Slechte timing hahaha kutttttquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:24 schreef StevenHyde het volgende:
Ergens had ik rond deze tijd al lang weer wat nieuws verwacht. Of we het met Heitinga gaan doen of ze bezig zijn met een extern iemand. Is het lek Schreuder nu weg en is het nieuws op.
Kijk naar de selectie, ik vind het niet heel bijzonder, en de aankopen, mwoah.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alles kan maar je kan toch ook niet ontkennen dat het wel een beetje aan de trainer ligt dat je niet bovenaan staat, dus waarom dit dan meteen gevolgen voor jaren heeft vind ik wel een voorbarige conclusie.
Dat ben ik dus niet met je eens, het is echt de beste selectie van NL, dat je hier in de CL minder mee presteert ok maar de eredivisie moet je hiermee gewoon winnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk naar de selectie, ik vind het niet heel bijzonder, en de aankopen, mwoah.
Ik weet niet hoe het op dit moment met de aankomenden jeugdtalenten zit, maar heb het idee dat het beetje begint op te drogen. Ook al omdat een jaar of 10 terug AZ heel sterk heeft ingezet op zijn academie, en daar veel van weg kaapt.
Beetje topzwaar vooralquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens, het is echt de beste selectie van NL, dat je hier in de CL minder mee presteert ok maar de eredivisie moet je hiermee gewoon winnen.
Jawel, op papier wel, maar dan moet wel de vorm er zijn, en nu lijkt het erop dat ze allemaal tegelijk uit vorm zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens, het is echt de beste selectie van NL, dat je hier in de CL minder mee presteert ok maar de eredivisie moet je hiermee gewoon winnen.
Dat is toch die gozer die tijdens een besloten jeugdwedstrijd zijn hooliganvriendjes uitnodigde om de tegenstander te molesterenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:30 schreef Scrummie het volgende:
Heitinga
Regen, drup.
Hopelijk doet hij het redelijk, eindigen ze hoger dan waar ze nu staan en is er perspectief voor een langer dienstverband.
Bosz zelf had sowieso niet gewild, maar dat terzijde. Het is sinds het vertrek van Marc O. allemaal in aan het storten bij Ajax op bestuurlijk vlak. Zij hebben Schreuder aangesteld, dan is het voor hen ook een nederlaag als ze hem weer moeten ontslaan. Zelfs de Televaag hield hem nog knap lang de hand boven het hoofd, pas de laatste 48 uur wapperde men daar ook met de heersende trend meequote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:06 schreef alpeko het volgende:
Met welke reden hebben ze Schreuder in de winterstop laten zitten eigenlijk? Hij had toen al geen grip meer op de groep. Dan had je fris aan de 2e seizoenshelft kunnen beginnen met bijv. een Bosz
Als het Heitinga was dan hadden ze het toch gewoon 'sochtends al kunnen zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:42 schreef StevenHyde het volgende:
Gelukkig nog alleen ad met dit bericht. Toch nog ff hopen dat t niet waar is.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:42 schreef StevenHyde het volgende:
Gelukkig nog alleen ad met dit bericht. Toch nog ff hopen dat t niet waar is.
quote:'Heitinga neemt bij Ajax taken Schreuder voorlopig over'
Volgens De Telegraaf moet John Heitinga de komende tijd de kar gaan trekken als trainer bij het eerste elftal van Ajax. Na het ontslag van Alfred Schreuder en assistent Matthias Kaltenbach zou hij samen met Michael Reiziger voor de groep moeten gaan staan. Ondertussen zouden de Amsterdammers op zoek gaan naar een nieuwe hoofdtrainer.
Een Argentijnse mediaquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:54 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Volgens een Argentijnse media zijn Marcelo Gallardo, Pochettino en Luis Enrique kandidaten voor het hoofdtrainerschap.
Jeugdgeil? Is dat nou wel zo'n goed idee een pedo bij Ajax?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:02 schreef Caland het volgende:
Bielsa is ook vrij toch
Niet geschoten, nogal jeugdgeil ook
Past perfect dus bij dat zooitje veroordeeldenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jeugdgeil? Is dat nou wel zo'n goed idee een pedo bij Ajax?
Zijn zaakwaarnemen heeft al een dickpick gestuurd.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Past perfect dus bij dat zooitje veroordeelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |