en daaronder is mijn reactiequote:Op donderdag 26 januari 2023 23:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben het gezien Mario
Nu verder met Ias/Rob.
Ja ook gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dames gaan in de hottub - 26 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hun, heb jij reclameblokken ?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:00 schreef Ireth het volgende:
Ff van stream wisselen... 3x hello fresh reclame om vervolgens bij Rob uit te komen
Ja goedkoopste abbo, 3x reclame voor streams starten..quote:
heldquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1400 uur staat online, enkele fragmenten van vandaag ....
Aha ok. Krijg je 3x maandverband reklame, EN dat hoofd🤣quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja goedkoopste abbo, 3x reclame voor streams starten..
jammer. kan gebeuren hequote:Op donderdag 26 januari 2023 23:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat fragmentje rond 2000 uur heb ik helaas niet ....
ik versta ze amalquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:18 schreef mario390 het volgende:
denken julie dat hem de belgsen bewohner wel
snappen??
als ik hem snap dan de belgen zekerquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel of de belgsen
las snappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off topic maar toch grappig en actueel. Heb het ook in het fototopic geplaatst
ben aan het kijken, ik vind ze leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BB
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off topic maar toch grappig en actueel. Heb het ook in het fototopic geplaatst
had nog niet de tijd het te volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er serieus nog nooit een aflevering van gezien. Afgeserveerd is afgeserveerd wat mij betreft, dan hoef ik ze niet meer te zien/horen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
ben aan het kijken, ik vind ze leuk
het ging mij meer om de aftertalk, wat de bewoners de vertellen hadden nadat ze er uit moesten, en ik was team Liesequote:Op donderdag 26 januari 2023 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er serieus nog nooit een aflevering van gezien. Afgeserveerd is afgeserveerd wat mij betreft, dan hoef ik ze niet meer te zien/horen.
Ze doen het wel heel leuk hoor! Vooral omdat ze dit zelf helemaal produceren. En ze hebben ook wel "aanzien" aangezien ze de meeste bewoners ook wel in hun zetel krijgen....quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er serieus nog nooit een aflevering van gezien. Afgeserveerd is afgeserveerd wat mij betreft, dan hoef ik ze niet meer te zien/horen.
Hij praat veel maar verteld weinig...quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:27 schreef BB-King het volgende:
Die Ias lult wel veel he?
Ik versta hem op zich wel maar ook weer niet.
Da's een ding in Antwerpenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij praat veel maar verteld weinig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |