abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207691061
Leuk die goede bedoelingen, maar nu heb ik niks gereekst... :@

@miss_sly dit was bedoeld als het vervolg van de SC... help ;)
pi_207691084
De hele sc in een Black hole :D
pi_207691091
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:27 schreef Blues het volgende:
De hele sc in een Black hole :D
:D _O_
pi_207691092
Maak gewoon een nieuwe.
Dan klik/ druk je dit keer wel op 'volgend topic in de reeks'?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Spellchecker maandag 23 januari 2023 @ 22:28:29 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207691096
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:25 schreef Candaasje het volgende:
Leuk die goede bedoelingen, maar nu heb ik niks gereekst... :@

@:miss_sly dit was bedoeld als het vervolg van de SC... help ;)
Ik dacht dat ze jarig was ofzo _O-
pi_207691099
Met pijn in m'n buik lees ik over Lucky's moeder :{
Maar... alle vondsten zijn dan wel weer O+
pi_207691112
Gefixt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207691117
Zo snel gered *O*
pi_207691129
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Gefixt!
Iets uit een zwart gat trekken :D Kun je goudgeld mee verdienen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207691133
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:28 schreef Blues het volgende:
Met pijn in m'n buik lees ik over Lucky's moeder :{
Maar... alle vondsten zijn dan wel weer O+
Dit ja. Bah wat naar ;(.

@sigme dat klinkt als een heel mooi afscheid :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207691144
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Gefixt!
Redder van het (CUL SC)universum O+ Mijn dank is groot
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 22:36:49 #13
5428 crew  miss_sly
pi_207691165
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Iets uit een zwart gat trekken :D Kun je goudgeld mee verdienen *O*
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Redder van het (CUL SC)universum O+ Mijn dank is groot
Redder van een universum door we topic uit een zwart gat te trekken ben ik nog nooit geweest. Klinkt wel supertof O+
pi_207691279
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]
Redder van een universum door we topic uit een zwart gat te trekken ben ik nog nooit geweest. Klinkt wel supertof O+
*kwartier respectvolle stilte*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 22:53:16 #15
5428 crew  miss_sly
pi_207691307
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*kwartier respectvolle stilte*
Nee joh, zonde van de tijd.
pi_207691316
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee joh, zonde van de tijd.
Te laat, je hebt ze al gehad :P
pi_207691324
Oh we waren met 6 (!!!!!) personen op de poli WTF :B

Ik zei theatraal toen ik vanochtend als laatste binnenkwam: IK VAL FLAUW _O- _O-

Ze schrokken :D :Y)
pi_207691519
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:55 schreef Blues het volgende:
Oh we waren met 6 (!!!!!) personen op de poli WTF :B

Ik zei theatraal toen ik vanochtend als laatste binnenkwam: IK VAL FLAUW _O- _O-

Ze schrokken :D :Y)
Dat is een leuke binnenkomer ja😜
Zijn jullie nu bij?

Nog even over moeders. Er staan er toch wel twee op eenzame hoogte of eigenlijk diepte! Voor eentje geldt dan nog het NAH. En dan nog.
En er zijn toch ook twee mooie mensen gegroeid na wat aanloop. :* en :*
pi_207691566
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 23:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zijn jullie nu bij?

Nog even over moeders. Er staan er toch wel twee op eenzame hoogte of eigenlijk diepte! Voor eentje geldt dan nog het NAH. En dan nog.
Die laatste zin _O_ Klopt zo enorm
We have far more in common than that which devides us..
pi_207691630
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 23:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zijn jullie nu bij?

Yes O+

En mooi gezegd O+
pi_207691651
Bij het bijlezen dramatisch in een zwart gat vallen en er weer uitkomen _O_

@Lucky_Strike: wat vreselijk van je moeder. :{

@Molo: briljante actie wel, die 2 verschillende schoenen.

@Lonaa en @Cat-astrophe, ik heb me ook wel eens geprobeerd aan te melden als stamceldonor maar ik heb uit deze lijst inmiddels al 4 ‘ja’s’ Op moment van invullen slechts 1 maar ik mocht toch niet. Vond ‘mijn’ reden (kanker gehad) wel iets logischer dan een te hoog BMI. BMI is zo'n enorm arbitraire maatstaf. Ik had voor mijn ziekenhuisavontuur een redelijk hoge spiermassa, en dus een hoger BMI, dan nu. Ben echt wel 4 kilo spier kwijt geraakt. Maar dat zegt zo ontzettend helemaal niets over hoe gezond/ongezond ik ben en of ik een stamceltransplantatie wel of niet aan zou kunnen! Moot point, gezien het feit dat ik inmiddels nog minder mag dan eerst, maar toch.
pi_207691703
Verder heb ik dus 2,5 week geleden een corticosteriodeninjectie in mijn rechterheup gekregen, en ik begin de afgelopen paar dagen echt te merken dat dat werkt! Ik heb soms nog wel pijn, maar rechts is weer enorm beter belastbaar en ik kan zelfs een klein stukje 'rennen' (haha, niet echt rennen als in hardlopen, maar wel dat ik even snelheid kan maken in het lopen) en weer een stuk beter fietsen. Heb een zware stadsfiets met 3 versnellingen en ik kon al tijden alleen heuvelaf in zijn 3, en dan had ik nog vaak enorme pijnscheuten in mijn been... en dat is nu veel minder allemaal! *O*

Afgezien van het feit dat langdurig pijn hebben heel vervelend is, en slecht voor je zelfvertrouwen en je conditie en je humeur enzo, is dit ook goed nieuws omdat het betekent dat de pijn dus inderdaad uit het gewricht komt en niet uit de omliggend structuren. Dat is handig voor de reumatoloog om te weten qua verdere medicatie, en het betekent ook dat een heupprothese waarschijnlijk ook veel verlichting gaat geven. Niet dat ik uitkijk naar weer een operatie, maar het idee van nog zo'n 40 jaar rondlopen met dit pijnniveau is wel heel deprimerend :X dus dan zou ik liever eerder dan later onder het mes gaan.
pi_207691833
Oh yinu …afgelopen vrijdag sprak ik een vrouw, die de week daarvoor een nieuwe heup had gekregen. En ook al weer met de trein reisde en trappen liep om te komen werken. Na een ski ongeval een jaar eerder en veel pijn en krukken, is zij pijnvrij.
Dat zou wel prettig zijn als de pijn daarmee weg zou gaan!

@Tele6 wij reden vanmiddag terug door de polder langs een weiland en daar zaten zeker 60 zwanen B-) Voor jou heb ik snel geteld. Geen tijd voor een foto, want er reed iemand vlak achter ons.
Mn.X rijdt daar vaker en zei dat daar Altijd zwanen lopen en scharrelen. Tussen de schapen n.b.
pi_207691873
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 00:17 schreef AnneX het volgende:
Oh yinu …afgelopen vrijdag sprak ik een vrouw, die de week daarvoor een nieuwe heup had gekregen. En ook al weer met de trein reisde en trappen liep om te komen werken. Na een ski ongeval een jaar eerder en veel pijn en krukken, is zij pijnvrij.
Dat zou wel prettig zijn als de pijn daarmee weg zou gaan!

@:Tele6 wij reden vanmiddag terug door de polder langs een weiland en daar zaten zeker 60 zwanen B-) Voor jou heb ik snel geteld. Geen tijd voor een foto, want er reed iemand vlak achter ons.
Mn.X rijdt daar vaker en zei dat daar Altijd zwanen lopen en scharrelen. Tussen de schapen n.b.
Ja, het lijkt me echt wel heel fijn. Nou zeggen 'ze' wel altijd dat het nadelig kan zijn als je te jong een prothese neemt, want ze gaan niet eeuwig mee en moeten misschien een keer vervangen worden. Ik ben nu 45 en dat is hier dus weer 'piepjong' (itt tot bij de gynaecoloog :+ ). Maar ja. Dan gaan ze er dus van uit dat je 90 wordt ofzo. Ik heb dit uiteindelijk maar nét gehaald, met de hakken over de sloot. Moet ik dan nog 10 jaar pijn lijden en aftakelen. En dan een lekkere nieuwe heup (of 2, in mijn geval), en dan? Dan zijn er nog geen garanties. Dus ik wil op zich wel liever eerder. Zeker als ik merk hoe ik me nu voel - en me dus pas echt realiseer hoeveel pijn ik normaal heb.
pi_207691912
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 00:27 schreef yinu het volgende:

[..]
Ja, het lijkt me echt wel heel fijn. Nou zeggen 'ze' wel altijd dat het nadelig kan zijn als je te jong een prothese neemt, want ze gaan niet eeuwig mee en moeten misschien een keer vervangen worden. Ik ben nu 45 en dat is hier dus weer 'piepjong' (itt tot bij de gynaecoloog :+ ). Maar ja. Dan gaan ze er dus van uit dat je 90 wordt ofzo. Ik heb dit uiteindelijk maar nét gehaald, met de hakken over de sloot. Moet ik dan nog 10 jaar pijn lijden en aftakelen. En dan een lekkere nieuwe heup (of 2, in mijn geval), en dan? Dan zijn er nog geen garanties. Dus ik wil op zich wel liever eerder. Zeker als ik merk hoe ik me nu voel - en me dus pas echt realiseer hoeveel pijn ik normaal heb.
Je wil toch ook in je ‘hoogtijdagen een beetje pijnvrij mobiel zijn lijkt me. Voor dat ommetje naar de supermarkt op je 80ste zou ik niet willen wachten. Je leeft nú.
pi_207691924
Altijd gedacht, dat pijn dé indicatie was en dan speciaal ‘s nachts wakker worden van de pijn. Daar zullen beperkingen in bewegen bijkomen.
Mijn hemel wat kan een mens daarvan sikkeneurig zijn!
Dat verhaal over leeftijd hoor ik al decennia. Toch weet ik van mensen, die relatief vroeg om bovenstaande redenen de eerste en zo veel jáááren later een revisie heup kregen.

Dat zou fijn zeg! Op wat voor (korte) termijn zou je in aanmerking komen?
pi_207692288
Toevallig heeft m'n collega net vorige week op d'r 50e een nieuwe heup gekregen, met een speciale methode voor "jonge" mensen. Ze is nu natuurlijk nog hartstikke aan het herstellen maar ze is nu al helemaal blij met dat het gelukt is en wat een verschil het al maakt. _O_
pi_207692294
Gisteravond tot half 2 met J geappt. Dat was niet heel verstandig voor hoe (niet) helder ik nu uit bed kom :') maar het was wel leuk. Nu maar het goede voornemen om vanavond beter op tijd naar bed te gaan ^O^
pi_207692355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 07:23 schreef Tele6 het volgende:
Gisteravond tot half 2 met J geappt. Dat was niet heel verstandig voor hoe (niet) helder ik nu uit bed kom :') maar het was wel leuk. Nu maar het goede voornemen om vanavond beter op tijd naar bed te gaan ^O^
Ja, dit gebeurt soms. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207692434
Ik kom ook maar traag op gang ;(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 januari 2023 @ 08:08:13 #31
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207692462
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 24 januari 2023 @ 08:35:55 #32
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207692663
J's O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 24 januari 2023 @ 08:36:47 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207692675
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 08:35 schreef Barreltje het volgende:
J's O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van het kinderen voor kinderen liedje 'je t'aime, au revoir'?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 24 januari 2023 @ 08:39:23 #34
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207692698
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 08:36 schreef Molo het volgende:

[..]
Das van voor /na mijn kinderen voor kinderen tijd :+
pi_207692737
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 00:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Je wil toch ook in je ‘hoogtijdagen een beetje pijnvrij mobiel zijn lijkt me. Voor dat ommetje naar de supermarkt op je 80ste zou ik niet willen wachten. Je leeft nú.
Precies dat, ja.

@AnneX, geen idee over hoeveel tijd dat zou zijn, deze injectie was het eerste ‘stapje’ zodat ik nu in ieder geval even wat respijt krijg en tijd om sterker te worden. Ik spreek de reumatoloog volgende week, dan zal ik eens informeren. Maar het zal vast nog wel een tijdje duren.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 08:44:26 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207692754
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 08:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Das van voor /na mijn kinderen voor kinderen tijd :+
Ik ben toch niet zoveel ouder of jonger dan jij? 40 hier :7
pi_207692773
quote:

[..]
De goede titel geven helpt. :+

Ik kende 'm niet, maar had zonder gekund geloof ik. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_207692788
Ik heb geen persoonlijke ervaring met J's, ook niet in combinatie, maar nu wel dat liedje in m'n hoofd. }:|

En wel ervaring met slaaptekort :O

Koffie op. Meer koffie nodig. Maar eens even aan de arbeid.
pi_207692868
J’s O+
Hoewel ik ook drie collega’s heb die hetzelfde heten als de mijne, dat is wel wat vervelend.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 09:23:03 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207692963
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
De goede titel geven helpt. :+

Ik kende 'm niet, maar had zonder gekund geloof ik. :')
Sorry :+

Ik ken een Joep, kan er vrij weinig aan doen maar dan zit dus steeds deze in mijn hoofd.

En nu ook de jouwe ;)
pi_207692965
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 07:23 schreef Tele6 het volgende:
ah, zo leuk voor je!

Gister contacteerde ineens een oude vlam me, van toen ik een jaar of 18 was, net studeerde en nog zo groen was. Nu ben ik al de hele tijd nostalgisch naar dat gevoel van net verliefd zijn, alles spannend vinden, etc.

Ik heb het gelijk maar aan de duutser opgebiecht gister......
pi_207692975
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Sorry :+

Ik ken een Joep, kan er vrij weinig aan doen maar dan zit dus steeds deze in mijn hoofd.

En nu ook de jouwe ;)
Geen kinderen he. :7 Mijn eerste associatie bij Joep is nog steeds Joep Meloen. :')

J's zijn wel O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 24 januari 2023 @ 09:29:59 #43
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693005
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 08:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik ben toch niet zoveel ouder of jonger dan jij? 40 hier :7
Ja maar dan was ik 8 ofzo.. en jij 6? Hoezo ken je het dan? Ik ging pas op mn 10e ofzo echt naar muziek luisteren.. de 80's zijn echt compleet aan mij voorbij gegaan hoor.. :@

Maar zoiets, en dan op z'n Scandinavisch *)
pi_207693056
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ja maar dan was ik 8 ofzo.. en jij 6? Hoezo ken je het dan? Ik ging pas op mn 10e ofzo echt naar muziek luisteren.. de 80's zijn echt compleet aan mij voorbij gegaan hoor.. :@

Maar zoiets, en dan op z'n Scandinavisch *)
Kinderen voor kinderen was hier juist in de periode voor ik naar "echte" muziek ging luisteren. :D Ik moet m'n eerste bandje op m'n 5e al hebben gehad (KvK 13, zou ze zo nog mee kunnen zingen denk ik. :+ )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 24 januari 2023 @ 09:39:52 #45
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693072
Mja wij hadden een platenspeler..
Ik luisterde naar wat mn ouders opzetten.. voornamelijk verdi en Cats .. :+
En ik denk dat ik voor sinterklaas op mn 10e een kvk plaat kreeg ofzo..
  dinsdag 24 januari 2023 @ 09:42:00 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207693086
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Geen kinderen he. :7 Mijn eerste associatie bij Joep is nog steeds Joep Meloen. :')

J's zijn wel O+
Maar je komt vast weleens een liter ergens tegen in je dagelijks leven :P

Mijne vindt goddank tegenwoordig dit soort liedjes kinderachtig dus we zitten naar betere liedjes te luisteren. Of ik zeg gewoon dat ze haar koptelefoon op moet doen :7
  dinsdag 24 januari 2023 @ 09:45:07 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207693116
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Kinderen voor kinderen was hier juist in de periode voor ik naar "echte" muziek ging luisteren. :D Ik moet m'n eerste bandje op m'n 5e al hebben gehad (KvK 13, zou ze zo nog mee kunnen zingen denk ik. :+ )
Dit ja :Y

Draken van liederen, met die enge Leidse Sleuteltjes kinderen met van die afgeperste stemmetjes in gekeurlijfde kledij. De latere makers van kindertoeslagaffaire-algoritmes enzo zeg maar :P
pi_207693137
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:45 schreef Molo het volgende:

[..]
Dit ja :Y

Draken van liederen, met die enge Leidse Sleuteltjes kinderen met van die afgeperste stemmetjes in gekeurlijfde kledij. De latere makers van kindertoeslagaffaire-algoritmes enzo zeg maar :P
Treffend omschreven weer Molo.
Spoilers!
  dinsdag 24 januari 2023 @ 09:51:29 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693168
Zow, dat was een hele bijlees.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207693169
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:42 schreef Molo het volgende:

[..]
Maar je komt vast weleens een liter ergens tegen in je dagelijks leven :P

Mijne vindt goddank tegenwoordig dit soort liedjes kinderachtig dus we zitten naar betere liedjes te luisteren. Of ik zeg gewoon dat ze haar koptelefoon op moet doen :7
Liters regelmatig, koters wat minder. En de koters die ik wel regelmatig zie, zijn drukker met Spider-Man dan met liedjes. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207693182
Mensen, ik had weer zo'n toffe droom. Nikki Tutorials en ik deden mee aan het songfestival maar we waren ook huurmoordenaars. In het dagelijks leven waren we echter dierenartsassistent,(zij) en bloemist (ik).

Ik was bij haar op de praktijk voor een offerte maar er werd een kat geopereerd. Die kat was echter drachtig en alle ongeboren katten kropen uit de moeder. Niki lokte ze er weer in met in maple syrup gebakken spek. Ik kreeg wel de opdracht om bloemen voor overleden dieren te maken. Toen stond mijn fiets ingebouwd en werd er een aanslag op mijn leven gepleegd. Niki redde me. The end.

Nachtelijk entertainment O+
Spoilers!
pi_207693189
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:39 schreef Barreltje het volgende:
Mja wij hadden een platenspeler..
Ik luisterde naar wat mn ouders opzetten.. voornamelijk verdi en Cats .. :+
En ik denk dat ik voor sinterklaas op mn 10e een kvk plaat kreeg ofzo..
Ouders hadden radio aanstaan, wij kregen een koptelefoon om naar de bandjes te luisteren. Al begon dat met Lecturama sprookjes, geloof ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:00:42 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207693251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Liters regelmatig, koters wat minder. En de koters die ik wel regelmatig zie, zijn drukker met Spider-Man dan met liedjes. :+
Zat even te multitasken :+

Liters zijn idd beter, dat had mijn autocorrect goed bezien O+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:01:33 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207693257
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik had weer zo'n toffe droom. Nikki Tutorials en ik deden mee aan het songfestival maar we waren ook huurmoordenaars. In het dagelijks leven waren we echter dierenartsassistent,(zij) en bloemist (ik).

Ik was bij haar op de praktijk voor een offerte maar er werd een kat geopereerd. Die kat was echter drachtig en alle ongeboren katten kropen uit de moeder. Niki lokte ze er weer in met in maple syrup gebakken spek. Ik kreeg wel de opdracht om bloemen voor overleden dieren te maken. Toen stond mijn fiets ingebouwd en werd er een aanslag op mijn leven gepleegd. Niki redde me. The end.

Heerlijk

Ik droomde dat mijn linker teennagel extreem scherp en puntig was. Heb het nog gecontroleerd toen ik wakker werd ook :') :') :')
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:02:20 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207693263
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ouders hadden radio aanstaan, wij kregen een koptelefoon om naar de bandjes te luisteren. Al begon dat met Lecturama sprookjes, geloof ik.
Peter en de wolf en de kerstcassette van Bert en Ernie, 3000x geluisterd zo O+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:03:42 #56
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693272
Wij hadden de sinterklaas plaat van bert en ernie O+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:03:56 #57
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693274
Cassettes :{w
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:05:39 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693288
Mijn vader draaide altijd dezelfde casettebandjes...oooooownly you... van The Platters, Nana Moeskoerie, en die Countryzanger die met z'n vliegtuig crashte.. kan er even niet opkomen...

En nu als je het huis van mijn ouders binnenkomt staat er altijd een radio aan; radio rijnmond.
Of het nu in de keuken is, of in de schuur. Staat aan,.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207693305
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:03 schreef Barreltje het volgende:
Relatief jonkie he. *D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207693307
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:05 schreef fietsie het volgende:
Mijn vader draaide altijd dezelfde casettebandjes...oooooownly you... van The Platters, Nana Moeskoerie, en die Countryzanger die met z'n vliegtuig crashte.. kan er even niet opkomen...
John Denver?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:10:10 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693317
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:15:51 #62
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693360
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:05 schreef fietsie het volgende:

En nu als je het huis van mijn ouders binnenkomt staat er altijd een radio aan; radio rijnmond.
Of het nu in de keuken is, of in de schuur. Staat aan,.

Mijn ouders hebben ook altijd NPO 1 op staan.. alleen maar geouwehoer :o
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:18:30 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693381
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]
As is Radio Rijnmond, per definitie, want Rotterdammers :P
pi_207693472
Ging trainen. Gesloopt. Moet functioneren. Matig idee was dit.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:31:41 #65
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_207693481
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:29 schreef Lonaa het volgende:
Ging trainen. Gesloopt. Moet functioneren. Matig idee was dit.
Ai! Wat moet je nog doen vandaag?
pi_207693498
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:31 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ai! Wat moet je nog doen vandaag?
De kattenbak, eten in mn mik stoppen, douchen, de hond uitlaten, shit voor het avondeten inpakken, uur naar mn ouders rijden,afscheid nemen van mijn opa, koken voor 4 man, een uur naar huis rijden.

:+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:35:09 #67
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_207693509
Marijn hebben we vanmorgen naar zijn nieuwe school voor zijn eerste wendag (halve dag, een stuk of 10 totaal). Dat is best een grote stap. Hij is helemaal hyperactief en blij dat hij eindelijk naar school mocht O+.

SPOILER
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:35:59 #68
13783 Anthraxx
pi_207693512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Op zich vind ik nieuwsradio wel fijn om te luisteren (in de ochtend). Beter dan het jolige gedoe op andere zenders :+.

Tegenwoordig luister ik vooral audioboeken, ook in de ochtend. Geeft wat meer rust.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:37:49 #69
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_207693525
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]
De kattenbak, eten in mn mik stoppen, douchen, de hond uitlaten, shit voor het avondeten inpakken, uur naar mn ouders rijden,afscheid nemen van mijn opa, koken voor 4 man, een uur naar huis rijden.

Oef, dat is nogal wat in zo'n staat ja. Sterkte!
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:38:35 #70
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693532
Als ik met de auto ga heb ik de radio aan staan.. het geouwehoer is wel goed voor het leren van de nieuwe taal hier :+
pi_207693546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:37 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Oef, dat is nogal wat in zo'n staat ja. Sterkte!
Even eten, even douchen. Kump wa goe.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:41:07 #72
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693556
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:38 schreef Barreltje het volgende:
Als ik met de auto ga heb ik de radio aan staan.. het geouwehoer is wel goed voor het leren van de nieuwe taal hier :+
Moet ie het wel doen
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:42:27 #73
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693564
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:41 schreef fietsie het volgende:

[..]
Moet ie het wel doen
De radio doet het wel :+

Het reserve onderdeel voor de adblue komt als het goed is volgende week.. ik ga alvast een extra rib kweken :o
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:43:49 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693573
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]
De radio doet het wel :+

Het reserve onderdeel voor de adblue komt als het goed is volgende week.. ik ga alvast een extra rib kweken :o
Heb jij zo'n vast ingebouwde "zak" met adblue, of een aparte tankopening naast je benzinevulopening?
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:50:18 #75
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693626
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:43 schreef fietsie het volgende:

[..]
Heb jij zo'n vast ingebouwde "zak" met adblue, of een aparte tankopening naast je benzinevulopening?
Ingebouwde zak.. :7
pi_207693663
quote:
Bedoel je niet Buddy Holly?
In mijn herinnering gingen de vliegtuigjes met countryzangers toen achter elkaar down. Jim Reeves, Otis Redding. Blueszanger dan, de laatste.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:57:39 #77
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693686
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ja kijk daar beginnen de problemen al
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:59:23 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207693694
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:03 schreef Barreltje het volgende:
Wat is daar mis mee? :D
  dinsdag 24 januari 2023 @ 11:00:07 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207693700
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
In mijn herinnering gingen de vliegtuigjes met countryzangers toen achter elkaar down. Jim Reeves, Otis Redding. Blueszanger dan, de laatste.
Misschien was het een teken van boven, dat die muziek niet echt het meest gewaardeerde genre is :D
  dinsdag 24 januari 2023 @ 11:01:38 #80
13783 Anthraxx
pi_207693711
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
John Denver is gecrashed met zijn cesna. Heel morbide, want hij zong iets over 'leaving on a jetplane'.

Buddy Holly ook met een vliegtuig, maar dat komt meer ter sprake in American Pie van DonMcLean. De helft van Lynyrd Skynyrd is ook gecrasht en overleden, maar die bedoel je niet denk ik :+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 11:05:59 #81
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693736
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:57 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja kijk daar beginnen de problemen al
Je kan het beter aan de buitenkant vrij en blij hebben hangen?
  dinsdag 24 januari 2023 @ 11:06:13 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693740
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat is daar mis mee? :D
Nouja, die had ik dus niet :X
  dinsdag 24 januari 2023 @ 11:13:32 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693794
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 11:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Je kan het beter aan de buitenkant vrij en blij hebben hangen?
Dit. Dat is ook 'sochtends praktischer.
pi_207693901
Mental image van een blij wapperende zak adblue aan je auto.

:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 24 januari 2023 @ 11:32:24 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207694013
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 11:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Nouja, die had ik dus niet :X
;(
  dinsdag 24 januari 2023 @ 11:32:38 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207694017
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Mental image van een blij wapperende zak adblue aan je auto.

:')
Met googly eyes erop O+
pi_207694099
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 11:32 schreef Molo het volgende:

[..]
Met googly eyes erop O+
Alles is beter met googly eyes O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207694199
Censuur in NWS…. Waarom verbaast het me niet eens?
pi_207694208
Succes @Lonaa , pittige dag zo :*
pi_207694343
quote:

[..]
Ik blijf je trouw tot volgend jaar
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207694365
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 08:51 schreef yinu het volgende:
Ik heb geen persoonlijke ervaring met J's, ook niet in combinatie, maar nu wel dat liedje in m'n hoofd. }:|

En wel ervaring met slaaptekort :O

Koffie op. Meer koffie nodig. Maar eens even aan de arbeid.
3568543 jaar geleden had ik een Joost, maar daar heb je het denk ik wel mee gehad.

Edit
Nope. Ook een meisjesJ gehad.
Ik ben geen fan hoor, van die letter :N
pi_207694510
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]
heb ik ook huehue :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 24 januari 2023 @ 12:14:54 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207694572
Tmi :{w
pi_207694622
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wow :D
pi_207694632
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 11:46 schreef Candaasje het volgende:
Censuur in NWS…. Waarom verbaast het me niet eens?
Wat nou weer.

Oh en thanks :*
pi_207694657
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
Marijn hebben we vanmorgen naar zijn nieuwe school voor zijn eerste wendag (halve dag, een stuk of 10 totaal). Dat is best een grote stap. Hij is helemaal hyperactief en blij dat hij eindelijk naar school mocht O+.

SPOILER
Wat is ie groot #cliché O+
pi_207694674
quote:

[..]

Maak er een mooie dag van ;( :*
  dinsdag 24 januari 2023 @ 12:26:19 #98
13783 Anthraxx
pi_207694727
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 12:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat is ie groot #cliché O+
Sowieso.

Hij heeft de lengte van een vijf/zes jarige :'). Het is soms wel lastig omdat hij mentaal wel bijna-4 is, dus soms nog heel erg behoefte heeft aan wat drie jarigen willen, maar gewoon te lang of te zwaar is :+.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 12:26:48 #99
13783 Anthraxx
pi_207694731
quote:

[..]

:* sterkte met het afscheid.
pi_207694788
Gisteren scoorde ik een tochtrol en die bleek niet te passen ofwel op zijn plek te blijven bij de tuindeuren.
Die krijgen van het Voorjaar pas een upgrade qua glas en drempel.
Bij de buren langs, die wèl binnendeuren hebben.
Eerste niet thuis, bij tweede past niet ( deur te smal), derde idem en vierde ligt ie nu.
Die gaat ook even overleggen met man O-)
Het is nu een klein uur later en ook bij diegenen sociaal bijgepraat over van alles en nog wat.
pi_207694803
Leuk om San San nog eens te zien! Was lekker :9 :9 Wij hadden er geen datum bij maar jij dus wel @AnneX
pi_207694813
Oh jullie weten nog wel dat ik Skechers had gekocht, toch? :P
Teruggestuurd.
Vind het vreemde rare grote poten, ik schoof er ook een beetje in, liepen niet zo lekker + het model vind ik eigenlijk oerlelijk.
Dus........... voor mij geen skechers, dit model was na lang speuren het enige dat ik nog een beetje te doen vond :@
pi_207694814
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 12:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Wat nou weer.

Oh en thanks :*
Ik insinueerde dat een user nogal heeft van cognitieve dissonantie adhv een voorbeeld waarin hij een van de hoofdrollen speelde. Ik denk dat het iets te ‘persoonlijk’ werd opgevat oid, de reactie van de user staat er ook niet meer dus precies weet ik het niet.

Ach ja. De activisten hebben gewonnen, en daarmee de dieren ook weer een beetje. Dus ik ben allang in een goed humeur 8-)
pi_207694861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 12:33 schreef Blues het volgende:
Oh jullie weten nog wel dat ik Skechers had gekocht, toch? :P
Teruggestuurd.
Vind het vreemde rare grote poten, ik schoof er ook een beetje in, liepen niet zo lekker + het model vind ik eigenlijk oerlelijk.
Dus........... voor mij geen skechers, dit model was na lang speuren het enige dat ik nog een beetje te doen vond :@
Jammer! Ze kunnen zo lekker lopen. Ik heb in de Skechers-winkel wel een aantal typen moeten proberen voor ik de juiste had gevonden.
Spoilers!
pi_207694873
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 12:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik insinueerde dat een user nogal heeft van cognitieve dissonantie adhv een voorbeeld waarin hij een van de hoofdrollen speelde. Ik denk dat het iets te ‘persoonlijk’ werd opgevat oid, de reactie van de user staat er ook niet meer dus precies weet ik het niet.

Ach ja. De activisten hebben gewonnen, en daarmee de dieren ook weer een beetje. Dus ik ben allang in een goed humeur 8-)
Als een post wordt verwijderd, worden reacties daarop ook vaak verwijderd. Het hoeft dus niet aan jouw post te liggen.
Spoilers!
pi_207694889
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

Jammer! Ze kunnen zo lekker lopen. Ik heb in de Skechers-winkel wel een aantal typen moeten proberen voor ik de juiste had gevonden.
Ja, mss moet ik dat eens doen, maar ik vind ze allemaal zo lelijk :@ En ik ken mezelf, dan loop ik er gewoon niet op :D
Ik ga wel lekkere Nikes kopen als de mijne op zijn, die lopen zo heerlijk nog steeds.
pi_207694997
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Als een post wordt verwijderd, worden reacties daarop ook vaak verwijderd. Het hoeft dus niet aan jouw post te liggen.
Ja dat is waar :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 12:40 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja, mss moet ik dat eens doen, maar ik vind ze allemaal zo lelijk :@ En ik ken mezelf, dan loop ik er gewoon niet op :D
Ik ga wel lekkere Nikes kopen als de mijne op zijn, die lopen zo heerlijk nog steeds.
Ik heb echt heeeul lelijke werkschoenen. (Ze zijn lomp to the max). Maar ik kan er wel de hele dag op lopen. En ze kunnen in de was. En een collega vond het super dat ze duurzaam waren dus die vond dat ik me er niks van aan moet trekken dat het er niet uitziet :D

Dus nouja, vooruit. Het is niet dat onze werkkleding er verder heel charmant uitziet.
pi_207695033
Op onze poli lopen we in eigen kleding.. (één van de weinige poli's, meesten in wit/blauw zkh pakkies) en ik loop niet zo heel veel (meer). Dus voor werk was me niet speciaal te doen, dat scheelt mss, anders maakt het ook niet zoveel uit idd.
pi_207695044
Over lopen gesproken, sinds gisteren doet knie stom o|O het zal toch niet he, heb je je rug en zo op orde begint er iets anders 8)7
pi_207695057
@yinu ik hoop dat je een nieuwe heup krijgt! Je leeft idd nu!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 januari 2023 @ 13:22:58 #111
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207695382
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 12:32 schreef Blues het volgende:
Leuk om San San nog eens te zien! Was lekker :9 :9 Wij hadden er geen datum bij maar jij dus wel @:Annex
Inmiddels bij Ome Googel een aantal foto's teruggevonden. Maar die zijn eigenlijk alleen wazig :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207695860
Nog even over kinderen voor kinderen: dat vond ik nooit zo heel interessant, wij hadden er ook geen platen of bandjes van, maar toch ken ik hele jaargangen uit m’n hoofd. Hoe dan?

Wij hadden wel een plaat van Bert en Ernie, en later heel veel bandjes. Zo leuk 😎
  dinsdag 24 januari 2023 @ 14:18:50 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207695947
Was kvK niet gewoon vaak op TV + weinig zenders = er was geen ontkomen aan?
pi_207696772
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 14:18 schreef fietsie het volgende:
Was kvK niet gewoon vaak op TV + weinig zenders = er was geen ontkomen aan?
Ja, dat denk ik inderdaad.
pi_207696866
Kinderen voor kinderen 1-7 O+ O+
pi_207696879
pi_207696954
Van de week algehele verontwaardiging mn. Maarten van Rossem dat twintigers niks (meer) wisten over Salman Rushdie en de Duivelsverzen bij de Slimste Mens.

Vanmiddag sprak ik een 20+ en zij wist niet wat met een Lelijke Eend werd
bedoeld. O-)
  dinsdag 24 januari 2023 @ 15:54:55 #118
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207697033
quote:
_O_

Nou ja, gegeten niet, maar wel vermeurd
pi_207697182
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 15:46 schreef AnneX het volgende:
Van de week algehele verontwaardiging mn. Maarten van Rossem dat twintigers niks (meer) wisten over Salman Rushdie en de Duivelsverzen bij de Slimste Mens.

bedoeld. O-)
Waar gaat t heen met de educaaaasie }:|
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:12:24 #120
13783 Anthraxx
pi_207697236
quote:

bedoeld. O-)
Dat werkt beide kanten op. De 20+'er vind het bloed irritant dat ouderen niet weten wat TikTok is :P.
pi_207697302
quote:

bedoeld. O-)
Deze 30er moest Google aanslingeren.

Maar goed, ik verbaas me ook weer wat anderen niet weten, dus ik zit er niet zo mee geloof ik :+
pi_207697314
Nox is te dik en heeft mijten.
Redelijk gênant bezoek aan de dierenarts, want ik had ook al de nagels niet geknipt. / slechtkonijnenbaasje

:@
pi_207697356
Oh oh :D
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:23:40 #124
13783 Anthraxx
pi_207697368
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maar goed, ik verbaas me ook weer wat anderen niet weten, dus ik zit er niet zo mee geloof ik :+
Ik ook. Zie het positief: we zijn jong *)
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:24:13 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207697374
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:12 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Dat werkt beide kanten op. De 20+'er vind het bloed irritant dat ouderen niet weten wat TikTok is :P.
ChatGPT olé olé ;)
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:25:04 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207697378
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ik ook. Zie het positief: we zijn jong *)
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Salman Rushdie en/of lelijke eend?
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:25:31 #127
13783 Anthraxx
pi_207697384
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:25 schreef Molo het volgende:

[..]
[..]
De eerste.

De tweede weet ik nog net wel ;(
pi_207697462
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 15:54 schreef Molo het volgende:

[..]
_O_

Nou ja, gegeten niet, maar wel vermeurd
't is 's nachts gebeurrrrrrd en ik heb niks geheurrrrrd

_O-
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:33:24 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207697469
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
De eerste.

De tweede weet ik nog net wel ;(
Ah!
Ook gemist dat ie aangevallen was en oog foetsie erdoor in augustus afgelopen jaar?

Fidel Castro is wel bekend toch?
pi_207697471
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:25 schreef Molo het volgende:

[..]
[..]
De eerste :D

Lelijke eendjes O+
(Op de weg naar C zijn ouders zit een soort Eendjesverhuur voor dagjestochten. Ziet er wel vrolijk uit)
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:33:51 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207697480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:32 schreef yinu het volgende:

[..]

_O-
Heerlak
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:34:20 #132
13783 Anthraxx
pi_207697485
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:33 schreef Molo het volgende:

[..]
Ah!
Ook gemist dat ie aangevallen was en oog foetsie erdoor in augustus afgelopen jaar?

Ah. Dat van het oog heb ik meegekregen. Ik heb zijn werk niet gelezen.

Fidel Castro is bekend :+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:35:06 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207697493
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ah. Dat van het oog heb ik meegekregen. Ik heb zijn werk niet gelezen.

Fidel Castro is bekend :+
Ik ben ook niet verder gekomen dan de wiki moet ik zeggen :P
pi_207697504
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:33 schreef Molo het volgende:

[..]
Ah!

Compleet gemis. Of gewoon niet onthouden, dat is ook wel een reële mogelijkheid :')

Fidel Castro is mij wel bekend ja :Y
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:36:16 #135
13783 Anthraxx
pi_207697506
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:35 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik ben ook niet verder gekomen dan de wiki moet ik zeggen :P
One of us! One of us!
pi_207697514
Ik had 2 eenden O+ O+
pi_207697524
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
One of us! One of us!
..over us gesproken... ik ben net begonnen aan de tweede aflevering van The Last of Us.

Wordt het nog beter? Het pakt me nog niet echt....

(Ik vond The Walking Dead, met name het begin, wel tof)
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:37:58 #138
13783 Anthraxx
pi_207697528
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]
..over us gesproken... ik ben net begonnen aan de tweede aflevering van The Last of Us.

Ik vond het spel niet bijzonder. Geen behoefte aan de serie :P
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:40:28 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207697562
quote:

[..]

Die is gecanceld toch? Als in, naar één seizoen aju paraplu?
pi_207697583
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:40 schreef Molo het volgende:

[..]
Nu al? Pas net is de 2e aflevering op HBO verschenen.

Wel laatst 18nogwattus gekeken, met de schepen in een soort andere werkelijkheid. Die is wel gecanceld door Netflix. (Werd het ein-de-lijk een beetje interessant...)
pi_207697600
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:37 schreef Blues het volgende:
Ik had 2 eenden O+ O+
Een grijze, een rode Eend en een groene Diane. Oh en een Renault 4, koekblik.
Donkerrood natuurlijk.
.
De betaalbare convertible.
Tuffen door Frankrijk binnendoor over de Route Napoléon.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:44:43 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207697605
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
One of us! One of us!
Gooble-gobble, gooble-gobble?
pi_207697608
Een oranje en een blauwe *O*

Met ronde koplampen.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:45:55 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207697628
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Nu al? Pas net is de 2e aflevering op HBO verschenen.

Wel laatst 18nogwattus gekeken, met de schepen in een soort andere werkelijkheid. Die is wel gecanceld door Netflix. (Werd het ein-de-lijk een beetje interessant...)
Ik weet het niet zeker, niet echt mijn soort serie dat

Series die gecanceld worden voor ze klaar zijn zijn echt kut, kan daar boos van worden :')

Daarom: wachten en dan bingen O+
pi_207697657
quote:

[..]

Of het beter wordt, weet niemand natuurlijk. Ik vind het tof O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:48:34 #146
13783 Anthraxx
pi_207697661
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Gooble-gobble, gooble-gobble?
pi_207697694
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:40 schreef Molo het volgende:

[..]
Het wordt idioot goed ontvangen dus dat denk ik niet?
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:53:31 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207697711
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Het wordt idioot goed ontvangen dus dat denk ik niet?
Dan zit ik vast helemaal mis :D
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:53:55 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207697714
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:48 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

The Ramones O+

Niet de oorsprong maar wel mijn haakje ernaar
pi_207697726
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/98945

Komt het door dit artikel? Daar is de komma essentieel :P
  dinsdag 24 januari 2023 @ 17:20:36 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207697891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:54 schreef Clubsoda het volgende:

Dat zou best wel eens heel goed kunnen ja :D
pi_207697907
Even inhaken hoor, over J's. Ik heb een J.
Ooit heb ik al mijn scharrels en vriendjes eens mentaal op een rijtje gezet en het volgende vastgesteld.
De meeste scoren 2 uit 3 van de volgende eigenschappen:
• Blond
• Linkshandig
• J

Mijn liefste scoort 3 uit 3. Geen wonder dat ik daaraan definitief bleef plakken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207697921
Over Lelijke Eenden gesproken, ik denk dat het Softenon-eendje nog veel vergetener is, als bijnaam.
De echte naam zag ik wel ;)

Wie weet nog wat softenon was en wat het deed? Dan moet je eeuwenoud (en waarschijnlijk vrouw) zijn.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207697935
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:22 schreef sigme het volgende:
Even inhaken hoor, over J's. Ik heb een J.
Ooit heb ik al mijn scharrels en vriendjes eens mentaal op een rijtje gezet en het volgende vastgesteld.
De meeste scoren 2 uit 3 van de volgende eigenschappen:
• Blond
• Linkshandig
• J

Mijn liefste scoort 3 uit 3. Geen wonder dat ik daaraan definitief bleef plakken.
Och hemel, die van mij voldoet aan geen van jouw criteria.

Ik heb wel ooit een Joost gehad en een Jasper *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207697940
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:23 schreef sigme het volgende:
Over Lelijke Eenden gesproken, ik denk dat het Softenon-eendje nog veel vergetener is, als bijnaam.

Wie weet nog wat softenon was en wat het deed? Dan moet je eeuwenoud (en waarschijnlijk vrouw) zijn.
Ik weet het, maar dat komt omdat het ter sprake kwam bij embryologie in Antwerpen :)
pi_207697944
quote:

Softenon ken ik, maar niet in combinatie met een eend :D
pi_207697946
En ik duim voor hipse verse heupen voor @yinu. Wat een raar argument dat je dan misschien nog wel eens een nieuwe nieuwe nodig hebt. Dat mag ik hopen ja.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 17:26:07 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207697950
quote:

Ja hoi
pi_207697954
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Och hemel, die van mij voldoet aan geen van jouw criteria.

Ik heb wel ooit een Joost gehad en een Jasper *O*
Des te beter toch? Je moet er niet aan denken dat deze criteria voor alle dames belangrijk zijn, dat is gemeen.
pi_207697968
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:26 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja hoi
Oud. Vrouw. Medisch. Macabere interesse.
Op jou had ik gerekend.
pi_207697971
Mijne voldoet aan geen van die criteria.

(Nooit een J gehad overigens)
  dinsdag 24 januari 2023 @ 17:30:49 #162
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207698004
quote:

Was het ook niet zo dat Softenon de aanleiding was dat er meer dierproeven nodig zijn dan voor die tijd?
pi_207698005
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:27 schreef Candaasje het volgende:
Mijne voldoet aan geen van die criteria.

(Nooit een J gehad overigens)
Hoeveel letters afgezien van de derde wel?
  dinsdag 24 januari 2023 @ 17:32:25 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207698020
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:25 schreef sigme het volgende:
En ik duim voor hipse verse heupen voor @:yinu. Wat een raar argument dat je dan misschien nog wel eens een nieuwe nieuwe nodig hebt. Dat mag ik hopen ja.
Dat heeft wel een achtergrond.
Materiaal verslijt en moet vervangen, en een nieuwe prothese erin zetten kan niet oneindig (je neemt steeds een heel stuk bot weg als je plaatst), plus vergt veel van je lijf als je dat meermaals doet.

'Je leeft nu', kan ik me helemaal in vinden, maar als dat betekent dat je dan op je 70e geen mogelijkheden meer hebt behalve een rolstoel dan is dat toch een fikse afweging.

Nou denk ik dat op orthopedisch gebied zoveel verandert dat er vast dan wel weer nieuwe vindingen zijn, maar het is toch een gesprek wat je ook over toekomst moet hebben en samen moet wegen.
pi_207698028
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
Was het ook niet zo dat Softenon de aanleiding was dat er meer dierproeven nodig zijn dan voor die tijd?
Dat komt mij niet bekend voor, maar klinkt wel logisch. Misschien weet @Candaasje daar wel wat over?

Wij hadden een jongetje in de wijk, die werd heel handig met z'n didgeridoo.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 17:33:52 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207698041
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:27 schreef sigme het volgende:

[..]
Oud. Vrouw. Medisch. Macabere interesse.
Op jou had ik gerekend.
:7 *)
  dinsdag 24 januari 2023 @ 17:34:31 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207698048
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat komt mij niet bekend voor, maar klinkt wel logisch. Misschien weet @:candaasje daar wel wat over?

Staat me bij dat bij de biologieles werd uitgelegd dat het een middel was wat van invloed was in het vroeg embryonale stadium en dat dat bij dierproeven niet was ontdekt omdat het soort-specifiek was. (en dus bij de primair uitgevoerde proeven niet optrad)
pi_207698078
Softenon, ja, s.eend niet.

Geen J's

Een A
Een R
Een N
Een F
Een H
Een E
Een P

:D
pi_207698079
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:30 schreef sigme het volgende:

[..]
Hoeveel letters afgezien van de derde wel?
Geen als we het over echt vaste relaties hebben :D
Een F kwam nog in de buurt ooit, maar dat liep toch niet op iets uit.

Zelfs als ik mannen met interesse (maar niet altijd wederzijds) meetel, dan zit er geen J tussen. Wel wat M-en, een T, een W, en een T.... maar geen J :D
  dinsdag 24 januari 2023 @ 17:38:14 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207698087
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zelfs als ik mannen met interesse (maar niet altijd wederzijds) meetel, dan zit er geen J tussen. Wel wat M-en, een T, een W, en een T.... maar geen J :D
Geen prof met een J ook ? O-)
pi_207698114
quote:

[..]
Dat komt mij niet bekend voor, maar klinkt wel logisch. Misschien weet @:candaasje daar wel wat over?

Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar het klinkt inderdaad niet onlogisch. Pas sinds vrij recent zijn ze wel op veel grotere schaal aan het testen op toxiciteit. (De dirty dozen (en dan bedoel ik niet de groente en fruit dirty dozen) bleken namelijk nog wel wat broertjes, zusjes, neefjes en nichtjes te hebben met grote gevolgen.
Ben de getallen een beetje kwijt, maar het gaat het om duizenden stoffen. Van pesticidiën tot brandvertragers.
pi_207698120
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
Geen prof met een J ook ? O-)
Nee, dat was een S. Maar daar heb ik niks mee gehad hè, daar heb ik gewoon mijn aantekeningen bij ondergekwijld.
pi_207698139
Softenon is toch juist heel erg uitgebreid getest? Op mensen?

SPOILER
Denk ik gezien te hebben in een documentaire...

Ik schaar mezelf in de Molo-categorie. Behalve oud, dan *)
pi_207698157
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Softenon is toch juist heel erg uitgebreid getest? Op mensen?

SPOILER
Denk ik gezien te hebben in een documentaire...

Ik schaar mezelf in de Molo-categorie. Behalve oud, dan *)
Ja

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Thalidomide

quote:
Twee onafhankelijk van elkaar werkende onderzoekers beweren, dat thalidomide niet is ontstaan in de laboratoria van Chemie Grünenthal, maar al eerder werd ontwikkeld door onderzoekers in nazi-Duitsland. Het werd volgens dr. Martin Johnson van Thalidomide Trust onder leiding van nazi-wetenschapper Otto Ambros ontwikkeld als een mogelijk middel tegen zenuwgassen als sarin. Ambros werkte bij IG Farben en kwam na de oorlog bij Chemie Grünenthal werken. Een auteur van een boek over nazi-wetenschappers, Carlos DeNapoli, zegt dat in een memo van IG Farben aan het hoofd van Hitlers euthanasie-programma, Karl Brandt, wordt gesproken over een stof waarvan de chemische formule lijkt op die van thalidomide. Volgens hem is de stof getest in concentratiekampen.
pi_207698166
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh, ik tel geen vaste relaties, ik tel neuken.
pi_207698174
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:46 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh, ik tel geen vaste relatie, ik tel neuken.
#metoo 8-)
pi_207698197
Oh, dan blijven er weinig smaakjes over :+
pi_207698255
quote:

Jongen in mijn klas, 1 arm en 2 vingers in totaal. Kon 'gewoon' schrijven, vond ik altijd heel bijzonder.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 18:00:35 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207698313
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jongen in mijn klas, 1 arm en 2 vingers in totaal. Kon 'gewoon' schrijven, vond ik altijd heel bijzonder.
Zo'n persoon woont ook bij jou in de buurt en die kon gewoon vrachtwagen rijden. Maar mocht dat drie jaar geleden opeens niet meer, net voor z'n pensioen ;(
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 18:03:38 #180
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207698346
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Molo het volgende:

[..]
Materiaal verslijt en moet vervangen, en een nieuwe prothese erin zetten kan niet oneindig (je neemt steeds een heel stuk bot weg als je plaatst), plus vergt veel van je lijf als je dat meermaals doet.

'Je leeft nu', kan ik me helemaal in vinden, maar als dat betekent dat je dan op je 70e geen mogelijkheden meer hebt behalve een rolstoel dan is dat toch een fikse afweging.

Nou denk ik dat op orthopedisch gebied zoveel verandert dat er vast dan wel weer nieuwe vindingen zijn, maar het is toch een gesprek wat je ook over toekomst moet hebben en samen moet wegen.
De technologie staat niet stil natuurlijk. Het heeft m'n ma er in elk geval niet van weerhouden om twee nieuwe knieën te nemen.

Later dit jaar de eerste heup... :{
pi_207698417
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:00 schreef derLudolf het volgende:

Zo'n persoon woont ook bij jou in de buurt en die kon gewoon vrachtwagen rijden. Maar mocht dat drie jaar geleden opeens niet meer, net voor z'n pensioen ;(
Ja, dat was behoorlijk idioot. Nul schade zijn hele chauffeurscarriere en dan niet meer mogen rijden omdat het niet veilig zou zijn :?
pi_207698490
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]
De melkman!
pi_207698553
quote:

[..]

Dit is zeker waar hoor, en ik zou ook echt graag willen kunnen wachten, en als dat echt moet doe ik dat ook. Was eerder ook mijn insteek.

Maar nu na mijn ziekenhuisavontuur van vorig jaar merk ik dat mijn belastbaarheid echt snel verslechterd is en nu met die injectie merk ik hoe enorm veel pijn ik gewend ben. Dus ik wil het nu toch wel graag met een orthopeed (of meer) gaan bespreken, in plaats van er maar van uitgaan dat het ‘t beste is om nu nog 15 jaar met pijn rond te hobbelen. Opties verkennen. Er zijn worden inderdaad best snel stappen gezet op het gebied van orthopedische materialen enzo.
pi_207698576
Ik zit dus heel hard na te denken of ik wel eens met een J heb geneukt :D

Ik geloof het niet. Dat ik weet. :@

En ik wist wel van softenon maar niet van de softenon-eend? Of heb ik nu in mijn teruglees dingen door elkaar gehaald?
pi_207698637
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:32 schreef yinu het volgende:

[..]

_O-
Jaren fan geweest van Miepie.
Zo noemden we de jongen bij gebrek aan beter.

Mijn moeder was 'op' Iason/Jason. Dat was pas erg
pi_207698665
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:54 schreef Clubsoda het volgende:

_O- _O- _O-
pi_207698750
quote:

[..]

Mijn collega had dus nu (op haar 50e) een heupvervanging waarbij ze haar eigen bot vergruizen en soort van transplanteren zodat er minder bot verloren gaat. Dus er zijn al trucs voor mensen die op jongere leeftijd een nieuwe heup moeten. Iig in het academisch ziekenhuis hier
pi_207698797
quote:

Dan hoef je niet eens een halve eeuw oud te zijn }:|
Op de eend na.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 24-01-2023 19:09:17 ]
pi_207698800
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mijn collega had dus nu (op haar 50e) een heupvervanging waarbij ze haar eigen bot vergruizen en soort van transplanteren zodat er minder bot verloren gaat. Dus er zijn al trucs voor mensen die op jongere leeftijd een nieuwe heup moeten. Iig in het academisch ziekenhuis hier
Oh, kijk eens aan. Dat is goed nieuws. Het klinkt interessant (en ook een beetje griezelig als ik het op mezelf betrek…)
pi_207698829
Dit is m'n eerste J. Niet blond en niet linkshandig. Donker haar met lichte ogen, ik vind 't wel mooi :Y

Verder kennen jullie allemaal het verhaal van A en B. Verder ook nog relatie/scharrel gehad met een S en een M. (Niet tegelijk.) 8-)

@sigme softenon ken ik wel (werd bij m'n studie regelmatig genoemd als reden waarom stereochemie ERG RELEVANT is) maar een softenon-eendje niet en als ik googel vind ik ook niks zinnigs :@
pi_207698851
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:47 schreef yinu het volgende:

[..]
Oh, kijk eens aan. Dat is goed nieuws. Het klinkt interessant (en ook een beetje griezelig als ik het op mezelf betrek…)
Zij vond het ook heel spannend. Maar het viel haar erg mee. Ze mag nu na de operatie er al gewoon op proberen te lopen (met krukken) dus ze mocht ook heel gauw weer naar huis uit het ziekenhuis.
pi_207698866
Hier nooit een J gehad. Of telt verkering op de basisschool ook?

De meeste exen hadden dezelfde naam :') Dus veel M's gehad.
Hopelijk blijft het nu bij R.
pi_207698887
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:52 schreef Sarabi het volgende:
Hier nooit een J gehad. Of telt verkering op de basisschool ook?

De meeste exen hadden dezelfde naam :') Dus veel M's gehad.
Hopelijk blijft het nu bij R.
Ik heb de jongen met wie ik Sims-lookalikes en Sims-babies maakte op de basisschool niet meegeteld :Y

_O-
Heb je je exen op hun naam uitgezocht? :D
pi_207698909
Met mijn Joost heb ik toch zeker 2 jaar verkering gehad en alleen gekust *) Was ook mijn eerste zoen :o maar Joost woonde in Zwammerdam en dat was veul te ver weg. Ik vond Zwammerdam zo'n plaatsnaam uit de Donald Duck :7
pi_207698930
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb de jongen met wie ik Sims-lookalikes en Sims-babies maakte op de basisschool niet meegeteld :Y

_O-
Heb je je exen op hun naam uitgezocht? :D
Je zou het bijna denken :D ik ga er maar vanuit dat het een populaire naam zo'n 35 jaar geleden was.
pi_207699062
Er staan 2 J's op het lijstje. De eerste maar heel kort (vakantieliefde van 3 weken en een paar maanden later nog een weekje hier, maar ouders en familie in de buurt)
De tweede duurde 5 jaar met veel onderbrekingen. Hij vond zichzelf te oud en met te veel bagage. Ik was (toen het begon) bijna 18 en hij 41. Gescheiden, kinderen die hij niet mocht zien, Engelsman in Nederland, geen vast werk, onrustig want trauma's waar hij niet over wilde/kon praten (zal ook vast mijn leeftijd zijn geweest, ik zag dat niet als een probleem). Op een gegeven moment is hij weer uit Nederland vertrokken en wilde niet gevonden worden vertelde hij een gezamenlijke vriend.
We have far more in common than that which devides us..
pi_207699085
Dus je was 17 :o En hij 41! :o Ik kan me niet voorstellen dat je ouders daar van gingen juichen :o

(en ik snap dat een 17-jarige daar geen probleem in ziet, maar als je terug kijkt....)
pi_207699101
Oef, Kaatje :X
pi_207699105
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:46 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh, ik tel geen vaste relaties, ik tel neuken.
Zó heteronormatief :{w

SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Vanyel op 24-01-2023 19:17:16 ]
pi_207699119
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 19:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zó heteronormatief :{w
Nee hoor, ik noemde mijn tellingsnorm, niet die van een ander of een algemene of de juiste, de ware, de enige, uw heiland.
pi_207699129
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 19:11 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee hoor, ik noemde mijn tellingsnorm, niet die van een ander of een algemene of de juiste, de ware, de enige, uw heiland.
:D :D
Kijk mijn edit.

Mijn eerste Versturen is zelden af O-)
pi_207699158
Een aantal J’s, waarvan met name Jan. Ter onderscheid was het Jan van de pomp
( bijbaantje) Jan van de olie ( import). En meer Jannen.
Toevallig bleek een paar weken terug, dat genoemde Jannen zijn overleden. RIP.

Softenon ken ik, omdat een aangetrouwd familielid een kindje kreeg zonder
armen.😢
pi_207699163
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:47 schreef yinu het volgende:

[..]
Mijn 'en als je dat doet moet je een jaar revalideren' is ook zo'n orthopedending waar niemand op zit te wachten.
Ik heb dus nog niet eens een afspraak gemaakt. Is vast weer te fixen met de fysio :Y :Y
pi_207699174
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:49 schreef Tele6 het volgende:
Dit is m'n eerste J. Niet blond en niet linkshandig. Donker haar met lichte ogen, ik vind 't wel mooi :Y

Verder kennen jullie allemaal het verhaal van A en B. Verder ook nog relatie/scharrel gehad met een S en een M. (Niet tegelijk.) 8-)
Waren zij echt A en B? Ik dacht altijd dat dat puur gemak was :o
pi_207699191

Ik had overigens achteraf gezien misschien wel iets meer euh...verschillende ervaringen willen op doen. Dan had ik denk ik wat sneller meer van seks genoten. Nu begonnen we beide ERG bleu en was de eerste pak hem beet15 jaar wel heul tam vanille. Inmiddels zijn we er een stuk beter in geworden :9

Had overigens ook weer geen 20 verschillende bedpartners nodig gehad denk ik, maar een stuk of 4-5. Gewoon, voor het idee.

Denk ik, weet ik niet zeker hoor.

:P
pi_207699209
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 19:16 schreef Candaasje het volgende:

Ik had overigens achteraf gezien misschien wel iets meer euh...verschillende ervaringen willen op doen. Dan had ik denk ik wat sneller meer van seks genoten. Nu begonnen we beide ERG bleu en was de eerste pak hem beet15 jaar wel heul tam vanille. Inmiddels zijn we er een stuk beter in geworden :9

Had overigens ook weer geen 20 verschillende bedpartners nodig gehad denk ik, maar een stuk of 4-5. Gewoon, voor het idee.

Denk ik, weet ik niet zeker hoor.

:P
Was ie dan... Je eerste?

Ik kon de rest van de lettersoep niet helemaal volgen en dat staat op de vorige bladzijde

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 24-01-2023 19:29:50 ]
pi_207699274
Lelijke eend:

Softenon-eend:

Dat is een Dyane, AnneX heeft er eentje gehad.
quote:
Op dinsdag 24 januari 2023 16:44 schreef AnneX het volgende:
Een grijze, een rode Eend en een groene Diane.
Het was nooit een leuke bijnaam, dus het kreeg niet veel tractie denk ik.
Mijn oma had een besteldyane, die wij nog wel eens leenden.
Een gele. Zo een:
pi_207699276
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 19:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Was ie dan... Je eerste?

Ik heb de rest van de lettersoep niet helemaal volgen en dat staat op de vorige bladzijde
:Y
pi_207699309
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 19:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waren zij echt A en B? Ik dacht altijd dat dat puur gemak was :o
Hehe ja ongeveer. A heeft een andere voorletter maar z'n naam bevat wel een A. En hij was de jaloerse van ons drie dus passend om hem de eerste letter van het alfabet te geven :')
pi_207699361
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 19:22 schreef sigme het volgende:
Lelijke eend:
[ afbeelding ]

Softenon-eend:
[ afbeelding ]

[..]
Een gele. Zo een:
[ afbeelding ]
Oh 🙃kende de hele bijnaam niet. Even nagevraagd en Mn.X ook niet.

De dag voor de terugreis van vakantie op Corsica, las ik het laatste boek in de schaduw op de stoelen uit de Eend ( want die konden eruit) en de motor van de Eend kreeg een onderhoudsbeurt met de meegereisde gereedschapskist.

Dat is nog steeds zijn frustratie: nu voor ieder wissewasje naar de garage moeten.
pi_207699378
Dus. Bedpartners. Niet in een speciale volgorde.
J, R, J, D, W, A, J, J, B, P, V, M, K, A.

Ik stop ermee hoor, straks poppen er nog meer Js op.
pi_207699772
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 19:29 schreef Vanyel het volgende:
Dus. Bedpartners. Niet in een speciale volgorde.
J, R, J, D, W, A, J, J, B, P, V, M, K, A.

Ik stop ermee hoor, straks poppen er nog meer Js op.
En nu ben je Jut en Jul O+
pi_207699787
Dank @sigme voor de verduidelijking, ik had ook al zitten googelen (ik denk dat de algoritmes nu wel weer even lekker in de war zijn).

Mijn oma had een Renault 4, zoals deze:

Als ik die foto zie, ruik ik nog de raamrubbers O+
pi_207699792
50% van mijn bedpartners was een J. Niet-J's bevallen beter.

We hebben nu geen J's in huis maar ik kan nog mijn eigen J gaan knutselen :+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:00:50 #215
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207699988
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 19:51 schreef yinu het volgende:
Dank @:sigme voor de verduidelijking, ik had ook al zitten googelen (ik denk dat de algoritmes nu wel weer even lekker in de war zijn).

Mijn oma had een Renault 4, zoals deze:

[ afbeelding ]

Als ik die foto zie, ruik ik nog de raamrubbers O+
Mijn moeder had er zoeen; een rode. En er groeide een boomje in het ventilatierooster onder de voorruit O+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:04:00 #216
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207700065
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 19:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:Y
Mijn ex was ook mijn eerste, ben achteraf wel blij dat ik daarna toch nog wat verschillende heb kunnen proberen :D

En 0 J's
pi_207700095
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 19:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
En nu ben je Jut en Jul O+
}:| Je bent zelluf saai }:|
pi_207700126
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Mijn ex was ook mijn eerste, ben achteraf wel blij dat ik daarna toch nog wat verschillende heb kunnen proberen :D

En 0 J's
C begon laatst (weer) over een trio óf...sprak hij plots.... met een stel.

(Alleen 'wie' was de grote vraag)

Dus wie weet, ooit.... of het blijft gewoon een lekkere fantasie.
pi_207700155
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Een stel lijkt me toch ongezellig, zou dat niet snel 2 + 2 worden?
Met 3 kun je mooi in een driehoekje O+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:09:51 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207700176
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 19:51 schreef Clubsoda het volgende:

We hebben nu geen J's in huis maar ik kan nog mijn eigen J gaan knutselen :+
Ik kan deze niet volgen :P
pi_207700187
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Een stel lijkt me toch ongezellig, zou dat niet snel 2 + 2 worden?
Met 3 kun je mooi in een driehoekje O+
Ja true. Enig probleem is dat ik best open sta (hihaho) voor een vrouw erbij, maar we hebben wel een beetje een andere smaak :')
Een man mag van mij ook absoluut, maar dat idee trekt ( :') wordt steeds beter zo...) C niet echt.
pi_207700201
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:09 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh ik ben niet de enige, gelukkig. Dacht ik een inside joke had gemist :D
pi_207700223
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:09 schreef Molo het volgende:

[..]
Ze is zwanger?
Wat is makkelijker dan een kind een Jnaam geven?
pi_207700244
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ze is zwanger?
Oh zo.

Ik zat nog in wie neukt met welke letter joh.
pi_207700253
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja true. Enig probleem is dat ik best open sta (hihaho) voor een vrouw erbij, maar we hebben wel een beetje een andere smaak :')
Een man mag van mij ook absoluut, maar dat idee trekt ( :') wordt steeds beter zo...) C niet echt.
Zo oneerlijk van hem.
Maarja, je wil liefst wel iemand die jullie beiden lekker ligt.
pi_207700372
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:13 schreef Candaasje het volgende:
Oh zo.

En om daar nu een J voor te knutselen klinkt ietwat incestieus :7
pi_207700378
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zo oneerlijk van hem.
Maarja, je wil liefst wel iemand die jullie beiden lekker ligt.
Ik weet niet of het echt oneerlijk is. Hij denkt doorgaans meer aan mij dan aan hemzelf, dus als hij aangeeft er echt niet warm van te worden....

Maar hey, leuke dame mag ook hoor. Alleen nog even overeenstemmen wie. (Liefst niet te bekend, we hebben echt een aantal heel leuke vrienden, maar die vriendschappen wil ik niet op het spel zetten)
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:20:20 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207700383
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ze is zwanger?
Oh god, ja natuurlijk

Jeroentje, kan voor beide seksen prima ^O^
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:20:57 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207700391
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh zo.

Ik zat aan seksspeeltjes te denken, een Jildo of een Jibrator ofzo maar dat maakte geen sense :')
pi_207700418
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh god, ja natuurlijk

Ik heb 2 mannelijke en 2 vrouwelijke Js voor haar in de aanbieding, als ze nog inspiratie zoekt.
pi_207700447
Ooit een leuke one night stand gehad met een J. Maar we besloten dat het éénmalig leuk was en dat was het wel. Meer dan een jaar later vroeg zijn nieuwe vriendin of ik niet in was voor een trio, want ze vonden me allebei leuk. Toch maar nee gezegd, al waren het twee leuke en aantrekkelijke mensen. Hun oudste dochter heeft overigens mijn naam. Was vast toeval :+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:24:24 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207700479
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een leuke one night stand gehad met een J. Maar we besloten dat het éénmalig leuk was en dat was het wel. Meer dan een jaar later vroeg zijn nieuwe vriendin of ik niet in was voor een trio, want ze vonden me allebei leuk. Toch maar nee gezegd, al waren het twee leuke en aantrekkelijke mensen. Hun oudste dochter heeft overigens mijn naam. Was vast toeval :+
Dat lijkt me echt superweird :D
pi_207700498
Ik ben geloof ik een stuk of 10 letters vergeten :')
Spoilers!
pi_207700499
quote:

[..]
Ik zat aan seksspeeltjes te denken, een Jildo of een Jibrator ofzo maar dat maakte geen sense :')
Nee Nee Nee
Joupie of Jazzie of
Jam bedoel je zeker.
Prima te vinden met een J hoor.
pi_207700511
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:24 schreef Molo het volgende:
Dat lijkt me echt superweird :D
yup
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:25:55 #236
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207700512
quote:

[..]

Dat lijkt me dan weer echt niks. Ik deel niet :D
pi_207700516
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
}:| Je bent zelluf saai }:|
Dat ook ja :Y
pi_207700518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Dat laatste :D
Spoilers!
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:26:44 #239
63722 z80
I fink you freaky
pi_207700525
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 19:22 schreef sigme het volgende:
Lelijke eend:
[ afbeelding ]

Softenon-eend:
[ afbeelding ]

[..]
Een gele. Zo een:
[ afbeelding ]
De CV en Acadiane ken ik. De Dyane kan ik me niet herrinneren.
Het 4tje met kapstok als versnellingspook is ook bekent.

En Softenon ik ook bij mij bekent. Ik ken dan weer geen mensen met aangeboren afwijkingen door die zooi.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:26:46 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207700529
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee Nee Nee
Joupie
Of Jazzie of
Jam bedoel je zeker.
Prima te vinden met een J hoor.
Een Joupie in je geJamde kut vaJazzie-en :')

Een Joupie, really _O-
pi_207700537
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb 2 mannelijke en 2 vrouwelijke Js voor haar in de aanbieding, als ze nog inspiratie zoekt.
Ze broedt maar 1 sekse uit en de beslissing is al gevallen :+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:28:13 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207700549
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:27 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Uli O+
pi_207700554
Oh, alfabetten. Leuk.

Neukletters in chronologische volgorde:
J, S, C, D, R, B, W (6.5j), M

Ik denk dat dat het was, maar kan dat niet met 100% zekerheid garanderen :D als andere seksuele handelingen ook meetellen dan komen er een M en een R bij.

Tongletters zou ook leuk zijn. Als puber hield ik daar ooit een lijstje van bij, dan kom ik wel behoorlijk ver in het alfabet vermoed ik. Zelfs een Y. Een X en Z voor zover ik me kan herinneren niet, dus geen alfabet af ;( .

Ohja, ik kende softenon ook. Denk ook van embryologie van mn jaartje biomedische wetenschappen.

[ Bericht 7% gewijzigd door vlindertje89 op 24-01-2023 20:33:55 ]
pi_207700559
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:26 schreef Molo het volgende:

[..]
Een Joupie in je geJamde kut vaJazzie-en :')

Een Joupie, really _O-
Tja, als je liever Patchy Paul hebt? Klinkt mij een beetje te veel of ie een ranzige huidziekte heeft.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:29:08 #245
63722 z80
I fink you freaky
pi_207700566
quote:

[..]
Oh god, ja natuurlijk

Poep aan je schoen.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:29:47 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207700577
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Tja, als je liever Patchy Paul hebt? Klinkt mij een beetje te veel of ie een ranzige huidziekte heeft.
Die dingen moeten geen naam hebben.
Zijn stukken kutplastic, niks meer
pi_207700586
quote:

[..]
Uwe.
En dan dat kind opvoeden met deze podcast van Frans Pollux O+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:30:25 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207700588
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:29 schreef z80 het volgende:

[..]
Poep aan je schoen.
Heb er met eentje te maken op werk nu en dat is wel echt een strontvent :+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:30:44 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207700592
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Uwe.
En dan dat kind opvoeden met deze podcast van Frans Pollux O+
Polly O+
pi_207700593
quote:

[..]
Gefeliciteerd met een geslaagd keuzeproces.
pi_207700630
Ooooh een softenoneend is een Dyane _O-
pi_207700634
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, alfabetten. Leuk.

Neukletters in chronologische volgorde:
J, S, C, D, R, B, W (6.5j), M

Ik denk dat dat het was, maar kan dat niet met 100% zekerheid garanderen :D als andere seksuele handelingen ook meetellen dan komen er in elk geval een M en een R bij, en mogelijk nog meer die nu niet in me opkomen :+

Uiteraard tellen die mee }:|
Anders moet ik mijn lijstje halveren wegens homoseksueel gedrag. Heteronormatief!
pi_207700651
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:29 schreef Molo het volgende:

[..]
Die dingen moeten geen naam hebben.
Zijn stukken kutplastic, niks meer
:{w
Hoogwaardig siliconen ja
pi_207700679
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Uli O+
De running gag is dat als hij te vroeg komt en per ongeluk in Zwitserland wordt geboren, het Uli wordt. Of Urs. O+
pi_207700680
Mijn eigen auto's:

SPOILER
later nog veel meer auto's met partners.

[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 24-01-2023 20:41:46 ]
pi_207700800
Oh en heeeeeeeeel veel gescheurd in het 'garageautootje' van mijn vader, die we voor alles en nogwat gebruikten O+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:43:00 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207700833
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:34 schreef Blues het volgende:
Mijn eigen auto's:
Dat is ineens een heeeeeeel ander alfabet :D
pi_207700946
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:43 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik vind ze wel heel leuk @Blues , maar of dat nu praktisch is, in zo'n klein wagentje...
pi_207700993
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:43 schreef fietsie het volgende:

[..]
*O* :D
pi_207700999
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dat lijkt me dan weer echt niks. Ik deel niet :D
Oh ik wel hoor:P Hij zou van mij ook best met een ander mogen vozen. Hoewel ik dan wel voorkeuren heb qua type mens, hij valt soms op dames waar ik de rillingen (niet de goede) van krijg. Dus of het helemaal onvoorwaardelijk is, dat is dan wel weer een beetje een punt...

dus samen met een ander erbij lijkt me wel leuker.
pi_207701001
In navolging van de konijnentrui heb ik zojuist een cavia-onesie besteld O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 24-01-2023 21:06:16 ]
pi_207701049
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Uiteraard tellen die mee }:|
Anders moet ik mijn lijstje halveren wegens homoseksueel gedrag. Heteronormatief!
Ik bedoelde meer gezien de andere (voor zover ik weet) heteroseksuele mensen hier alleen hun neuk-letters zeiden. Of is neuken hetzelfde als seks? Ik dacht dat neuken juist werd gebruikt voor piemelinvaginaseks en seks voor alle vormen seks. Maar ik ben niet helemaal in thuis in de terminologie want ik heb het allebei niet zo vaak ;( #pandapuntenkoningin
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:56:24 #263
63722 z80
I fink you freaky
pi_207701079
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik vind ze wel heel leuk @:Blues , maar of dat nu praktisch is, in zo'n klein wagentje...
Jaren in een Mini Mayfair rond gereden. Wel 998 cc en een olie gedempte carburateur.
Was er nog eentje uit de British Elent (British Leyland) fabrieken.
pi_207701082
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh ik wel hoor:P Hij zou van mij ook best met een ander mogen vozen. Hoewel ik dan wel voorkeuren heb qua type mens, hij valt soms op dames waar ik de rillingen (niet de goede) van krijg. Dus of het helemaal onvoorwaardelijk is, dat is dan wel weer een beetje een punt...

dus samen met een ander erbij lijkt me wel leuker.
Lijken ze teveel op jou?
pi_207701095
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
In navolging van de konijnenteui heb ik zojuist een cavia-onesie besteld O+
Dat klinkt fantastisch. Link?
pi_207701102
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:48 schreef Candaasje het volgende:

Ik vind ze wel heel leuk @:Blues , maar of dat nu praktisch is, in zo'n klein wagentje...
Ligt eraan wat je met dat bedoelt oO<
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:57:54 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207701111
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w
Hoogwaardig siliconen ja
Uiteraard, iets anders komt er niet in. Huehuehue
  dinsdag 24 januari 2023 @ 20:58:36 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207701125
St
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
De running gag is dat als hij te vroeg komt en per ongeluk in Zwitserland wordt geboren, het Uli wordt. Of Urs. O+
Stiekem best tof ja :P
pi_207701169
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Lijken ze teveel op jou?
Ja en nee. Sommigen wel, maar ik hoop toch dat ik iets minder pieperig en slachtofferig in mijn doen en laten ben.
(Zal wel niet, maar ik hoop het graag :P ). En vaak zijn ze wat popperiger dan ik leuk vind, zowel in uiterlijk als in karakter. (Een wat snoezig uiterlijk mag best, maar wel een beetje pit in je doen en laten graag)

Geen idee hoe ik dit accuraat moet omschrijven. Maar laat ik het zo zeggen; ik zou ook niet op mezelf vallen :D
pi_207701199
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:56 schreef z80 het volgende:

[..]
Jaren in een Mini Mayfair rond gereden. Wel 998 cc en een olie gedempte carburateur.
Was er nog eentje uit de British Elent (British Leyland) fabrieken.
Ik heb geen idee wat die technische snufjes voor voordeel hadden, extra goede vering? Geluidsdicht?

*)
pi_207701211
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Ligt eraan wat je met dat bedoelt oO<
Ja dat schijnt nu voer voor discussie te zijn. Of het al het hand-en spanwerk is, of toch ook piemelvaginaseks, of dat tongen op de achterbank ook telt.

Las ik zojuist :+
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 21:03:28 #272
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207701218
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Of gewoon Günther :+
pi_207701229
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat klinkt fantastisch. Link?
https://www.snurkamsterda(...)ecaviaw104&sqr=cavia

Jumpsuits/onesies alleen in kindermaten, maar voor mevrouwen zijn er ook truien en leggings.
pi_207701230
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik bedoelde meer gezien de andere (voor zover ik weet) heteroseksuele mensen hier alleen hun neuk-letters zeiden. Of is neuken hetzelfde als seks? Ik dacht dat neuken juist werd gebruikt voor piemelinvaginaseks en seks voor alle vormen seks. Maar ik ben niet helemaal in thuis in de terminologie want ik heb het allebei niet zo vaak ;( #pandapuntenkoningin
Officieel zou ik uitgaan van ongeveer dit, al valt er imo ook piemelanaalseks onder. Of dat alleen geldt voor piemelsvanvlees weet ik niet. Of is het alles penetratie.
Iedereen kijkt daar ws anders naar , daarom kies ik bij voorkeur sowieso voor het inclusievere seks dan voor neuken.

Daar maak ik dan mijn eigen onderscheid tussen seks seks en jeugdzondige snelle hand in de broek ergens waar dat wellicht niet helemaal per se zhoorde. Dat tel ik dan niet mee. Omdat het meer een losse friemel is dan seks seks.
Net als ongewenste hands in places.

Helder zo? :D
pi_207701237
quote:

[..]

Dit deed me denken aan mn broer+schzus die openlijk met hun buren op verjaardagen zaten te mixen, vriemelen, klooien.
In een volle huiskamer.
Iets te openlijk vonden we, plaatsvervangende schaamte :X
  dinsdag 24 januari 2023 @ 21:05:29 #276
63722 z80
I fink you freaky
pi_207701247
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat die technische snufjes voor voordeel hadden, extra goede vering? Geluidsdicht?

*)
Het reed als een kart voor de openbare weg. Met dito comfort en geluidsisolatie.
pi_207701251
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:04 schreef Blues het volgende:

[..]
Dit deed me denken aan mn broer+schzus die openlijk met hun buren op verjaardagen zaten te mixen, vriemelen, klooien.
In een volle huiskamer.
Oef...... ja nee, dat was op zich dan weer niet het idee.
:X
pi_207701265
quote:

[..]
Ja dat schijnt nu voer voor discussie te zijn. Of het al het hand-en spanwerk is, of toch ook piemelvaginaseks, of dat tongen op de achterbank ook telt.

Las ik zojuist :+
Tongen vind ik t meest afschuwelijke dat er bestaat :r _O-

Gefriemel daarentegen *O*
pi_207701268
De kerstkransjes zijn bijna op. Er zijn er nog een stuk of vijf.
Home alone.

Wat een vreemde ontboezemingen 😜 vanavond.
pi_207701285
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
https://www.snurkamsterda(...)ecaviaw104&sqr=cavia

Jumpsuits/onesies alleen in kindermaten, maar voor mevrouwen zijn er ook truien en leggings.
Ja dan houdt het op.
Ik wil een onesie. Noncavia, maar lulligdier wel welkom.
pi_207701291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:05 schreef z80 het volgende:

[..]
Het reed als een kart voor de openbare weg. Met dito comfort en geluidsisolatie.
Ik vind het oprecht fantastisch hoe je gewoon stug en met uitgestreken gezicht niet op mijn dubbelzinigheden in gaat :D heerlijk!
pi_207701306
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:04 schreef Blues het volgende:

[..]
In een volle huiskamer.
Ging het zo ver dat je het ook genant zou vinden als ze het alleen met elkaar zouden doen?
  dinsdag 24 januari 2023 @ 21:10:49 #283
63722 z80
I fink you freaky
pi_207701330
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:07 schreef AnneX het volgende:
De kerstkransjes zijn bijna op. Er zijn er nog een stuk of vijf.
Home alone.

Wat een vreemde ontboezemingen 😜 vanavond.
Kun je aan de paaseitjes. Die zag ik vorige week al de de Nederlandse aldi.
pi_207701350
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:09 schreef Vanyel het volgende:

Ging het zo ver dat je het ook genant zou vinden als ze het met elkaar zouden doen?
Zeer.
Ik was een kinT.
Maar ook m'n andere broerszussenouders vonden t heel vervelend.
pi_207701353
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Tongen vind ik t meest afschuwelijke dat er bestaat :r _O-

Gefriemel daarentegen *O*
Ik vind tongen op z'n tijd best lekker. Maar ik vind het woord echt afschuwelijk smerig.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 21:11:50 #286
63722 z80
I fink you freaky
pi_207701356
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik vind het oprecht fantastisch hoe je gewoon stug en met uitgestreken gezicht niet op mijn dubbelzinigheden in gaat :D heerlijk!
Ik ben geen J. ):O
pi_207701366
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oef...... ja nee, dat was op zich dan weer niet het idee.
:X
Niet? _O-
  dinsdag 24 januari 2023 @ 21:14:05 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207701383
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja dan houdt het op.
Ik wil een onesie. Noncavia, maar lulligdier wel welkom.
Zilvervissen _O_
Of een Blobvis _O_
  dinsdag 24 januari 2023 @ 21:16:26 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207701419
Met je buren ook echt _O-

Hoe is dat afgelopen Blues? Vertel ons alsjeblieft dat dit gruwelijk mis ging en ze toen ruzie kregen over de coniferen _O_
pi_207701434
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:10 schreef z80 het volgende:

[..]
Kun je aan de paaseitjes. Die zag ik vorige week al de de Nederlandse aldi.
😳 Shut.
Daar wacht ik nog een paar weken mee.
In ieder geval tot dat ik het sportschoolritme heb teruggevonden.
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 21:18:55 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207701459
quote:

[..]

*)
Geluidsdicht, lijkt me alleen bij een bestelauto echt relevant. Als je toch rondom ramen is het alsof je een stomme pornofilm kijkt :+

In iets anders dan een bestelwagen lijkt het me ook niet comfortabel.
pi_207701476
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:16 schreef Molo het volgende:

Hoe is dat afgelopen Blues? Vertel ons alsjeblieft dat dit gruwelijk mis ging en ze toen ruzie kregen over de coniferen _O_

Geen idee, lang geleden contact met deze (vaute) broer verbroken.
pi_207701478
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geluidsdicht, lijkt me alleen bij een bestelauto echt relevant. Als je toch rondom ramen is het alsof je een stomme pornofilm kijkt :+

In iets anders dan een bestelwagen lijkt het me ook niet comfortabel.
Nú begrijp ik pas waarom iedereen opeens zo'n kampeerbusje wil, zo'n hippe VW :o
pi_207701493
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:16 schreef Molo het volgende:

Dat de buurman de andere buurman verwijt dat hij ZIJN coniferen heeft bewaterd?

Ik denk dat je blij mag zijn als de ruzie over daadwerkelijke coniferen gaat dan :D
  dinsdag 24 januari 2023 @ 21:21:00 #295
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207701498
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Nú begrijp ik pas waarom iedereen opeens zo'n kampeerbusje wil, zo'n hippe VW :o
Wat denk je anders dat die doen op die parkeerplaatsen?
pi_207701510
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wat denk je anders dat die doen op die parkeerplaatsen?
Zo vaak hang ik niet rond op parkeerplaatsen @fietsie . Maar ik zie dat we een kenner hebben :+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 21:22:05 #297
63722 z80
I fink you freaky
pi_207701517
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]
  dinsdag 24 januari 2023 @ 21:23:17 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207701538
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Zo vaak hang ik niet rond op parkeerplaatsen @:fietsie . Maar ik zie dat we een kenner hebben :+
Ik fiets veel langs carpoolplekken :P
pi_207701544
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:23 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik fiets veel langs carpoolplekken :P
uhu. *wiebelwenkbrauw*
pi_207701554
Well, that escalated quickly *)
  dinsdag 24 januari 2023 @ 21:25:00 #301
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_207701565