Welke namen wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:20 schreef Heeinz het volgende:
Ik zie veel namen maar die van Bosz nog niet
Schreuder heeft het voor de kale medetrainers verpest.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Die is niet kaal.
Bergwijn kan het natuurlijk nog wel, die begon echt goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:53 schreef manny het volgende:
[..]
Amen. Eerste wat moet gebeuren is namelijk al een serie met vervelende, maar nodige, maatregelen die ook spelers gaat treffen die of ervaren zijn (en) of duur zijn geweest. Lees Bassey en of Bergwijn en of Tadic.
Op het WK was hij ook duidelijk uit vorm.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bergwijn kan het natuurlijk nog wel, die begon echt goed.
Die zou je toch weer in vorm moeten zien te krijgen.
Klopt, hopeloos.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op het WK was hij ook duidelijk uit vorm.
Je kunt beginnen met 'm gewoon eens op z'n positie te zetten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bergwijn kan het natuurlijk nog wel, die begon echt goed.
Die zou je toch weer in vorm moeten zien te krijgen.
Dat is een beetje onzin, op die wedstrijd na was het de beste seizoensstart in jaren meen ik maar dat verlies tegen Napoli heeft er keihard ingedreund en sindsdien spelen ze als psychiatrische patienten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit was achteraf wel een voorteken. 5 goals tegen in eigen huis maar Schreuder had een lekkere pot gezien. Dat heeft hij 26 potjes volgehouden.
Lijkt me ook een goede optie inderdaad. Snap niet zo wat men ziet in Bosz. En De Boer moet je al helemaal niet doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:49 schreef -XOR- het volgende:
Ondanks dat het een kleine gok is denk ik dat Ajax van alle haalbare kaarten het beste af zou zijn met Pascal Jansen als trainer volgend seizoen. Dat levert wel wat schuimende käsekopfen op, maar dat is dan maar zo.
Welke positie is dat?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt beginnen met 'm gewoon eens op z'n positie te zetten.
De bankquote:
Die heeft net bijgetekend bij AZ dus lijkt me niet en Ajax is toch wel heel iets anders.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:49 schreef -XOR- het volgende:
Ondanks dat het een kleine gok is denk ik dat Ajax van alle haalbare kaarten het beste af zou zijn met Pascal Jansen als trainer volgend seizoen. Dat levert wel wat schuimende käsekopfen op, maar dat is dan maar zo.
Jaarlijkse AZ-aankoopquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:49 schreef -XOR- het volgende:
Voor Slot geldt hetzelfde qua bijtekenen (afgelopen zomer en ligt zelfs langer vast) en zijn naam wordt wél genoemd. Niet dat ik me kan voorstellen dat Slot gaat, maar van AZ naar Ajax is toch wel een grotere stap hogerop. Ik zou het geen gekke optie vinden. Anders zou ik ‘m wel als opvolger van Slot willen zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heeft net bijgetekend bij AZ dus lijkt me niet en Ajax is toch wel heel iets anders.
Gewoon Gallardo joh anders niksquote:Op zaterdag 28 januari 2023 16:49 schreef -XOR- het volgende:
Van der Sar gaf aan van niet, maar misschien regeert hij nu ook over zijn graf heen met deze uitspraak...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Een paar spelers gaan er nou helemaal niet meer komen he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |