abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2023 @ 17:20:36 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207697891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:54 schreef Clubsoda het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/98945

Komt het door dit artikel? Daar is de komma essentieel :P
Dat zou best wel eens heel goed kunnen ja :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207697907
Even inhaken hoor, over J's. Ik heb een J.
Ooit heb ik al mijn scharrels en vriendjes eens mentaal op een rijtje gezet en het volgende vastgesteld.
De meeste scoren 2 uit 3 van de volgende eigenschappen:
• Blond
• Linkshandig
• J

Mijn liefste scoort 3 uit 3. Geen wonder dat ik daaraan definitief bleef plakken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207697921
Over Lelijke Eenden gesproken, ik denk dat het Softenon-eendje nog veel vergetener is, als bijnaam.
De echte naam zag ik wel ;)

Wie weet nog wat softenon was en wat het deed? Dan moet je eeuwenoud (en waarschijnlijk vrouw) zijn.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207697935
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:22 schreef sigme het volgende:
Even inhaken hoor, over J's. Ik heb een J.
Ooit heb ik al mijn scharrels en vriendjes eens mentaal op een rijtje gezet en het volgende vastgesteld.
De meeste scoren 2 uit 3 van de volgende eigenschappen:
• Blond
• Linkshandig
• J

Mijn liefste scoort 3 uit 3. Geen wonder dat ik daaraan definitief bleef plakken.
Och hemel, die van mij voldoet aan geen van jouw criteria.

Ik heb wel ooit een Joost gehad en een Jasper *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207697940
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:23 schreef sigme het volgende:
Over Lelijke Eenden gesproken, ik denk dat het Softenon-eendje nog veel vergetener is, als bijnaam.

Wie weet nog wat softenon was en wat het deed? Dan moet je eeuwenoud (en waarschijnlijk vrouw) zijn.
Ik weet het, maar dat komt omdat het ter sprake kwam bij embryologie in Antwerpen :)
pi_207697944
quote:

Softenon ken ik, maar niet in combinatie met een eend :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207697946
En ik duim voor hipse verse heupen voor @yinu. Wat een raar argument dat je dan misschien nog wel eens een nieuwe nieuwe nodig hebt. Dat mag ik hopen ja.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 17:26:07 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207697950
quote:

Ja hoi
pi_207697954
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Och hemel, die van mij voldoet aan geen van jouw criteria.

Ik heb wel ooit een Joost gehad en een Jasper *O*
Des te beter toch? Je moet er niet aan denken dat deze criteria voor alle dames belangrijk zijn, dat is gemeen.
pi_207697968
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:26 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja hoi
Oud. Vrouw. Medisch. Macabere interesse.
Op jou had ik gerekend.
pi_207697971
Mijne voldoet aan geen van die criteria.

(Nooit een J gehad overigens)
  dinsdag 24 januari 2023 @ 17:30:49 #162
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207698004
quote:

Was het ook niet zo dat Softenon de aanleiding was dat er meer dierproeven nodig zijn dan voor die tijd?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207698005
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:27 schreef Candaasje het volgende:
Mijne voldoet aan geen van die criteria.

(Nooit een J gehad overigens)
Hoeveel letters afgezien van de derde wel?
  dinsdag 24 januari 2023 @ 17:32:25 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207698020
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:25 schreef sigme het volgende:
En ik duim voor hipse verse heupen voor @:yinu. Wat een raar argument dat je dan misschien nog wel eens een nieuwe nieuwe nodig hebt. Dat mag ik hopen ja.
Dat heeft wel een achtergrond.
Materiaal verslijt en moet vervangen, en een nieuwe prothese erin zetten kan niet oneindig (je neemt steeds een heel stuk bot weg als je plaatst), plus vergt veel van je lijf als je dat meermaals doet.

'Je leeft nu', kan ik me helemaal in vinden, maar als dat betekent dat je dan op je 70e geen mogelijkheden meer hebt behalve een rolstoel dan is dat toch een fikse afweging.

Nou denk ik dat op orthopedisch gebied zoveel verandert dat er vast dan wel weer nieuwe vindingen zijn, maar het is toch een gesprek wat je ook over toekomst moet hebben en samen moet wegen.
pi_207698028
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:30 schreef fietsie het volgende:

[..]
Was het ook niet zo dat Softenon de aanleiding was dat er meer dierproeven nodig zijn dan voor die tijd?
Dat komt mij niet bekend voor, maar klinkt wel logisch. Misschien weet @Candaasje daar wel wat over?

Wij hadden een jongetje in de wijk, die werd heel handig met z'n didgeridoo.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 17:33:52 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207698041
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:27 schreef sigme het volgende:

[..]
Oud. Vrouw. Medisch. Macabere interesse.
Op jou had ik gerekend.
:7 *)
  dinsdag 24 januari 2023 @ 17:34:31 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207698048
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat komt mij niet bekend voor, maar klinkt wel logisch. Misschien weet @:candaasje daar wel wat over?

Staat me bij dat bij de biologieles werd uitgelegd dat het een middel was wat van invloed was in het vroeg embryonale stadium en dat dat bij dierproeven niet was ontdekt omdat het soort-specifiek was. (en dus bij de primair uitgevoerde proeven niet optrad)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207698078
Softenon, ja, s.eend niet.

Geen J's

Een A
Een R
Een N
Een F
Een H
Een E
Een P

:D
pi_207698079
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:30 schreef sigme het volgende:

[..]
Hoeveel letters afgezien van de derde wel?
Geen als we het over echt vaste relaties hebben :D
Een F kwam nog in de buurt ooit, maar dat liep toch niet op iets uit.

Zelfs als ik mannen met interesse (maar niet altijd wederzijds) meetel, dan zit er geen J tussen. Wel wat M-en, een T, een W, en een T.... maar geen J :D
  dinsdag 24 januari 2023 @ 17:38:14 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207698087
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zelfs als ik mannen met interesse (maar niet altijd wederzijds) meetel, dan zit er geen J tussen. Wel wat M-en, een T, een W, en een T.... maar geen J :D
Geen prof met een J ook ? O-)
pi_207698114
quote:

[..]
Dat komt mij niet bekend voor, maar klinkt wel logisch. Misschien weet @:candaasje daar wel wat over?

Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar het klinkt inderdaad niet onlogisch. Pas sinds vrij recent zijn ze wel op veel grotere schaal aan het testen op toxiciteit. (De dirty dozen (en dan bedoel ik niet de groente en fruit dirty dozen) bleken namelijk nog wel wat broertjes, zusjes, neefjes en nichtjes te hebben met grote gevolgen.
Ben de getallen een beetje kwijt, maar het gaat het om duizenden stoffen. Van pesticidiën tot brandvertragers.
pi_207698120
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
Geen prof met een J ook ? O-)
Nee, dat was een S. Maar daar heb ik niks mee gehad hè, daar heb ik gewoon mijn aantekeningen bij ondergekwijld.
pi_207698139
Softenon is toch juist heel erg uitgebreid getest? Op mensen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ik gezien te hebben in een documentaire...

Ik schaar mezelf in de Molo-categorie. Behalve oud, dan *)
pi_207698157
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Softenon is toch juist heel erg uitgebreid getest? Op mensen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ik gezien te hebben in een documentaire...

Ik schaar mezelf in de Molo-categorie. Behalve oud, dan *)
Ja

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Thalidomide

quote:
Twee onafhankelijk van elkaar werkende onderzoekers beweren, dat thalidomide niet is ontstaan in de laboratoria van Chemie Grünenthal, maar al eerder werd ontwikkeld door onderzoekers in nazi-Duitsland. Het werd volgens dr. Martin Johnson van Thalidomide Trust onder leiding van nazi-wetenschapper Otto Ambros ontwikkeld als een mogelijk middel tegen zenuwgassen als sarin. Ambros werkte bij IG Farben en kwam na de oorlog bij Chemie Grünenthal werken. Een auteur van een boek over nazi-wetenschappers, Carlos DeNapoli, zegt dat in een memo van IG Farben aan het hoofd van Hitlers euthanasie-programma, Karl Brandt, wordt gesproken over een stof waarvan de chemische formule lijkt op die van thalidomide. Volgens hem is de stof getest in concentratiekampen.
pi_207698166
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh, ik tel geen vaste relaties, ik tel neuken.
pi_207698174
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:46 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh, ik tel geen vaste relatie, ik tel neuken.
#metoo 8-)
pi_207698197
Oh, dan blijven er weinig smaakjes over :+
pi_207698255
quote:

Jongen in mijn klas, 1 arm en 2 vingers in totaal. Kon 'gewoon' schrijven, vond ik altijd heel bijzonder.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 18:00:35 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207698313
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jongen in mijn klas, 1 arm en 2 vingers in totaal. Kon 'gewoon' schrijven, vond ik altijd heel bijzonder.
Zo'n persoon woont ook bij jou in de buurt en die kon gewoon vrachtwagen rijden. Maar mocht dat drie jaar geleden opeens niet meer, net voor z'n pensioen ;(
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 18:03:38 #180
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207698346
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Molo het volgende:

[..]
Materiaal verslijt en moet vervangen, en een nieuwe prothese erin zetten kan niet oneindig (je neemt steeds een heel stuk bot weg als je plaatst), plus vergt veel van je lijf als je dat meermaals doet.

'Je leeft nu', kan ik me helemaal in vinden, maar als dat betekent dat je dan op je 70e geen mogelijkheden meer hebt behalve een rolstoel dan is dat toch een fikse afweging.

Nou denk ik dat op orthopedisch gebied zoveel verandert dat er vast dan wel weer nieuwe vindingen zijn, maar het is toch een gesprek wat je ook over toekomst moet hebben en samen moet wegen.
De technologie staat niet stil natuurlijk. Het heeft m'n ma er in elk geval niet van weerhouden om twee nieuwe knieën te nemen.

Later dit jaar de eerste heup... :{
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207698417
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:00 schreef derLudolf het volgende:

Zo'n persoon woont ook bij jou in de buurt en die kon gewoon vrachtwagen rijden. Maar mocht dat drie jaar geleden opeens niet meer, net voor z'n pensioen ;(
Ja, dat was behoorlijk idioot. Nul schade zijn hele chauffeurscarriere en dan niet meer mogen rijden omdat het niet veilig zou zijn :?
pi_207698490
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]
De melkman!
pi_207698553
quote:

[..]

Dit is zeker waar hoor, en ik zou ook echt graag willen kunnen wachten, en als dat echt moet doe ik dat ook. Was eerder ook mijn insteek.

Maar nu na mijn ziekenhuisavontuur van vorig jaar merk ik dat mijn belastbaarheid echt snel verslechterd is en nu met die injectie merk ik hoe enorm veel pijn ik gewend ben. Dus ik wil het nu toch wel graag met een orthopeed (of meer) gaan bespreken, in plaats van er maar van uitgaan dat het ‘t beste is om nu nog 15 jaar met pijn rond te hobbelen. Opties verkennen. Er zijn worden inderdaad best snel stappen gezet op het gebied van orthopedische materialen enzo.
pi_207698576
Ik zit dus heel hard na te denken of ik wel eens met een J heb geneukt :D

Ik geloof het niet. Dat ik weet. :@

En ik wist wel van softenon maar niet van de softenon-eend? Of heb ik nu in mijn teruglees dingen door elkaar gehaald?
pi_207698637
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:32 schreef yinu het volgende:

[..]
't is 's nachts gebeurrrrrrd en ik heb niks geheurrrrrd

_O-
Jaren fan geweest van Miepie.
Zo noemden we de jongen bij gebrek aan beter.

Mijn moeder was 'op' Iason/Jason. Dat was pas erg
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207698665
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:54 schreef Clubsoda het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/98945

Komt het door dit artikel? Daar is de komma essentieel :P
_O- _O- _O-
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207698750
quote:

[..]

Mijn collega had dus nu (op haar 50e) een heupvervanging waarbij ze haar eigen bot vergruizen en soort van transplanteren zodat er minder bot verloren gaat. Dus er zijn al trucs voor mensen die op jongere leeftijd een nieuwe heup moeten. Iig in het academisch ziekenhuis hier
pi_207698797
quote:

Dan hoef je niet eens een halve eeuw oud te zijn }:|
Op de eend na.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 24-01-2023 19:09:17 ]
pi_207698800
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Mijn collega had dus nu (op haar 50e) een heupvervanging waarbij ze haar eigen bot vergruizen en soort van transplanteren zodat er minder bot verloren gaat. Dus er zijn al trucs voor mensen die op jongere leeftijd een nieuwe heup moeten. Iig in het academisch ziekenhuis hier
Oh, kijk eens aan. Dat is goed nieuws. Het klinkt interessant (en ook een beetje griezelig als ik het op mezelf betrek…)
pi_207698829
Dit is m'n eerste J. Niet blond en niet linkshandig. Donker haar met lichte ogen, ik vind 't wel mooi :Y

Verder kennen jullie allemaal het verhaal van A en B. Verder ook nog relatie/scharrel gehad met een S en een M. (Niet tegelijk.) 8-)

@sigme softenon ken ik wel (werd bij m'n studie regelmatig genoemd als reden waarom stereochemie ERG RELEVANT is) maar een softenon-eendje niet en als ik googel vind ik ook niks zinnigs :@
pi_207698851
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:47 schreef yinu het volgende:

[..]
Oh, kijk eens aan. Dat is goed nieuws. Het klinkt interessant (en ook een beetje griezelig als ik het op mezelf betrek…)
Zij vond het ook heel spannend. Maar het viel haar erg mee. Ze mag nu na de operatie er al gewoon op proberen te lopen (met krukken) dus ze mocht ook heel gauw weer naar huis uit het ziekenhuis.
pi_207698866
Hier nooit een J gehad. Of telt verkering op de basisschool ook?

De meeste exen hadden dezelfde naam :') Dus veel M's gehad.
Hopelijk blijft het nu bij R.
pi_207698887
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:52 schreef Sarabi het volgende:
Hier nooit een J gehad. Of telt verkering op de basisschool ook?

De meeste exen hadden dezelfde naam :') Dus veel M's gehad.
Hopelijk blijft het nu bij R.
Ik heb de jongen met wie ik Sims-lookalikes en Sims-babies maakte op de basisschool niet meegeteld :Y

_O-
Heb je je exen op hun naam uitgezocht? :D
pi_207698909
Met mijn Joost heb ik toch zeker 2 jaar verkering gehad en alleen gekust *) Was ook mijn eerste zoen :o maar Joost woonde in Zwammerdam en dat was veul te ver weg. Ik vond Zwammerdam zo'n plaatsnaam uit de Donald Duck :7
pi_207698930
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb de jongen met wie ik Sims-lookalikes en Sims-babies maakte op de basisschool niet meegeteld :Y

_O-
Heb je je exen op hun naam uitgezocht? :D
Je zou het bijna denken :D ik ga er maar vanuit dat het een populaire naam zo'n 35 jaar geleden was.
pi_207699062
Er staan 2 J's op het lijstje. De eerste maar heel kort (vakantieliefde van 3 weken en een paar maanden later nog een weekje hier, maar ouders en familie in de buurt)
De tweede duurde 5 jaar met veel onderbrekingen. Hij vond zichzelf te oud en met te veel bagage. Ik was (toen het begon) bijna 18 en hij 41. Gescheiden, kinderen die hij niet mocht zien, Engelsman in Nederland, geen vast werk, onrustig want trauma's waar hij niet over wilde/kon praten (zal ook vast mijn leeftijd zijn geweest, ik zag dat niet als een probleem). Op een gegeven moment is hij weer uit Nederland vertrokken en wilde niet gevonden worden vertelde hij een gezamenlijke vriend.
We have far more in common than that which devides us..
pi_207699085
Dus je was 17 :o En hij 41! :o Ik kan me niet voorstellen dat je ouders daar van gingen juichen :o

(en ik snap dat een 17-jarige daar geen probleem in ziet, maar als je terug kijkt....)
pi_207699101
Oef, Kaatje :X
pi_207699105
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 17:46 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh, ik tel geen vaste relaties, ik tel neuken.
Zó heteronormatief :{w

SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Vanyel op 24-01-2023 19:17:16 ]
pi_207699119
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 19:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zó heteronormatief :{w
Nee hoor, ik noemde mijn tellingsnorm, niet die van een ander of een algemene of de juiste, de ware, de enige, uw heiland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')