Mss willen ze dat juist dat je dat denktquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
ze wordt verdacht gemaakt dus geen mol. In de laatste uitzending zie je hoe de mol terwijl niemand het ziet een paar knoppen indrukt
Een van de volgende opdrachten jokers kopen voor geld.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:46 schreef svann het volgende:
Ik voel een stevige aderlating aankomen.
Dan zou de mol het vandaag wel heel goed doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een van de volgende opdrachten jokers kopen voor geld.
Er was denk ik van uit gegaan dat de groep uit elkaar zou gaan als en als kip zonder kop naar elkaar zouden roepen. De groep was dit keer eens niet zo dom.quote:
Misschien gps, voor het geval ze verdwalenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:48 schreef Blues het volgende:
Waarom hadden ze op die quads een mobieltje zitten?
Ze hebben Soy vakkundig genegeerd ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er was denk ik van uit gegaan dat de groep uit elkaar zou gaan als en als kip zonder kop naar elkaar zouden roepen. De groep was dit keer eens niet zo dom.
Ja dat moet haast wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zou de mol het vandaag wel heel goed doen.
Soy en Annick deden aardig hun best.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hmm, dit was een beetje een anticlimax zo, deze opdracht. Maar goed, er heeft een keer niemand gedaan alsof ze de mol zijn, dus dat vind ik positief.
Hijsbakkie is een lift.quote:
Idd jammerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:59 schreef Remco het volgende:
Wat raar dat ze heel snel door die andere woorden gaan.
Ja dacht ik welquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Joker is toch 1 vraag automatisch goed op de test ofzo?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Correctquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Jawohlquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Ja. Of eigenlijk een foutief antwoord wegstrepen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Na vandaag.quote:
seniorsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:04 schreef Felagund het volgende:
Wat was nu suurstofdevies of zoiets?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Het jeukwoord van deze serie is 'Ouwe Dibbes'…
Bloedirritant vooral.quote:
Ja wtfquote:
Dat idd.quote:
Overboord mag ook.quote:
Robbeneiland?quote:
Waarbij dat kistje ook nog eens afsteekt tegen de rest van de achtergrond.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:13 schreef Perrin het volgende:
Naar het kistje kijken en dan doorlopen.
Is dit echt?quote:
Nou als je jezelf dat al zo aantrekt succes danquote:
Die poste iemand vorige week. Bord voor haar kop.quote:
Nee. Vlaggenschip.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:16 schreef Legoblokje het volgende:
''Schipvlaggen'' moet toch echt ''scheepsvlaggen'' zijn...
Bij de meeste wel. Bij een andere geloof ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:18 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ahja, dat kan wel. Ik ging ervan uit dat het woord er steeds voor moest
Ja. Al weet ik niet of Rik elke keer zegt dat er geld in de pot zit.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:19 schreef Marcoss het volgende:
Daar kom je toch meteen achter bij de volgende opdracht?
Dat is dan al wel een test later.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:19 schreef Marcoss het volgende:
Daar kom je toch meteen achter bij de volgende opdracht?
Tenzij iemand bijhoudt hoeveel geld er nu in de pot zou moeten zitten en dat checkt op basis van wat Rik noemt.. maar weet niet of iemand dat doetquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:19 schreef Redefine het volgende:
Zolang er geen fysiek geld is gewoon zeggen dat het geld in de pot zit.
Een mol zou dat niet iedereen laten weten nee. Dat van die jokers.quote:
Dat schip bestaat echt: https://en.m.wikipedia.org/wiki/S._A._Agulhasquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:20 schreef monkyyy het volgende:
S.A. Agulhas (naam van de boot) komt wel erg vaak in beeld...
Is wel de echte naam van het schip.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:20 schreef monkyyy het volgende:
S.A. Agulhas (naam van de boot) komt wel erg vaak in beeld...
Had hier de kans om lekker jokers te versieren en dan laat ie de kaas van zijn brood eten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral niet als hij er vandaag uit moet door de joker van een van de drie heren.
Er zit er vast wel 1 met tunnelvisie op de verkeerde tussen.quote:
Waarom niet alle zeven?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:52 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
''Ek het gedink dat ek jou kon vergeet''
Nou, dit dus...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral niet als hij er vandaag uit moet door de joker van een van de drie heren.
Dit is wel het understatement van de week.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:26 schreef Redefine het volgende:
Sander eruit. Ja die begreep het spel ook niet zo heel goed.
Ik dacht eigenlijk dat die al de eerste keer eruit zou gaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is wel het understatement van de week.
Eerder vanavond nog gespeeld hier. Komt wel heel dichtbij zoquote:
Ik denk Soy.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:28 schreef roos94 het volgende:
Leek of de groep niet boeide dat sander eruit lag
vind dat gejammer en geknuffel als iemand eruit gaat zo irritantquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:28 schreef roos94 het volgende:
Beetje koele reactie wel ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:28 schreef roos94 het volgende:
Werd niet gezegd, maar hij verdacht vooral niet Daniel en vooral niet annick. In aflevering 2 verdacht hij Soy en annick, in aflevering 1 Soy, froukje, Sarah en Annick.quote:
Annick niet. Want dat zei die nog.quote:
Erg groot contrast met fr(au/ou)kje jaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:28 schreef roos94 het volgende:
En gisteren met een quad door een woestijn geracet?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerder vanavond nog gespeeld hier. Komt wel heel dichtbij zo
Als ze de test maken gaan ze er gewoon uit. Man of vrouw, dat boeit niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:37 schreef TLC het volgende:
Toch goed gedacht bij de app om bijna geen punten aan de mannen te geven, want hoe groot zou de kans immers zijn dat er 3 keer op rij een vrouw het spel moet verlaten ?
Dat kind is pas 35 jaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Anke is best knap voor zo'n oude vrouw :$
Ranomi blijft lekker 5 minuten doorhameren op een stuk ijs waar toch niks in zitquote:
Omdat Annick de hele tijd overal sleutels erin zag zitten...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Ranomi blijft lekker 5 minuten doorhameren op een stuk ijs waar toch niks in zit
Ze moeten nog een beetje loskomen ofzo.quote:
Als dat niet snel gebeurt dan komen ze nooit losquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze moeten nog een beetje loskomen ofzo.
1000000% mijn mol!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nabil geeft dat briefje af, daarmee maakt hij zichzelf minder verdacht “hij gaat immers voor geld”, terwijl hij vrij zeker kan weten dat de anderen de jokers gaan pakken, twee vliegen in een klap: geld uit de pot en zelf veel minder verdacht.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
Anke is best knap voor zo'n oude vrouw :$
Jij bent ook 12 jaar?quote:
We hebben zo onze redenen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:44 schreef MaJo het volgende:
Waarom vinden jullie Annick zo irritant? Ik vind haar vrij droog, beetje zoals Sanne Wallis de Vries. Heb er geen problemen mee.
Mijn mol (Daniël) deed het wel weer erg goed, al ging hij wel voor de jokers dus dat is wel weer een molactie.
Ik heb ook nog niet veel gevoel bij deze groep maar misschien komt dat nog
Gaat niet zozeer om dat droge. Maar om haar dan wel overdreven nepmollen of ontzettend domme gedrag. Bij elke opdracht loopt ze wel te kloten. A la Renee (Mol) of Jochem (domme kandidaat).quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:44 schreef MaJo het volgende:
Waarom vinden jullie Annick zo irritant? Ik vind haar vrij droog, beetje zoals Sanne Wallis de Vries. Heb er geen problemen mee.
Mijn mol (Daniël) deed het wel weer erg goed, al ging hij wel voor de jokers dus dat is wel weer een molactie.
Dat zegt meer over jou dan over het Afrikaansquote:Op zondag 22 januari 2023 08:20 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Afrikaans qua gehoor lijken op hoe dove Nederlanders praten
Okquote:Op zondag 22 januari 2023 09:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over het Afrikaans
Voor zover ik kon zien kwam 't allemaal vanuit Sander, inclusief het later pas openen van de brieven.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nabil geeft dat briefje af, daarmee maakt hij zichzelf minder verdacht “hij gaat immers voor geld”, terwijl hij vrij zeker kan weten dat de anderen de jokers gaan pakken, twee vliegen in een klap: geld uit de pot en zelf veel minder verdacht.
Ik vind d'r wel geinig. Beetje flauw soms. Zoals bij dat ijshakken door Ranomi. Annick creëert express een soort van slapstickscène. De vraag is of ze leuk probeert te zijn zoals in Kanniewaarzijn, of dat ze probeert te nepmollen. Hoe dan ook, ze doet het bewust en niet iedereen kan het waarderen haha. Maar ik vind haar nog steeds leuk.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:44 schreef MaJo het volgende:
Het enige wat ik hier zie is dat Annick een (niet zo vreemde) vraag stelt en dat Ilse een onwijs onaardige vrouw is die Annick te kijk probeert te zetten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
We hebben zo onze redenen.![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik vind dat er wel wat in zit eigenlijk.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over het Afrikaans
Dat lijkt niet heel vergezocht. Volgende week komt er een opdracht met koffertjes met geld. Die ze dan aan iemand moeten geven die ze ermee vertrouwen. Best kans dat het geld dan pas echt in de pot komt.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:10 schreef agenda het volgende:
Zou het zo zijn dat het geld wat ze hebben verdiend maar niet hebben gekregen van Rik, niet echt in de pot zit.
De mol weet dit natuurlijk dus maakt het niet uit hoeveel er verdiend wordt,
Dat de pot pas echt wordt op het moment van "echt" geld, of denk ik nu te veel door?
Ik denk dat ze via airbnb een huisje hebben gehuurd om dat stukje met Splinter te filmen. Verder zijn ze waarschijnlijk heel discreet. Ik kan me herinneren dat Art vroeger op locatie een handdoek om zijn gezicht kreeg toen er Nederlandse toeristen in de buurt kwamen.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:16 schreef TLC het volgende:
2 dingen die ik niet snap
Die kandidaten hebben hier toch ook buren en zo ? en die zien toch ook een week van tevoren als Splinter Chabot langskomt met die rode koffer ?
Dat afvallershotel, daar kunnen toch ook Nederlandse gasten in verblijven die ineens steeds een klein groepje B.N.'ers langere tijd zien ?
Hoe houden ze dat allemaal geheim ??!!
![]()
Ik vrees beide , net als Annickquote:Op maandag 23 januari 2023 10:07 schreef heywoodu het volgende:
Is Soy gewoon mokerirritant of is hij te opvallend aan het mollen en kutten?
Soy altijd een sukkeltje gevonden, wil constant in de spotlights staan. Annick is gewoon weer zo'n traag van begrip type zoals Renee, ook irritant.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:07 schreef heywoodu het volgende:
Is Soy gewoon mokerirritant of is hij te opvallend aan het mollen en kutten?
Ja, er is van 400 euro niet bekend wie welk antwoord gaf.quote:
Morgen ff terugkijken, maar in mijn herinnering hadden Annick en Jurre het vaak goed. Wel echt een vervelende testvraag.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, er is van 400 euro niet bekend wie welk antwoord gaf.
XMN8R in MOL / De pot - Follow the money..
Dus hoe Marc Denys van de Mollengroep op facebook aan deze verdeling komt weet ik ook niet.
100: Daniël (en Sander)
150: Ranomi en Soy
200: Anke en Nabil
300: Annick en Jurre
Toch één van de weinige dingen die jammer is aan het einde van het coronatijdperkquote:
Ja. Nu moeten we weer verplicht luisteren naar drie willekeurige mensen die alle drie een andere Mol verdachte hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Toch één van de weinige dingen die jammer is aan het einde van het coronatijdperk
Everon is alweer vergeten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:32 schreef usagi414 het volgende:
Wie gaat de chatbot vertellen wie de Mol van 2022 is ?
[ twitter ]
Ik weet zeker dat er nog wel wat opdrachten komen waarbij de halve pot weer wordt leeggetrokken. Wellicht vanavond al, bij de opdracht met die koffertjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:48 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een vaag jaar weer om de mol te vinden. Heb het idee dat de Mol niet heel veel geld uit de pot haalt..
Ik snap echt niet waarom leuke dingen altijd in dat decentraal gelegen Amsterdam moeten plaatsvinden. Eaarom niet een keer in Utrecht of Wageningen?quote:
Vondel CS heeft connecties met AvroTrosquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom leuke dingen altijd in dat decentraal gelegen Amsterdam moeten plaatsvinden. Eaarom niet een keer in Utrecht of Wageningen?
Of een keer ook decentraal in Groningen of Den Bosch?
En wnlquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vondel CS heeft connecties met AvroTros
In dat geval is de enige betere suggestie een finale zonder publiek...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom leuke dingen altijd in dat decentraal gelegen Amsterdam moeten plaatsvinden. Eaarom niet een keer in Utrecht of Wageningen?
Of een keer ook decentraal in Groningen of Den Bosch?
Afvaller valt misschien niet af.quote:
Ja. 👍quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
is dit het topic om mee te kletsen met de uitzending?
Ja, wees welkomquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
Lijkt mij wel tof om te doen.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ja en ik vraag me dus af of daar dan tussen die pallets straks mensen zitten om zo'n blok heen en weer te bewegenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:37 schreef Pino112 het volgende:
Wat een werk joh om dit op te bouwen.
Volgens Rik is laatste opdracht er een met kans op terugkomen in het spel.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:40 schreef Cirilico het volgende:
Hopelijk zijn er geen vrijstellingen verstopt want heb niet gegokt op niemand naar huis.
Dat laatste ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:40 schreef Moira het volgende:
Als mol kun je niet echt in het doolhof geld wegmoffelen met die camera erop, tenzij je weet dat je in een stuk zit waarvan je de knop nog niet hebt ingedrukt. Maar ik denk dat de mol hier gepakt wil worden met zo veel mogelijk geld op zak.
ik dacht hetzefdequote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja en ik vraag me dus af of daar dan tussen die pallets straks mensen zitten om zo'n blok heen en weer te bewegen
Maar waarom? Het levert toch niets opquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Omdat hij niet af was, dus die mocht terug naar de loods
Vandaag? Wanneer zei ie dat?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens Rik is laatste opdracht er een met kans op terugkomen in het spel.
Ja ik snap die meerwaarde ook niet helemaalquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar waarom? Het levert toch niets op
Aan het begin.quote:
Het zijn niet zulke heldere lichten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:45 schreef Redefine het volgende:
Waarom staan ze met zijn allen hetzelfde te doen? Laat een of twee de man in de gaten houden en een ander de vluchtroutes...
Die is volgens mij echt niet zo dom nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |