Uiteraard tellen die meequote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, alfabetten. Leuk.
Neukletters in chronologische volgorde:
J, S, C, D, R, B, W (6.5j), M
Ik denk dat dat het was, maar kan dat niet met 100% zekerheid garanderenals andere seksuele handelingen ook meetellen dan komen er in elk geval een M en een R bij, en mogelijk nog meer die nu niet in me opkomen
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Die dingen moeten geen naam hebben.
Zijn stukken kutplastic, niks meer
De running gag is dat als hij te vroeg komt en per ongeluk in Zwitserland wordt geboren, het Uli wordt. Of Urs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.later nog veel meer auto's met partners.
[ Bericht 14% gewijzigd door Blues op 24-01-2023 20:41:46 ]
Dat is ineens een heeeeeeel ander alfabetquote:
Ik vind ze wel heel leuk @Blues , maar of dat nu praktisch is, in zo'n klein wagentje...quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is ineens een heeeeeeel ander alfabet
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is ineens een heeeeeeel ander alfabet
Oh ik wel hoor:P Hij zou van mij ook best met een ander mogen vozen. Hoewel ik dan wel voorkeuren heb qua type mens, hij valt soms op dames waar ik de rillingen (niet de goede) van krijg. Dus of het helemaal onvoorwaardelijk is, dat is dan wel weer een beetje een punt...quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer echt niks. Ik deel niet
Ik bedoelde meer gezien de andere (voor zover ik weet) heteroseksuele mensen hier alleen hun neuk-letters zeiden. Of is neuken hetzelfde als seks? Ik dacht dat neuken juist werd gebruikt voor piemelinvaginaseks en seks voor alle vormen seks. Maar ik ben niet helemaal in thuis in de terminologie want ik heb het allebei niet zo vaakquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Uiteraard tellen die mee![]()
Anders moet ik mijn lijstje halveren wegens homoseksueel gedrag. Heteronormatief!
Jaren in een Mini Mayfair rond gereden. Wel 998 cc en een olie gedempte carburateur.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind ze wel heel leuk @:Blues , maar of dat nu praktisch is, in zo'n klein wagentje...
Lijken ze teveel op jou?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor:P Hij zou van mij ook best met een ander mogen vozen. Hoewel ik dan wel voorkeuren heb qua type mens, hij valt soms op dames waar ik de rillingen (niet de goede) van krijg. Dus of het helemaal onvoorwaardelijk is, dat is dan wel weer een beetje een punt...
dus samen met een ander erbij lijkt me wel leuker.
Dat klinkt fantastisch. Link?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:52 schreef Clubsoda het volgende:
In navolging van de konijnenteui heb ik zojuist een cavia-onesie besteld
Ligt eraan wat je met dat bedoeltquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:48 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind ze wel heel leuk @:Blues , maar of dat nu praktisch is, in zo'n klein wagentje...
Uiteraard, iets anders komt er niet in. Huehuehuequote:
Stiekem best tof jaquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De running gag is dat als hij te vroeg komt en per ongeluk in Zwitserland wordt geboren, het Uli wordt. Of Urs.
Ja en nee. Sommigen wel, maar ik hoop toch dat ik iets minder pieperig en slachtofferig in mijn doen en laten ben.quote:
Ik heb geen idee wat die technische snufjes voor voordeel hadden, extra goede vering? Geluidsdicht?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Jaren in een Mini Mayfair rond gereden. Wel 998 cc en een olie gedempte carburateur.
Was er nog eentje uit de British Elent (British Leyland) fabrieken.
Ja dat schijnt nu voer voor discussie te zijn. Of het al het hand-en spanwerk is, of toch ook piemelvaginaseks, of dat tongen op de achterbank ook telt.quote:
Of gewoon Güntherquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De running gag is dat als hij te vroeg komt en per ongeluk in Zwitserland wordt geboren, het Uli wordt. Of Urs.
https://www.snurkamsterda(...)ecaviaw104&sqr=caviaquote:
Officieel zou ik uitgaan van ongeveer dit, al valt er imo ook piemelanaalseks onder. Of dat alleen geldt voor piemelsvanvlees weet ik niet. Of is het alles penetratie.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer gezien de andere (voor zover ik weet) heteroseksuele mensen hier alleen hun neuk-letters zeiden. Of is neuken hetzelfde als seks? Ik dacht dat neuken juist werd gebruikt voor piemelinvaginaseks en seks voor alle vormen seks. Maar ik ben niet helemaal in thuis in de terminologie want ik heb het allebei niet zo vaak#pandapuntenkoningin
Dit deed me denken aan mn broer+schzus die openlijk met hun buren op verjaardagen zaten te mixen, vriemelen, klooien.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
C begon laatst (weer) over een trio óf...sprak hij plots.... met een stel.![]()
(Alleen 'wie' was de grote vraag)
Dus wie weet, ooit.... of het blijft gewoon een lekkere fantasie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |