Inclusief of exclusief OZB?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja hier valt het mee, volgens mij was Den Haag nog wel iets duurder. Ik was daar toen bijna 900 euro kwijt dacht ik voor alles samen.
Wist je dat niet? Ik dacht dat die debiele redenatie voor afvalstoffenheffing toch wel bekend wasquote:
Nee ik heb altijd alleen gewoondquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ik dacht dat die debiele redenatie voor afvalstoffenheffing toch wel bekend wasIs altijd al zo geweest dat als je met meer dan een bent je opeens voor drie betaald (waarna het bij drie of meer niet opeens naar drie gaat, ook al zo apart
). Nou heb ik daar dan geen last van, want dat is weer het voordeel van alleen wonen
Dan was dat niet voor de kosten die ik noemde. Die liggen ook in Den Haag nog wel onder die 900. Zelfs met OZB zit het eronder. Den Haag is voorheen ook nooit duurder geweest dan Voorburg.quote:
Nee dit is logica volgens gemeenteambtenaren.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik heb altijd alleen gewoondDacht dat het per volwassene was, en dat ze het daarom niet "personen" noemen
Even googlen naar Den Haag dit jaar zit je enkel voor gemeentelijke belastingen(riool, afval) al boven de 600 euro zonder OZB of regionale belastingen voor een enkel huishouden.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan was dat niet voor de kosten die ik noemde. Die liggen ook in Den Haag nog wel onder die 900. Zelfs met OZB zit het eronder. Den Haag is voorheen ook nooit duurder geweest dan Voorburg.
Nee hier komt gewoon bronwater uit de kraanquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:50 schreef Em31 het volgende:
@:Redefine misschien gebruiken ze bij jou een gouden zuivering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dan is dat sinds een aantal jaren wat gegroeid. Toen ik vanuit Amsterdam weer terug verhuisde kon ik kiezen tussen een woning in Den Haag en Voorburg. Uit interesse gekeken naar de belastingen etc. Toen was Den Haag goedkoper.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Even googlen naar Den Haag dit jaar zit je enkel voor gemeentelijke belastingen(riool, afval) al boven de 600 euro zonder OZB of regionale belastingen voor een enkel huishouden.
Hoe gaat het met jouw Ajax-man?quote:
Die heeft gelukkig wat anders te doen vanavondquote:
Ze zijn gewoon bang dat Jan Smit straks komt zingen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Volendam thuis is ook gewoon een heel lastige wedstrijd natuurlijk
Ik dacht waar komen deze praatjes vandaan, maar Heracles staat toch maar even mooi tweede in de KKD.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Blijkt maar weer dat 'er gaat niets boven Groningen' een pertinente leugen is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:08 schreef Em31 het volgende:
Groningen en Cambuur onderaan, in Heerenveen wordt goed geslapen vannacht.
En dan kunnen we die club in 2024 eindelijk weer eens serieus nemen, omdat ze dan eindelijk weer eens echt gras in dat stadion gaan neerleggenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht waar komen deze praatjes vandaan, maar Heracles staat toch maar even mooi tweede in de KKD.
Thuis alleen maar helemaal weggespeeld door PECquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht waar komen deze praatjes vandaan, maar Heracles staat toch maar even mooi tweede in de KKD.
Dat we dit nog mee mogen makenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan kunnen we die club in 2024 eindelijk weer eens serieus nemen, omdat ze dan eindelijk weer eens echt gras in dat stadion gaan neerleggen
Ik wist niet dat Frank de Boer tegenwoordig trainer was bij Heracles.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Thuis alleen maar helemaal weggespeeld door PEC
Maar goed, wij hebben ook een trainertje wat er he-le-maal niets van kan, alleen wel genoeg individuele kwaliteit om alsnog al die potjes wel te winnen en promotie af te dwingen waarschijnlijk. KKD is een speeltuin
Gelukkig hebben we nog steeds de zekerheid dat Valencia er in La Liga geen pepernoot van bakt.quote:
We hebben het fenomeen John Lammers! Een Brabander in het nuchtere Twente, what can possibly go wrong?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Frank de Boer tegenwoordig trainer was bij Heracles.
Ah na Drank de Boer dus Drank Lammers.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We hebben het fenomeen John Lammers! Een Brabander in het nuchtere Twente, what can possibly go wrong?
(Ja, oké, allebei drinken ze graag bier, maar daar houden de overeenkomsten wel op!)
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah na Drank de Boer dus Drank Lammers.
Lammers die glorieuze jaren als voetballer had bij NAC en RBC als ik mij goed kan herinneren.
Volgens mij is het 1-1 geworden hoor.quote:
Net was het wel wat gekscherend van mij. Maar het was geen onaardige voetballer voor de subtop.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna alle Brabantse clubs gehad
En een schit-te-ren-de carrière als trainer ook!
Afwachtend tot het paintje dan maar deze doen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
Mja. Leuke avondje was het, de film 'de Acht bergen' gezien in het lokale filmhuis. Wel een aanrader.
En toen zag ik de uitslag van Ajax.![]()
Ik zoek dat Weost paintje van @:cyan9
Dat was ooit een veel scorend duo met Van Hooijdonk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net was het wel wat gekscherend van mij. Maar het was geen onaardige voetballer voor de subtop.
Daar deed ik niet aan mee.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij is het 1-1 geworden hoor.
Mijn vader is blij dat ie dat straks zes weken moet "missen".quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
Mja. Leuke avondje was het, de film 'de Acht bergen' gezien in het lokale filmhuis. Wel een aanrader.
Altijd uitkijken dat je niet tegen de doelpaling schietquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
‘Ik ga naar Manchester United, de groeten!’quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:34 schreef Fred_B het volgende:
Van der Sar gaat zo spreken naar het schijnt.
Ik heb wel deze in de aanbiedingquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
Nee deze is wel heel slechtquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Altijd uitkijken dat je niet tegen de doelpaling schiet
Schreuder naar Top Oss.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Afwachtend tot het paintje dan maar deze doen.
[ afbeelding ]
Prima.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel deze in de aanbieding
[ afbeelding ]
Dat vind ik wel erg extreemquote:
Ook netjes drie keer gescoord tegen Napoli.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:46 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat Schreuder weg moet. Hij verloor toch zelden.
Nou ja. Die selectie gaat niet opeens vanaf nu de pannen van het dak spelen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Er wordt nu met spullen gegooid in Rotterdam en Alkmaar
Gewoon doen. Je hebt niets te verliezen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:48 schreef H_T het volgende:
Ik werd net gebeld of ik zin heb in een nieuwe uitdaging. Ik heb de ballen verstand van het werkveld, maar ik schijn het niet veel slechter te kunnen doen dan mijn voorganger. Vinden jullie dat ik het moet accepteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Jaa we zien hier een hele andere kant van jou Hamlap!quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]![]()
Het was z'n bijnaam al in z'n tijd bij Twente
Die is de vorige keer niet zo heel prettig weg gegaan. Dus betwijfel of die dat zelf wel wil. Al heeft die tegelijkertijd niet heel keus meer.quote:
Ik had het er net met @ijs_beer al over, wij vinden Bosz de beste keuze beschikbaarquote:
Fatsoenlijk en doordacht beleid voeren. Je moet niet van die gekke dingen zeggen he.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Overigens had dit dus al moeten gebeuren tijdens de WK-stop, was toen allang duidelijk dat het niets ging worden en dan had je een nieuwe trainer de tijd kunnen geven om wat op te bouwen. Nu moet die weer ergens middenin een druk programma instappen en een speelstijl op zien te bouwen
De notoire prijzenpakker Boszquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik had het er net met @:ijs_beer al over, wij vinden Bosz de beste keuze beschikbaar
Edwin moet maar zorgen dat alle kou van het vertrek de vorige keer uit de lucht raakt
Oh wat leuk! Je komt op het ministerie van Buitenlandse Zaken?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:48 schreef H_T het volgende:
Ik werd net gebeld of ik zin heb in een nieuwe uitdaging. Ik heb de ballen verstand van het werkveld, maar ik schijn het niet veel slechter te kunnen doen dan mijn voorganger. Vinden jullie dat ik het moet accepteren?
Ach. Liever glorieus ten onder dan dit.quote:
Heracles kampioen gemaakt!quote:
Dat, iets met wonen of iets met sport. Ik heb me een kéus, niet te geloven!quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Je komt op het ministerie van Buitenlandse Zaken?
Of premier.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Je komt op het ministerie van Buitenlandse Zaken?
Die zie ik ook wel aangesteld worden bij Ajax nu. Gewoon lekker nog steeds je oogballen in de Glorix kunnen leggen bij elke pot als Ajaxfanquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah na Drank de Boer dus Drank Lammers.
Lammers die glorieuze jaren als voetballer had bij NAC en RBC als ik mij goed kan herinneren.
En toch had ik je ook wel bij OP1 verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat, iets met wonen of iets met sport. Ik heb me een kéus, niet te geloven!
Zochten ze niet iemand voor Landbouw?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat, iets met wonen of iets met sport. Ik heb me een kéus, niet te geloven!
Huh je bent toch al mod?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:48 schreef H_T het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die zie ik ook wel aangesteld worden bij Ajax nu. Gewoon lekker nog steeds je oogballen in de Glorix kunnen leggen bij elke pot als Ajaxfan
Pardon?quote:
Ja daarom is de keuze ook zo lastigquote:
Vraag me altijd af of ze daar zelf nou ook echt last van hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:55 schreef Em31 het volgende:
Toch een beetje medelijden met zo’n man, stel iedereen doet zo gemeen tegen je
Misschien kunnen ze Boilesen nog uit de mottenbalen halen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die zie ik ook wel aangesteld worden bij Ajax nu. Gewoon lekker nog steeds je oogballen in de Glorix kunnen leggen bij elke pot als Ajaxfan
quote:
Gezien de frequentie waarmee ik 'piss off', 'lazer op' of een andere variant naar de tv roep zou een talkshow met mij als host nooit lang durenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En toch had ik je ook wel bij OP1 verwacht eigenlijk.
Topmodquote:
Het zal de pijn in ieder geval wel verzachten gok ikquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of ze daar zelf nou ook echt last van hebben
[ afbeelding ]
Als ik opeens een miljard zou hebben zou ik echt niet proberen daar 2 miljard van te maken. Gewoon lekker leven en doen wat je wilquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of ze daar zelf nou ook echt last van hebben
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zal de pijn in ieder geval wel verzachten gok ik
Je moet bij jezelf bedenken wat het voor invloed heeft op je verdere carrière als het mis gaat. Als die impact minimaal is, dan gewoon doen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:48 schreef H_T het volgende:
Ik heb vannacht idd slecht geslapenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat 'er gaat niets boven Groningen' een pertinente leugen is.
Klinkt geweldigquote:Op vrijdag 27 januari 2023 07:39 schreef Cee het volgende:
Gisteren naar Robbie Williams in Antwerpen geweest, het was zeer plezant.Lekker veel oude hits, hij was goed bij stem en wist weer zeer amusant te vertellen. Hij vroeg aan de Belgen waarom ze zo mokerslecht presteerden op het WK. Benieuwd wat hij dit weekend in Amsterdam vraagt.
Het concert eindigde iets na half twaalf, absurde tijden en ik was om half 2 vannacht thuis. Dus ik ga vandaag aan het koffie infuus.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:14 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, deze dag zit er ook weer op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
WEOST!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
Facebook vond het nodig me een notificatie te geven over dat ramp-jongen waar ik vorig wel wat voor voelde nu een relatie heeft en ik haat het dat het me wat doet.
Dus, goeiemorgen.
Sowieso is dat een hele trend nu. Andrew Tate is daar wel het boegbeeld van. Je bent zoveel waard als je duurste horloge of auto. Andrew Tate vond ook dat hij op gehandicapten parkeerplaatsen mocht staan want dat waren allemaal sukkels die niet zo een dure auto zoals hij hadden. Zag ook laatst een filmpje van een of andere Nederlandse snotneus van een jaar of 16 die niet meer naar zijn economieles wou gaan, want die leraar verdiende maar 3000 euro per maand, en hij had tienduizenden euro's aan crypto, dus hij kon beter les geven.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:07 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Ik zie steeds vaker dit soort filmpjes voorbij komen en ik vind het echt een slechte ontwikkeling“Rijke” jongeren die zichzelf zo erg ophemelen omdat ze veel geld hebben. Ew.
Gaat nergens over inderdaad. Vooral omdat ze er vaak zelf amper wat voor hebben hoeven doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:07 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Ik zie steeds vaker dit soort filmpjes voorbij komen en ik vind het echt een slechte ontwikkeling“Rijke” jongeren die zichzelf zo erg ophemelen omdat ze veel geld hebben. Ew.
Fuck hem. Je hebt genoeg over hem verteld om te weten dat je beter af bent zonder hem en dat je vooral medelijden moet voelen met de jongen waar hij nu wel iets mee heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:47 schreef Cyan9 het volgende:
Facebook vond het nodig me een notificatie te geven over dat ramp-jongen waar ik vorig wel wat voor voelde nu een relatie heeft en ik haat het dat het me wat doet.
Dus, goeiemorgen.
Kunnen we niet gewoon Mike met z’n monnie en die holistic idiote Twitteraar negeren? Beiden voelen zich nogal verheven boven de rest van de wereld zo te zien.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:07 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Dat zijn wel twee heel verschillende guysquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon Mike met z’n monnie en die holistic idiote Twitteraar negeren? Beiden voelen zich nogal verheven boven de rest van de wereld zo te zien.
Nog even wat subtiele homohaat erbij, lekker man!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:07 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Waarom moet ik er nou weer bij gehaald worden op zo'n slinkse wijze!?quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog steeds de zekerheid dat Valencia er in La Liga geen pepernoot van bakt.
Ja dat moet je niet willen, dat iedereen altijd gemeen doet tegen één specifiek iemandquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:55 schreef Em31 het volgende:
Toch een beetje medelijden met zo’n man, stel iedereen doet zo gemeen tegen je
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:34 schreef NailQueen het volgende:
De M&M's ophef in Amerika was een reclamestunt. Ik ben er voluit ingetrapt
Wil je erover praten Strani?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat moet je niet willen, dat iedereen altijd gemeen doet tegen één specifiek iemand
Zo weten we i.i.g. zeker dat je blijft terugkomen om te reagerenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom moet ik er nou weer bij gehaald worden op zo'n slinkse wijze!?
Oh ja oké het is inderdaad wel vrij effectief (hoewel het een klein wonder is wanneer ik alles terugleesquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo weten we i.i.g. zeker dat je blijft terugkomen om te reageren
En altijd is het weer Redefine die begint he!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wíl wel maar dan sla ik weer dicht. Het zit te diep Em
Ja omdat jij hem ophitst natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
En altijd is het weer Redefine die begint he!
In dit geval was ik je vergeten te taggen. Dat had je wat teruglees tijd gescheeldquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja oké het is inderdaad wel vrij effectief (hoewel het een klein wonder is wanneer ik alles teruglees)
Gelachen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
En altijd is het weer Redefine die begint he!
Oké met dit soort aantijgingen verdien je het gewoon.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja omdat jij hem ophitst natuurlijk.
Je weet zelf ook best dat hij jouw marionet is. Dat hij dat nou zelf niet weet...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké met dit soort aantijgingen verdien je het gewoon.
Dan halen we je gewoon weer terug uit de diepte. Zo dan doen we dat hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wíl wel maar dan sla ik weer dicht. Het zit te diep Em
Tijd om die kennis... te versterkenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest even opzoeken wat "amplifier" betekend. Zo goed is mijn Engels ook weer niet
Nou geef je Em wat teveel creditsquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet zelf ook best dat hij jouw marionet is. Dat hij dat nou zelf niet weet...
Toch sneu voor hem dat hij nog denkt dat jij het goed bedoeltquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou geef je Em wat teveel credits
Precies dit! Ik vind het zó knap hoe jij hem kan bespelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch sneu voor hem dat hij nog denkt dat jij het goed bedoelt
En terwijl iedereen toch inmiddels wel weet dat ik nooit iets goed bedoelquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toch sneu voor hem dat hij nog denkt dat jij het goed bedoelt
Het werkt wel, hele week al zin in.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:34 schreef NailQueen het volgende:
De M&M's ophef in Amerika was een reclamestunt. Ik ben er voluit ingetrapt
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies dit! Ik vind het zó knap hoe jij hem kan bespelen.
Jezus wat erg. Zit ik dan met 13 graden in m'n woonkamer te horen dat je hier altijd in je korte broek op het balkon ligt.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:21 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani je land staat in de top 40. Mede mogelijk gemaakt door Mart Hoogkamer.
Dus die beelden op Jitsi waren altijd nepquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus wat erg. Zit ik dan met 13 graden in m'n woonkamer te horen dat je hier altijd in je korte broek op het balkon ligt.
"In Spanje. In Spanje. In Spanje schijnt altijd de zon"quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Jezus wat erg. Zit ik dan met 13 graden in m'n woonkamer te horen dat je hier altijd in je korte broek op het balkon ligt.
Dat kon je dan ook wel overlaten aan Bassie en Adriaanquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
"In Spanje. In Spanje. In Spanje schijnt altijd de zon"
Het blijft wel hangen
Hmm staat me niet bij dat ik toen een korte broek aanhad? Was gewoon naakt zoals we met z'n allen hadden afgesproken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus die beelden op Jitsi waren altijd nep
Ah daarom kwam het zo bekend voorquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat kon je dan ook wel overlaten aan Bassie en Adriaan
Ik ga nu jouw bijdrage aan Ding-a-dong luisterenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah daarom kwam het zo bekend voor
Dat waren denk ik andere Jitsi's waar alleen jij bij was.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm staat me niet bij dat ik toen een korte broek aanhad? Was gewoon naakt zoals we met z'n allen hadden afgesproken.
Nou ja. De kans dat in een groot land als Spanje inclusief de eilanden ergens de zon schijnt is ook wel vrij groot.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het blijft wel hangen
De tijd dat Spanje nog een grootmacht was waar de zon nooit onder ging, is al een tijdje voorbij hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. De kans dat in een groot land als Spanje inclusief de eilanden ergens de zon schijnt is ook wel vrij groot.
De Engelsen denken ook nog altijd dat ze een grootmacht zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De tijd dat Spanje nog een grootmacht was waar de zon nooit onder ging, is al een tijdje voorbij hoor.
Heb ze nog steeds niks geleerd van Brexitquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Engelsen denken ook nog altijd dat ze een grootmacht zijn.
Frankrijk haalt dat denk ik nog welquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De tijd dat Spanje nog een grootmacht was waar de zon nooit onder ging, is al een tijdje voorbij hoor.
Of alleen jij juist niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat waren denk ik andere Jitsi's waar alleen jij bij was.
Oh oh..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga nu jouw bijdrage aan Ding-a-dong luisteren
Frankrijk heeft inderdaad nog eilanden in alle oceanen. Soms ook op vage locaties, zoals voor de Canadese oostkust.quote:
Was prima hoorquote:
Nou ja. De kans dat in een groot land als Spanje inclusief de eilanden ergens de zon schijnt is ook wel vrij groot.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het blijft wel hangen
Dan heb ik niks gemistquote:
Dat is ook niet erg lief om te zeggen richting de vrouwelijke jitsiërs!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. De kans dat in een groot land als Spanje inclusief de eilanden ergens de zon schijnt is ook wel vrij groot.
[..]
Dan heb ik niks gemist
Die had ik niet meer kunnen zien na door jou voor het leven verblind te zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg lief om te zeggen richting de vrouwelijke jitsiërs!
Ja leuk, maar ik heb dus dusdanig weinig ruimte tussen mijn kiezen dat zelfs het dunste stokertje er niet tussen past en ik móet dus wel flossen, dat is het enige dat pastquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:01 schreef H_T het volgende:
Uitstekend bericht van Quest! Flossen is vrij zinloos!
Allen, gaan we Strani ooit vertellen dat wij niet echt naakt waren maar dat het Deep Fake was? Of laten we hem gewoon in de waan?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm staat me niet bij dat ik toen een korte broek aanhad? Was gewoon naakt zoals we met z'n allen hadden afgesproken.
Kan ik nog bij een halte instappen?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond zijn we weer ESF on tour.
Ik zou hem in die waan laten. Dat lijkt mij het veiligst.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Allen, gaan we Strani ooit vertellen dat wij niet echt naakt waren maar dat het Deep Fake was? Of laten we hem gewoon in de waan?
Ik heb totaal geen reden om aan te nemen dat jij er niet écht zo goed uit ziet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Allen, gaan we Strani ooit vertellen dat wij niet echt naakt waren maar dat het Deep Fake was? Of laten we hem gewoon in de waan?
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kan ik nog bij een halte instappen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou hem in die waan laten. Dat lijkt mij het veiligst.
Ok we laten hem in de waanquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen reden om aan te nemen dat jij er niet écht zo goed uit ziet.
als ik het niet vergeet, doe ik dat.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Roep me even als het bijna begint. Dan ren ik snel naar de bushalte.
Ik lees net dat de hoofdredacteur van Quest is opgestapt o.a. omdat ze in complottheorieën gelooft. Lekkere combinatie zegquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:01 schreef H_T het volgende:
Uitstekend bericht van Quest! Flossen is vrij zinloos!
Jamaar die complotten hebben een wetenschappelijke basis! Ze heeft gewoon zelf onderzoek gedaan!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik lees net dat de hoofdredacteur van Quest is opgestapt o.a. omdat ze in complottheorieën gelooft. Lekkere combinatie zeg
Dit zou weleens kunnen kloppen!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jamaar die complotten hebben een wetenschappelijke basis! Ze heeft gewoon zelf onderzoek gedaan!
Net als Doutzen en Lange Frans
quote:Zo gelooft ze volgens Villamedia niet dat de coronapandemie zich heeft voorgedaan en heeft ze tegen een collega gezegd dat je "niet dood kunt gaan" aan corona. Ook suggereerde ze dat werknemers er zelf voor kozen om ziek te worden.
Verder schreef ze op een Instagram-account over de pseudowetenschappelijke 'BMR-methode' waarmee je je lichaam en geest zou kunnen 'resetten', en betoogde ze dat rijst sneller gaat schimmelen als je er onaardig tegen doet.
koekoekquote:
*roep!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Roep me even als het bijna begint. Dan ren ik snel naar de bushalte.
Mensen die onaardig doen tegen rijst zijn inderdaad wel een nationaal probleem.quote:en betoogde ze dat rijst sneller gaat schimmelen als je er onaardig tegen doet.
Wil je Schreuders laten beschimmelen?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
Werkt dat ook voor Schreuders? (ik vraag dit voor @:redefine )
Als ze nou had gezegd dat door onaardig tegen rijst te doen deze ging koken van woede en sneller klaar was, had ze nog wel een leuk idee gehad, maar schimmelen nee.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
Nouja. Joep Schreuder is een jouw grote ergernissen.quote:
Die link had ik even niet gelegdquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja. Joep Schreuder is een jouw grote ergernissen.![]()
Sorry jongens. Het was een lange week.
Morgen kijken voor tegels voor in onze nieuwe badkamer en zondag naar ene Robbie.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
Anyhow, hier nog leuke weekendplannen?
Hier op zich wel, morgen meedoen aan een lokale pubquiz. Is wel effe geleden dat ik dat gedaan heb in het echt, en niet online.
Is dat de tegelzetter?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Morgen kijken voor tegels voor onze badkamer en zondag naar ene Robbie.
Hier geen plannen. Nou ja zondag naar mijn moeder. Maar dat is meestal zo.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
Hier op zich wel, morgen meedoen aan een lokale pubquiz. Is wel effe geleden dat ik dat gedaan heb in het echt, en niet online.
Wel mooi als je dan kan zeggen: wat kan ie tegelen he!quote:
'Look me up in the yellow pages' was dus vooral om klanten te krijgen als tegelzetter.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wel mooi als je dan kan zeggen: wat kan ie tegelen he!
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:45 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben vanmiddag naar de pedicure geweest, nu last van een teen waar ik voor de afspraak geen last van had
Mag ik een aanvraag doen voor mensen die Lammers heten?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
Schoonmaakdag deel 2. Met de moldavische audities op de achtergrond.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:56 schreef ijs_beer het volgende:
Jan Lammers komt er na de berichten van vandaag niet goed af nee.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mag ik een aanvraag doen voor mensen die Lammers heten?
Ik dacht meer aan John, maar okequote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jan Lammers komt er na de berichten van vandaag niet goed af nee.
Eindhoven is ook met 9 man een gevaarlijke tegenstander natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk zin in een broodje (vega)kroketquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:08 schreef AgnesGru het volgende:
Zelfs bij Jinek gaat het over gecremeerde kroket
Ik vraag me vooral af wat ze in vredesnaam tussen de potjes tegen Dordrecht en Jong AZ. Tegen Dordt maak je er nog 8, sindsdien hebben ze van zo'n 50 schoten welgeteld 1 doelpunt weten te makenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eindhoven is ook met 9 man een gevaarlijke tegenstander natuurlijk.
Ja, de ogenschijnlijk geruststellende voorsprong op de rest begint toch langzaam te verdwijnen zo. En je moet wel bij de bovenste 2 eindigen, want die playoffs zijn een loterij.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat ze in vredesnaam tussen de potjes tegen Dordrecht en Jong AZ. Tegen Dordt maak je er nog 8, sindsdien hebben ze van zo'n 50 schoten welgeteld 1 doelpunt weten te maken
En het middenveld loopt het hele seizoen al niet lekker wanneer Bruns en Vejinovic spelen, zeker niet wanneer het tempo omhoog moet. Toch staan ze er telkens weer en zet je vandaag je meest betrouwbare middenvelder op de bank
Dat hebben we vorig jaar gezien, jaquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de ogenschijnlijk geruststellende voorsprong op de rest begint toch langzaam te verdwijnen zo. En je moet wel bij de bovenste 2 eindigen, want die playoffs zijn een loterij.
Zij gelooft dat rijst sneller beschimmelt als je het uitscheldtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik lees net dat de hoofdredacteur van Quest is opgestapt o.a. omdat ze in complottheorieën gelooft. Lekkere combinatie zeg
Ja hoorquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Bij de VVD weten ze dat er geen enkele reden te bedenken is om voor die partij te stemmen. Dus dan moeten ze het aloude idee van 'Links is het grootste gevaar van Nederland ' weer uit de mottenballen halen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Het is campagnetijd, dus de VVD-kopstukken doen een advertentie interview in de Telegraaf! En goede genade, dit kán niet
Bewijs maar eens dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Zij gelooft dat rijst sneller beschimmelt als je het uitscheldt
Het is zeer tijdrovend, maar het moet te doen zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat het niet zo is.
Ik zag het en ik had zo iets van: cringequote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Het is campagnetijd, dus de VVD-kopstukken doen een advertentie interview in de Telegraaf! En goede genade, dit kán niet
En dan geen wetenschappelijk bewijs!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat het niet zo is.
Herkenbaar jaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 07:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Note to self: Vroeger naar bed gaan en niet nog opblijven tot 1 uur, want ook op zaterdag zonder wekker word je om 6 uur wakker.
Ze willen wel compromissen sluiten, maar dan wel met een kleine partij, want dan kunnen zij (vvd) bepalen hoe dat compromis eruit ziet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Je zou verwachten, of misschien hopen dat wanneer je later naar bed gaat, dat je dan ook later weer wakker zou worden.quote:
Gewoon van Facebook halen dat bewijs.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 07:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan geen wetenschappelijk bewijs!
En YouTubequote:Op zaterdag 28 januari 2023 07:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon van Facebook halen dat bewijs.
quote:
Dat willen ze doen geloven, maar de MSM is pas een fabeltjesfuik! Allemaal van de WEF!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 07:59 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Lekker met zijn allen in de fabeltjesfuik.
Oh ja, daar moet ik ook weer eens heenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor het eerst dit jaar weer naar de sportschool.
Nou dat en Caroline die het nog even verder opstookt om zo veel zetels binnen te halen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:21 schreef Em31 het volgende:
Om man, zo geen zin in verkiezingen.
Zou me ook niets verbazen als boeren rond die tijd weer beginnen met blokkeren om alle aandacht weer die kant op te krijgen.
Goedzoquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor het eerst dit jaar weer naar de sportschool.
Ik hoor wel angstaanjagend veel sympathie voor de BBB ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou dat en Caroline die het nog even verder opstookt om zo veel zetels binnen te halen.
Zolang het kabinet, aangevuld met GL/PvdA en eventueel SGP meer dan de helft van de zetels haalt, en die kans is in de praktijk vrij groot, maakt het ook weer niet zo heel veel uit of de BBB nou 4 of 7 zetels pakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoor wel angstaanjagend veel sympathie voor de BBB ja.
Het zou me serieus verbazen als dit niet het hele idee is ja sinds ze ineens gingen stoppen met demonstreren. Er zit niet voor niets een marketingbureau achter.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou dat en Caroline die het nog even verder opstookt om zo veel zetels binnen te halen.
Ik denk ook een gevalletje Wilders: regeren kan eigenlijk helemaal niet, want dan moet je ineens dingen doen waar je steeds zo tegen bent.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zolang het kabinet, aangevuld met GL/PvdA en eventueel SGP meer dan de helft van de zetels haalt, en die kans is in de praktijk vrij groot, maakt het ook weer niet zo heel veel uit of de BBB nou 4 of 7 zetels pakt.
Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh ja, daar moet ik ook weer eens heen
Er gaan geluiden op dat BBB de grootste kan worden in m'n mooie provincie, en ik ben het er zo niet mee eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:21 schreef Em31 het volgende:
Zou me ook niets verbazen als boeren rond die tijd weer beginnen met blokkeren om alle aandacht weer die kant op te krijgen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh ja, daar moet ik ook weer eens heen
Ik ben geweest hoor. Het viel wel tegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedzo
Ik ben dit jaar al wel meerdere keren geweest, maar afgelopen week niet. Zondag voor het laatst en ik ga ook pas morgen weer.
Zeker bij ons in de provincie acht ik de kans redelijk groot dat ze de grootste (of bijna de grootste) wordt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoor wel angstaanjagend veel sympathie voor de BBB ja.
Haha herkenbaar, als je voor het eerst sinds langere tijd weer gaat, voelt het zwaar en uitputtendquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geweest hoor. Het viel wel tegen.
Het zou me niets verbazen, helaas.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zeker bij ons in de provincie acht ik de kans redelijk groot dat ze de grootste (of bijna de grootste) wordt.
Heel bevorderlijk voor het provinciale beleid
Alleen de komende twee weken kan ik alweer niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha herkenbaar, als je voor het eerst sinds langere tijd weer gaat, voelt het zwaar en uitputtendMaar ik merk wel dat het heeeel snel beter gaat, als je weer wat regelmatiger gaat. Dus volhouden nu!
Dat is een duur sportschoolabonnementquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen de komende twee weken kan ik alweer niet.
Ik vrees vooral voor een BBB met het heel veel zetelsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:21 schreef Em31 het volgende:
Scheelt dat ik het via mijn werk doe.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is een duur sportschoolabonnement
Hen maar laten betalen en vervolgens niet gaanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Scheelt dat ik het via mijn werk doe.
Het wordt bruto ingehouden op mijn loon, dus eigenlijk betaal jij eraan mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hen maar laten betalen en vervolgens niet gaan
Dat is nog erger. Van mijn belastingcentuhquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het wordt bruto ingehouden op mijn loon, dus eigenlijk betaal jij eraan mee.
Eens hiermee.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd nogal een stellingIk vind het juist het goede topic.
Pythagoras kan wel inpakken inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd nogal een stelling![]()
Het was weer een feestje.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:55 schreef NailQueen het volgende:
Jullie hebben net wat gemist in Moldavie
Die had maar drie variabelen hier zijn dat er veel meer.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pythagoras kan wel inpakken inderdaad.
Ik heb het niet gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2023 15:55 schreef NailQueen het volgende:
Jullie hebben net wat gemist in Moldavie
Dat was een prima aflevering.quote:
Ik zou durven zeggen één van de betere van de voorbije jaren.quote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou durven zeggen één van de betere van de voorbije jaren.
Heb nog helemaal niks van het huidige seizoen gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou durven zeggen één van de betere van de voorbije jaren.
Dit was top jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit was top ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, een paar weken geleden. Prima film idd al vond ik 1917 van een paar jaar geleden nog net iets beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:20 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand hier al 'All Quiet on the Western Front' gezien? Wat een heftige film maar wel heel goed.
Ja dat denk ik ook wel. Dat was ook cinematografisch heel bijzonder met die single camera-aanpak.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, een paar weken geleden. Prima film idd al vond ik 1917 van een paar jaar geleden nog net iets beter.
*sluipt binnenquote:Op zondag 29 januari 2023 03:00 schreef NailQueen het volgende:
Een uur later is nog steeds alles veilig. Ik geloof het wel. Ik ga naar bed
Heb je die andere grote Oscarfavoriet gezien, Everything Everywhere All at Once? Iets heel anders, maar ook echt een aanrader. Bij vlagen totaal bizar en bij vlagen ook heel ontroerend.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:20 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand hier al 'All Quiet on the Western Front' gezien? Wat een heftige film maar wel heel goed.
Bedankt voor het veilig houden van de SC.quote:Op zondag 29 januari 2023 03:00 schreef NailQueen het volgende:
Een uur later is nog steeds alles veilig. Ik geloof het wel. Ik ga naar bed
quote:
Oke. Niemand heeft Koen naar binnen zien lopenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bedankt voor het veilig houden van de SC.
Ik hoop toch dat we nog wel wat langer hebbenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:33 schreef NailQueen het volgende:
Jongens, we hebben nog maar 100 dagen te gaan!
Je wilt nog langer wachten om naar liverpool te gaan?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat we nog wel wat langer hebben
Tegen wie spelen ze dan?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je wilt nog langer wachten om naar liverpool te gaan?
Daysquad ook present.quote:
Kregen we de uitslag van Tsjechië nou ook al morgen, of hadden ze daar een langere stemperiode?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Schema voor de komende dagen
Uitslag 6 februari want we hebben een week om te stemmen.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kregen we de uitslag van Tsjechië nou ook al morgen, of hadden ze daar een langere stemperiode?
4 februari eerste super saturdayquote:Op zondag 29 januari 2023 14:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Schema voor de komende dagen
En over drie weken is het weer San Remoquote:Op zondag 29 januari 2023 15:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
4 februari eerste super saturday
En over twee weken begint San Remo![]()
![]()
Ik zie @Koen66 niet als een bedreiging voor de SC.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oke. Niemand heeft Koen naar binnen zien lopen..
Ja joh. Geen probleem. Kleine moeite
En over 7 weken nog een keer!quote:Op zondag 29 januari 2023 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
En over drie weken is het weer San Remo
Zó lang duurt die show nou ook weer nietquote:
Milaan - San Remo, beste San Remo.quote:
Hoho, heb jij San Remo de muziekwedstrijd wel eens gezien? Beide duurt het superlang, maar je krijgt er wel wat voor terug!quote:Op zondag 29 januari 2023 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Milaan - San Remo, beste San Remo.
Het zit 'm in de naam, he?quote:Op zondag 29 januari 2023 22:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoho, heb jij San Remo de muziekwedstrijd wel eens gezien? Beide duurt het superlang, maar je krijgt er wel wat voor terug!
Bij de wielerkoers krijgen we de lente er ook nog eens bij, dus die wint met gemakquote:Op zondag 29 januari 2023 22:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoho, heb jij San Remo de muziekwedstrijd wel eens gezien? Beide duurt het superlang, maar je krijgt er wel wat voor terug!
Over vijf dagen is de werkweek weer voorbij en is het weer weekend. Omdenkenquote:
Laat weten of dat werkt.quote:Op maandag 30 januari 2023 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag de truc door mijn privé laptop naast mijn werklaptop te zetten en hopen dat Silke daar gaat op zitten/liggen
Als dat in de nacht gebeurd, dan zullen jullie je wel rot geschrokken zijnquote:Op maandag 30 januari 2023 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vannacht is de hanglamp aan de zijkant in onze woonkamer gevallen.
Het was best een harde knal.
Gelukkig viel ie niet gisteravond toen we daar zaten.
Ja, ik schrok wel wakker inderdaad. Maar ik hoorde daarna niks meer, dus ben niet mijn bed uitgegaan om te gaan kijken.quote:Op maandag 30 januari 2023 09:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als dat in de nacht gebeurd, dan zullen jullie je wel rot geschrokken zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |