Ja en ik vraag me dus af of daar dan tussen die pallets straks mensen zitten om zo'n blok heen en weer te bewegenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:37 schreef Pino112 het volgende:
Wat een werk joh om dit op te bouwen.
Volgens Rik is laatste opdracht er een met kans op terugkomen in het spel.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:40 schreef Cirilico het volgende:
Hopelijk zijn er geen vrijstellingen verstopt want heb niet gegokt op niemand naar huis.
Dat laatste ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:40 schreef Moira het volgende:
Als mol kun je niet echt in het doolhof geld wegmoffelen met die camera erop, tenzij je weet dat je in een stuk zit waarvan je de knop nog niet hebt ingedrukt. Maar ik denk dat de mol hier gepakt wil worden met zo veel mogelijk geld op zak.
ik dacht hetzefdequote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:38 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja en ik vraag me dus af of daar dan tussen die pallets straks mensen zitten om zo'n blok heen en weer te bewegen
Maar waarom? Het levert toch niets opquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Omdat hij niet af was, dus die mocht terug naar de loods
Vandaag? Wanneer zei ie dat?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens Rik is laatste opdracht er een met kans op terugkomen in het spel.
Ja ik snap die meerwaarde ook niet helemaalquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar waarom? Het levert toch niets op
Aan het begin.quote:
Het zijn niet zulke heldere lichten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:45 schreef Redefine het volgende:
Waarom staan ze met zijn allen hetzelfde te doen? Laat een of twee de man in de gaten houden en een ander de vluchtroutes...
Die is volgens mij echt niet zo dom nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |