Als de kijkcijfers tegenvallen dan is het zo geregeld, kijk maar naar vorig jaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
nee, er gaan geen 2 uit morgen, er zitten niet teveel bewoners in, moet nog tot april dus
Heb hem ff aangepast voor je, nu klopt ie welquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
een stem op Danny Rob is een steunbetuiging aan pestgedrag
ik weet echt niet wat Ilse Jason hem misdaan heeft
Dan ga je wel heel ver ervoor bidden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rob is Top!
en Ilse ook
sneaky walgelijke klojo Danny oprotten graag, gatver die opmerkingen van hem soms (ook zo van voor het nomineren ook, maakt niet uit wie de andere twee zijn, want je weet al wie de derde is ''Ilse'' ik hoop zoooooo dat hij morgen het huis uit gaat, ik bid ervoor)
Heb jij wel de goeie streams?? Je zit niet per ongeluk bij de buren te kijken??quote:
Klopt, net als vorige week, toen heeft de febo ook kunnen doen wat ze zelf graag wilden, toen waren er ook 2 nek aan neek immers. en er komt geen notaris aan te pas, dus......quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:35 schreef ben34567 het volgende:
Volgens de grootste polls blijft Rob. Omdat de polls tussen Ilse en Danny zo close zijn kan febo makkelijk de stemmen manipuleren (indien nodig) om Ilse naar huis te sturen.
Ik denk dat dit ook de reden is waarom er altijd 3 genomineerden zijn in plaats van 2. Dan is de kans groter dat er 2 kandidaten in polls dicht bij elkaar zitten (met de derde kandidaat die een grote voorsprong heeft) waardoor de productie zelf kan kiezen wie er uit ligt zonder dat het opvalt. Bij enkel 2 genomineerden zal het verschil in polls vaak groter zijn waardoor manipulatie meer zou opvallen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt, net als vorige week, toen heeft de febo ook kunnen doen wat ze zelf graag wilden, toen waren er ook 2 nek aan neek immers. en er komt geen notaris aan te pas, dus......
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:41 schreef suzi1 het volgende:
hahahaha ali hout ias van achter vast en buigt hem voorover
ias laat scheet
Rob naderd de THT datumquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan wil ik hem niet zien als hij het 100 dagen zou volhouden.
Ik denk dat ze van een kijker meer of minder niet wakker zullen liggenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Danny blijft kijk ik niet meer, want als hij morgen blijft dan haalt hij de finale gewoon, dat is niet zo moeilijk
Dealquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Danny blijft kijk ik niet meer, want als hij morgen blijft dan haalt hij de finale gewoon, dat is niet zo moeilijk
Hij blijft gewoon. Productie denkt niet in termen van wie het meest sympathie teweegbrengt maar welke kandidaat nog het meest voor drama en leuke tv kan zorgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ik hoef hem überhaupt geen 100 dagen te zienquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
gewoon klikken, is filmpje van de scheet @Marioquote:
Ja, ga die scatofiel nog even stimulerenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
gewoon klikken, is filmpje van de scheet @:Mario
Ja vandaar dat ik dat zeg. Waarom gevoelige content? Misschien als je een scheetjes fobie hebt?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
gewoon klikken, is filmpje van de scheet @:Mario
No problem.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:06 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |