Inclusief of exclusief OZB?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja hier valt het mee, volgens mij was Den Haag nog wel iets duurder. Ik was daar toen bijna 900 euro kwijt dacht ik voor alles samen.
Wist je dat niet? Ik dacht dat die debiele redenatie voor afvalstoffenheffing toch wel bekend wasquote:
Nee ik heb altijd alleen gewoondquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ik dacht dat die debiele redenatie voor afvalstoffenheffing toch wel bekend wasIs altijd al zo geweest dat als je met meer dan een bent je opeens voor drie betaald (waarna het bij drie of meer niet opeens naar drie gaat, ook al zo apart
). Nou heb ik daar dan geen last van, want dat is weer het voordeel van alleen wonen
Dan was dat niet voor de kosten die ik noemde. Die liggen ook in Den Haag nog wel onder die 900. Zelfs met OZB zit het eronder. Den Haag is voorheen ook nooit duurder geweest dan Voorburg.quote:
Nee dit is logica volgens gemeenteambtenaren.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik heb altijd alleen gewoondDacht dat het per volwassene was, en dat ze het daarom niet "personen" noemen
Even googlen naar Den Haag dit jaar zit je enkel voor gemeentelijke belastingen(riool, afval) al boven de 600 euro zonder OZB of regionale belastingen voor een enkel huishouden.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan was dat niet voor de kosten die ik noemde. Die liggen ook in Den Haag nog wel onder die 900. Zelfs met OZB zit het eronder. Den Haag is voorheen ook nooit duurder geweest dan Voorburg.
Nee hier komt gewoon bronwater uit de kraanquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:50 schreef Em31 het volgende:
@:Redefine misschien gebruiken ze bij jou een gouden zuivering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dan is dat sinds een aantal jaren wat gegroeid. Toen ik vanuit Amsterdam weer terug verhuisde kon ik kiezen tussen een woning in Den Haag en Voorburg. Uit interesse gekeken naar de belastingen etc. Toen was Den Haag goedkoper.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Even googlen naar Den Haag dit jaar zit je enkel voor gemeentelijke belastingen(riool, afval) al boven de 600 euro zonder OZB of regionale belastingen voor een enkel huishouden.
Hoe gaat het met jouw Ajax-man?quote:
Die heeft gelukkig wat anders te doen vanavondquote:
Ze zijn gewoon bang dat Jan Smit straks komt zingen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Volendam thuis is ook gewoon een heel lastige wedstrijd natuurlijk
Ik dacht waar komen deze praatjes vandaan, maar Heracles staat toch maar even mooi tweede in de KKD.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Volendam thuis is ook gewoon een heel lastige wedstrijd natuurlijk
Blijkt maar weer dat 'er gaat niets boven Groningen' een pertinente leugen is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:08 schreef Em31 het volgende:
Groningen en Cambuur onderaan, in Heerenveen wordt goed geslapen vannacht.
En dan kunnen we die club in 2024 eindelijk weer eens serieus nemen, omdat ze dan eindelijk weer eens echt gras in dat stadion gaan neerleggenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht waar komen deze praatjes vandaan, maar Heracles staat toch maar even mooi tweede in de KKD.
Thuis alleen maar helemaal weggespeeld door PECquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht waar komen deze praatjes vandaan, maar Heracles staat toch maar even mooi tweede in de KKD.
Dat we dit nog mee mogen makenquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan kunnen we die club in 2024 eindelijk weer eens serieus nemen, omdat ze dan eindelijk weer eens echt gras in dat stadion gaan neerleggen
Ik wist niet dat Frank de Boer tegenwoordig trainer was bij Heracles.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Thuis alleen maar helemaal weggespeeld door PEC
Maar goed, wij hebben ook een trainertje wat er he-le-maal niets van kan, alleen wel genoeg individuele kwaliteit om alsnog al die potjes wel te winnen en promotie af te dwingen waarschijnlijk. KKD is een speeltuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |