quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, ik noemde mijn tellingsnorm, niet die van een ander of een algemene of de juiste, de ware, de enige, uw heiland.
Mijn 'en als je dat doet moet je een jaar revalideren' is ook zo'n orthopedending waar niemand op zit te wachten.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:47 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh, kijk eens aan. Dat is goed nieuws. Het klinkt interessant (en ook een beetje griezelig als ik het op mezelf betrek…)
Waren zij echt A en B? Ik dacht altijd dat dat puur gemak wasquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:49 schreef Tele6 het volgende:
Dit is m'n eerste J. Niet blond en niet linkshandig. Donker haar met lichte ogen, ik vind 't wel mooi
Verder kennen jullie allemaal het verhaal van A en B. Verder ook nog relatie/scharrel gehad met een S en een M. (Niet tegelijk.)![]()
Was ie dan... Je eerste?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:16 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Ik had overigens achteraf gezien misschien wel iets meer euh...verschillende ervaringen willen op doen. Dan had ik denk ik wat sneller meer van seks genoten. Nu begonnen we beide ERG bleu en was de eerste pak hem beet15 jaar wel heul tam vanille. Inmiddels zijn we er een stuk beter in geworden![]()
Had overigens ook weer geen 20 verschillende bedpartners nodig gehad denk ik, maar een stuk of 4-5. Gewoon, voor het idee.
Denk ik, weet ik niet zeker hoor.
Het was nooit een leuke bijnaam, dus het kreeg niet veel tractie denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:44 schreef AnneX het volgende:
Een grijze, een rode Eend en een groene Diane.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was ie dan... Je eerste?
Ik heb de rest van de lettersoep niet helemaal volgen en dat staat op de vorige bladzijde
Hehe ja ongeveer. A heeft een andere voorletter maar z'n naam bevat wel een A. En hij was de jaloerse van ons drie dus passend om hem de eerste letter van het alfabet te gevenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waren zij echt A en B? Ik dacht altijd dat dat puur gemak was
Oh 🙃kende de hele bijnaam niet. Even nagevraagd en Mn.X ook niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:22 schreef sigme het volgende:
Lelijke eend:
[ afbeelding ]
Softenon-eend:
[ afbeelding ]
Dat is een Dyane, AnneX heeft er eentje gehad.
[..]
Het was nooit een leuke bijnaam, dus het kreeg niet veel tractie denk ik.
Mijn oma had een besteldyane, die wij nog wel eens leenden.
Een gele. Zo een:
[ afbeelding ]
En nu ben je Jut en Julquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:29 schreef Vanyel het volgende:
Dus. Bedpartners. Niet in een speciale volgorde.
J, R, J, D, W, A, J, J, B, P, V, M, K, A.
Ik stop ermee hoor, straks poppen er nog meer Js op.
Mijn moeder had er zoeen; een rode. En er groeide een boomje in het ventilatierooster onder de voorruitquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:51 schreef yinu het volgende:
Dank @:sigme voor de verduidelijking, ik had ook al zitten googelen (ik denk dat de algoritmes nu wel weer even lekker in de war zijn).
Mijn oma had een Renault 4, zoals deze:
[ afbeelding ]
Als ik die foto zie, ruik ik nog de raamrubbers
Mijn ex was ook mijn eerste, ben achteraf wel blij dat ik daarna toch nog wat verschillende heb kunnen proberenquote:
quote:
C begon laatst (weer) over een trio óf...sprak hij plots.... met een stel.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn ex was ook mijn eerste, ben achteraf wel blij dat ik daarna toch nog wat verschillende heb kunnen proberen
En 0 J's
Een stel lijkt me toch ongezellig, zou dat niet snel 2 + 2 worden?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
C begon laatst (weer) over een trio óf...sprak hij plots.... met een stel.![]()
(Alleen 'wie' was de grote vraag)
Dus wie weet, ooit.... of het blijft gewoon een lekkere fantasie.
Ik kan deze niet volgenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:51 schreef Clubsoda het volgende:
We hebben nu geen J's in huis maar ik kan nog mijn eigen J gaan knutselen
Ja true. Enig probleem is dat ik best open sta (hihaho) voor een vrouw erbij, maar we hebben wel een beetje een andere smaakquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een stel lijkt me toch ongezellig, zou dat niet snel 2 + 2 worden?
Met 3 kun je mooi in een driehoekje
Ze is zwanger?quote:
Oh zo.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze is zwanger?
Wat is makkelijker dan een kind een Jnaam geven?
Zo oneerlijk van hem.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja true. Enig probleem is dat ik best open sta (hihaho) voor een vrouw erbij, maar we hebben wel een beetje een andere smaak![]()
Een man mag van mij ook absoluut, maar dat idee trekt (wordt steeds beter zo...) C niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |