Mss willen ze dat juist dat je dat denktquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
ze wordt verdacht gemaakt dus geen mol. In de laatste uitzending zie je hoe de mol terwijl niemand het ziet een paar knoppen indrukt
Een van de volgende opdrachten jokers kopen voor geld.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:46 schreef svann het volgende:
Ik voel een stevige aderlating aankomen.
Dan zou de mol het vandaag wel heel goed doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een van de volgende opdrachten jokers kopen voor geld.
Er was denk ik van uit gegaan dat de groep uit elkaar zou gaan als en als kip zonder kop naar elkaar zouden roepen. De groep was dit keer eens niet zo dom.quote:
Misschien gps, voor het geval ze verdwalenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:48 schreef Blues het volgende:
Waarom hadden ze op die quads een mobieltje zitten?
Ze hebben Soy vakkundig genegeerd ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er was denk ik van uit gegaan dat de groep uit elkaar zou gaan als en als kip zonder kop naar elkaar zouden roepen. De groep was dit keer eens niet zo dom.
Ja dat moet haast wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zou de mol het vandaag wel heel goed doen.
Soy en Annick deden aardig hun best.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hmm, dit was een beetje een anticlimax zo, deze opdracht. Maar goed, er heeft een keer niemand gedaan alsof ze de mol zijn, dus dat vind ik positief.
Hijsbakkie is een lift.quote:
Idd jammerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:59 schreef Remco het volgende:
Wat raar dat ze heel snel door die andere woorden gaan.
Ja dacht ik welquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Joker is toch 1 vraag automatisch goed op de test ofzo?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Correctquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Jawohlquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Ja. Of eigenlijk een foutief antwoord wegstrepen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Na vandaag.quote:
seniorsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:04 schreef Felagund het volgende:
Wat was nu suurstofdevies of zoiets?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Het jeukwoord van deze serie is 'Ouwe Dibbes'…
Bloedirritant vooral.quote:
Ja wtfquote:
Dat idd.quote:
Overboord mag ook.quote:
Robbeneiland?quote:
Waarbij dat kistje ook nog eens afsteekt tegen de rest van de achtergrond.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:13 schreef Perrin het volgende:
Naar het kistje kijken en dan doorlopen.
Is dit echt?quote:
Nou als je jezelf dat al zo aantrekt succes danquote:
Die poste iemand vorige week. Bord voor haar kop.quote:
Nee. Vlaggenschip.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:16 schreef Legoblokje het volgende:
''Schipvlaggen'' moet toch echt ''scheepsvlaggen'' zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |