Al dat woke Twitter gedoequote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:52 schreef Ireth het volgende:
Heel twitter gisteren over de zeik omdat Jolien per ongeluk het "N-woord" gebruikte (en niet eens negatief naar mijn idee) en hierover helemaal niks...
[ twitter ]
Vind ik persoonlijk best wel erg anno 2023, dat dat schijnbaar wel "gewoon" gezegd mag worden...
Eerste jaar was met een ei geloof ik. vorig jaar idd wel iets met dansen en glas wijn. Helm af, wijn opdrinken en dansen, klopt wel iddquote:
Nee ook wijn, was in de gameroom. Gelijk allemaal opgezopen en feestje gehouden.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee ook wijn, was in de gameroom. Gelijk allemaal opgezopen en feestje gehouden.
Dat heb ik dan gemist vorig jaarquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eerste jaar was met een ei geloof ik. vorig jaar idd wel iets met dansen en glas wijn. Helm af, wijn opdrinken en dansen, klopt wel idd
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat Ilse een dermate logische keuze is om naar huis te gaan, maar het zou stiekem wel genot zijn om Danny te zien vertrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |