Soy altijd een sukkeltje gevonden, wil constant in de spotlights staan. Annick is gewoon weer zo'n traag van begrip type zoals Renee, ook irritant.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:07 schreef heywoodu het volgende:
Is Soy gewoon mokerirritant of is hij te opvallend aan het mollen en kutten?
Ja, er is van 400 euro niet bekend wie welk antwoord gaf.quote:
Morgen ff terugkijken, maar in mijn herinnering hadden Annick en Jurre het vaak goed. Wel echt een vervelende testvraag.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, er is van 400 euro niet bekend wie welk antwoord gaf.
XMN8R in MOL / De pot - Follow the money..
Dus hoe Marc Denys van de Mollengroep op facebook aan deze verdeling komt weet ik ook niet.
100: Daniël (en Sander)
150: Ranomi en Soy
200: Anke en Nabil
300: Annick en Jurre
Toch één van de weinige dingen die jammer is aan het einde van het coronatijdperkquote:
Ja. Nu moeten we weer verplicht luisteren naar drie willekeurige mensen die alle drie een andere Mol verdachte hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Toch één van de weinige dingen die jammer is aan het einde van het coronatijdperk
Everon is alweer vergeten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:32 schreef usagi414 het volgende:
Wie gaat de chatbot vertellen wie de Mol van 2022 is ?
[ twitter ]
Ik weet zeker dat er nog wel wat opdrachten komen waarbij de halve pot weer wordt leeggetrokken. Wellicht vanavond al, bij de opdracht met die koffertjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:48 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een vaag jaar weer om de mol te vinden. Heb het idee dat de Mol niet heel veel geld uit de pot haalt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |