#metooquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik tel geen vaste relatie, ik tel neuken.
Jongen in mijn klas, 1 arm en 2 vingers in totaal. Kon 'gewoon' schrijven, vond ik altijd heel bijzonder.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef sigme het volgende:
Dat komt mij niet bekend voor, maar klinkt wel logisch. Misschien weet @:candaasje daar wel wat over?
Wij hadden een jongetje in de wijk, die werd heel handig met z'n didgeridoo.
Zo'n persoon woont ook bij jou in de buurt en die kon gewoon vrachtwagen rijden. Maar mocht dat drie jaar geleden opeens niet meer, net voor z'n pensioenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jongen in mijn klas, 1 arm en 2 vingers in totaal. Kon 'gewoon' schrijven, vond ik altijd heel bijzonder.
De technologie staat niet stil natuurlijk. Het heeft m'n ma er in elk geval niet van weerhouden om twee nieuwe knieën te nemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat heeft wel een achtergrond.
Materiaal verslijt en moet vervangen, en een nieuwe prothese erin zetten kan niet oneindig (je neemt steeds een heel stuk bot weg als je plaatst), plus vergt veel van je lijf als je dat meermaals doet.
'Je leeft nu', kan ik me helemaal in vinden, maar als dat betekent dat je dan op je 70e geen mogelijkheden meer hebt behalve een rolstoel dan is dat toch een fikse afweging.
Nou denk ik dat op orthopedisch gebied zoveel verandert dat er vast dan wel weer nieuwe vindingen zijn, maar het is toch een gesprek wat je ook over toekomst moet hebben en samen moet wegen.
Ja, dat was behoorlijk idioot. Nul schade zijn hele chauffeurscarriere en dan niet meer mogen rijden omdat het niet veilig zou zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:00 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n persoon woont ook bij jou in de buurt en die kon gewoon vrachtwagen rijden. Maar mocht dat drie jaar geleden opeens niet meer, net voor z'n pensioen
De melkman!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n persoon woont ook bij jou in de buurt en die kon gewoon vrachtwagen rijden. Maar mocht dat drie jaar geleden opeens niet meer, net voor z'n pensioen
Dit is zeker waar hoor, en ik zou ook echt graag willen kunnen wachten, en als dat echt moet doe ik dat ook. Was eerder ook mijn insteek.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Materiaal verslijt en moet vervangen, en een nieuwe prothese erin zetten kan niet oneindig (je neemt steeds een heel stuk bot weg als je plaatst), plus vergt veel van je lijf als je dat meermaals doet.
'Je leeft nu', kan ik me helemaal in vinden, maar als dat betekent dat je dan op je 70e geen mogelijkheden meer hebt behalve een rolstoel dan is dat toch een fikse afweging.
Nou denk ik dat op orthopedisch gebied zoveel verandert dat er vast dan wel weer nieuwe vindingen zijn, maar het is toch een gesprek wat je ook over toekomst moet hebben en samen moet wegen.
Jaren fan geweest van Miepie.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:32 schreef yinu het volgende:
[..]
't is 's nachts gebeurrrrrrd en ik heb niks geheurrrrrd
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:54 schreef Clubsoda het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/98945
Komt het door dit artikel? Daar is de komma essentieel
Mijn collega had dus nu (op haar 50e) een heupvervanging waarbij ze haar eigen bot vergruizen en soort van transplanteren zodat er minder bot verloren gaat. Dus er zijn al trucs voor mensen die op jongere leeftijd een nieuwe heup moeten. Iig in het academisch ziekenhuis hierquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan hoef je niet eens een halve eeuw oud te zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:23 schreef sigme het volgende:
Over Lelijke Eenden gesproken, ik denk dat het Softenon-eendje nog veel vergetener is, als bijnaam.
De echte naam zag ik wel
Wie weet nog wat softenon was en wat het deed? Dan moet je eeuwenoud (en waarschijnlijk vrouw) zijn.
Oh, kijk eens aan. Dat is goed nieuws. Het klinkt interessant (en ook een beetje griezelig als ik het op mezelf betrek…)quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn collega had dus nu (op haar 50e) een heupvervanging waarbij ze haar eigen bot vergruizen en soort van transplanteren zodat er minder bot verloren gaat. Dus er zijn al trucs voor mensen die op jongere leeftijd een nieuwe heup moeten. Iig in het academisch ziekenhuis hier
Zij vond het ook heel spannend. Maar het viel haar erg mee. Ze mag nu na de operatie er al gewoon op proberen te lopen (met krukken) dus ze mocht ook heel gauw weer naar huis uit het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:47 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh, kijk eens aan. Dat is goed nieuws. Het klinkt interessant (en ook een beetje griezelig als ik het op mezelf betrek…)
Ik heb de jongen met wie ik Sims-lookalikes en Sims-babies maakte op de basisschool niet meegeteldquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:52 schreef Sarabi het volgende:
Hier nooit een J gehad. Of telt verkering op de basisschool ook?
De meeste exen hadden dezelfde naamDus veel M's gehad.
Hopelijk blijft het nu bij R.
Je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb de jongen met wie ik Sims-lookalikes en Sims-babies maakte op de basisschool niet meegeteld![]()
Heb je je exen op hun naam uitgezocht?
Zó heteronormatiefquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik tel geen vaste relaties, ik tel neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Vanyel op 24-01-2023 19:17:16 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |