abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207691061
Leuk die goede bedoelingen, maar nu heb ik niks gereekst... :@

@miss_sly dit was bedoeld als het vervolg van de SC... help ;)
pi_207691084
De hele sc in een Black hole :D
pi_207691091
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:27 schreef Blues het volgende:
De hele sc in een Black hole :D
:D _O_
pi_207691092
Maak gewoon een nieuwe.
Dan klik/ druk je dit keer wel op 'volgend topic in de reeks'?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Spellchecker maandag 23 januari 2023 @ 22:28:29 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207691096
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:25 schreef Candaasje het volgende:
Leuk die goede bedoelingen, maar nu heb ik niks gereekst... :@

@:miss_sly dit was bedoeld als het vervolg van de SC... help ;)
Ik dacht dat ze jarig was ofzo _O-
pi_207691099
Met pijn in m'n buik lees ik over Lucky's moeder :{
Maar... alle vondsten zijn dan wel weer O+
pi_207691112
Gefixt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207691117
Zo snel gered *O*
pi_207691129
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Gefixt!
Iets uit een zwart gat trekken :D Kun je goudgeld mee verdienen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207691133
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:28 schreef Blues het volgende:
Met pijn in m'n buik lees ik over Lucky's moeder :{
Maar... alle vondsten zijn dan wel weer O+
Dit ja. Bah wat naar ;(.

@sigme dat klinkt als een heel mooi afscheid :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207691144
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Gefixt!
Redder van het (CUL SC)universum O+ Mijn dank is groot
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 22:36:49 #13
5428 crew  miss_sly
pi_207691165
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Iets uit een zwart gat trekken :D Kun je goudgeld mee verdienen *O*
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Redder van het (CUL SC)universum O+ Mijn dank is groot
Redder van een universum door we topic uit een zwart gat te trekken ben ik nog nooit geweest. Klinkt wel supertof O+
pi_207691279
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]
Redder van een universum door we topic uit een zwart gat te trekken ben ik nog nooit geweest. Klinkt wel supertof O+
*kwartier respectvolle stilte*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 22:53:16 #15
5428 crew  miss_sly
pi_207691307
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*kwartier respectvolle stilte*
Nee joh, zonde van de tijd.
pi_207691316
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee joh, zonde van de tijd.
Te laat, je hebt ze al gehad :P
pi_207691324
Oh we waren met 6 (!!!!!) personen op de poli WTF :B

Ik zei theatraal toen ik vanochtend als laatste binnenkwam: IK VAL FLAUW _O- _O-

Ze schrokken :D :Y)
pi_207691519
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:55 schreef Blues het volgende:
Oh we waren met 6 (!!!!!) personen op de poli WTF :B

Ik zei theatraal toen ik vanochtend als laatste binnenkwam: IK VAL FLAUW _O- _O-

Ze schrokken :D :Y)
Dat is een leuke binnenkomer ja😜
Zijn jullie nu bij?

Nog even over moeders. Er staan er toch wel twee op eenzame hoogte of eigenlijk diepte! Voor eentje geldt dan nog het NAH. En dan nog.
En er zijn toch ook twee mooie mensen gegroeid na wat aanloop. :* en :*
pi_207691566
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 23:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zijn jullie nu bij?

Nog even over moeders. Er staan er toch wel twee op eenzame hoogte of eigenlijk diepte! Voor eentje geldt dan nog het NAH. En dan nog.
Die laatste zin _O_ Klopt zo enorm
We have far more in common than that which devides us..
pi_207691630
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 23:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zijn jullie nu bij?

Yes O+

En mooi gezegd O+
pi_207691651
Bij het bijlezen dramatisch in een zwart gat vallen en er weer uitkomen _O_

@Lucky_Strike: wat vreselijk van je moeder. :{

@Molo: briljante actie wel, die 2 verschillende schoenen.

@Lonaa en @Cat-astrophe, ik heb me ook wel eens geprobeerd aan te melden als stamceldonor maar ik heb uit deze lijst inmiddels al 4 ‘ja’s’ Op moment van invullen slechts 1 maar ik mocht toch niet. Vond ‘mijn’ reden (kanker gehad) wel iets logischer dan een te hoog BMI. BMI is zo'n enorm arbitraire maatstaf. Ik had voor mijn ziekenhuisavontuur een redelijk hoge spiermassa, en dus een hoger BMI, dan nu. Ben echt wel 4 kilo spier kwijt geraakt. Maar dat zegt zo ontzettend helemaal niets over hoe gezond/ongezond ik ben en of ik een stamceltransplantatie wel of niet aan zou kunnen! Moot point, gezien het feit dat ik inmiddels nog minder mag dan eerst, maar toch.
pi_207691703
Verder heb ik dus 2,5 week geleden een corticosteriodeninjectie in mijn rechterheup gekregen, en ik begin de afgelopen paar dagen echt te merken dat dat werkt! Ik heb soms nog wel pijn, maar rechts is weer enorm beter belastbaar en ik kan zelfs een klein stukje 'rennen' (haha, niet echt rennen als in hardlopen, maar wel dat ik even snelheid kan maken in het lopen) en weer een stuk beter fietsen. Heb een zware stadsfiets met 3 versnellingen en ik kon al tijden alleen heuvelaf in zijn 3, en dan had ik nog vaak enorme pijnscheuten in mijn been... en dat is nu veel minder allemaal! *O*

Afgezien van het feit dat langdurig pijn hebben heel vervelend is, en slecht voor je zelfvertrouwen en je conditie en je humeur enzo, is dit ook goed nieuws omdat het betekent dat de pijn dus inderdaad uit het gewricht komt en niet uit de omliggend structuren. Dat is handig voor de reumatoloog om te weten qua verdere medicatie, en het betekent ook dat een heupprothese waarschijnlijk ook veel verlichting gaat geven. Niet dat ik uitkijk naar weer een operatie, maar het idee van nog zo'n 40 jaar rondlopen met dit pijnniveau is wel heel deprimerend :X dus dan zou ik liever eerder dan later onder het mes gaan.
pi_207691833
Oh yinu …afgelopen vrijdag sprak ik een vrouw, die de week daarvoor een nieuwe heup had gekregen. En ook al weer met de trein reisde en trappen liep om te komen werken. Na een ski ongeval een jaar eerder en veel pijn en krukken, is zij pijnvrij.
Dat zou wel prettig zijn als de pijn daarmee weg zou gaan!

@Tele6 wij reden vanmiddag terug door de polder langs een weiland en daar zaten zeker 60 zwanen B-) Voor jou heb ik snel geteld. Geen tijd voor een foto, want er reed iemand vlak achter ons.
Mn.X rijdt daar vaker en zei dat daar Altijd zwanen lopen en scharrelen. Tussen de schapen n.b.
pi_207691873
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 00:17 schreef AnneX het volgende:
Oh yinu …afgelopen vrijdag sprak ik een vrouw, die de week daarvoor een nieuwe heup had gekregen. En ook al weer met de trein reisde en trappen liep om te komen werken. Na een ski ongeval een jaar eerder en veel pijn en krukken, is zij pijnvrij.
Dat zou wel prettig zijn als de pijn daarmee weg zou gaan!

@:Tele6 wij reden vanmiddag terug door de polder langs een weiland en daar zaten zeker 60 zwanen B-) Voor jou heb ik snel geteld. Geen tijd voor een foto, want er reed iemand vlak achter ons.
Mn.X rijdt daar vaker en zei dat daar Altijd zwanen lopen en scharrelen. Tussen de schapen n.b.
Ja, het lijkt me echt wel heel fijn. Nou zeggen 'ze' wel altijd dat het nadelig kan zijn als je te jong een prothese neemt, want ze gaan niet eeuwig mee en moeten misschien een keer vervangen worden. Ik ben nu 45 en dat is hier dus weer 'piepjong' (itt tot bij de gynaecoloog :+ ). Maar ja. Dan gaan ze er dus van uit dat je 90 wordt ofzo. Ik heb dit uiteindelijk maar nét gehaald, met de hakken over de sloot. Moet ik dan nog 10 jaar pijn lijden en aftakelen. En dan een lekkere nieuwe heup (of 2, in mijn geval), en dan? Dan zijn er nog geen garanties. Dus ik wil op zich wel liever eerder. Zeker als ik merk hoe ik me nu voel - en me dus pas echt realiseer hoeveel pijn ik normaal heb.
pi_207691912
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 00:27 schreef yinu het volgende:

[..]
Ja, het lijkt me echt wel heel fijn. Nou zeggen 'ze' wel altijd dat het nadelig kan zijn als je te jong een prothese neemt, want ze gaan niet eeuwig mee en moeten misschien een keer vervangen worden. Ik ben nu 45 en dat is hier dus weer 'piepjong' (itt tot bij de gynaecoloog :+ ). Maar ja. Dan gaan ze er dus van uit dat je 90 wordt ofzo. Ik heb dit uiteindelijk maar nét gehaald, met de hakken over de sloot. Moet ik dan nog 10 jaar pijn lijden en aftakelen. En dan een lekkere nieuwe heup (of 2, in mijn geval), en dan? Dan zijn er nog geen garanties. Dus ik wil op zich wel liever eerder. Zeker als ik merk hoe ik me nu voel - en me dus pas echt realiseer hoeveel pijn ik normaal heb.
Je wil toch ook in je ‘hoogtijdagen een beetje pijnvrij mobiel zijn lijkt me. Voor dat ommetje naar de supermarkt op je 80ste zou ik niet willen wachten. Je leeft nú.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')