abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207691061
Leuk die goede bedoelingen, maar nu heb ik niks gereekst... :@

@miss_sly dit was bedoeld als het vervolg van de SC... help ;)
pi_207691084
De hele sc in een Black hole :D
pi_207691091
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:27 schreef Blues het volgende:
De hele sc in een Black hole :D
:D _O_
pi_207691092
Maak gewoon een nieuwe.
Dan klik/ druk je dit keer wel op 'volgend topic in de reeks'?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Spellchecker maandag 23 januari 2023 @ 22:28:29 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207691096
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:25 schreef Candaasje het volgende:
Leuk die goede bedoelingen, maar nu heb ik niks gereekst... :@

@:miss_sly dit was bedoeld als het vervolg van de SC... help ;)
Ik dacht dat ze jarig was ofzo _O-
pi_207691099
Met pijn in m'n buik lees ik over Lucky's moeder :{
Maar... alle vondsten zijn dan wel weer O+
pi_207691112
Gefixt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207691117
Zo snel gered *O*
pi_207691129
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Gefixt!
Iets uit een zwart gat trekken :D Kun je goudgeld mee verdienen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207691133
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:28 schreef Blues het volgende:
Met pijn in m'n buik lees ik over Lucky's moeder :{
Maar... alle vondsten zijn dan wel weer O+
Dit ja. Bah wat naar ;(.

@sigme dat klinkt als een heel mooi afscheid :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207691144
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Gefixt!
Redder van het (CUL SC)universum O+ Mijn dank is groot
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 22:36:49 #13
5428 crew  miss_sly
pi_207691165
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Iets uit een zwart gat trekken :D Kun je goudgeld mee verdienen *O*
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Redder van het (CUL SC)universum O+ Mijn dank is groot
Redder van een universum door we topic uit een zwart gat te trekken ben ik nog nooit geweest. Klinkt wel supertof O+
pi_207691279
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]
Redder van een universum door we topic uit een zwart gat te trekken ben ik nog nooit geweest. Klinkt wel supertof O+
*kwartier respectvolle stilte*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 22:53:16 #15
5428 crew  miss_sly
pi_207691307
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*kwartier respectvolle stilte*
Nee joh, zonde van de tijd.
pi_207691316
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee joh, zonde van de tijd.
Te laat, je hebt ze al gehad :P
pi_207691324
Oh we waren met 6 (!!!!!) personen op de poli WTF :B

Ik zei theatraal toen ik vanochtend als laatste binnenkwam: IK VAL FLAUW _O- _O-

Ze schrokken :D :Y)
pi_207691519
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 22:55 schreef Blues het volgende:
Oh we waren met 6 (!!!!!) personen op de poli WTF :B

Ik zei theatraal toen ik vanochtend als laatste binnenkwam: IK VAL FLAUW _O- _O-

Ze schrokken :D :Y)
Dat is een leuke binnenkomer ja😜
Zijn jullie nu bij?

Nog even over moeders. Er staan er toch wel twee op eenzame hoogte of eigenlijk diepte! Voor eentje geldt dan nog het NAH. En dan nog.
En er zijn toch ook twee mooie mensen gegroeid na wat aanloop. :* en :*
pi_207691566
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 23:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zijn jullie nu bij?

Nog even over moeders. Er staan er toch wel twee op eenzame hoogte of eigenlijk diepte! Voor eentje geldt dan nog het NAH. En dan nog.
Die laatste zin _O_ Klopt zo enorm
We have far more in common than that which devides us..
pi_207691630
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 23:19 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zijn jullie nu bij?

Yes O+

En mooi gezegd O+
pi_207691651
Bij het bijlezen dramatisch in een zwart gat vallen en er weer uitkomen _O_

@Lucky_Strike: wat vreselijk van je moeder. :{

@Molo: briljante actie wel, die 2 verschillende schoenen.

@Lonaa en @Cat-astrophe, ik heb me ook wel eens geprobeerd aan te melden als stamceldonor maar ik heb uit deze lijst inmiddels al 4 ‘ja’s’ Op moment van invullen slechts 1 maar ik mocht toch niet. Vond ‘mijn’ reden (kanker gehad) wel iets logischer dan een te hoog BMI. BMI is zo'n enorm arbitraire maatstaf. Ik had voor mijn ziekenhuisavontuur een redelijk hoge spiermassa, en dus een hoger BMI, dan nu. Ben echt wel 4 kilo spier kwijt geraakt. Maar dat zegt zo ontzettend helemaal niets over hoe gezond/ongezond ik ben en of ik een stamceltransplantatie wel of niet aan zou kunnen! Moot point, gezien het feit dat ik inmiddels nog minder mag dan eerst, maar toch.
pi_207691703
Verder heb ik dus 2,5 week geleden een corticosteriodeninjectie in mijn rechterheup gekregen, en ik begin de afgelopen paar dagen echt te merken dat dat werkt! Ik heb soms nog wel pijn, maar rechts is weer enorm beter belastbaar en ik kan zelfs een klein stukje 'rennen' (haha, niet echt rennen als in hardlopen, maar wel dat ik even snelheid kan maken in het lopen) en weer een stuk beter fietsen. Heb een zware stadsfiets met 3 versnellingen en ik kon al tijden alleen heuvelaf in zijn 3, en dan had ik nog vaak enorme pijnscheuten in mijn been... en dat is nu veel minder allemaal! *O*

Afgezien van het feit dat langdurig pijn hebben heel vervelend is, en slecht voor je zelfvertrouwen en je conditie en je humeur enzo, is dit ook goed nieuws omdat het betekent dat de pijn dus inderdaad uit het gewricht komt en niet uit de omliggend structuren. Dat is handig voor de reumatoloog om te weten qua verdere medicatie, en het betekent ook dat een heupprothese waarschijnlijk ook veel verlichting gaat geven. Niet dat ik uitkijk naar weer een operatie, maar het idee van nog zo'n 40 jaar rondlopen met dit pijnniveau is wel heel deprimerend :X dus dan zou ik liever eerder dan later onder het mes gaan.
pi_207691833
Oh yinu …afgelopen vrijdag sprak ik een vrouw, die de week daarvoor een nieuwe heup had gekregen. En ook al weer met de trein reisde en trappen liep om te komen werken. Na een ski ongeval een jaar eerder en veel pijn en krukken, is zij pijnvrij.
Dat zou wel prettig zijn als de pijn daarmee weg zou gaan!

@Tele6 wij reden vanmiddag terug door de polder langs een weiland en daar zaten zeker 60 zwanen B-) Voor jou heb ik snel geteld. Geen tijd voor een foto, want er reed iemand vlak achter ons.
Mn.X rijdt daar vaker en zei dat daar Altijd zwanen lopen en scharrelen. Tussen de schapen n.b.
pi_207691873
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 00:17 schreef AnneX het volgende:
Oh yinu …afgelopen vrijdag sprak ik een vrouw, die de week daarvoor een nieuwe heup had gekregen. En ook al weer met de trein reisde en trappen liep om te komen werken. Na een ski ongeval een jaar eerder en veel pijn en krukken, is zij pijnvrij.
Dat zou wel prettig zijn als de pijn daarmee weg zou gaan!

@:Tele6 wij reden vanmiddag terug door de polder langs een weiland en daar zaten zeker 60 zwanen B-) Voor jou heb ik snel geteld. Geen tijd voor een foto, want er reed iemand vlak achter ons.
Mn.X rijdt daar vaker en zei dat daar Altijd zwanen lopen en scharrelen. Tussen de schapen n.b.
Ja, het lijkt me echt wel heel fijn. Nou zeggen 'ze' wel altijd dat het nadelig kan zijn als je te jong een prothese neemt, want ze gaan niet eeuwig mee en moeten misschien een keer vervangen worden. Ik ben nu 45 en dat is hier dus weer 'piepjong' (itt tot bij de gynaecoloog :+ ). Maar ja. Dan gaan ze er dus van uit dat je 90 wordt ofzo. Ik heb dit uiteindelijk maar nét gehaald, met de hakken over de sloot. Moet ik dan nog 10 jaar pijn lijden en aftakelen. En dan een lekkere nieuwe heup (of 2, in mijn geval), en dan? Dan zijn er nog geen garanties. Dus ik wil op zich wel liever eerder. Zeker als ik merk hoe ik me nu voel - en me dus pas echt realiseer hoeveel pijn ik normaal heb.
pi_207691912
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 00:27 schreef yinu het volgende:

[..]
Ja, het lijkt me echt wel heel fijn. Nou zeggen 'ze' wel altijd dat het nadelig kan zijn als je te jong een prothese neemt, want ze gaan niet eeuwig mee en moeten misschien een keer vervangen worden. Ik ben nu 45 en dat is hier dus weer 'piepjong' (itt tot bij de gynaecoloog :+ ). Maar ja. Dan gaan ze er dus van uit dat je 90 wordt ofzo. Ik heb dit uiteindelijk maar nét gehaald, met de hakken over de sloot. Moet ik dan nog 10 jaar pijn lijden en aftakelen. En dan een lekkere nieuwe heup (of 2, in mijn geval), en dan? Dan zijn er nog geen garanties. Dus ik wil op zich wel liever eerder. Zeker als ik merk hoe ik me nu voel - en me dus pas echt realiseer hoeveel pijn ik normaal heb.
Je wil toch ook in je ‘hoogtijdagen een beetje pijnvrij mobiel zijn lijkt me. Voor dat ommetje naar de supermarkt op je 80ste zou ik niet willen wachten. Je leeft nú.
pi_207691924
Altijd gedacht, dat pijn dé indicatie was en dan speciaal ‘s nachts wakker worden van de pijn. Daar zullen beperkingen in bewegen bijkomen.
Mijn hemel wat kan een mens daarvan sikkeneurig zijn!
Dat verhaal over leeftijd hoor ik al decennia. Toch weet ik van mensen, die relatief vroeg om bovenstaande redenen de eerste en zo veel jáááren later een revisie heup kregen.

Dat zou fijn zeg! Op wat voor (korte) termijn zou je in aanmerking komen?
pi_207692288
Toevallig heeft m'n collega net vorige week op d'r 50e een nieuwe heup gekregen, met een speciale methode voor "jonge" mensen. Ze is nu natuurlijk nog hartstikke aan het herstellen maar ze is nu al helemaal blij met dat het gelukt is en wat een verschil het al maakt. _O_
pi_207692294
Gisteravond tot half 2 met J geappt. Dat was niet heel verstandig voor hoe (niet) helder ik nu uit bed kom :') maar het was wel leuk. Nu maar het goede voornemen om vanavond beter op tijd naar bed te gaan ^O^
pi_207692355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 07:23 schreef Tele6 het volgende:
Gisteravond tot half 2 met J geappt. Dat was niet heel verstandig voor hoe (niet) helder ik nu uit bed kom :') maar het was wel leuk. Nu maar het goede voornemen om vanavond beter op tijd naar bed te gaan ^O^
Ja, dit gebeurt soms. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207692434
Ik kom ook maar traag op gang ;(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 januari 2023 @ 08:08:13 #31
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207692462
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 24 januari 2023 @ 08:35:55 #32
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207692663
J's O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 24 januari 2023 @ 08:36:47 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207692675
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 08:35 schreef Barreltje het volgende:
J's O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van het kinderen voor kinderen liedje 'je t'aime, au revoir'?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 24 januari 2023 @ 08:39:23 #34
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207692698
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 08:36 schreef Molo het volgende:

[..]
Das van voor /na mijn kinderen voor kinderen tijd :+
pi_207692737
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 00:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Je wil toch ook in je ‘hoogtijdagen een beetje pijnvrij mobiel zijn lijkt me. Voor dat ommetje naar de supermarkt op je 80ste zou ik niet willen wachten. Je leeft nú.
Precies dat, ja.

@AnneX, geen idee over hoeveel tijd dat zou zijn, deze injectie was het eerste ‘stapje’ zodat ik nu in ieder geval even wat respijt krijg en tijd om sterker te worden. Ik spreek de reumatoloog volgende week, dan zal ik eens informeren. Maar het zal vast nog wel een tijdje duren.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 08:44:26 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207692754
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 08:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Das van voor /na mijn kinderen voor kinderen tijd :+
Ik ben toch niet zoveel ouder of jonger dan jij? 40 hier :7
pi_207692773
quote:

[..]
De goede titel geven helpt. :+

Ik kende 'm niet, maar had zonder gekund geloof ik. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_207692788
Ik heb geen persoonlijke ervaring met J's, ook niet in combinatie, maar nu wel dat liedje in m'n hoofd. }:|

En wel ervaring met slaaptekort :O

Koffie op. Meer koffie nodig. Maar eens even aan de arbeid.
pi_207692868
J’s O+
Hoewel ik ook drie collega’s heb die hetzelfde heten als de mijne, dat is wel wat vervelend.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 09:23:03 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207692963
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
De goede titel geven helpt. :+

Ik kende 'm niet, maar had zonder gekund geloof ik. :')
Sorry :+

Ik ken een Joep, kan er vrij weinig aan doen maar dan zit dus steeds deze in mijn hoofd.

En nu ook de jouwe ;)
pi_207692965
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 07:23 schreef Tele6 het volgende:
ah, zo leuk voor je!

Gister contacteerde ineens een oude vlam me, van toen ik een jaar of 18 was, net studeerde en nog zo groen was. Nu ben ik al de hele tijd nostalgisch naar dat gevoel van net verliefd zijn, alles spannend vinden, etc.

Ik heb het gelijk maar aan de duutser opgebiecht gister......
pi_207692975
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Sorry :+

Ik ken een Joep, kan er vrij weinig aan doen maar dan zit dus steeds deze in mijn hoofd.

En nu ook de jouwe ;)
Geen kinderen he. :7 Mijn eerste associatie bij Joep is nog steeds Joep Meloen. :')

J's zijn wel O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 24 januari 2023 @ 09:29:59 #43
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693005
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 08:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik ben toch niet zoveel ouder of jonger dan jij? 40 hier :7
Ja maar dan was ik 8 ofzo.. en jij 6? Hoezo ken je het dan? Ik ging pas op mn 10e ofzo echt naar muziek luisteren.. de 80's zijn echt compleet aan mij voorbij gegaan hoor.. :@

Maar zoiets, en dan op z'n Scandinavisch *)
pi_207693056
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ja maar dan was ik 8 ofzo.. en jij 6? Hoezo ken je het dan? Ik ging pas op mn 10e ofzo echt naar muziek luisteren.. de 80's zijn echt compleet aan mij voorbij gegaan hoor.. :@

Maar zoiets, en dan op z'n Scandinavisch *)
Kinderen voor kinderen was hier juist in de periode voor ik naar "echte" muziek ging luisteren. :D Ik moet m'n eerste bandje op m'n 5e al hebben gehad (KvK 13, zou ze zo nog mee kunnen zingen denk ik. :+ )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 24 januari 2023 @ 09:39:52 #45
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693072
Mja wij hadden een platenspeler..
Ik luisterde naar wat mn ouders opzetten.. voornamelijk verdi en Cats .. :+
En ik denk dat ik voor sinterklaas op mn 10e een kvk plaat kreeg ofzo..
  dinsdag 24 januari 2023 @ 09:42:00 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207693086
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Geen kinderen he. :7 Mijn eerste associatie bij Joep is nog steeds Joep Meloen. :')

J's zijn wel O+
Maar je komt vast weleens een liter ergens tegen in je dagelijks leven :P

Mijne vindt goddank tegenwoordig dit soort liedjes kinderachtig dus we zitten naar betere liedjes te luisteren. Of ik zeg gewoon dat ze haar koptelefoon op moet doen :7
  dinsdag 24 januari 2023 @ 09:45:07 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207693116
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Kinderen voor kinderen was hier juist in de periode voor ik naar "echte" muziek ging luisteren. :D Ik moet m'n eerste bandje op m'n 5e al hebben gehad (KvK 13, zou ze zo nog mee kunnen zingen denk ik. :+ )
Dit ja :Y

Draken van liederen, met die enge Leidse Sleuteltjes kinderen met van die afgeperste stemmetjes in gekeurlijfde kledij. De latere makers van kindertoeslagaffaire-algoritmes enzo zeg maar :P
pi_207693137
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:45 schreef Molo het volgende:

[..]
Dit ja :Y

Draken van liederen, met die enge Leidse Sleuteltjes kinderen met van die afgeperste stemmetjes in gekeurlijfde kledij. De latere makers van kindertoeslagaffaire-algoritmes enzo zeg maar :P
Treffend omschreven weer Molo.
Spoilers!
  dinsdag 24 januari 2023 @ 09:51:29 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693168
Zow, dat was een hele bijlees.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207693169
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:42 schreef Molo het volgende:

[..]
Maar je komt vast weleens een liter ergens tegen in je dagelijks leven :P

Mijne vindt goddank tegenwoordig dit soort liedjes kinderachtig dus we zitten naar betere liedjes te luisteren. Of ik zeg gewoon dat ze haar koptelefoon op moet doen :7
Liters regelmatig, koters wat minder. En de koters die ik wel regelmatig zie, zijn drukker met Spider-Man dan met liedjes. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207693182
Mensen, ik had weer zo'n toffe droom. Nikki Tutorials en ik deden mee aan het songfestival maar we waren ook huurmoordenaars. In het dagelijks leven waren we echter dierenartsassistent,(zij) en bloemist (ik).

Ik was bij haar op de praktijk voor een offerte maar er werd een kat geopereerd. Die kat was echter drachtig en alle ongeboren katten kropen uit de moeder. Niki lokte ze er weer in met in maple syrup gebakken spek. Ik kreeg wel de opdracht om bloemen voor overleden dieren te maken. Toen stond mijn fiets ingebouwd en werd er een aanslag op mijn leven gepleegd. Niki redde me. The end.

Nachtelijk entertainment O+
Spoilers!
pi_207693189
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:39 schreef Barreltje het volgende:
Mja wij hadden een platenspeler..
Ik luisterde naar wat mn ouders opzetten.. voornamelijk verdi en Cats .. :+
En ik denk dat ik voor sinterklaas op mn 10e een kvk plaat kreeg ofzo..
Ouders hadden radio aanstaan, wij kregen een koptelefoon om naar de bandjes te luisteren. Al begon dat met Lecturama sprookjes, geloof ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:00:42 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207693251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Liters regelmatig, koters wat minder. En de koters die ik wel regelmatig zie, zijn drukker met Spider-Man dan met liedjes. :+
Zat even te multitasken :+

Liters zijn idd beter, dat had mijn autocorrect goed bezien O+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:01:33 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207693257
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik had weer zo'n toffe droom. Nikki Tutorials en ik deden mee aan het songfestival maar we waren ook huurmoordenaars. In het dagelijks leven waren we echter dierenartsassistent,(zij) en bloemist (ik).

Ik was bij haar op de praktijk voor een offerte maar er werd een kat geopereerd. Die kat was echter drachtig en alle ongeboren katten kropen uit de moeder. Niki lokte ze er weer in met in maple syrup gebakken spek. Ik kreeg wel de opdracht om bloemen voor overleden dieren te maken. Toen stond mijn fiets ingebouwd en werd er een aanslag op mijn leven gepleegd. Niki redde me. The end.

Heerlijk

Ik droomde dat mijn linker teennagel extreem scherp en puntig was. Heb het nog gecontroleerd toen ik wakker werd ook :') :') :')
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:02:20 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207693263
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ouders hadden radio aanstaan, wij kregen een koptelefoon om naar de bandjes te luisteren. Al begon dat met Lecturama sprookjes, geloof ik.
Peter en de wolf en de kerstcassette van Bert en Ernie, 3000x geluisterd zo O+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:03:42 #56
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693272
Wij hadden de sinterklaas plaat van bert en ernie O+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:03:56 #57
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693274
Cassettes :{w
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:05:39 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693288
Mijn vader draaide altijd dezelfde casettebandjes...oooooownly you... van The Platters, Nana Moeskoerie, en die Countryzanger die met z'n vliegtuig crashte.. kan er even niet opkomen...

En nu als je het huis van mijn ouders binnenkomt staat er altijd een radio aan; radio rijnmond.
Of het nu in de keuken is, of in de schuur. Staat aan,.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207693305
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:03 schreef Barreltje het volgende:
Relatief jonkie he. *D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207693307
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:05 schreef fietsie het volgende:
Mijn vader draaide altijd dezelfde casettebandjes...oooooownly you... van The Platters, Nana Moeskoerie, en die Countryzanger die met z'n vliegtuig crashte.. kan er even niet opkomen...
John Denver?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:10:10 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693317
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:15:51 #62
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693360
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:05 schreef fietsie het volgende:

En nu als je het huis van mijn ouders binnenkomt staat er altijd een radio aan; radio rijnmond.
Of het nu in de keuken is, of in de schuur. Staat aan,.

Mijn ouders hebben ook altijd NPO 1 op staan.. alleen maar geouwehoer :o
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:18:30 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693381
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]
As is Radio Rijnmond, per definitie, want Rotterdammers :P
pi_207693472
Ging trainen. Gesloopt. Moet functioneren. Matig idee was dit.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:31:41 #65
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_207693481
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:29 schreef Lonaa het volgende:
Ging trainen. Gesloopt. Moet functioneren. Matig idee was dit.
Ai! Wat moet je nog doen vandaag?
pi_207693498
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:31 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ai! Wat moet je nog doen vandaag?
De kattenbak, eten in mn mik stoppen, douchen, de hond uitlaten, shit voor het avondeten inpakken, uur naar mn ouders rijden,afscheid nemen van mijn opa, koken voor 4 man, een uur naar huis rijden.

:+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:35:09 #67
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_207693509
Marijn hebben we vanmorgen naar zijn nieuwe school voor zijn eerste wendag (halve dag, een stuk of 10 totaal). Dat is best een grote stap. Hij is helemaal hyperactief en blij dat hij eindelijk naar school mocht O+.

SPOILER
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:35:59 #68
13783 Anthraxx
pi_207693512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Op zich vind ik nieuwsradio wel fijn om te luisteren (in de ochtend). Beter dan het jolige gedoe op andere zenders :+.

Tegenwoordig luister ik vooral audioboeken, ook in de ochtend. Geeft wat meer rust.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:37:49 #69
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_207693525
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]
De kattenbak, eten in mn mik stoppen, douchen, de hond uitlaten, shit voor het avondeten inpakken, uur naar mn ouders rijden,afscheid nemen van mijn opa, koken voor 4 man, een uur naar huis rijden.

Oef, dat is nogal wat in zo'n staat ja. Sterkte!
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:38:35 #70
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693532
Als ik met de auto ga heb ik de radio aan staan.. het geouwehoer is wel goed voor het leren van de nieuwe taal hier :+
pi_207693546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:37 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Oef, dat is nogal wat in zo'n staat ja. Sterkte!
Even eten, even douchen. Kump wa goe.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:41:07 #72
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693556
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:38 schreef Barreltje het volgende:
Als ik met de auto ga heb ik de radio aan staan.. het geouwehoer is wel goed voor het leren van de nieuwe taal hier :+
Moet ie het wel doen
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:42:27 #73
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693564
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:41 schreef fietsie het volgende:

[..]
Moet ie het wel doen
De radio doet het wel :+

Het reserve onderdeel voor de adblue komt als het goed is volgende week.. ik ga alvast een extra rib kweken :o
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:43:49 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693573
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]
De radio doet het wel :+

Het reserve onderdeel voor de adblue komt als het goed is volgende week.. ik ga alvast een extra rib kweken :o
Heb jij zo'n vast ingebouwde "zak" met adblue, of een aparte tankopening naast je benzinevulopening?
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:50:18 #75
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693626
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:43 schreef fietsie het volgende:

[..]
Heb jij zo'n vast ingebouwde "zak" met adblue, of een aparte tankopening naast je benzinevulopening?
Ingebouwde zak.. :7
pi_207693663
quote:
Bedoel je niet Buddy Holly?
In mijn herinnering gingen de vliegtuigjes met countryzangers toen achter elkaar down. Jim Reeves, Otis Redding. Blueszanger dan, de laatste.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:57:39 #77
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693686
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ja kijk daar beginnen de problemen al
  dinsdag 24 januari 2023 @ 10:59:23 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207693694
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:03 schreef Barreltje het volgende:
Wat is daar mis mee? :D
  dinsdag 24 januari 2023 @ 11:00:07 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207693700
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
In mijn herinnering gingen de vliegtuigjes met countryzangers toen achter elkaar down. Jim Reeves, Otis Redding. Blueszanger dan, de laatste.
Misschien was het een teken van boven, dat die muziek niet echt het meest gewaardeerde genre is :D
  dinsdag 24 januari 2023 @ 11:01:38 #80
13783 Anthraxx
pi_207693711
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
John Denver is gecrashed met zijn cesna. Heel morbide, want hij zong iets over 'leaving on a jetplane'.

Buddy Holly ook met een vliegtuig, maar dat komt meer ter sprake in American Pie van DonMcLean. De helft van Lynyrd Skynyrd is ook gecrasht en overleden, maar die bedoel je niet denk ik :+
  dinsdag 24 januari 2023 @ 11:05:59 #81
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693736
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:57 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja kijk daar beginnen de problemen al
Je kan het beter aan de buitenkant vrij en blij hebben hangen?
  dinsdag 24 januari 2023 @ 11:06:13 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207693740
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:59 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat is daar mis mee? :D
Nouja, die had ik dus niet :X
  dinsdag 24 januari 2023 @ 11:13:32 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207693794
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 11:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Je kan het beter aan de buitenkant vrij en blij hebben hangen?
Dit. Dat is ook 'sochtends praktischer.
pi_207693901
Mental image van een blij wapperende zak adblue aan je auto.

:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 24 januari 2023 @ 11:32:24 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207694013
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 11:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Nouja, die had ik dus niet :X
;(
  dinsdag 24 januari 2023 @ 11:32:38 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207694017
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Mental image van een blij wapperende zak adblue aan je auto.

:')
Met googly eyes erop O+
pi_207694099
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 11:32 schreef Molo het volgende:

[..]
Met googly eyes erop O+
Alles is beter met googly eyes O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207694199
Censuur in NWS…. Waarom verbaast het me niet eens?
pi_207694208
Succes @Lonaa , pittige dag zo :*
pi_207694343
quote:

[..]
Ik blijf je trouw tot volgend jaar
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207694365
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 08:51 schreef yinu het volgende:
Ik heb geen persoonlijke ervaring met J's, ook niet in combinatie, maar nu wel dat liedje in m'n hoofd. }:|

En wel ervaring met slaaptekort :O

Koffie op. Meer koffie nodig. Maar eens even aan de arbeid.
3568543 jaar geleden had ik een Joost, maar daar heb je het denk ik wel mee gehad.

Edit
Nope. Ook een meisjesJ gehad.
Ik ben geen fan hoor, van die letter :N
pi_207694510
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]
heb ik ook huehue :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 24 januari 2023 @ 12:14:54 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207694572
Tmi :{w
pi_207694622
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wow :D
pi_207694632
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 11:46 schreef Candaasje het volgende:
Censuur in NWS…. Waarom verbaast het me niet eens?
Wat nou weer.

Oh en thanks :*
pi_207694657
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
Marijn hebben we vanmorgen naar zijn nieuwe school voor zijn eerste wendag (halve dag, een stuk of 10 totaal). Dat is best een grote stap. Hij is helemaal hyperactief en blij dat hij eindelijk naar school mocht O+.

SPOILER
Wat is ie groot #cliché O+
pi_207694674
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 10:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maak er een mooie dag van ;( :*
  dinsdag 24 januari 2023 @ 12:26:19 #98
13783 Anthraxx
pi_207694727
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 12:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat is ie groot #cliché O+
Sowieso.

Hij heeft de lengte van een vijf/zes jarige :'). Het is soms wel lastig omdat hij mentaal wel bijna-4 is, dus soms nog heel erg behoefte heeft aan wat drie jarigen willen, maar gewoon te lang of te zwaar is :+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')