Rob naderd de THT datumquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan wil ik hem niet zien als hij het 100 dagen zou volhouden.
Ik denk dat ze van een kijker meer of minder niet wakker zullen liggenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Danny blijft kijk ik niet meer, want als hij morgen blijft dan haalt hij de finale gewoon, dat is niet zo moeilijk
Dealquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Danny blijft kijk ik niet meer, want als hij morgen blijft dan haalt hij de finale gewoon, dat is niet zo moeilijk
Hij blijft gewoon. Productie denkt niet in termen van wie het meest sympathie teweegbrengt maar welke kandidaat nog het meest voor drama en leuke tv kan zorgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ik hoef hem überhaupt geen 100 dagen te zienquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, ga die scatofiel nog even stimulerenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
gewoon klikken, is filmpje van de scheet @:Mario
Ja vandaar dat ik dat zeg. Waarom gevoelige content? Misschien als je een scheetjes fobie hebt?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
gewoon klikken, is filmpje van de scheet @:Mario
No problem.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:06 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |