quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:13 schreef Ireth het volgende:
Laat ze maar fietsen voor coins.
14 x 15 coins te verdienen, door op hometrainers te fietsen. Fiets stil, saldo zakt. Fiets beweegt, saldo stabiel. Minimaal 4 dagen fietsen op 2 fietsen, in toerbeurten
Eindsaldo delen door aantal bewoners.
Zou zo maar kunnen, lijkt mij een berekend persoonquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:18 schreef rinardo het volgende:
elke x als Rob bij de genomineerden is, heeft hij vlak voor de tv uitzending een aandachtstrekpuntje (ik weet dit is geen woord) zou het tacktiek zijn? van te voren bedacht in huis.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo wordt je bed nooit strak opgemaakt
Mwahh.. ligt er aan hoe je er tegen aan kijkt denk ik. Ik zag gewoon 3 mensen in gesprek over brood bakken...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ilse geeft Ias instructie over het brood maken
Jayson moet zich er weer even mee bemoeien
Heeft die gelijk in maar ik wel hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
“Een mens heeft geen suiker nodig” Danny BB23
Niet zo vreemd al die slecht en niet gewassen lichamen die zitten te broeien on die warmwaterbak....quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:16 schreef ledn81 het volgende:
De hottub stinkt. Bart denkt dat de lucht in de deksel is getrokken.
Is Els er nog steeds een beetje bij
Zit anders nog maar weinig verrassends in.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij blijft gewoon. Productie denkt niet in termen van wie het meest sympathie teweegbrengt maar welke kandidaat nog het meest voor drama en leuke tv kan zorgen.
Koopt een piramide Ferrero 😏quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:30 schreef Kodiak100 het volgende:
“Een mens heeft geen suiker nodig” Danny BB23
Al dat woke Twitter gedoequote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:52 schreef Ireth het volgende:
Heel twitter gisteren over de zeik omdat Jolien per ongeluk het "N-woord" gebruikte (en niet eens negatief naar mijn idee) en hierover helemaal niks...
[ twitter ]
Vind ik persoonlijk best wel erg anno 2023, dat dat schijnbaar wel "gewoon" gezegd mag worden...
Maar hij vind zichzelf zo leukquote:
Eerste jaar was met een ei geloof ik. vorig jaar idd wel iets met dansen en glas wijn. Helm af, wijn opdrinken en dansen, klopt wel iddquote:
Nee ook wijn, was in de gameroom. Gelijk allemaal opgezopen en feestje gehouden.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee ook wijn, was in de gameroom. Gelijk allemaal opgezopen en feestje gehouden.
Dat heb ik dan gemist vorig jaarquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eerste jaar was met een ei geloof ik. vorig jaar idd wel iets met dansen en glas wijn. Helm af, wijn opdrinken en dansen, klopt wel idd
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat Ilse een dermate logische keuze is om naar huis te gaan, maar het zou stiekem wel genot zijn om Danny te zien vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |