Soy altijd een sukkeltje gevonden, wil constant in de spotlights staan. Annick is gewoon weer zo'n traag van begrip type zoals Renee, ook irritant.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:07 schreef heywoodu het volgende:
Is Soy gewoon mokerirritant of is hij te opvallend aan het mollen en kutten?
Ja, er is van 400 euro niet bekend wie welk antwoord gaf.quote:
Morgen ff terugkijken, maar in mijn herinnering hadden Annick en Jurre het vaak goed. Wel echt een vervelende testvraag.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, er is van 400 euro niet bekend wie welk antwoord gaf.
XMN8R in MOL / De pot - Follow the money..
Dus hoe Marc Denys van de Mollengroep op facebook aan deze verdeling komt weet ik ook niet.
100: Daniël (en Sander)
150: Ranomi en Soy
200: Anke en Nabil
300: Annick en Jurre
Toch één van de weinige dingen die jammer is aan het einde van het coronatijdperkquote:
Ja. Nu moeten we weer verplicht luisteren naar drie willekeurige mensen die alle drie een andere Mol verdachte hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Toch één van de weinige dingen die jammer is aan het einde van het coronatijdperk
Everon is alweer vergeten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:32 schreef usagi414 het volgende:
Wie gaat de chatbot vertellen wie de Mol van 2022 is ?
[ twitter ]
Ik weet zeker dat er nog wel wat opdrachten komen waarbij de halve pot weer wordt leeggetrokken. Wellicht vanavond al, bij de opdracht met die koffertjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:48 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een vaag jaar weer om de mol te vinden. Heb het idee dat de Mol niet heel veel geld uit de pot haalt..
Ik snap echt niet waarom leuke dingen altijd in dat decentraal gelegen Amsterdam moeten plaatsvinden. Eaarom niet een keer in Utrecht of Wageningen?quote:
Vondel CS heeft connecties met AvroTrosquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom leuke dingen altijd in dat decentraal gelegen Amsterdam moeten plaatsvinden. Eaarom niet een keer in Utrecht of Wageningen?
Of een keer ook decentraal in Groningen of Den Bosch?
En wnlquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vondel CS heeft connecties met AvroTros
In dat geval is de enige betere suggestie een finale zonder publiek...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom leuke dingen altijd in dat decentraal gelegen Amsterdam moeten plaatsvinden. Eaarom niet een keer in Utrecht of Wageningen?
Of een keer ook decentraal in Groningen of Den Bosch?
Afvaller valt misschien niet af.quote:
Ja. 👍quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
is dit het topic om mee te kletsen met de uitzending?
Ja, wees welkomquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
Lijkt mij wel tof om te doen.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |