Ik weet dat ze met hem gesproken hebben maar dat ging over de baan die Hendriks nu heeft, niet TD.quote:
Die kans is vooralsnog iig groter dan die van Ajax. 25-30% ofzo.quote:
Gewoon geen pijl op te trekken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit kan prima zijn ingegeven door zijn gebrek aan managementvaardigheden I.p.v. tactisch inzicht
Ik ben het helaas met je eens, iemand anders voor de groep betekent niet meteen dat het opeens gaat lopen en Heitinga is daar bovenop nog eens een lichtgewicht, wat ze meer nodig hebben naar mijn mening is iemand met autoriteit.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die kans is vooralsnog iig groter dan die van Ajax. 25-30% ofzo.
Gelukkig bestaan ze nog.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 02:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Echte Amsterdammers
Geen ali, mohammed of iemand anders uit verwegistan
Genot.
Het zal niet direct opgelost zijn, maar met Schreuder weg verwacht ik wel een betere 2e seizoenshelft. Verwacht dan ook dat het tot aan het einde vrij spannend blijft voor eigenlijk heel de top 5. Maar beter dan alle vier de clubs die 1-7 punten boven Ajax staan…?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben het helaas met je eens, iemand anders voor de groep betekent niet meteen dat het opeens gaat lopen en Heitinga is daar bovenop nog eens een lichtgewicht, wat ze meer nodig hebben naar mijn mening is iemand met autoriteit.
Amen. Eerste wat moet gebeuren is namelijk al een serie met vervelende, maar nodige, maatregelen die ook spelers gaat treffen die of ervaren zijn (en) of duur zijn geweest. Lees Bassey en of Bergwijn en of Tadic.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben het helaas met je eens, iemand anders voor de groep betekent niet meteen dat het opeens gaat lopen en Heitinga is daar bovenop nog eens een lichtgewicht, wat ze meer nodig hebben naar mijn mening is iemand met autoriteit.
Welke namen wel?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:20 schreef Heeinz het volgende:
Ik zie veel namen maar die van Bosz nog niet
Schreuder heeft het voor de kale medetrainers verpest.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Die is niet kaal.
Bergwijn kan het natuurlijk nog wel, die begon echt goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:53 schreef manny het volgende:
[..]
Amen. Eerste wat moet gebeuren is namelijk al een serie met vervelende, maar nodige, maatregelen die ook spelers gaat treffen die of ervaren zijn (en) of duur zijn geweest. Lees Bassey en of Bergwijn en of Tadic.
Op het WK was hij ook duidelijk uit vorm.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bergwijn kan het natuurlijk nog wel, die begon echt goed.
Die zou je toch weer in vorm moeten zien te krijgen.
Klopt, hopeloos.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op het WK was hij ook duidelijk uit vorm.
Je kunt beginnen met 'm gewoon eens op z'n positie te zetten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bergwijn kan het natuurlijk nog wel, die begon echt goed.
Die zou je toch weer in vorm moeten zien te krijgen.
Dat is een beetje onzin, op die wedstrijd na was het de beste seizoensstart in jaren meen ik maar dat verlies tegen Napoli heeft er keihard ingedreund en sindsdien spelen ze als psychiatrische patienten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit was achteraf wel een voorteken. 5 goals tegen in eigen huis maar Schreuder had een lekkere pot gezien. Dat heeft hij 26 potjes volgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |