En om daar nu een J voor te knutselen klinkt ietwat incestieusquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:13 schreef Candaasje het volgende:
Oh zo.
Ik zat nog in wie neukt met welke letter joh.
Ik weet niet of het echt oneerlijk is. Hij denkt doorgaans meer aan mij dan aan hemzelf, dus als hij aangeeft er echt niet warm van te worden....quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo oneerlijk van hem.
Maarja, je wil liefst wel iemand die jullie beiden lekker ligt.
Oh god, ja natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze is zwanger?
Wat is makkelijker dan een kind een Jnaam geven?
Ik zat aan seksspeeltjes te denken, een Jildo of een Jibrator ofzo maar dat maakte geen sensequote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik zat nog in wie neukt met welke letter joh.
Ik heb 2 mannelijke en 2 vrouwelijke Js voor haar in de aanbieding, als ze nog inspiratie zoekt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh god, ja natuurlijk
Jeroentje, kan voor beide seksen prima
Dat lijkt me echt superweirdquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een leuke one night stand gehad met een J. Maar we besloten dat het éénmalig leuk was en dat was het wel. Meer dan een jaar later vroeg zijn nieuwe vriendin of ik niet in was voor een trio, want ze vonden me allebei leuk. Toch maar nee gezegd, al waren het twee leuke en aantrekkelijke mensen. Hun oudste dochter heeft overigens mijn naam. Was vast toeval
Nee Nee Neequote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zat aan seksspeeltjes te denken, een Jildo of een Jibrator ofzo maar dat maakte geen sense
yupquote:
Dat lijkt me dan weer echt niks. Ik deel nietquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
C begon laatst (weer) over een trio óf...sprak hij plots.... met een stel.![]()
(Alleen 'wie' was de grote vraag)
Dus wie weet, ooit.... of het blijft gewoon een lekkere fantasie.
Dat laatstequote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een leuke one night stand gehad met een J. Maar we besloten dat het éénmalig leuk was en dat was het wel. Meer dan een jaar later vroeg zijn nieuwe vriendin of ik niet in was voor een trio, want ze vonden me allebei leuk. Toch maar nee gezegd, al waren het twee leuke en aantrekkelijke mensen. Hun oudste dochter heeft overigens mijn naam. Was vast toeval
De CV en Acadiane ken ik. De Dyane kan ik me niet herrinneren.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:22 schreef sigme het volgende:
Lelijke eend:
[ afbeelding ]
Softenon-eend:
[ afbeelding ]
Dat is een Dyane, AnneX heeft er eentje gehad.
[..]
Het was nooit een leuke bijnaam, dus het kreeg niet veel tractie denk ik.
Mijn oma had een besteldyane, die wij nog wel eens leenden.
Een gele. Zo een:
[ afbeelding ]
Een Joupie in je geJamde kut vaJazzie-enquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee Nee Nee
Joupie
Of Jazzie of
Jam bedoel je zeker.
Prima te vinden met een J hoor.
Ze broedt maar 1 sekse uit en de beslissing is al gevallenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb 2 mannelijke en 2 vrouwelijke Js voor haar in de aanbieding, als ze nog inspiratie zoekt.
Uliquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze broedt maar 1 sekse uit en de beslissing is al gevallen
Tja, als je liever Patchy Paul hebt? Klinkt mij een beetje te veel of ie een ranzige huidziekte heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Een Joupie in je geJamde kut vaJazzie-en
Een Joupie, really
Poep aan je schoen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh god, ja natuurlijk
Jeroentje, kan voor beide seksen prima
Die dingen moeten geen naam hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tja, als je liever Patchy Paul hebt? Klinkt mij een beetje te veel of ie een ranzige huidziekte heeft.
Uwe.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Heb er met eentje te maken op werk nu en dat is wel echt een strontventquote:
Pollyquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Uwe.
En dan dat kind opvoeden met deze podcast van Frans Pollux
Gefeliciteerd met een geslaagd keuzeproces.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |