Moeten ze bij chiara zijn, das net een opengedraaide kraan qua informatie geven..quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:52 schreef odie22 het volgende:
kamer groen hoort ia helemaal uit, ze willen achtergrond info
Haar informatie is ondertussen wel outdated. Ze denkt nog steeds dat Rob topfavoriet is en Jason niet zo geliefd bij het publiek.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moeten ze bij chiara zijn, das net een opengedraaide kraan qua informatie geven..
walgelijke ventquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:57 schreef rinardo het volgende:
Hele dag heeft Rob over hem gezeikt en nu zegt ie, ja ik ben ook naar hem toegegaan en heb hem de hand geschud.
2 sec later, wat kan je nou verwachten van iemand van 20, wil niet bij hem thuis kijken, wat een troep moet het daar zijn.
zn bed kan ie niet normaal opmaken , en hij gaat maar door
volgens mij was dat over iasquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:57 schreef rinardo het volgende:
Hele dag heeft Rob over hem gezeikt en nu zegt ie, ja ik ben ook naar hem toegegaan en heb hem de hand geschud.
2 sec later, wat kan je nou verwachten van iemand van 20, wil niet bij hem thuis kijken, wat een troep moet het daar zijn.
zn bed kan ie niet normaal opmaken , en hij gaat maar door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |