Moeten ze bij chiara zijn, das net een opengedraaide kraan qua informatie geven..quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:52 schreef odie22 het volgende:
kamer groen hoort ia helemaal uit, ze willen achtergrond info
Haar informatie is ondertussen wel outdated. Ze denkt nog steeds dat Rob topfavoriet is en Jason niet zo geliefd bij het publiek.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moeten ze bij chiara zijn, das net een opengedraaide kraan qua informatie geven..
walgelijke ventquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:57 schreef rinardo het volgende:
Hele dag heeft Rob over hem gezeikt en nu zegt ie, ja ik ben ook naar hem toegegaan en heb hem de hand geschud.
2 sec later, wat kan je nou verwachten van iemand van 20, wil niet bij hem thuis kijken, wat een troep moet het daar zijn.
zn bed kan ie niet normaal opmaken , en hij gaat maar door
volgens mij was dat over iasquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:57 schreef rinardo het volgende:
Hele dag heeft Rob over hem gezeikt en nu zegt ie, ja ik ben ook naar hem toegegaan en heb hem de hand geschud.
2 sec later, wat kan je nou verwachten van iemand van 20, wil niet bij hem thuis kijken, wat een troep moet het daar zijn.
zn bed kan ie niet normaal opmaken , en hij gaat maar door
ohhhhhquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:00 schreef suzi1 het volgende:
of hij eet bij ze moeder, of hij eet pozza
af en toe, zodat het net lijkt dat ie niet altijd op jason is gefixeerdquote:
We hebben het gezien Marioquote:
maar hij denkt van wel he, dat is het mooiequote:Op donderdag 26 januari 2023 23:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
af en toe, zodat het net lijkt dat ie niet altijd op jason is gefixeerd
denk dat hij slecht met jongelui om kan gaan
paktie paar kleine glaasjes. doet hij baco in hequote:Op donderdag 26 januari 2023 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar hij denkt van wel he, dat is het mooie
nu is op tw thema ias niet jolienquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben het gezien Mario
Nu verder met Ias/Rob.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
paktie paar kleine glaasjes. doet hij baco in he
en dan is hij de goeie ouwe die nog langer niet naar bed gaat
even moment voor zezelf
Och iedereen wil wel een moraalridder zijn op sociale media maar ondertussen luisteren ze wel naar liedjes waar het n woord veelvuldig gebruikt wordt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:01 schreef Lux069 het volgende:
Deze is wel bijzonder.
Echt de meeste die moord en brand roepen zijn blank h.
[ twitter ]
Das ander topicquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu is op tw thema ias niet jolien
maar zodra meezingen en het woord nigga wordt gerapt houden ze even stilquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Och iedereen wil wel een moraalridder zijn op sociale media maar ondertussen luisteren ze wel naar liedjes waar het n woord veelvuldig gebruikt wordt.
en daaronder is mijn reactiequote:Op donderdag 26 januari 2023 23:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben het gezien Mario
Nu verder met Ias/Rob.
Ja ook gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dames gaan in de hottub - 26 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hun, heb jij reclameblokken ?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:00 schreef Ireth het volgende:
Ff van stream wisselen... 3x hello fresh reclame om vervolgens bij Rob uit te komen
Ja goedkoopste abbo, 3x reclame voor streams starten..quote:
heldquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1400 uur staat online, enkele fragmenten van vandaag ....
Aha ok. Krijg je 3x maandverband reklame, EN dat hoofd🤣quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja goedkoopste abbo, 3x reclame voor streams starten..
jammer. kan gebeuren hequote:Op donderdag 26 januari 2023 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat fragmentje rond 2000 uur heb ik helaas niet ....
ik versta ze amalquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:18 schreef mario390 het volgende:
denken julie dat hem de belgsen bewohner wel
snappen??
als ik hem snap dan de belgen zekerquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel of de belgsen
las snappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off topic maar toch grappig en actueel. Heb het ook in het fototopic geplaatst
ben aan het kijken, ik vind ze leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BB
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off topic maar toch grappig en actueel. Heb het ook in het fototopic geplaatst
had nog niet de tijd het te volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er serieus nog nooit een aflevering van gezien. Afgeserveerd is afgeserveerd wat mij betreft, dan hoef ik ze niet meer te zien/horen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
ben aan het kijken, ik vind ze leuk
het ging mij meer om de aftertalk, wat de bewoners de vertellen hadden nadat ze er uit moesten, en ik was team Liesequote:Op donderdag 26 januari 2023 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er serieus nog nooit een aflevering van gezien. Afgeserveerd is afgeserveerd wat mij betreft, dan hoef ik ze niet meer te zien/horen.
Ze doen het wel heel leuk hoor! Vooral omdat ze dit zelf helemaal produceren. En ze hebben ook wel "aanzien" aangezien ze de meeste bewoners ook wel in hun zetel krijgen....quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er serieus nog nooit een aflevering van gezien. Afgeserveerd is afgeserveerd wat mij betreft, dan hoef ik ze niet meer te zien/horen.
Hij praat veel maar verteld weinig...quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:27 schreef BB-King het volgende:
Die Ias lult wel veel he?
Ik versta hem op zich wel maar ook weer niet.
Da's een ding in Antwerpenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij praat veel maar verteld weinig...
dat is maar komisch hoe weet haar vater dat cha binnenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:34 schreef suzi1 het volgende:
de vader van chi had gezegd dat ze wel lief moet zijn voor dat meisje (cha)
en ze denkt dat dat wel uit wordt vergroot op tv. dat cha veel huilde de eerste 2 week
wat?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:39 schreef suzi1 het volgende:
jooo zij kwam toch laten en zagen streams
ijskoud blikkiequote:Op donderdag 26 januari 2023 23:40 schreef odie22 het volgende:
weet je, op de camping, op zaterdag avond lachen joh, doen we vaak travestiet-avond, dan lekker verkleden enzo , blikje er bij, lachen joh, nee ik doe niet mee, maar wel lachen
dat is toch echt niet serieusquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:42 schreef ben34567 het volgende:
Rob gecanceld op twitter omwille van zijn makeup en dragqueen uitspraken. Het gaat snel dees jaar 😀
Leuk? Nee denk ik niet. Wel beter dan oogjes dicht of shownieuws.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:45 schreef chufi het volgende:
Wordt het nog eens een keer leuk om te kijken ... ?
dit moet je me erklren hoe kann dat haar vater weten wie ins huis komt??quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:39 schreef suzi1 het volgende:
jooo zij kwam toch laten en zagen streams
dat kwam laten en zagen streams snap ik niet goedquote:
de tweet van deze floris is verwijdeerdquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:49 schreef ben34567 het volgende:
https://twitter.com/San_bo73/status/1618740088002985984
ja maar dann heeft zij kunnen naar huis bellenquote:
Geen zorgen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:55 schreef mario390 het volgende:
ah oke jep snap ik, maar en vraaag nog, mag chiara overhaupt vertelen
wat zij kijkte of niet? niet dat zij te ver gaat
bent toch geen turk?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:55 schreef mario390 het volgende:
ah oke jep snap ik, maar en vraaag nog, mag chiara overhaupt vertelen
wat zij kijkte of niet? niet dat zij te ver gaat
Jij was toch zo anti-twitter?? Je zit nu al de hele avond dingen van twitter naar hier te halenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:58 schreef mario390 het volgende:
volgens twitter zijn 6 gecancelled![]()
mich,rob,chiara,jolien, danny,chaq
niet turk,oostenrijkerquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef Lux069 het volgende:
[..]
bent toch geen turk?
Volgens mij mogen ze alles zeggen. Doen Jacq en Ias ook.
yep ik moest somige scheldenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jij was toch zo anti-twitter?? Je zit nu al de hele avond dingen van twitter naar hier te halen
Bij de buren zijn er nog 2 wakkerquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:01 schreef suzi1 het volgende:
ja kunnen we iets anders gaan kijken kodiak
Correctie... de Antwerpenaar spreekt heel weinig maar zegt juist heel veel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:28 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Da's een ding in Antwerpen
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit moet je me erklren hoe kann dat haar vater weten wie ins huis komt??
en ze denkt dat dat wel uit wordt vergroot op tv. dat cha veel huilde de eerste 2 week
Toen Chiara nog in quarantaine was in afwachting van binnenkomst had ze haar gsm nog (is zo gemakkelijk om te bellen met paps dan h)... hadden blijkbaar allen hun gsm tot ze binnen mochten (anders verveling zeker tijdens wachten ?)quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit moet je me erklren hoe kann dat haar vater weten wie ins huis komt??
volgens mensen zijn 6 gecanceledquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:13 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
[..]
Toen Chiara nog in quarantaine was in afwachting van binnenkomst had ze haar gsm nog (is zo gemakkelijk om te bellen met paps dan h)... hadden blijkbaar allen hun gsm tot ze binnen mochten (anders verveling zeker tijdens wachten ?)
Dat heb ik ook altjd, weg is wegquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop iets onverwachts.. maar vrees het ergste😮💨quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat zal de dag kan brengen weer een lazy Friday?
Geen idee, denk tot zaterdag niet veel, maar we gaan het zienquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat zal de dag kan brengen weer een lazy Friday?
hahaha leuke droomquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:24 schreef Lillfex het volgende:
Goedemorgen allemaal Ik heb vannacht over BB gedroomd De enige die nog in het huis zaten waren Ilse Rob en we hadden hele saaie streams hahah Rob was alleen nog aan het mopperen Ilse was aan het huilen en Bart dacht bij zichzelf ik hou me stil met de gedachten welke finale ben ik beland hahah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
Ja mannen he hahah Nah nee grapjequote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Heerlijke tv Rob zien stoeien met een pannetje warme melk en de kookplaat
“Wie dit uitgevonden heeft, heeft echt niet doorgeleerd”
Jacq “ik had een super lekker bakkie”
Rob zegt wel steeds Ali is een leuke jongen maar dat is gewoon niet de waarheid hij heeft een hekel aan Ali net zoals hij aan Chelsea had. Hij zegt dat het altijd bij als hij over iemand klaagtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:40 schreef ledn81 het volgende:
Rob heeft last van zijn nek. verkeerd gelegen. Dat wordt veel gemopper.
Danny gaat er zo even naar kijken, die gaat even wat losmaken.![]()
Chiara : "Ali kan dat ook"
Rob : "Nee"
Ze moesten de hele dag gedragen wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:43 schreef Jockari het volgende:
Wat zijn de regels bij die overalls ? De ene heeft het aan, de andere niet, de andere half, ...
Officieel wel idd. Maar er liepen er gisteren ook al rond zonder. Nu BB: iedereen die zijn overal niet de hele tijd heeft gedragen, -5 coins! En zij die het niet kunnen betalen slapen een nacht in de gameroom! (Want BB is te wuss om ze buiten te laten slapen)quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze moesten de hele dag gedragen worden
Die heb ik helaas nietquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:48 schreef suzi1 het volgende:
draadloze koptellie op tijdens het sauberen
Twee gezichten die man. Vind m echt niet zo leuk meer!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:54 schreef Jockari het volgende:
En Rob nu maar leuk en aardig doen tegen Ali...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rob is Top!
en Ilse ook
sneaky walgelijke klojo Danny oprotten graag, gatver die opmerkingen van hem soms (ook zo van voor het nomineren ook, maakt niet uit wie de andere twee zijn, want je weet al wie de derde is ''Ilse'' ik hoop zoooooo dat hij morgen het huis uit gaat, ik bid ervoor)
een stem op Danny is een steunbetuiging aan pestgedragquote:
Als de kijkcijfers tegenvallen dan is het zo geregeld, kijk maar naar vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
nee, er gaan geen 2 uit morgen, er zitten niet teveel bewoners in, moet nog tot april dus
Heb hem ff aangepast voor je, nu klopt ie welquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
een stem op Danny Rob is een steunbetuiging aan pestgedrag
ik weet echt niet wat Ilse Jason hem misdaan heeft
Dan ga je wel heel ver ervoor bidden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rob is Top!
en Ilse ook
sneaky walgelijke klojo Danny oprotten graag, gatver die opmerkingen van hem soms (ook zo van voor het nomineren ook, maakt niet uit wie de andere twee zijn, want je weet al wie de derde is ''Ilse'' ik hoop zoooooo dat hij morgen het huis uit gaat, ik bid ervoor)
Heb jij wel de goeie streams?? Je zit niet per ongeluk bij de buren te kijken??quote:
Klopt, net als vorige week, toen heeft de febo ook kunnen doen wat ze zelf graag wilden, toen waren er ook 2 nek aan neek immers. en er komt geen notaris aan te pas, dus......quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:35 schreef ben34567 het volgende:
Volgens de grootste polls blijft Rob. Omdat de polls tussen Ilse en Danny zo close zijn kan febo makkelijk de stemmen manipuleren (indien nodig) om Ilse naar huis te sturen.
Ik denk dat dit ook de reden is waarom er altijd 3 genomineerden zijn in plaats van 2. Dan is de kans groter dat er 2 kandidaten in polls dicht bij elkaar zitten (met de derde kandidaat die een grote voorsprong heeft) waardoor de productie zelf kan kiezen wie er uit ligt zonder dat het opvalt. Bij enkel 2 genomineerden zal het verschil in polls vaak groter zijn waardoor manipulatie meer zou opvallen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt, net als vorige week, toen heeft de febo ook kunnen doen wat ze zelf graag wilden, toen waren er ook 2 nek aan neek immers. en er komt geen notaris aan te pas, dus......
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:41 schreef suzi1 het volgende:
hahahaha ali hout ias van achter vast en buigt hem voorover
ias laat scheet
Rob naderd de THT datumquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan wil ik hem niet zien als hij het 100 dagen zou volhouden.
Ik denk dat ze van een kijker meer of minder niet wakker zullen liggenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Danny blijft kijk ik niet meer, want als hij morgen blijft dan haalt hij de finale gewoon, dat is niet zo moeilijk
Dealquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Danny blijft kijk ik niet meer, want als hij morgen blijft dan haalt hij de finale gewoon, dat is niet zo moeilijk
Hij blijft gewoon. Productie denkt niet in termen van wie het meest sympathie teweegbrengt maar welke kandidaat nog het meest voor drama en leuke tv kan zorgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ik hoef hem berhaupt geen 100 dagen te zienquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
gewoon klikken, is filmpje van de scheet @Marioquote:
Ja, ga die scatofiel nog even stimulerenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
gewoon klikken, is filmpje van de scheet @:Mario
Ja vandaar dat ik dat zeg. Waarom gevoelige content? Misschien als je een scheetjes fobie hebt?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
gewoon klikken, is filmpje van de scheet @:Mario
No problem.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:06 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:13 schreef Ireth het volgende:
Laat ze maar fietsen voor coins.
14 x 15 coins te verdienen, door op hometrainers te fietsen. Fiets stil, saldo zakt. Fiets beweegt, saldo stabiel. Minimaal 4 dagen fietsen op 2 fietsen, in toerbeurten
Eindsaldo delen door aantal bewoners.
Zou zo maar kunnen, lijkt mij een berekend persoonquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:18 schreef rinardo het volgende:
elke x als Rob bij de genomineerden is, heeft hij vlak voor de tv uitzending een aandachtstrekpuntje (ik weet dit is geen woord) zou het tacktiek zijn? van te voren bedacht in huis.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo wordt je bed nooit strak opgemaakt
Mwahh.. ligt er aan hoe je er tegen aan kijkt denk ik. Ik zag gewoon 3 mensen in gesprek over brood bakken...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ilse geeft Ias instructie over het brood maken
Jayson moet zich er weer even mee bemoeien
Heeft die gelijk in maar ik wel hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
“Een mens heeft geen suiker nodig” Danny BB23
Niet zo vreemd al die slecht en niet gewassen lichamen die zitten te broeien on die warmwaterbak....quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:16 schreef ledn81 het volgende:
De hottub stinkt. Bart denkt dat de lucht in de deksel is getrokken.
Is Els er nog steeds een beetje bij
Zit anders nog maar weinig verrassends in.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij blijft gewoon. Productie denkt niet in termen van wie het meest sympathie teweegbrengt maar welke kandidaat nog het meest voor drama en leuke tv kan zorgen.
Koopt een piramide Ferrero 😏quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
“Een mens heeft geen suiker nodig” Danny BB23
Al dat woke Twitter gedoequote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:52 schreef Ireth het volgende:
Heel twitter gisteren over de zeik omdat Jolien per ongeluk het "N-woord" gebruikte (en niet eens negatief naar mijn idee) en hierover helemaal niks...
[ twitter ]
Vind ik persoonlijk best wel erg anno 2023, dat dat schijnbaar wel "gewoon" gezegd mag worden...
Maar hij vind zichzelf zo leukquote:
Eerste jaar was met een ei geloof ik. vorig jaar idd wel iets met dansen en glas wijn. Helm af, wijn opdrinken en dansen, klopt wel iddquote:
Nee ook wijn, was in de gameroom. Gelijk allemaal opgezopen en feestje gehouden.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee ook wijn, was in de gameroom. Gelijk allemaal opgezopen en feestje gehouden.
Dat heb ik dan gemist vorig jaarquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eerste jaar was met een ei geloof ik. vorig jaar idd wel iets met dansen en glas wijn. Helm af, wijn opdrinken en dansen, klopt wel idd
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat Ilse een dermate logische keuze is om naar huis te gaan, maar het zou stiekem wel genot zijn om Danny te zien vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |