Wordt een interessante inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:39 schreef PicoMMP het volgende:
Van der Vaart denkt dat Heitinga Tadic op de bank flikkert.
Ben wel heel benieuwd naar de opstelling en de instelling en het moraal van de spelers.
6-0quote:Op zondag 29 januari 2023 10:39 schreef PicoMMP het volgende:
Van der Vaart denkt dat Heitinga Tadic op de bank flikkert.
Ben wel heel benieuwd naar de opstelling en de instelling en het moraal van de spelers.
Ik zie Excelsior wel de bus parkeren a la Volendam, hoop dat ze het vandaag wat beter uitspelen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef Wertha het volgende:
[..]
Vandaag gaan we eindelijk weer eens winnen, Manny!
Net voor 100+ miljoen geinvesteerd en meneer wil nog meer spelers...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Een paar spelers gaan er nou helemaal niet meer komen he![]()
Een CV erbij is toch wel wenselijk, spoeling is dun daar maar zal niet meer gebeuren waarschijnlijk dit window.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:49 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Net voor 100+ miljoen geinvesteerd en meneer wil nog meer spelers...
jij denkt dat we geen spelers nodig hebben?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:49 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Net voor 100+ miljoen geinvesteerd en meneer wil nog meer spelers...
Rechtsback en rechtsbuiten zouden ook fijn zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een CV erbij is toch wel wenselijk, spoeling is dun daar maar zal niet meer gebeuren waarschijnlijk dit window.
Rechtsbuiten? Je hebt Tadic, Bergwijn, Conceicao, Berghuis en evt Kudus voor de flankenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Rechtsback en rechtsbuiten zouden ook fijn zijn.
Kloptquote:Op zondag 29 januari 2023 13:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Rechtsbuiten? Je hebt Tadic, Bergwijn, Conceicao, Berghuis en evt Kudus voor de flanken
Dat zou beter zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb Tadic in de spits staan waar ik kijk
Er ontbreekt sowieso een middenvelder die voetbal brengt op het middenveld in de selectie.quote:
Kudus dan hopelijk eindelijk een keer op rechtsvoor.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb Tadic in de spits staan waar ik kijk
Kudus op het middenveld tegen zo'n compact team lijkt me prima.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er ontbreekt sowieso een middenvelder die voetbal brengt op het middenveld in de selectie.
Taylor is een leuke 14e man, maar die lijkt als onaantastbare basisspeler te worden gezien.
Hoop het nietquote:Op zondag 29 januari 2023 13:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kudus dan hopelijk eindelijk een keer op rechtsvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |