Ik dacht dat ze jarig was ofzoquote:Op maandag 23 januari 2023 22:25 schreef Candaasje het volgende:
Leuk die goede bedoelingen, maar nu heb ik niks gereekst...![]()
@:miss_sly dit was bedoeld als het vervolg van de SC... help
Iets uit een zwart gat trekkenquote:
Dit ja. Bah wat naarquote:Op maandag 23 januari 2023 22:28 schreef Blues het volgende:
Met pijn in m'n buik lees ik over Lucky's moeder![]()
Maar... alle vondsten zijn dan wel weer
quote:Op maandag 23 januari 2023 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Iets uit een zwart gat trekkenKun je goudgeld mee verdienen
Redder van een universum door we topic uit een zwart gat te trekken ben ik nog nooit geweest. Klinkt wel supertofquote:Op maandag 23 januari 2023 22:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Redder van het (CUL SC)universumMijn dank is groot
*kwartier respectvolle stilte*quote:Op maandag 23 januari 2023 22:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Redder van een universum door we topic uit een zwart gat te trekken ben ik nog nooit geweest. Klinkt wel supertof
Nee joh, zonde van de tijd.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*kwartier respectvolle stilte*
Te laat, je hebt ze al gehadquote:
Dat is een leuke binnenkomer ja😜quote:Op maandag 23 januari 2023 22:55 schreef Blues het volgende:
Oh we waren met 6 (!!!!!) personen op de poli WTF![]()
Ik zei theatraal toen ik vanochtend als laatste binnenkwam: IK VAL FLAUW![]()
![]()
Ze schrokken![]()
Die laatste zinquote:Op maandag 23 januari 2023 23:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is een leuke binnenkomer ja😜
Zijn jullie nu bij?
Nog even over moeders. Er staan er toch wel twee op eenzame hoogte of eigenlijk diepte! Voor eentje geldt dan nog het NAH. En dan nog.
En er zijn toch ook twee mooie mensen gegroeid na wat aanloop.en
Yesquote:Op maandag 23 januari 2023 23:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is een leuke binnenkomer ja😜
Zijn jullie nu bij?
Nog even over moeders. Er staan er toch wel twee op eenzame hoogte of eigenlijk diepte! Voor eentje geldt dan nog het NAH. En dan nog.
En er zijn toch ook twee mooie mensen gegroeid na wat aanloop.en
Ja, het lijkt me echt wel heel fijn. Nou zeggen 'ze' wel altijd dat het nadelig kan zijn als je te jong een prothese neemt, want ze gaan niet eeuwig mee en moeten misschien een keer vervangen worden. Ik ben nu 45 en dat is hier dus weer 'piepjong' (itt tot bij de gynaecoloogquote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:17 schreef AnneX het volgende:
Oh yinu …afgelopen vrijdag sprak ik een vrouw, die de week daarvoor een nieuwe heup had gekregen. En ook al weer met de trein reisde en trappen liep om te komen werken. Na een ski ongeval een jaar eerder en veel pijn en krukken, is zij pijnvrij.
Dat zou wel prettig zijn als de pijn daarmee weg zou gaan!
@:Tele6 wij reden vanmiddag terug door de polder langs een weiland en daar zaten zeker 60 zwanenVoor jou heb ik snel geteld. Geen tijd voor een foto, want er reed iemand vlak achter ons.
Mn.X rijdt daar vaker en zei dat daar Altijd zwanen lopen en scharrelen. Tussen de schapen n.b.
Je wil toch ook in je ‘hoogtijdagen een beetje pijnvrij mobiel zijn lijkt me. Voor dat ommetje naar de supermarkt op je 80ste zou ik niet willen wachten. Je leeft nú.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:27 schreef yinu het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me echt wel heel fijn. Nou zeggen 'ze' wel altijd dat het nadelig kan zijn als je te jong een prothese neemt, want ze gaan niet eeuwig mee en moeten misschien een keer vervangen worden. Ik ben nu 45 en dat is hier dus weer 'piepjong' (itt tot bij de gynaecoloog). Maar ja. Dan gaan ze er dus van uit dat je 90 wordt ofzo. Ik heb dit uiteindelijk maar nét gehaald, met de hakken over de sloot. Moet ik dan nog 10 jaar pijn lijden en aftakelen. En dan een lekkere nieuwe heup (of 2, in mijn geval), en dan? Dan zijn er nog geen garanties. Dus ik wil op zich wel liever eerder. Zeker als ik merk hoe ik me nu voel - en me dus pas echt realiseer hoeveel pijn ik normaal heb.
Ja, dit gebeurt soms.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 07:23 schreef Tele6 het volgende:
Gisteravond tot half 2 met J geappt. Dat was niet heel verstandig voor hoe (niet) helder ik nu uit bed kommaar het was wel leuk. Nu maar het goede voornemen om vanavond beter op tijd naar bed te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:35 schreef Barreltje het volgende:
J's
Die van het kinderen voor kinderen liedje 'je t'aime, au revoir'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Das van voor /na mijn kinderen voor kinderen tijdquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Die van het kinderen voor kinderen liedje 'je t'aime, au revoir'?
Precies dat, ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je wil toch ook in je ‘hoogtijdagen een beetje pijnvrij mobiel zijn lijkt me. Voor dat ommetje naar de supermarkt op je 80ste zou ik niet willen wachten. Je leeft nú.
Ik ben toch niet zoveel ouder of jonger dan jij? 40 hierquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Das van voor /na mijn kinderen voor kinderen tijd
De goede titel geven helpt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Sorryquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De goede titel geven helpt.
Ik kende 'm niet, maar had zonder gekund geloof ik.
ah, zo leuk voor je!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 07:23 schreef Tele6 het volgende:
Gisteravond tot half 2 met J geappt. Dat was niet heel verstandig voor hoe (niet) helder ik nu uit bed kommaar het was wel leuk. Nu maar het goede voornemen om vanavond beter op tijd naar bed te gaan
Geen kinderen he.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Sorry
Ik ken een Joep, kan er vrij weinig aan doen maar dan zit dus steeds deze in mijn hoofd.
En nu ook de jouwe
Ja maar dan was ik 8 ofzo.. en jij 6? Hoezo ken je het dan? Ik ging pas op mn 10e ofzo echt naar muziek luisteren.. de 80's zijn echt compleet aan mij voorbij gegaan hoor..quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben toch niet zoveel ouder of jonger dan jij? 40 hier
Kinderen voor kinderen was hier juist in de periode voor ik naar "echte" muziek ging luisteren.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja maar dan was ik 8 ofzo.. en jij 6? Hoezo ken je het dan? Ik ging pas op mn 10e ofzo echt naar muziek luisteren.. de 80's zijn echt compleet aan mij voorbij gegaan hoor..![]()
Maar zoiets, en dan op z'n Scandinavisch
Maar je komt vast weleens een liter ergens tegen in je dagelijks levenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen kinderen he.Mijn eerste associatie bij Joep is nog steeds Joep Meloen.
J's zijn wel
Dit jaquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen was hier juist in de periode voor ik naar "echte" muziek ging luisteren.Ik moet m'n eerste bandje op m'n 5e al hebben gehad (KvK 13, zou ze zo nog mee kunnen zingen denk ik.
)
Treffend omschreven weer Molo.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Draken van liederen, met die enge Leidse Sleuteltjes kinderen met van die afgeperste stemmetjes in gekeurlijfde kledij. De latere makers van kindertoeslagaffaire-algoritmes enzo zeg maar
Liters regelmatig, koters wat minder. En de koters die ik wel regelmatig zie, zijn drukker met Spider-Man dan met liedjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar je komt vast weleens een liter ergens tegen in je dagelijks leven
Mijne vindt goddank tegenwoordig dit soort liedjes kinderachtig dus we zitten naar betere liedjes te luisteren. Of ik zeg gewoon dat ze haar koptelefoon op moet doen
Ouders hadden radio aanstaan, wij kregen een koptelefoon om naar de bandjes te luisteren. Al begon dat met Lecturama sprookjes, geloof ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:39 schreef Barreltje het volgende:
Mja wij hadden een platenspeler..
Ik luisterde naar wat mn ouders opzetten.. voornamelijk verdi en Cats ..![]()
En ik denk dat ik voor sinterklaas op mn 10e een kvk plaat kreeg ofzo..
Zat even te multitaskenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liters regelmatig, koters wat minder. En de koters die ik wel regelmatig zie, zijn drukker met Spider-Man dan met liedjes.
Heerlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik had weer zo'n toffe droom. Nikki Tutorials en ik deden mee aan het songfestival maar we waren ook huurmoordenaars. In het dagelijks leven waren we echter dierenartsassistent,(zij) en bloemist (ik).
Ik was bij haar op de praktijk voor een offerte maar er werd een kat geopereerd. Die kat was echter drachtig en alle ongeboren katten kropen uit de moeder. Niki lokte ze er weer in met in maple syrup gebakken spek. Ik kreeg wel de opdracht om bloemen voor overleden dieren te maken. Toen stond mijn fiets ingebouwd en werd er een aanslag op mijn leven gepleegd. Niki redde me. The end.
Nachtelijk entertainment
Peter en de wolf en de kerstcassette van Bert en Ernie, 3000x geluisterd zoquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ouders hadden radio aanstaan, wij kregen een koptelefoon om naar de bandjes te luisteren. Al begon dat met Lecturama sprookjes, geloof ik.
Relatief jonkie he.quote:
John Denver?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:05 schreef fietsie het volgende:
Mijn vader draaide altijd dezelfde casettebandjes...oooooownly you... van The Platters, Nana Moeskoerie, en die Countryzanger die met z'n vliegtuig crashte.. kan er even niet opkomen...
Ja die!quote:
Mijn ouders hebben ook altijd NPO 1 op staan.. alleen maar geouwehoerquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:05 schreef fietsie het volgende:
Mijn vader draaide altijd dezelfde casettebandjes...oooooownly you... van The Platters, Nana Moeskoerie, en die Countryzanger die met z'n vliegtuig crashte.. kan er even niet opkomen...
En nu als je het huis van mijn ouders binnenkomt staat er altijd een radio aan; radio rijnmond.
Of het nu in de keuken is, of in de schuur. Staat aan,.
As is Radio Rijnmond, per definitie, want Rotterdammersquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook altijd NPO 1 op staan.. alleen maar geouwehoer
Ai! Wat moet je nog doen vandaag?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:29 schreef Lonaa het volgende:
Ging trainen. Gesloopt. Moet functioneren. Matig idee was dit.
De kattenbak, eten in mn mik stoppen, douchen, de hond uitlaten, shit voor het avondeten inpakken, uur naar mn ouders rijden,afscheid nemen van mijn opa, koken voor 4 man, een uur naar huis rijden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:31 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ai! Wat moet je nog doen vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich vind ik nieuwsradio wel fijn om te luisteren (in de ochtend). Beter dan het jolige gedoe op andere zendersquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook altijd NPO 1 op staan.. alleen maar geouwehoer
Oef, dat is nogal wat in zo'n staat ja. Sterkte!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De kattenbak, eten in mn mik stoppen, douchen, de hond uitlaten, shit voor het avondeten inpakken, uur naar mn ouders rijden,afscheid nemen van mijn opa, koken voor 4 man, een uur naar huis rijden.
Even eten, even douchen. Kump wa goe.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:37 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oef, dat is nogal wat in zo'n staat ja. Sterkte!
Moet ie het wel doenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:38 schreef Barreltje het volgende:
Als ik met de auto ga heb ik de radio aan staan.. het geouwehoer is wel goed voor het leren van de nieuwe taal hier
De radio doet het welquote:
Heb jij zo'n vast ingebouwde "zak" met adblue, of een aparte tankopening naast je benzinevulopening?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De radio doet het wel![]()
Het reserve onderdeel voor de adblue komt als het goed is volgende week.. ik ga alvast een extra rib kweken
Ingebouwde zak..quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb jij zo'n vast ingebouwde "zak" met adblue, of een aparte tankopening naast je benzinevulopening?
Bedoel je niet Buddy Holly?quote:
Ja kijk daar beginnen de problemen alquote:
Misschien was het een teken van boven, dat die muziek niet echt het meest gewaardeerde genre isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bedoel je niet Buddy Holly?
In mijn herinnering gingen de vliegtuigjes met countryzangers toen achter elkaar down. Jim Reeves, Otis Redding. Blueszanger dan, de laatste.
John Denver is gecrashed met zijn cesna. Heel morbide, want hij zong iets over 'leaving on a jetplane'.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bedoel je niet Buddy Holly?
In mijn herinnering gingen de vliegtuigjes met countryzangers toen achter elkaar down. Jim Reeves, Otis Redding. Blueszanger dan, de laatste.
Je kan het beter aan de buitenkant vrij en blij hebben hangen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja kijk daar beginnen de problemen al
Nouja, die had ik dus nietquote:
Dit. Dat is ook 'sochtends praktischer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Je kan het beter aan de buitenkant vrij en blij hebben hangen?
Met googly eyes eropquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Mental image van een blij wapperende zak adblue aan je auto.
Alles is beter met googly eyesquote:
Ik blijf je trouw tot volgend jaarquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:36 schreef Molo het volgende:
[..]
3568543 jaar geleden had ik een Joost, maar daar heb je het denk ik wel mee gehad.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:51 schreef yinu het volgende:
Ik heb geen persoonlijke ervaring met J's, ook niet in combinatie, maar nu wel dat liedje in m'n hoofd.![]()
En wel ervaring met slaaptekort![]()
Koffie op. Meer koffie nodig. Maar eens even aan de arbeid.
Wowquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik had weer zo'n toffe droom. Nikki Tutorials en ik deden mee aan het songfestival maar we waren ook huurmoordenaars. In het dagelijks leven waren we echter dierenartsassistent,(zij) en bloemist (ik).
Ik was bij haar op de praktijk voor een offerte maar er werd een kat geopereerd. Die kat was echter drachtig en alle ongeboren katten kropen uit de moeder. Niki lokte ze er weer in met in maple syrup gebakken spek. Ik kreeg wel de opdracht om bloemen voor overleden dieren te maken. Toen stond mijn fiets ingebouwd en werd er een aanslag op mijn leven gepleegd. Niki redde me. The end.
Nachtelijk entertainment
Wat nou weer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:46 schreef Candaasje het volgende:
Censuur in NWS…. Waarom verbaast het me niet eens?
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
Marijn hebben we vanmorgen naar zijn nieuwe school voor zijn eerste wendag (halve dag, een stuk of 10 totaal). Dat is best een grote stap. Hij is helemaal hyperactief en blij dat hij eindelijk naar school mocht.
Wat is ie groot #clichéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maak er een mooie dag vanquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De kattenbak, eten in mn mik stoppen, douchen, de hond uitlaten, shit voor het avondeten inpakken, uur naar mn ouders rijden,afscheid nemen van mijn opa, koken voor 4 man, een uur naar huis rijden.
Sowieso.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik insinueerde dat een user nogal heeft van cognitieve dissonantie adhv een voorbeeld waarin hij een van de hoofdrollen speelde. Ik denk dat het iets te ‘persoonlijk’ werd opgevat oid, de reactie van de user staat er ook niet meer dus precies weet ik het niet.quote:
Jammer! Ze kunnen zo lekker lopen. Ik heb in de Skechers-winkel wel een aantal typen moeten proberen voor ik de juiste had gevonden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:33 schreef Blues het volgende:
Oh jullie weten nog wel dat ik Skechers had gekocht, toch?
Teruggestuurd.
Vind het vreemde rare grote poten, ik schoof er ook een beetje in, liepen niet zo lekker + het model vind ik eigenlijk oerlelijk.
Dus........... voor mij geen skechers, dit model was na lang speuren het enige dat ik nog een beetje te doen vond
Als een post wordt verwijderd, worden reacties daarop ook vaak verwijderd. Het hoeft dus niet aan jouw post te liggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik insinueerde dat een user nogal heeft van cognitieve dissonantie adhv een voorbeeld waarin hij een van de hoofdrollen speelde. Ik denk dat het iets te ‘persoonlijk’ werd opgevat oid, de reactie van de user staat er ook niet meer dus precies weet ik het niet.
Ach ja. De activisten hebben gewonnen, en daarmee de dieren ook weer een beetje. Dus ik ben allang in een goed humeur
Ja, mss moet ik dat eens doen, maar ik vind ze allemaal zo lelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jammer! Ze kunnen zo lekker lopen. Ik heb in de Skechers-winkel wel een aantal typen moeten proberen voor ik de juiste had gevonden.
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als een post wordt verwijderd, worden reacties daarop ook vaak verwijderd. Het hoeft dus niet aan jouw post te liggen.
Ik heb echt heeeul lelijke werkschoenen. (Ze zijn lomp to the max). Maar ik kan er wel de hele dag op lopen. En ze kunnen in de was. En een collega vond het super dat ze duurzaam waren dus die vond dat ik me er niks van aan moet trekken dat het er niet uitzietquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, mss moet ik dat eens doen, maar ik vind ze allemaal zo lelijkEn ik ken mezelf, dan loop ik er gewoon niet op
Ik ga wel lekkere Nikes kopen als de mijne op zijn, die lopen zo heerlijk nog steeds.
Inmiddels bij Ome Googel een aantal foto's teruggevonden. Maar die zijn eigenlijk alleen wazigquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:32 schreef Blues het volgende:
Leuk om San San nog eens te zien! Was lekker![]()
Wij hadden er geen datum bij maar jij dus wel @:Annex
Ja, dat denk ik inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:18 schreef fietsie het volgende:
Was kvK niet gewoon vaak op TV + weinig zenders = er was geen ontkomen aan?
quote:
Waar gaat t heen met de educaaaasiequote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:46 schreef AnneX het volgende:
Van de week algehele verontwaardiging mn. Maarten van Rossem dat twintigers niks (meer) wisten over Salman Rushdie en de Duivelsverzen bij de Slimste Mens.
Vanmiddag sprak ik een 20+ en zij wist niet wat met een Lelijke Eend werd
bedoeld.
Dat werkt beide kanten op. De 20+'er vind het bloed irritant dat ouderen niet weten wat TikTok isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:46 schreef AnneX het volgende:
Van de week algehele verontwaardiging mn. Maarten van Rossem dat twintigers niks (meer) wisten over Salman Rushdie en de Duivelsverzen bij de Slimste Mens.
bedoeld.
Deze 30er moest Google aanslingeren.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:46 schreef AnneX het volgende:
bedoeld.
Ik ook. Zie het positief: we zijn jongquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Deze 30er moest Google aanslingeren.
Maar goed, ik verbaas me ook weer wat anderen niet weten, dus ik zit er niet zo mee geloof ik
ChatGPT olé oléquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat werkt beide kanten op. De 20+'er vind het bloed irritant dat ouderen niet weten wat TikTok is.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Zie het positief: we zijn jong
Salman Rushdie en/of lelijke eend?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Deze 30er moest Google aanslingeren.
Maar goed, ik verbaas me ook weer wat anderen niet weten, dus ik zit er niet zo mee geloof ik
De eerste.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:25 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Salman Rushdie en/of lelijke eend?
't is 's nachts gebeurrrrrrd en ik heb niks geheurrrrrdquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou ja, gegeten niet, maar wel vermeurd
Ah!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De eerste.
De tweede weet ik nog net wel
De eerstequote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:25 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Salman Rushdie en/of lelijke eend?
Heerlakquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:32 schreef yinu het volgende:
[..]
't is 's nachts gebeurrrrrrd en ik heb niks geheurrrrrd
Ah. Dat van het oog heb ik meegekregen. Ik heb zijn werk niet gelezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ook gemist dat ie aangevallen was en oog foetsie erdoor in augustus afgelopen jaar?
Fidel Castro is wel bekend toch?
Ik ben ook niet verder gekomen dan de wiki moet ik zeggenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah. Dat van het oog heb ik meegekregen. Ik heb zijn werk niet gelezen.
Fidel Castro is bekend
Compleet gemis. Of gewoon niet onthouden, dat is ook wel een reële mogelijkheidquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ook gemist dat ie aangevallen was en oog foetsie erdoor in augustus afgelopen jaar?
Fidel Castro is wel bekend toch?
One of us! One of us!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben ook niet verder gekomen dan de wiki moet ik zeggen
..over us gesproken... ik ben net begonnen aan de tweede aflevering van The Last of Us.quote:
Ik vond het spel niet bijzonder. Geen behoefte aan de seriequote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
..over us gesproken... ik ben net begonnen aan de tweede aflevering van The Last of Us.
Wordt het nog beter? Het pakt me nog niet echt....
(Ik vond The Walking Dead, met name het begin, wel tof)
Die is gecanceld toch? Als in, naar één seizoen aju paraplu?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
..over us gesproken... ik ben net begonnen aan de tweede aflevering van The Last of Us.
Nu al? Pas net is de 2e aflevering op HBO verschenen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Die is gecanceld toch? Als in, naar één seizoen aju paraplu?
Een grijze, een rode Eend en een groene Diane. Oh en een Renault 4, koekblik.quote:
Ik weet het niet zeker, niet echt mijn soort serie datquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nu al? Pas net is de 2e aflevering op HBO verschenen.
Wel laatst 18nogwattus gekeken, met de schepen in een soort andere werkelijkheid. Die is wel gecanceld door Netflix. (Werd het ein-de-lijk een beetje interessant...)
Of het beter wordt, weet niemand natuurlijk. Ik vind het tofquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het wordt idioot goed ontvangen dus dat denk ik niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Die is gecanceld toch? Als in, naar één seizoen aju paraplu?
Dan zit ik vast helemaal misquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het wordt idioot goed ontvangen dus dat denk ik niet?
The Ramonesquote:
Dat zou best wel eens heel goed kunnen jaquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:54 schreef Clubsoda het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/98945
Komt het door dit artikel? Daar is de komma essentieel
Och hemel, die van mij voldoet aan geen van jouw criteria.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:22 schreef sigme het volgende:
Even inhaken hoor, over J's. Ik heb een J.
Ooit heb ik al mijn scharrels en vriendjes eens mentaal op een rijtje gezet en het volgende vastgesteld.
De meeste scoren 2 uit 3 van de volgende eigenschappen:
• Blond
• Linkshandig
• J
Mijn liefste scoort 3 uit 3. Geen wonder dat ik daaraan definitief bleef plakken.
Ik weet het, maar dat komt omdat het ter sprake kwam bij embryologie in Antwerpenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:23 schreef sigme het volgende:
Over Lelijke Eenden gesproken, ik denk dat het Softenon-eendje nog veel vergetener is, als bijnaam.
De echte naam zag ik wel
Wie weet nog wat softenon was en wat het deed? Dan moet je eeuwenoud (en waarschijnlijk vrouw) zijn.
Softenon ken ik, maar niet in combinatie met een eendquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:23 schreef sigme het volgende:
Over Lelijke Eenden gesproken, ik denk dat het Softenon-eendje nog veel vergetener is, als bijnaam.
De echte naam zag ik wel
Wie weet nog wat softenon was en wat het deed? Dan moet je eeuwenoud (en waarschijnlijk vrouw) zijn.
Ja hoiquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:23 schreef sigme het volgende:
De echte naam zag ik wel
Des te beter toch? Je moet er niet aan denken dat deze criteria voor alle dames belangrijk zijn, dat is gemeen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, die van mij voldoet aan geen van jouw criteria.
Ik heb wel ooit een Joost gehad en een Jasper
Oud. Vrouw. Medisch. Macabere interesse.quote:
Was het ook niet zo dat Softenon de aanleiding was dat er meer dierproeven nodig zijn dan voor die tijd?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:23 schreef sigme het volgende:
De echte naam zag ik wel
Hoeveel letters afgezien van de derde wel?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:27 schreef Candaasje het volgende:
Mijne voldoet aan geen van die criteria.
(Nooit een J gehad overigens)
Dat heeft wel een achtergrond.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:25 schreef sigme het volgende:
En ik duim voor hipse verse heupen voor @:yinu. Wat een raar argument dat je dan misschien nog wel eens een nieuwe nieuwe nodig hebt. Dat mag ik hopen ja.
Dat komt mij niet bekend voor, maar klinkt wel logisch. Misschien weet @Candaasje daar wel wat over?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was het ook niet zo dat Softenon de aanleiding was dat er meer dierproeven nodig zijn dan voor die tijd?
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Oud. Vrouw. Medisch. Macabere interesse.
Op jou had ik gerekend.
Staat me bij dat bij de biologieles werd uitgelegd dat het een middel was wat van invloed was in het vroeg embryonale stadium en dat dat bij dierproeven niet was ontdekt omdat het soort-specifiek was. (en dus bij de primair uitgevoerde proeven niet optrad)quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat komt mij niet bekend voor, maar klinkt wel logisch. Misschien weet @:candaasje daar wel wat over?
Wij hadden een jongetje in de wijk, die werd heel handig met z'n didgeridoo.
Geen als we het over echt vaste relaties hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoeveel letters afgezien van de derde wel?
Geen prof met een J ook ?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Geen als we het over echt vaste relaties hebben![]()
Een F kwam nog in de buurt ooit, maar dat liep toch niet op iets uit.
Zelfs als ik mannen met interesse (maar niet altijd wederzijds) meetel, dan zit er geen J tussen. Wel wat M-en, een T, een W, en een T.... maar geen J
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar het klinkt inderdaad niet onlogisch. Pas sinds vrij recent zijn ze wel op veel grotere schaal aan het testen op toxiciteit. (De dirty dozen (en dan bedoel ik niet de groente en fruit dirty dozen) bleken namelijk nog wel wat broertjes, zusjes, neefjes en nichtjes te hebben met grote gevolgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat komt mij niet bekend voor, maar klinkt wel logisch. Misschien weet @:candaasje daar wel wat over?
Nee, dat was een S. Maar daar heb ik niks mee gehad hè, daar heb ik gewoon mijn aantekeningen bij ondergekwijld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Denk ik gezien te hebben in een documentaire...
Ik schaar mezelf in de Molo-categorie. Behalve oud, dan![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Softenon is toch juist heel erg uitgebreid getest? Op mensen?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Denk ik gezien te hebben in een documentaire...
Ik schaar mezelf in de Molo-categorie. Behalve oud, dan
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Thalidomidequote:Twee onafhankelijk van elkaar werkende onderzoekers beweren, dat thalidomide niet is ontstaan in de laboratoria van Chemie Grünenthal, maar al eerder werd ontwikkeld door onderzoekers in nazi-Duitsland. Het werd volgens dr. Martin Johnson van Thalidomide Trust onder leiding van nazi-wetenschapper Otto Ambros ontwikkeld als een mogelijk middel tegen zenuwgassen als sarin. Ambros werkte bij IG Farben en kwam na de oorlog bij Chemie Grünenthal werken. Een auteur van een boek over nazi-wetenschappers, Carlos DeNapoli, zegt dat in een memo van IG Farben aan het hoofd van Hitlers euthanasie-programma, Karl Brandt, wordt gesproken over een stof waarvan de chemische formule lijkt op die van thalidomide. Volgens hem is de stof getest in concentratiekampen.
Oh, ik tel geen vaste relaties, ik tel neuken.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Geen als we het over echt vaste relaties hebben![]()
Een F kwam nog in de buurt ooit, maar dat liep toch niet op iets uit.
Zelfs als ik mannen met interesse (maar niet altijd wederzijds) meetel, dan zit er geen J tussen. Wel wat M-en, een T, een W, en een T.... maar geen J
#metooquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik tel geen vaste relatie, ik tel neuken.
Jongen in mijn klas, 1 arm en 2 vingers in totaal. Kon 'gewoon' schrijven, vond ik altijd heel bijzonder.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef sigme het volgende:
Zo'n persoon woont ook bij jou in de buurt en die kon gewoon vrachtwagen rijden. Maar mocht dat drie jaar geleden opeens niet meer, net voor z'n pensioenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jongen in mijn klas, 1 arm en 2 vingers in totaal. Kon 'gewoon' schrijven, vond ik altijd heel bijzonder.
De technologie staat niet stil natuurlijk. Het heeft m'n ma er in elk geval niet van weerhouden om twee nieuwe knieën te nemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat heeft wel een achtergrond.
Materiaal verslijt en moet vervangen, en een nieuwe prothese erin zetten kan niet oneindig (je neemt steeds een heel stuk bot weg als je plaatst), plus vergt veel van je lijf als je dat meermaals doet.
'Je leeft nu', kan ik me helemaal in vinden, maar als dat betekent dat je dan op je 70e geen mogelijkheden meer hebt behalve een rolstoel dan is dat toch een fikse afweging.
Nou denk ik dat op orthopedisch gebied zoveel verandert dat er vast dan wel weer nieuwe vindingen zijn, maar het is toch een gesprek wat je ook over toekomst moet hebben en samen moet wegen.
Ja, dat was behoorlijk idioot. Nul schade zijn hele chauffeurscarriere en dan niet meer mogen rijden omdat het niet veilig zou zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:00 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n persoon woont ook bij jou in de buurt en die kon gewoon vrachtwagen rijden. Maar mocht dat drie jaar geleden opeens niet meer, net voor z'n pensioen
De melkman!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n persoon woont ook bij jou in de buurt en die kon gewoon vrachtwagen rijden. Maar mocht dat drie jaar geleden opeens niet meer, net voor z'n pensioen
Dit is zeker waar hoor, en ik zou ook echt graag willen kunnen wachten, en als dat echt moet doe ik dat ook. Was eerder ook mijn insteek.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Materiaal verslijt en moet vervangen, en een nieuwe prothese erin zetten kan niet oneindig (je neemt steeds een heel stuk bot weg als je plaatst), plus vergt veel van je lijf als je dat meermaals doet.
'Je leeft nu', kan ik me helemaal in vinden, maar als dat betekent dat je dan op je 70e geen mogelijkheden meer hebt behalve een rolstoel dan is dat toch een fikse afweging.
Nou denk ik dat op orthopedisch gebied zoveel verandert dat er vast dan wel weer nieuwe vindingen zijn, maar het is toch een gesprek wat je ook over toekomst moet hebben en samen moet wegen.
Jaren fan geweest van Miepie.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:32 schreef yinu het volgende:
[..]
't is 's nachts gebeurrrrrrd en ik heb niks geheurrrrrd
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:54 schreef Clubsoda het volgende:
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/98945
Komt het door dit artikel? Daar is de komma essentieel
Mijn collega had dus nu (op haar 50e) een heupvervanging waarbij ze haar eigen bot vergruizen en soort van transplanteren zodat er minder bot verloren gaat. Dus er zijn al trucs voor mensen die op jongere leeftijd een nieuwe heup moeten. Iig in het academisch ziekenhuis hierquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan hoef je niet eens een halve eeuw oud te zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:23 schreef sigme het volgende:
De echte naam zag ik wel
Oh, kijk eens aan. Dat is goed nieuws. Het klinkt interessant (en ook een beetje griezelig als ik het op mezelf betrek…)quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn collega had dus nu (op haar 50e) een heupvervanging waarbij ze haar eigen bot vergruizen en soort van transplanteren zodat er minder bot verloren gaat. Dus er zijn al trucs voor mensen die op jongere leeftijd een nieuwe heup moeten. Iig in het academisch ziekenhuis hier
Zij vond het ook heel spannend. Maar het viel haar erg mee. Ze mag nu na de operatie er al gewoon op proberen te lopen (met krukken) dus ze mocht ook heel gauw weer naar huis uit het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:47 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh, kijk eens aan. Dat is goed nieuws. Het klinkt interessant (en ook een beetje griezelig als ik het op mezelf betrek…)
Ik heb de jongen met wie ik Sims-lookalikes en Sims-babies maakte op de basisschool niet meegeteldquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:52 schreef Sarabi het volgende:
Hier nooit een J gehad. Of telt verkering op de basisschool ook?
De meeste exen hadden dezelfde naamDus veel M's gehad.
Hopelijk blijft het nu bij R.
Je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb de jongen met wie ik Sims-lookalikes en Sims-babies maakte op de basisschool niet meegeteld![]()
Heb je je exen op hun naam uitgezocht?
Zó heteronormatiefquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik tel geen vaste relaties, ik tel neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Vanyel op 24-01-2023 19:17:16 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nee hoor, ik noemde mijn tellingsnorm, niet die van een ander of een algemene of de juiste, de ware, de enige, uw heiland.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, ik noemde mijn tellingsnorm, niet die van een ander of een algemene of de juiste, de ware, de enige, uw heiland.
Mijn 'en als je dat doet moet je een jaar revalideren' is ook zo'n orthopedending waar niemand op zit te wachten.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:47 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh, kijk eens aan. Dat is goed nieuws. Het klinkt interessant (en ook een beetje griezelig als ik het op mezelf betrek…)
Waren zij echt A en B? Ik dacht altijd dat dat puur gemak wasquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:49 schreef Tele6 het volgende:
Dit is m'n eerste J. Niet blond en niet linkshandig. Donker haar met lichte ogen, ik vind 't wel mooi
Verder kennen jullie allemaal het verhaal van A en B. Verder ook nog relatie/scharrel gehad met een S en een M. (Niet tegelijk.)![]()
Was ie dan... Je eerste?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:16 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Ik had overigens achteraf gezien misschien wel iets meer euh...verschillende ervaringen willen op doen. Dan had ik denk ik wat sneller meer van seks genoten. Nu begonnen we beide ERG bleu en was de eerste pak hem beet15 jaar wel heul tam vanille. Inmiddels zijn we er een stuk beter in geworden![]()
Had overigens ook weer geen 20 verschillende bedpartners nodig gehad denk ik, maar een stuk of 4-5. Gewoon, voor het idee.
Denk ik, weet ik niet zeker hoor.
Het was nooit een leuke bijnaam, dus het kreeg niet veel tractie denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:44 schreef AnneX het volgende:
Een grijze, een rode Eend en een groene Diane.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was ie dan... Je eerste?
Ik heb de rest van de lettersoep niet helemaal volgen en dat staat op de vorige bladzijde
Hehe ja ongeveer. A heeft een andere voorletter maar z'n naam bevat wel een A. En hij was de jaloerse van ons drie dus passend om hem de eerste letter van het alfabet te gevenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waren zij echt A en B? Ik dacht altijd dat dat puur gemak was
Oh 🙃kende de hele bijnaam niet. Even nagevraagd en Mn.X ook niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:22 schreef sigme het volgende:
Lelijke eend:
[ afbeelding ]
Softenon-eend:
[ afbeelding ]
Dat is een Dyane, AnneX heeft er eentje gehad.
[..]
Het was nooit een leuke bijnaam, dus het kreeg niet veel tractie denk ik.
Mijn oma had een besteldyane, die wij nog wel eens leenden.
Een gele. Zo een:
[ afbeelding ]
En nu ben je Jut en Julquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:29 schreef Vanyel het volgende:
Dus. Bedpartners. Niet in een speciale volgorde.
J, R, J, D, W, A, J, J, B, P, V, M, K, A.
Ik stop ermee hoor, straks poppen er nog meer Js op.
Mijn moeder had er zoeen; een rode. En er groeide een boomje in het ventilatierooster onder de voorruitquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:51 schreef yinu het volgende:
Dank @:sigme voor de verduidelijking, ik had ook al zitten googelen (ik denk dat de algoritmes nu wel weer even lekker in de war zijn).
Mijn oma had een Renault 4, zoals deze:
[ afbeelding ]
Als ik die foto zie, ruik ik nog de raamrubbers
Mijn ex was ook mijn eerste, ben achteraf wel blij dat ik daarna toch nog wat verschillende heb kunnen proberenquote:
quote:
C begon laatst (weer) over een trio óf...sprak hij plots.... met een stel.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn ex was ook mijn eerste, ben achteraf wel blij dat ik daarna toch nog wat verschillende heb kunnen proberen
En 0 J's
Een stel lijkt me toch ongezellig, zou dat niet snel 2 + 2 worden?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
C begon laatst (weer) over een trio óf...sprak hij plots.... met een stel.![]()
(Alleen 'wie' was de grote vraag)
Dus wie weet, ooit.... of het blijft gewoon een lekkere fantasie.
Ik kan deze niet volgenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:51 schreef Clubsoda het volgende:
We hebben nu geen J's in huis maar ik kan nog mijn eigen J gaan knutselen
Ja true. Enig probleem is dat ik best open sta (hihaho) voor een vrouw erbij, maar we hebben wel een beetje een andere smaakquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een stel lijkt me toch ongezellig, zou dat niet snel 2 + 2 worden?
Met 3 kun je mooi in een driehoekje
Ze is zwanger?quote:
Oh zo.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze is zwanger?
Wat is makkelijker dan een kind een Jnaam geven?
Zo oneerlijk van hem.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja true. Enig probleem is dat ik best open sta (hihaho) voor een vrouw erbij, maar we hebben wel een beetje een andere smaak![]()
Een man mag van mij ook absoluut, maar dat idee trekt (wordt steeds beter zo...) C niet echt.
En om daar nu een J voor te knutselen klinkt ietwat incestieusquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:13 schreef Candaasje het volgende:
Oh zo.
Ik zat nog in wie neukt met welke letter joh.
Ik weet niet of het echt oneerlijk is. Hij denkt doorgaans meer aan mij dan aan hemzelf, dus als hij aangeeft er echt niet warm van te worden....quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo oneerlijk van hem.
Maarja, je wil liefst wel iemand die jullie beiden lekker ligt.
Oh god, ja natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze is zwanger?
Wat is makkelijker dan een kind een Jnaam geven?
Ik zat aan seksspeeltjes te denken, een Jildo of een Jibrator ofzo maar dat maakte geen sensequote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh zo.
Ik zat nog in wie neukt met welke letter joh.
Ik heb 2 mannelijke en 2 vrouwelijke Js voor haar in de aanbieding, als ze nog inspiratie zoekt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh god, ja natuurlijk
Jeroentje, kan voor beide seksen prima
Dat lijkt me echt superweirdquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een leuke one night stand gehad met een J. Maar we besloten dat het éénmalig leuk was en dat was het wel. Meer dan een jaar later vroeg zijn nieuwe vriendin of ik niet in was voor een trio, want ze vonden me allebei leuk. Toch maar nee gezegd, al waren het twee leuke en aantrekkelijke mensen. Hun oudste dochter heeft overigens mijn naam. Was vast toeval
Nee Nee Neequote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zat aan seksspeeltjes te denken, een Jildo of een Jibrator ofzo maar dat maakte geen sense
yupquote:
Dat lijkt me dan weer echt niks. Ik deel nietquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat laatstequote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ooit een leuke one night stand gehad met een J. Maar we besloten dat het éénmalig leuk was en dat was het wel. Meer dan een jaar later vroeg zijn nieuwe vriendin of ik niet in was voor een trio, want ze vonden me allebei leuk. Toch maar nee gezegd, al waren het twee leuke en aantrekkelijke mensen. Hun oudste dochter heeft overigens mijn naam. Was vast toeval
De CV en Acadiane ken ik. De Dyane kan ik me niet herrinneren.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:22 schreef sigme het volgende:
Lelijke eend:
[ afbeelding ]
Softenon-eend:
[ afbeelding ]
Dat is een Dyane, AnneX heeft er eentje gehad.
[..]
Het was nooit een leuke bijnaam, dus het kreeg niet veel tractie denk ik.
Mijn oma had een besteldyane, die wij nog wel eens leenden.
Een gele. Zo een:
[ afbeelding ]
Een Joupie in je geJamde kut vaJazzie-enquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee Nee Nee
Joupie
Of Jazzie of
Jam bedoel je zeker.
Prima te vinden met een J hoor.
Ze broedt maar 1 sekse uit en de beslissing is al gevallenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb 2 mannelijke en 2 vrouwelijke Js voor haar in de aanbieding, als ze nog inspiratie zoekt.
Uliquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze broedt maar 1 sekse uit en de beslissing is al gevallen
Tja, als je liever Patchy Paul hebt? Klinkt mij een beetje te veel of ie een ranzige huidziekte heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Een Joupie in je geJamde kut vaJazzie-en
Een Joupie, really
Poep aan je schoen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh god, ja natuurlijk
Jeroentje, kan voor beide seksen prima
Die dingen moeten geen naam hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tja, als je liever Patchy Paul hebt? Klinkt mij een beetje te veel of ie een ranzige huidziekte heeft.
Uwe.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Heb er met eentje te maken op werk nu en dat is wel echt een strontventquote:
Pollyquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Uwe.
En dan dat kind opvoeden met deze podcast van Frans Pollux
Gefeliciteerd met een geslaagd keuzeproces.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Uiteraard tellen die meequote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, alfabetten. Leuk.
Neukletters in chronologische volgorde:
J, S, C, D, R, B, W (6.5j), M
Ik denk dat dat het was, maar kan dat niet met 100% zekerheid garanderenals andere seksuele handelingen ook meetellen dan komen er in elk geval een M en een R bij, en mogelijk nog meer die nu niet in me opkomen
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Die dingen moeten geen naam hebben.
Zijn stukken kutplastic, niks meer
De running gag is dat als hij te vroeg komt en per ongeluk in Zwitserland wordt geboren, het Uli wordt. Of Urs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.later nog veel meer auto's met partners.
[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 24-01-2023 20:41:46 ]
Dat is ineens een heeeeeeel ander alfabetquote:
Ik vind ze wel heel leuk @Blues , maar of dat nu praktisch is, in zo'n klein wagentje...quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is ineens een heeeeeeel ander alfabet
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is ineens een heeeeeeel ander alfabet
Oh ik wel hoor:P Hij zou van mij ook best met een ander mogen vozen. Hoewel ik dan wel voorkeuren heb qua type mens, hij valt soms op dames waar ik de rillingen (niet de goede) van krijg. Dus of het helemaal onvoorwaardelijk is, dat is dan wel weer een beetje een punt...quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer echt niks. Ik deel niet
Ik bedoelde meer gezien de andere (voor zover ik weet) heteroseksuele mensen hier alleen hun neuk-letters zeiden. Of is neuken hetzelfde als seks? Ik dacht dat neuken juist werd gebruikt voor piemelinvaginaseks en seks voor alle vormen seks. Maar ik ben niet helemaal in thuis in de terminologie want ik heb het allebei niet zo vaakquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Uiteraard tellen die mee![]()
Anders moet ik mijn lijstje halveren wegens homoseksueel gedrag. Heteronormatief!
Jaren in een Mini Mayfair rond gereden. Wel 998 cc en een olie gedempte carburateur.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind ze wel heel leuk @:Blues , maar of dat nu praktisch is, in zo'n klein wagentje...
Lijken ze teveel op jou?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor:P Hij zou van mij ook best met een ander mogen vozen. Hoewel ik dan wel voorkeuren heb qua type mens, hij valt soms op dames waar ik de rillingen (niet de goede) van krijg. Dus of het helemaal onvoorwaardelijk is, dat is dan wel weer een beetje een punt...
dus samen met een ander erbij lijkt me wel leuker.
Dat klinkt fantastisch. Link?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
In navolging van de konijnenteui heb ik zojuist een cavia-onesie besteld
Ligt eraan wat je met dat bedoeltquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:48 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind ze wel heel leuk @:Blues , maar of dat nu praktisch is, in zo'n klein wagentje...
Uiteraard, iets anders komt er niet in. Huehuehuequote:
Stiekem best tof jaquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De running gag is dat als hij te vroeg komt en per ongeluk in Zwitserland wordt geboren, het Uli wordt. Of Urs.
Ja en nee. Sommigen wel, maar ik hoop toch dat ik iets minder pieperig en slachtofferig in mijn doen en laten ben.quote:
Ik heb geen idee wat die technische snufjes voor voordeel hadden, extra goede vering? Geluidsdicht?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Jaren in een Mini Mayfair rond gereden. Wel 998 cc en een olie gedempte carburateur.
Was er nog eentje uit de British Elent (British Leyland) fabrieken.
Ja dat schijnt nu voer voor discussie te zijn. Of het al het hand-en spanwerk is, of toch ook piemelvaginaseks, of dat tongen op de achterbank ook telt.quote:
Of gewoon Güntherquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De running gag is dat als hij te vroeg komt en per ongeluk in Zwitserland wordt geboren, het Uli wordt. Of Urs.
https://www.snurkamsterda(...)ecaviaw104&sqr=caviaquote:
Officieel zou ik uitgaan van ongeveer dit, al valt er imo ook piemelanaalseks onder. Of dat alleen geldt voor piemelsvanvlees weet ik niet. Of is het alles penetratie.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer gezien de andere (voor zover ik weet) heteroseksuele mensen hier alleen hun neuk-letters zeiden. Of is neuken hetzelfde als seks? Ik dacht dat neuken juist werd gebruikt voor piemelinvaginaseks en seks voor alle vormen seks. Maar ik ben niet helemaal in thuis in de terminologie want ik heb het allebei niet zo vaak#pandapuntenkoningin
Dit deed me denken aan mn broer+schzus die openlijk met hun buren op verjaardagen zaten te mixen, vriemelen, klooien.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het reed als een kart voor de openbare weg. Met dito comfort en geluidsisolatie.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat die technische snufjes voor voordeel hadden, extra goede vering? Geluidsdicht?
Oef...... ja nee, dat was op zich dan weer niet het idee.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit deed me denken aan mn broer+schzus die openlijk met hun buren op verjaardagen zaten te mixen, vriemelen, klooien.
In een volle huiskamer.
Iets te openlijk vonden we, plaatsvervangende schaamte
Tongen vind ik t meest afschuwelijke dat er bestaatquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja dat schijnt nu voer voor discussie te zijn. Of het al het hand-en spanwerk is, of toch ook piemelvaginaseks, of dat tongen op de achterbank ook telt.
Las ik zojuist
Ja dan houdt het op.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
https://www.snurkamsterda(...)ecaviaw104&sqr=cavia
Jumpsuits/onesies alleen in kindermaten, maar voor mevrouwen zijn er ook truien en leggings.
Ik vind het oprecht fantastisch hoe je gewoon stug en met uitgestreken gezicht niet op mijn dubbelzinigheden in gaatquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:05 schreef z80 het volgende:
[..]
Het reed als een kart voor de openbare weg. Met dito comfort en geluidsisolatie.
Ging het zo ver dat je het ook genant zou vinden als ze het alleen met elkaar zouden doen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit deed me denken aan mn broer+schzus die openlijk met hun buren op verjaardagen zaten te mixen, vriemelen, klooien.
In een volle huiskamer.
Iets te openlijk vonden we, plaatsvervangende schaamte
Kun je aan de paaseitjes. Die zag ik vorige week al de de Nederlandse aldi.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:07 schreef AnneX het volgende:
De kerstkransjes zijn bijna op. Er zijn er nog een stuk of vijf.
Home alone.
Wat een vreemde ontboezemingen 😜 vanavond.
Zeer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:09 schreef Vanyel het volgende:
Ging het zo ver dat je het ook genant zou vinden als ze het met elkaar zouden doen?
Ik vind tongen op z'n tijd best lekker. Maar ik vind het woord echt afschuwelijk smerig.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Tongen vind ik t meest afschuwelijke dat er bestaat![]()
![]()
Gefriemel daarentegen
Ik ben geen J.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht fantastisch hoe je gewoon stug en met uitgestreken gezicht niet op mijn dubbelzinigheden in gaatheerlijk!
Niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oef...... ja nee, dat was op zich dan weer niet het idee.
Zilvervissenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dan houdt het op.
Ik wil een onesie. Noncavia, maar lulligdier wel welkom.
😳 Shut.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:10 schreef z80 het volgende:
[..]
Kun je aan de paaseitjes. Die zag ik vorige week al de de Nederlandse aldi.
Geluidsdicht, lijkt me alleen bij een bestelauto echt relevant. Als je toch rondom ramen is het alsof je een stomme pornofilm kijktquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat die technische snufjes voor voordeel hadden, extra goede vering? Geluidsdicht?
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:16 schreef Molo het volgende:
Met je buren ook echt![]()
Hoe is dat afgelopen Blues? Vertel ons alsjeblieft dat dit gruwelijk mis ging en ze toen ruzie kregen over de coniferen
Nú begrijp ik pas waarom iedereen opeens zo'n kampeerbusje wil, zo'n hippe VWquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geluidsdicht, lijkt me alleen bij een bestelauto echt relevant. Als je toch rondom ramen is het alsof je een stomme pornofilm kijkt![]()
In iets anders dan een bestelwagen lijkt het me ook niet comfortabel.
Dat de buurman de andere buurman verwijt dat hij ZIJN coniferen heeft bewaterd?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:16 schreef Molo het volgende:
Met je buren ook echt![]()
Hoe is dat afgelopen Blues? Vertel ons alsjeblieft dat dit gruwelijk mis ging en ze toen ruzie kregen over de coniferen
Wat denk je anders dat die doen op die parkeerplaatsen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nú begrijp ik pas waarom iedereen opeens zo'n kampeerbusje wil, zo'n hippe VW
Zo vaak hang ik niet rond op parkeerplaatsen @fietsie . Maar ik zie dat we een kenner hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat denk je anders dat die doen op die parkeerplaatsen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nú begrijp ik pas waarom iedereen opeens zo'n kampeerbusje wil, zo'n hippe VW
Ik fiets veel langs carpoolplekkenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zo vaak hang ik niet rond op parkeerplaatsen @:fietsie . Maar ik zie dat we een kenner hebben
uhu. *wiebelwenkbrauw*quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik fiets veel langs carpoolplekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |