Ik insinueerde dat een user nogal heeft van cognitieve dissonantie adhv een voorbeeld waarin hij een van de hoofdrollen speelde. Ik denk dat het iets te ‘persoonlijk’ werd opgevat oid, de reactie van de user staat er ook niet meer dus precies weet ik het niet.quote:
Jammer! Ze kunnen zo lekker lopen. Ik heb in de Skechers-winkel wel een aantal typen moeten proberen voor ik de juiste had gevonden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:33 schreef Blues het volgende:
Oh jullie weten nog wel dat ik Skechers had gekocht, toch?
Teruggestuurd.
Vind het vreemde rare grote poten, ik schoof er ook een beetje in, liepen niet zo lekker + het model vind ik eigenlijk oerlelijk.
Dus........... voor mij geen skechers, dit model was na lang speuren het enige dat ik nog een beetje te doen vond
Als een post wordt verwijderd, worden reacties daarop ook vaak verwijderd. Het hoeft dus niet aan jouw post te liggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik insinueerde dat een user nogal heeft van cognitieve dissonantie adhv een voorbeeld waarin hij een van de hoofdrollen speelde. Ik denk dat het iets te ‘persoonlijk’ werd opgevat oid, de reactie van de user staat er ook niet meer dus precies weet ik het niet.
Ach ja. De activisten hebben gewonnen, en daarmee de dieren ook weer een beetje. Dus ik ben allang in een goed humeur
Ja, mss moet ik dat eens doen, maar ik vind ze allemaal zo lelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jammer! Ze kunnen zo lekker lopen. Ik heb in de Skechers-winkel wel een aantal typen moeten proberen voor ik de juiste had gevonden.
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als een post wordt verwijderd, worden reacties daarop ook vaak verwijderd. Het hoeft dus niet aan jouw post te liggen.
Ik heb echt heeeul lelijke werkschoenen. (Ze zijn lomp to the max). Maar ik kan er wel de hele dag op lopen. En ze kunnen in de was. En een collega vond het super dat ze duurzaam waren dus die vond dat ik me er niks van aan moet trekken dat het er niet uitzietquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, mss moet ik dat eens doen, maar ik vind ze allemaal zo lelijkEn ik ken mezelf, dan loop ik er gewoon niet op
Ik ga wel lekkere Nikes kopen als de mijne op zijn, die lopen zo heerlijk nog steeds.
Inmiddels bij Ome Googel een aantal foto's teruggevonden. Maar die zijn eigenlijk alleen wazigquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:32 schreef Blues het volgende:
Leuk om San San nog eens te zien! Was lekker![]()
Wij hadden er geen datum bij maar jij dus wel @:Annex
Ja, dat denk ik inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:18 schreef fietsie het volgende:
Was kvK niet gewoon vaak op TV + weinig zenders = er was geen ontkomen aan?
quote:
Waar gaat t heen met de educaaaasiequote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:46 schreef AnneX het volgende:
Van de week algehele verontwaardiging mn. Maarten van Rossem dat twintigers niks (meer) wisten over Salman Rushdie en de Duivelsverzen bij de Slimste Mens.
Vanmiddag sprak ik een 20+ en zij wist niet wat met een Lelijke Eend werd
bedoeld.
Dat werkt beide kanten op. De 20+'er vind het bloed irritant dat ouderen niet weten wat TikTok isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:46 schreef AnneX het volgende:
Van de week algehele verontwaardiging mn. Maarten van Rossem dat twintigers niks (meer) wisten over Salman Rushdie en de Duivelsverzen bij de Slimste Mens.
bedoeld.
Deze 30er moest Google aanslingeren.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:46 schreef AnneX het volgende:
bedoeld.
Ik ook. Zie het positief: we zijn jongquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Deze 30er moest Google aanslingeren.
Maar goed, ik verbaas me ook weer wat anderen niet weten, dus ik zit er niet zo mee geloof ik
ChatGPT olé oléquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat werkt beide kanten op. De 20+'er vind het bloed irritant dat ouderen niet weten wat TikTok is.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Zie het positief: we zijn jong
Salman Rushdie en/of lelijke eend?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Deze 30er moest Google aanslingeren.
Maar goed, ik verbaas me ook weer wat anderen niet weten, dus ik zit er niet zo mee geloof ik
De eerste.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:25 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Salman Rushdie en/of lelijke eend?
't is 's nachts gebeurrrrrrd en ik heb niks geheurrrrrdquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou ja, gegeten niet, maar wel vermeurd
Ah!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De eerste.
De tweede weet ik nog net wel
De eerstequote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:25 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Salman Rushdie en/of lelijke eend?
Heerlakquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:32 schreef yinu het volgende:
[..]
't is 's nachts gebeurrrrrrd en ik heb niks geheurrrrrd
Ah. Dat van het oog heb ik meegekregen. Ik heb zijn werk niet gelezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ook gemist dat ie aangevallen was en oog foetsie erdoor in augustus afgelopen jaar?
Fidel Castro is wel bekend toch?
Ik ben ook niet verder gekomen dan de wiki moet ik zeggenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah. Dat van het oog heb ik meegekregen. Ik heb zijn werk niet gelezen.
Fidel Castro is bekend
Compleet gemis. Of gewoon niet onthouden, dat is ook wel een reële mogelijkheidquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ook gemist dat ie aangevallen was en oog foetsie erdoor in augustus afgelopen jaar?
Fidel Castro is wel bekend toch?
One of us! One of us!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben ook niet verder gekomen dan de wiki moet ik zeggen
..over us gesproken... ik ben net begonnen aan de tweede aflevering van The Last of Us.quote:
Ik vond het spel niet bijzonder. Geen behoefte aan de seriequote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
..over us gesproken... ik ben net begonnen aan de tweede aflevering van The Last of Us.
Wordt het nog beter? Het pakt me nog niet echt....
(Ik vond The Walking Dead, met name het begin, wel tof)
Die is gecanceld toch? Als in, naar één seizoen aju paraplu?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
..over us gesproken... ik ben net begonnen aan de tweede aflevering van The Last of Us.
Nu al? Pas net is de 2e aflevering op HBO verschenen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Die is gecanceld toch? Als in, naar één seizoen aju paraplu?
Een grijze, een rode Eend en een groene Diane. Oh en een Renault 4, koekblik.quote:
Ik weet het niet zeker, niet echt mijn soort serie datquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nu al? Pas net is de 2e aflevering op HBO verschenen.
Wel laatst 18nogwattus gekeken, met de schepen in een soort andere werkelijkheid. Die is wel gecanceld door Netflix. (Werd het ein-de-lijk een beetje interessant...)
Of het beter wordt, weet niemand natuurlijk. Ik vind het tofquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het wordt idioot goed ontvangen dus dat denk ik niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Die is gecanceld toch? Als in, naar één seizoen aju paraplu?
Dan zit ik vast helemaal misquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het wordt idioot goed ontvangen dus dat denk ik niet?
The Ramonesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |