zien. Na winst zou ik hem nog niet gelijk aanstellen voor de rest van het seizoen. Deze wedstrijd kun je gewoon winnen, Schreuder zelfs. Kan volgende week wel weer anders uitpakken en dan zit je.
Ik zou het er niet op gokken. Gewoon zoeken naar een geschikte trainer voor de rest van het seizoen, desnoods Frank of Peter en in de zomer echt doorpakken.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gewoon voorlopig laten zitten en op zoek naar een geschikte trainer.
Je kunt bij wijze van spreken ook over drie weken een trainer aanstellen.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op gokken. Gewoon zoeken naar een geschikte trainer voor de rest van het seizoen, desnoods Frank of Peter en in de zomer echt doorpakken.
De eerste trainer die ik ken die aanvallend en attractief voetbal wil spelen.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft de groep geconfronteerd met de stand, ze staan 5e en dat is gewoon onvoldoende als je CL wil spelen en dat dit niet kan. Hij wil aanvallend voetbal spelen.
Kan iemand dit even factcheckenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft de groep geconfronteerd met de stand, ze staan 5e en dat is gewoon onvoldoende als je CL wil spelen
Mag toch hopen dat er wel voor de wedstrijden tegen Union definitief iemand is aangesteld, eigenlijk. Zou zonde als de onrust van nu dat ook nog verkloot.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt bij wijze van spreken ook over drie weken een trainer aanstellen.
Wie gaat er zoeken dan?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op gokken. Gewoon zoeken naar een geschikte trainer voor de rest van het seizoen, desnoods Frank of Peter en in de zomer echt doorpakken.
Ligt er aan hoelang de onderhandelingen duren.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt bij wijze van spreken ook over drie weken een trainer aanstellen.
Excelsior parkeert de bus, dus ik had niet verwacht dat het opeens totaal anders zou gaan.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Het oogt in ieder geval weer lekker stroperig.
B. Hoofd staat weer de hele tijd kansloos voor Tadic inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2023 14:48 schreef Ramboetan het volgende:
Wat hebben mensen tegen Taylor? Veel betere middenvelder dan Klaassen vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |