Bij de meeste wel. Bij een andere geloof ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:18 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Ahja, dat kan wel. Ik ging ervan uit dat het woord er steeds voor moest
Ja. Al weet ik niet of Rik elke keer zegt dat er geld in de pot zit.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:19 schreef Marcoss het volgende:
Daar kom je toch meteen achter bij de volgende opdracht?
Dat is dan al wel een test later.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:19 schreef Marcoss het volgende:
Daar kom je toch meteen achter bij de volgende opdracht?
Tenzij iemand bijhoudt hoeveel geld er nu in de pot zou moeten zitten en dat checkt op basis van wat Rik noemt.. maar weet niet of iemand dat doetquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:19 schreef Redefine het volgende:
Zolang er geen fysiek geld is gewoon zeggen dat het geld in de pot zit.
Een mol zou dat niet iedereen laten weten nee. Dat van die jokers.quote:
Dat schip bestaat echt: https://en.m.wikipedia.org/wiki/S._A._Agulhasquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:20 schreef monkyyy het volgende:
S.A. Agulhas (naam van de boot) komt wel erg vaak in beeld...
Is wel de echte naam van het schip.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:20 schreef monkyyy het volgende:
S.A. Agulhas (naam van de boot) komt wel erg vaak in beeld...
Had hier de kans om lekker jokers te versieren en dan laat ie de kaas van zijn brood eten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral niet als hij er vandaag uit moet door de joker van een van de drie heren.
Er zit er vast wel 1 met tunnelvisie op de verkeerde tussen.quote:
Waarom niet alle zeven?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:52 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
''Ek het gedink dat ek jou kon vergeet''
Nou, dit dus...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral niet als hij er vandaag uit moet door de joker van een van de drie heren.
Dit is wel het understatement van de week.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:26 schreef Redefine het volgende:
Sander eruit. Ja die begreep het spel ook niet zo heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |