Ik dacht dat ze jarig was ofzoquote:Op maandag 23 januari 2023 22:25 schreef Candaasje het volgende:
Leuk die goede bedoelingen, maar nu heb ik niks gereekst...![]()
@:miss_sly dit was bedoeld als het vervolg van de SC... help
Iets uit een zwart gat trekkenquote:
Dit ja. Bah wat naarquote:Op maandag 23 januari 2023 22:28 schreef Blues het volgende:
Met pijn in m'n buik lees ik over Lucky's moeder![]()
Maar... alle vondsten zijn dan wel weer
quote:Op maandag 23 januari 2023 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Iets uit een zwart gat trekkenKun je goudgeld mee verdienen
Redder van een universum door we topic uit een zwart gat te trekken ben ik nog nooit geweest. Klinkt wel supertofquote:Op maandag 23 januari 2023 22:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Redder van het (CUL SC)universumMijn dank is groot
*kwartier respectvolle stilte*quote:Op maandag 23 januari 2023 22:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Redder van een universum door we topic uit een zwart gat te trekken ben ik nog nooit geweest. Klinkt wel supertof
Nee joh, zonde van de tijd.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*kwartier respectvolle stilte*
Te laat, je hebt ze al gehadquote:
Dat is een leuke binnenkomer ja😜quote:Op maandag 23 januari 2023 22:55 schreef Blues het volgende:
Oh we waren met 6 (!!!!!) personen op de poli WTF![]()
Ik zei theatraal toen ik vanochtend als laatste binnenkwam: IK VAL FLAUW![]()
![]()
Ze schrokken![]()
Die laatste zinquote:Op maandag 23 januari 2023 23:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is een leuke binnenkomer ja😜
Zijn jullie nu bij?
Nog even over moeders. Er staan er toch wel twee op eenzame hoogte of eigenlijk diepte! Voor eentje geldt dan nog het NAH. En dan nog.
En er zijn toch ook twee mooie mensen gegroeid na wat aanloop.en
Yesquote:Op maandag 23 januari 2023 23:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is een leuke binnenkomer ja😜
Zijn jullie nu bij?
Nog even over moeders. Er staan er toch wel twee op eenzame hoogte of eigenlijk diepte! Voor eentje geldt dan nog het NAH. En dan nog.
En er zijn toch ook twee mooie mensen gegroeid na wat aanloop.en
Ja, het lijkt me echt wel heel fijn. Nou zeggen 'ze' wel altijd dat het nadelig kan zijn als je te jong een prothese neemt, want ze gaan niet eeuwig mee en moeten misschien een keer vervangen worden. Ik ben nu 45 en dat is hier dus weer 'piepjong' (itt tot bij de gynaecoloogquote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:17 schreef AnneX het volgende:
Oh yinu …afgelopen vrijdag sprak ik een vrouw, die de week daarvoor een nieuwe heup had gekregen. En ook al weer met de trein reisde en trappen liep om te komen werken. Na een ski ongeval een jaar eerder en veel pijn en krukken, is zij pijnvrij.
Dat zou wel prettig zijn als de pijn daarmee weg zou gaan!
@:Tele6 wij reden vanmiddag terug door de polder langs een weiland en daar zaten zeker 60 zwanenVoor jou heb ik snel geteld. Geen tijd voor een foto, want er reed iemand vlak achter ons.
Mn.X rijdt daar vaker en zei dat daar Altijd zwanen lopen en scharrelen. Tussen de schapen n.b.
Je wil toch ook in je ‘hoogtijdagen een beetje pijnvrij mobiel zijn lijkt me. Voor dat ommetje naar de supermarkt op je 80ste zou ik niet willen wachten. Je leeft nú.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:27 schreef yinu het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me echt wel heel fijn. Nou zeggen 'ze' wel altijd dat het nadelig kan zijn als je te jong een prothese neemt, want ze gaan niet eeuwig mee en moeten misschien een keer vervangen worden. Ik ben nu 45 en dat is hier dus weer 'piepjong' (itt tot bij de gynaecoloog). Maar ja. Dan gaan ze er dus van uit dat je 90 wordt ofzo. Ik heb dit uiteindelijk maar nét gehaald, met de hakken over de sloot. Moet ik dan nog 10 jaar pijn lijden en aftakelen. En dan een lekkere nieuwe heup (of 2, in mijn geval), en dan? Dan zijn er nog geen garanties. Dus ik wil op zich wel liever eerder. Zeker als ik merk hoe ik me nu voel - en me dus pas echt realiseer hoeveel pijn ik normaal heb.
Ja, dit gebeurt soms.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 07:23 schreef Tele6 het volgende:
Gisteravond tot half 2 met J geappt. Dat was niet heel verstandig voor hoe (niet) helder ik nu uit bed kommaar het was wel leuk. Nu maar het goede voornemen om vanavond beter op tijd naar bed te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:35 schreef Barreltje het volgende:
J's
Die van het kinderen voor kinderen liedje 'je t'aime, au revoir'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Das van voor /na mijn kinderen voor kinderen tijdquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Die van het kinderen voor kinderen liedje 'je t'aime, au revoir'?
Precies dat, ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je wil toch ook in je ‘hoogtijdagen een beetje pijnvrij mobiel zijn lijkt me. Voor dat ommetje naar de supermarkt op je 80ste zou ik niet willen wachten. Je leeft nú.
Ik ben toch niet zoveel ouder of jonger dan jij? 40 hierquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Das van voor /na mijn kinderen voor kinderen tijd
De goede titel geven helpt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Sorryquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De goede titel geven helpt.
Ik kende 'm niet, maar had zonder gekund geloof ik.
ah, zo leuk voor je!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 07:23 schreef Tele6 het volgende:
Gisteravond tot half 2 met J geappt. Dat was niet heel verstandig voor hoe (niet) helder ik nu uit bed kommaar het was wel leuk. Nu maar het goede voornemen om vanavond beter op tijd naar bed te gaan
Geen kinderen he.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Sorry
Ik ken een Joep, kan er vrij weinig aan doen maar dan zit dus steeds deze in mijn hoofd.
En nu ook de jouwe
Ja maar dan was ik 8 ofzo.. en jij 6? Hoezo ken je het dan? Ik ging pas op mn 10e ofzo echt naar muziek luisteren.. de 80's zijn echt compleet aan mij voorbij gegaan hoor..quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben toch niet zoveel ouder of jonger dan jij? 40 hier
Kinderen voor kinderen was hier juist in de periode voor ik naar "echte" muziek ging luisteren.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja maar dan was ik 8 ofzo.. en jij 6? Hoezo ken je het dan? Ik ging pas op mn 10e ofzo echt naar muziek luisteren.. de 80's zijn echt compleet aan mij voorbij gegaan hoor..![]()
Maar zoiets, en dan op z'n Scandinavisch
Maar je komt vast weleens een liter ergens tegen in je dagelijks levenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen kinderen he.Mijn eerste associatie bij Joep is nog steeds Joep Meloen.
J's zijn wel
Dit jaquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen was hier juist in de periode voor ik naar "echte" muziek ging luisteren.Ik moet m'n eerste bandje op m'n 5e al hebben gehad (KvK 13, zou ze zo nog mee kunnen zingen denk ik.
)
Treffend omschreven weer Molo.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Draken van liederen, met die enge Leidse Sleuteltjes kinderen met van die afgeperste stemmetjes in gekeurlijfde kledij. De latere makers van kindertoeslagaffaire-algoritmes enzo zeg maar
Liters regelmatig, koters wat minder. En de koters die ik wel regelmatig zie, zijn drukker met Spider-Man dan met liedjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar je komt vast weleens een liter ergens tegen in je dagelijks leven
Mijne vindt goddank tegenwoordig dit soort liedjes kinderachtig dus we zitten naar betere liedjes te luisteren. Of ik zeg gewoon dat ze haar koptelefoon op moet doen
Ouders hadden radio aanstaan, wij kregen een koptelefoon om naar de bandjes te luisteren. Al begon dat met Lecturama sprookjes, geloof ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:39 schreef Barreltje het volgende:
Mja wij hadden een platenspeler..
Ik luisterde naar wat mn ouders opzetten.. voornamelijk verdi en Cats ..![]()
En ik denk dat ik voor sinterklaas op mn 10e een kvk plaat kreeg ofzo..
Zat even te multitaskenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liters regelmatig, koters wat minder. En de koters die ik wel regelmatig zie, zijn drukker met Spider-Man dan met liedjes.
Heerlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik had weer zo'n toffe droom. Nikki Tutorials en ik deden mee aan het songfestival maar we waren ook huurmoordenaars. In het dagelijks leven waren we echter dierenartsassistent,(zij) en bloemist (ik).
Ik was bij haar op de praktijk voor een offerte maar er werd een kat geopereerd. Die kat was echter drachtig en alle ongeboren katten kropen uit de moeder. Niki lokte ze er weer in met in maple syrup gebakken spek. Ik kreeg wel de opdracht om bloemen voor overleden dieren te maken. Toen stond mijn fiets ingebouwd en werd er een aanslag op mijn leven gepleegd. Niki redde me. The end.
Nachtelijk entertainment
Peter en de wolf en de kerstcassette van Bert en Ernie, 3000x geluisterd zoquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ouders hadden radio aanstaan, wij kregen een koptelefoon om naar de bandjes te luisteren. Al begon dat met Lecturama sprookjes, geloof ik.
Relatief jonkie he.quote:
John Denver?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:05 schreef fietsie het volgende:
Mijn vader draaide altijd dezelfde casettebandjes...oooooownly you... van The Platters, Nana Moeskoerie, en die Countryzanger die met z'n vliegtuig crashte.. kan er even niet opkomen...
Ja die!quote:
Mijn ouders hebben ook altijd NPO 1 op staan.. alleen maar geouwehoerquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:05 schreef fietsie het volgende:
Mijn vader draaide altijd dezelfde casettebandjes...oooooownly you... van The Platters, Nana Moeskoerie, en die Countryzanger die met z'n vliegtuig crashte.. kan er even niet opkomen...
En nu als je het huis van mijn ouders binnenkomt staat er altijd een radio aan; radio rijnmond.
Of het nu in de keuken is, of in de schuur. Staat aan,.
As is Radio Rijnmond, per definitie, want Rotterdammersquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook altijd NPO 1 op staan.. alleen maar geouwehoer
Ai! Wat moet je nog doen vandaag?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:29 schreef Lonaa het volgende:
Ging trainen. Gesloopt. Moet functioneren. Matig idee was dit.
De kattenbak, eten in mn mik stoppen, douchen, de hond uitlaten, shit voor het avondeten inpakken, uur naar mn ouders rijden,afscheid nemen van mijn opa, koken voor 4 man, een uur naar huis rijden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:31 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ai! Wat moet je nog doen vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich vind ik nieuwsradio wel fijn om te luisteren (in de ochtend). Beter dan het jolige gedoe op andere zendersquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook altijd NPO 1 op staan.. alleen maar geouwehoer
Oef, dat is nogal wat in zo'n staat ja. Sterkte!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De kattenbak, eten in mn mik stoppen, douchen, de hond uitlaten, shit voor het avondeten inpakken, uur naar mn ouders rijden,afscheid nemen van mijn opa, koken voor 4 man, een uur naar huis rijden.
Even eten, even douchen. Kump wa goe.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:37 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oef, dat is nogal wat in zo'n staat ja. Sterkte!
Moet ie het wel doenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:38 schreef Barreltje het volgende:
Als ik met de auto ga heb ik de radio aan staan.. het geouwehoer is wel goed voor het leren van de nieuwe taal hier
De radio doet het welquote:
Heb jij zo'n vast ingebouwde "zak" met adblue, of een aparte tankopening naast je benzinevulopening?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De radio doet het wel![]()
Het reserve onderdeel voor de adblue komt als het goed is volgende week.. ik ga alvast een extra rib kweken
Ingebouwde zak..quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb jij zo'n vast ingebouwde "zak" met adblue, of een aparte tankopening naast je benzinevulopening?
Bedoel je niet Buddy Holly?quote:
Ja kijk daar beginnen de problemen alquote:
Misschien was het een teken van boven, dat die muziek niet echt het meest gewaardeerde genre isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bedoel je niet Buddy Holly?
In mijn herinnering gingen de vliegtuigjes met countryzangers toen achter elkaar down. Jim Reeves, Otis Redding. Blueszanger dan, de laatste.
John Denver is gecrashed met zijn cesna. Heel morbide, want hij zong iets over 'leaving on a jetplane'.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bedoel je niet Buddy Holly?
In mijn herinnering gingen de vliegtuigjes met countryzangers toen achter elkaar down. Jim Reeves, Otis Redding. Blueszanger dan, de laatste.
Je kan het beter aan de buitenkant vrij en blij hebben hangen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja kijk daar beginnen de problemen al
Nouja, die had ik dus nietquote:
Dit. Dat is ook 'sochtends praktischer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Je kan het beter aan de buitenkant vrij en blij hebben hangen?
Met googly eyes eropquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Mental image van een blij wapperende zak adblue aan je auto.
Alles is beter met googly eyesquote:
Ik blijf je trouw tot volgend jaarquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:36 schreef Molo het volgende:
[..]
3568543 jaar geleden had ik een Joost, maar daar heb je het denk ik wel mee gehad.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:51 schreef yinu het volgende:
Ik heb geen persoonlijke ervaring met J's, ook niet in combinatie, maar nu wel dat liedje in m'n hoofd.![]()
En wel ervaring met slaaptekort![]()
Koffie op. Meer koffie nodig. Maar eens even aan de arbeid.
Wowquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik had weer zo'n toffe droom. Nikki Tutorials en ik deden mee aan het songfestival maar we waren ook huurmoordenaars. In het dagelijks leven waren we echter dierenartsassistent,(zij) en bloemist (ik).
Ik was bij haar op de praktijk voor een offerte maar er werd een kat geopereerd. Die kat was echter drachtig en alle ongeboren katten kropen uit de moeder. Niki lokte ze er weer in met in maple syrup gebakken spek. Ik kreeg wel de opdracht om bloemen voor overleden dieren te maken. Toen stond mijn fiets ingebouwd en werd er een aanslag op mijn leven gepleegd. Niki redde me. The end.
Nachtelijk entertainment
Wat nou weer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:46 schreef Candaasje het volgende:
Censuur in NWS…. Waarom verbaast het me niet eens?
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
Marijn hebben we vanmorgen naar zijn nieuwe school voor zijn eerste wendag (halve dag, een stuk of 10 totaal). Dat is best een grote stap. Hij is helemaal hyperactief en blij dat hij eindelijk naar school mocht.
Wat is ie groot #clichéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maak er een mooie dag vanquote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De kattenbak, eten in mn mik stoppen, douchen, de hond uitlaten, shit voor het avondeten inpakken, uur naar mn ouders rijden,afscheid nemen van mijn opa, koken voor 4 man, een uur naar huis rijden.
Sowieso.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |