Correctie... de Antwerpenaar spreekt heel weinig maar zegt juist heel veel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:28 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Da's een ding in Antwerpen
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit moet je me erklären hoe kann dat haar vater weten wie ins huis komt??
de vader van chi had gezegd dat ze wel lief moet zijn voor dat meisje (cha)
en ze denkt dat dat wel uit wordt vergroot op tv. dat cha veel huilde de eerste 2 week
Toen Chiara nog in quarantaine was in afwachting van binnenkomst had ze haar gsm nog (is zo gemakkelijk om te bellen met paps dan hé)... hadden blijkbaar allen hun gsm tot ze binnen mochten (anders verveling zeker tijdens wachten ?)quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit moet je me erklären hoe kann dat haar vater weten wie ins huis komt??
de vader van chi had gezegd dat ze wel lief moet zijn voor dat meisje (cha)
en ze denkt dat dat wel uit wordt vergroot op tv. dat cha veel huilde de eerste 2 week
volgens mensen zijn 6 gecanceledquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:13 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
[..]
Toen Chiara nog in quarantaine was in afwachting van binnenkomst had ze haar gsm nog (is zo gemakkelijk om te bellen met paps dan hé)... hadden blijkbaar allen hun gsm tot ze binnen mochten (anders verveling zeker tijdens wachten ?)
Dat heb ik ook altjd, weg is wegquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er serieus nog nooit een aflevering van gezien. Afgeserveerd is afgeserveerd wat mij betreft, dan hoef ik ze niet meer te zien/horen.
Ik hoop iets onverwachts.. maar vrees het ergste😮💨quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat zal de dag kan brengen weer een lazy Friday?
Geen idee, denk tot zaterdag niet veel, maar we gaan het zienquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat zal de dag kan brengen weer een lazy Friday?
hahaha leuke droomquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:24 schreef Lillfex het volgende:
Goedemorgen allemaal Ik heb vannacht over BB gedroomd De enige die nog in het huis zaten waren Ilse Rob en we hadden hele saaie streams hahah Rob was alleen nog aan het mopperen Ilse was aan het huilen en Bart dacht bij zichzelf ik hou me stil met de gedachten welke finale ben ik beland hahah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
Ja mannen he hahah Nah nee grapjequote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Heerlijke tv Rob zien stoeien met een pannetje warme melk en de kookplaat
“Wie dit uitgevonden heeft, heeft echt niet doorgeleerd”
Jacq “ik had een super lekker bakkie”
Rob zegt wel steeds Ali is een leuke jongen maar dat is gewoon niet de waarheid hij heeft een hekel aan Ali net zoals hij aan Chelsea had. Hij zegt dat het altijd bij als hij over iemand klaagtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:40 schreef ledn81 het volgende:
Rob heeft last van zijn nek. verkeerd gelegen. Dat wordt veel gemopper.
Danny gaat er zo even naar kijken, die gaat even wat losmaken.![]()
Chiara : "Ali kan dat ook"
Rob : "Nee"
Ze moesten de hele dag gedragen wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:43 schreef Jockari het volgende:
Wat zijn de regels bij die overalls ? De ene heeft het aan, de andere niet, de andere half, ...
Officieel wel idd. Maar er liepen er gisteren ook al rond zonder. Nu BB: iedereen die zijn overal niet de hele tijd heeft gedragen, -5 coins! En zij die het niet kunnen betalen slapen een nacht in de gameroom! (Want BB is te wuss om ze buiten te laten slapen)quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze moesten de hele dag gedragen worden
Die heb ik helaas nietquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:48 schreef suzi1 het volgende:
draadloze koptellie op tijdens het sauberen
Twee gezichten die man. Vind m echt niet zo leuk meer!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:54 schreef Jockari het volgende:
En Rob nu maar leuk en aardig doen tegen Ali...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
Rob is Top!
en Ilse ook
sneaky walgelijke klojo Danny oprotten graag, gatver die opmerkingen van hem soms (ook zo van voor het nomineren ook, maakt niet uit wie de andere twee zijn, want je weet al wie de derde is ''Ilse'' ik hoop zoooooo dat hij morgen het huis uit gaat, ik bid ervoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |