Op dinsdag 17 januari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende: [..] huh? [/quote] Sorry Jeff
Het gros van de groep heeft niet eens door dat ze bespeeld wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:57 schreef pingu66 het volgende:
Jeff zegt tegen babs ; ik heb nog veel meer plannetjes
Mexx kreeg een gele kaart omdat Martin haar niet riep toen ie een hijsje kreegquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:59 schreef engine het volgende:
Gaan we al. Martin is roker en Mexx niet....delen ze gewoon onderling
Zoekt een makkelijk slachtoffer. Zou hij eens tegen Jeff moeten zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
Eunice moet flink haar bekhouden
volgens Matin
Nee Mexx kreeg een gele kaart omdat ze deed zenderslingeren.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Mexx kreeg een gele kaart omdat Martin haar niet riep toen ie een hijsje kreeg
alcohol is drinkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:01 schreef woxxel het volgende:
Als jappid wil kan hij nu rellen en een stelling plaatsen voor alcohol uit de prijzenpot x1. Want dat staat er ook niet bij dat t x4 zou gaan
Ja, dat was het gevolgquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Mexx kreeg een gele kaart omdat ze deed zenderslingeren.
Als hij naar huis wil: lekker gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:01 schreef woxxel het volgende:
Als jappid wil kan hij nu rellen en een stelling plaatsen voor alcohol uit de prijzenpot x1. Want dat staat er ook niet bij dat t x4 zou gaan
Dat valt onder etenswaar en drank, uiteraard.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:01 schreef woxxel het volgende:
Dat was waar ze geel voor kreeg. Niet omdat ze boos was over het mutsje van Martin. En die boosheid lag misschien meer aan het drinken dan aan dat mutsje.quote:
Zieltjes voor?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
Kim k staat te janken
zieltjes winnen
Heb je alles gevolgd vanavond?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
Kim k staat te janken
zieltjes winnen
Last van haar suikerverslaving?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
Kim k staat te janken
zieltjes winnen
KimD heeft een hele egoïstische onderlaag hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:54 schreef mootie het volgende:
Niks geen loyaliteit tov Jasper bij KimD en Wendy.
Zenderslingeren het gevolgquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was waar ze geel voor kreeg. Niet omdat ze boos was over het mutsje van Martin. En die boosheid lag misschien meer aan het drinken dan aan dat mutsje.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Last van haar suikerverslaving?
Tijd voor een nieuwe stellingquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Last van haar suikerverslaving?
nee ik heb de streams niet aanquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Of je luistert even naar de streams. Ze brak gewoon even.
Ze is niet heel sterk in discussieren maar vond het sterk dat ze voor haar mening stond en die durfde te uitenquote:
Oh, dan snap je het gewoon niet, kan ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik heb de streams niet aan
daarom weet ik ook dat ze jankt
Dat zijn de medicijnen die pratenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:05 schreef mootie het volgende:
Sasha: Iedereen is bezig uit een goed hart.
Ja hoor, Sas. Keep dreaming.
of je hebt commentaar op de streams ipv van op mijquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, dan snap je het gewoon niet, kan ook.
Precies ze was de enige.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is niet heel sterk in discussieren maar vond het sterk dat ze voor haar mening stond en die durfde te uiten
Het was een gênante vertoning , plaatsvervangende schaamte hierquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:07 schreef Alocanda het volgende:
Ergens ben ik blij dat ze kunnen roken dan kan dat idiote klerejong al paffend naar de achtergrond verdwijnen.
Die wil toch ook weg?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben benieuwd wat JW nu heeft gedaan.
Achteraf maakt het hem niet uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben benieuwd wat JW nu heeft gedaan.
Ja, dus ik hoop hem niet meer in beeld te krijgen nu hij zijn zin heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was een gênante vertoning , plaatsvervangende schaamte hier
Aan haar gezicht te zien wel (was een tijdje geleden)quote:
Bij hoeveel % alcohol gaat het over van drinken naar schoonmaakmiddel? 😇quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
alcohol is drinken
en dat is x 25
En dat siert haar en ze mag daar heel trots op zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze brak doordat ze dat heeft gedaan. Omdat het ook weer te maken heeft met haar verleden.
Ik denk dat dat niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:09 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, dus ik hoop hem niet meer in beeld te krijgen nu hij zijn zin heeft.
goede vraagquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bij hoeveel % alcohol gaat het over van drinken naar schoonmaakmiddel? 😇
Klopt, maar toen kregen we andere streams. Dus verder nog niets van meegekregen.quote:
Och dan zal ze wel weer naar 5 willen voor een gesprekjequote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Aan haar gezicht te zien wel (was een tijdje geleden)
Zoiets zal het wel wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Achteraf maakt het hem niet uit.
Drukke boel daar.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:10 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Och dan zal ze wel weer naar 5 willen voor een gesprekje
Jappie is nu bij 5quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:10 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Och dan zal ze wel weer naar 5 willen voor een gesprekje
Helemaal in de ban vanquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef engine het volgende:
Die jongen is zo![]()
Echt wat een idioot argument van Sasha. Je mag je blijkbaar als een volslagen debiel gedragen en dan moet iedereen dat maar accepteren want tja, die jongen is zo.
Verbazingwekkend inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef engine het volgende:
Die jongen is zo![]()
Echt wat een idioot argument van Sasha. Je mag je blijkbaar als een volslagen debiel gedragen en dan moet iedereen dat maar accepteren want tja, die jongen is zo.
Die heeft ook een klap van de molen gehad.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef engine het volgende:
Die jongen is zo![]()
Sowieso : de argumenten die ik allemaal heb gehoord van de meesten zijn treurigquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef engine het volgende:
Die jongen is zo![]()
Roken mag. Snoep ook. Maar niet en/enquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef pingu66 het volgende:
Maar ff.... ik heb de uiteindelijke stemming gemist. Wat is er nu beslist?
Ik vind dat ook heel raar.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef engine het volgende:
Die jongen is zo![]()
pingu snapt het nog niet. OVERNIEUW STEMMEN!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef pingu66 het volgende:
Maar ff.... ik heb de uiteindelijke stemming gemist. Wat is er nu beslist?
Al vanaf het moment dat Jeff die loods binnenliep waren de aanbidders niet van hem af te slaanquote:
Met het gedrag wat hij tentoonstelt, heb je idd een beste klap van de molen gehad.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft ook een klap van de molen gehad.
Heeft ze een goed puntquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
Jeff is een onvolwassen tering mongool
aldus wanda
Misschien moet ze haar Bern dan ook maar eens accepteren zoals hij is en niet zo dramatisch reageren als hij een andere mening heeft. Of gedate heeft met 3 verschillende dames ( voor de loods)quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef engine het volgende:
Die jongen is zo![]()
Verslaafdenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:14 schreef puzziepie het volgende:
Eerlijk is eerlijk ,ik vind Babs en Wen ook niet okay vanavond
Goed gezien van Wandaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
Jeff is een onvolwassen tering mongool
aldus wanda
die ronde harde haribo snoepjesquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:16 schreef puzziepie het volgende:
Lievelingssnoep van KimW is dragibus snoep
Nooit van gehoord
Ja Sas is een hypocriet rupsje.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien moet ze haar Bern dan ook maar eens accepteren zoals hij is en niet zo dramatisch reageren als hij een andere mening heeft. Of gedate heeft met 3 verschillende dames ( voor de loods)
Ahhh de roti?!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
Het eten is niet te vreten zegt Wanda en ZOe ook
Ik heb ze gegoogeldquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ronde harde haribo snoepjes
met een zachte binnenkant
Hoop dat jap echt gaat,al is het maar omdat de kenau hem dan moet missenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:16 schreef engine het volgende:
Wanda is aan het wachten tot Jappie terug komt. Ze wil ff met hem praten. (goede vrienden)
Ennnnn beeld weg.
Dit soort redeneringen vind ik zo raar.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:17 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hoop dat jap echt gaat,al is het maar omdat de kenau hem dan moet missen
Gelukkig hebben Jeff en Kim goede gesprekken...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
die hebben ook constant woorden over de stomste dingen
Mexx en Matin
Hoop het niet. Ik zie ze graag samenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:17 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hoop dat jap echt gaat,al is het maar omdat de kenau hem dan moet missen
Nooit van gehoord dragibus. Wel van De Bus ook al zo'n fantastische RLSquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ronde harde haribo snoepjes
met een zachte binnenkant
Hem,dat hij jaloers is.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
Martin vind het niet leuk als mexx haar op een bepaalde manier neerzet
Tijdens verdienopdrachten heb je er niks aanquote:
Niet veel maar Martin vindt van welquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
geen idee wat mexx nu weer heeft gedaan
Ja Kim D is sigaretten aan het klikkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:19 schreef woxxel het volgende:
Het lijkt of dat ze gewoon nog kunnen roken
I know,maar dat mag ze niet uitspreken.quote:
Maar 6x3 kan ze niet uitrekenenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Kim D is sigaretten aan het klikken
Ja wel mooi dat Mexx klaar is met Jeff en Kim.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Kenzy: Maar dan moet je fakking aardig tegen hem doen
Mexx: Ik be nklaar hoor, en die trut ook
Mirthe heeft een gesprek achter aangevraagd.
Ja dat scheelt al snel heel veel.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel mooi dat Mexx klaar is met Jeff en Kim.
Eigenlijk moet iedereen die op rood stond gewoon dreigen te vertrekken en dus allemaal massaal hun 24 uur aanvragenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:23 schreef puzziepie het volgende:
Zoe ook al met gedachten om naar huis te gaan
Kreeg ze geen peukie?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel mooi dat Mexx klaar is met Jeff en Kim.
Ja dat nietquote:
Afgeblaft door Kim tijdens de stellingen.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:25 schreef ledn81 het volgende:
De Febo heeft zich echt in de voet geschoten dat ze dit toegestaan hebben. Jeff blijft nu maar 4 anderen twijfelen om vanavond nog de poort uit te lopen. Raar gedoe
Met gestrekt been erin gaan met z'n allenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:25 schreef ledn81 het volgende:
De Febo heeft zich echt in de voet geschoten dat ze dit toegestaan hebben. Jeff blijft nu maar 4 anderen twijfelen om vanavond nog de poort uit te lopen. Raar gedoe
Maar ze is zieieieiekquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tijdens verdienopdrachten heb je er niks aan
Vertel maar eens wanneer ze heeft staan koken
Bovendien nog nooit opgegaan voor manager
Ja, maar uiteindelijk hebben ze een grote bek en blijven gewoon .....quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:25 schreef ledn81 het volgende:
Het is gewoon de Jeffshow geworden terwijl hij het juist voor mij minder leuk maakt om het te volgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
Ondertussen geniet Jeff hiervan en dat wist je dus vooraf
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:28 schreef engine het volgende:
Een standbeeld lijkt mij op zijn plaats![]()
[ afbeelding ]
Nu nog een peuk in zijn hand en paf een gele kaart.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:29 schreef mootie het volgende:
Nou, Jeff zeikt gewoon door, en zijn harem omringt hem, aanbiddend.
En overmorgen worden ze weer verrot gescholden door Jeff.quote:
Wisten we toch al?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:32 schreef engine het volgende:
Jasper heeft 24 uur aangevraagd.....Soundlock!
Krijg het idee dat wij niet mogen weten dat Jasper zijn 24 uur aangevraagd heeft.
Dat zegt toch ook genoeg om het clubje dat met hem meeheult..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:32 schreef mootie het volgende:
Ze vinden hem echt fantastisch he… ze lachen zich rot om zijn gedrag. Vinden ze geweeeeldig.
Topshow!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:25 schreef ledn81 het volgende:
Peukenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:32 schreef mootie het volgende:
Ze vinden hem echt fantastisch he… ze lachen zich rot om zijn gedrag. Vinden ze geweeeeldig.
Wel naar achteren, maar doen alsof de aanvraag niet is binnen gekomen dus dan mag ie pas donderdagochtend weg ....quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:32 schreef engine het volgende:
Jasper heeft 24 uur aangevraagd.....Soundlock!
Krijg het idee dat wij niet mogen weten dat Jasper zijn 24 uur aangevraagd heeft.
GJ is ook een viezerik met zijn stelling voor het roken...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:34 schreef engine het volgende:
Jasper is weer terug in de loods. GJ roept Jappie om even te praten......en soundlock!
De regels kunnen ten alle tijden veranderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat er na 17.00 uur geen 24 uur meer aangevraagd mocht worden.
Ik snap Babette ook niet ,quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
GJ is ook een viezerik met zijn stelling voor het roken...Gewoon om Babette te pleasen
Heerlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Totale overwinningsroes, veel te hard gelach, te uitbundig. Vies.
Hysterische bende , ongelofelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Totale overwinningsroes, veel te hard gelach, te uitbundig. Vies.
Je hoort haar zelfs als Martin aan het basketballen isquote:
Die bedoel ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ja Mattin moet zich ff ontladen ....
Het is één groot vaag verhaal geworden met die regeltjes. Niemand weet dadelijk nog waar ze voor gestemd hebben en die potten tabak gaan er komen. Kan niet wachten op de volgende "stilte" waarschuwing.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
GJ is ook een viezerik met zijn stelling voor het roken...Gewoon om Babette te pleasen
GJ is gewoon verkracht door Jeffreyquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hoop op heel veel gele kaarten..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Het is één groot vaag verhaal geworden met die regeltjes. Niemand weet dadelijk nog waar ze voor gestemd hebben en die potten tabak gaan er komen. Kan niet wachten op de volgende "stilte" waarschuwing.
Zou ik ook niet doenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:40 schreef mootie het volgende:
Nee Kim, niet je verhaal aan Bep vertellen!!
Slecht advies, Erik.
Helemaal mee eens👍👍👍. Volgens mij is Sas net zo tokkie als Jeff, alleen heeft zij het nog niet zo op die manier geuit. Dat zal wel de reden voor haar adoratie, naar Jeff toe, zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien moet ze haar Bern dan ook maar eens accepteren zoals hij is en niet zo dramatisch reageren als hij een andere mening heeft. Of gedate heeft met 3 verschillende dames ( voor de loods)
Jeff kreeg al een pot tabakquote:
Ja te triestquote:
Hoeveel per 3 maanden?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:44 schreef ledn81 het volgende:
Babbel tegen Zoe
Je weet toch dat er per 3 maanden maar max hun 24u mogen aanvragen. Whaha hoe dan.
Dat hoorde ik ook en toen SLquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:44 schreef ledn81 het volgende:
Babbel tegen Zoe
Je weet toch dat er per 3 maanden maar max hun 24u mogen aanvragen. Whaha hoe dan.
Zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:45 schreef engine het volgende:
Sasha vindt dat er vandaag eindelijk wat progressie geboekt is omdat er vandaag eerlijk wat gezegd wordt.
Wat Sasha vindt moet ze bij het ziekenhuis brengenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:45 schreef engine het volgende:
Sasha vindt dat er vandaag eindelijk wat progressie geboekt is omdat er vandaag eerlijk wat gezegd wordt.
Ze had weer een drankje in haar hand, gaat ze weer dom lallen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:45 schreef mootie het volgende:
Voor Sas was vandaag een doorbraak in elkaar aanspreken.
Say what?
Theequote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:47 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze had weer een drankje in haar hand, gaat ze weer dom lallen.
Ook een repeterend verhaalquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:45 schreef woxxel het volgende:
Er gebeurd iets wat wij niet mogen weten
Dat ze helemaal genezen is,dat is een enorme stap voorwaartsquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:46 schreef mootie het volgende:
Er zijn gesprekken op gang gekomen.
Ja hoor Sas, het is een enorme stap voorwaarts
Die gaan toch niet, net als Jeff nooit gaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:45 schreef Silves het volgende:
Oke ik begrijp nu dat jappie geen snoepjes wil , maar liever Vodka..ff allemaal dreigen om ook zijn verslaving te eisen..blijf erbij dat ik dadelijk 3 koffers wil zien..en ze mogen weglopen...zonder 24 u aan te vragen.
Choasquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:49 schreef woxxel het volgende:
Dat gaat toch niet werken dat alleen de niet rokers iets te snoepen krijgen
Het is ook een halve kerelquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:49 schreef Daana316 het volgende:
Als je Sas ook ziet zitten, terwijl ze met Bern praat. Ze zit erbij als een kerel.
Heb het gehad met die chantages van beide kanten,,,quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die gaan toch niet, net als Jeff nooit gaat.
Doet zich voor als een zwak vogeltje, maar is een dramaqueen als het er op aan komt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:48 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik had Sasha toch wel hoger ingeschat
Net zoals dat het niet gaat werken om iemand zijn rookwaar af te pakken voor een week als er weer een waarschuwing komt. En die waarschuwing gaat er komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:49 schreef woxxel het volgende:
Dat gaat toch niet werken dat alleen de niet rokers iets te snoepen krijgen
Dat gedoe met Bern toen over zijn dates buiten en dan zelf met Zoe zoenen en trio willen. Schiet mij maar lekquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Doet zich voor als een zwak vogeltje, maar is een dramaqueen als het er op aan komt.
Is dat het plan? Als er gepraat wordt tijdens het roken en de stem waarschuwt dan worden de peuken van diegene afgepakt?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Net zoals dat het niet gaat werken om iemand zijn rookwaar af te pakken voor een week als er weer een waarschuwing komt. En die waarschuwing gaat er komen.
Ik ook, vind haar steeds Hypocrieter worden. Ze zegt dat ze die chaos niet wilde, maar geniet er wel van.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:47 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Vind Sasha ook steeds minder leuk...
Terwijl ook niet-rokers die bij de rookruimte gaan staan praten evengoed die waarschuwing krijgen, en dat is ook gezegd nog voor de stemmingquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat het plan? Als er gepraat wordt tijdens het roken en de stem waarschuwt dan worden de peuken van diegene afgepakt?
Dat dus. Ging nergens over maar een drama dat ze ervan maaktequote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat gedoe met Bern toen over zijn dates buiten en dan zelf met Zoe zoenen en trio willen. Schiet mij maar lek
Vind ik ergens ook wel. Kijk hoe chagrijnig ze soms is die kan ook alleen maar vrolijk zijn met een drankje. En dan zo'n drama maken maar zelf ook de grenzen opzoeken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik ook, vind haar steeds Hypocrieter worden. Ze zegt dat ze die chaos niet wilde, maar geniet er wel van.
Jepquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat het plan? Als er gepraat wordt tijdens het roken en de stem waarschuwt dan worden de peuken van diegene afgepakt?
Hetzelfde eigenlijk met KimD die je gewoon ziet opleven als er ergens een akkefietje isquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik ook, vind haar steeds Hypocrieter worden. Ze zegt dat ze die chaos niet wilde, maar geniet er wel van.
Komt er een niet roker vragen .. Jeff pilsje ?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:53 schreef Silves het volgende:
Het zou zo makkelijk moeten gaan..er mag maar 1 roken buiten.opgelost.
Dan gaat het toch weer over gunnenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Net zoals dat het niet gaat werken om iemand zijn rookwaar af te pakken voor een week als er weer een waarschuwing komt. En die waarschuwing gaat er komen.
Dat bedoel ik met dat Sas Hypocriet is. Heb je nog filmpje van later op de avond in de slpkmr gekeken? Waarin ze zei: we hebben toch nog geen officiële relatie.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat gedoe met Bern toen over zijn dates buiten en dan zelf met Zoe zoenen en trio willen. Schiet mij maar lek
Terug naar de telefooncel uit Utopiaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:53 schreef Silves het volgende:
Er gaat nu een voorraad komen voor twee maanden. Dadelijk hebben we weer een feestje, denken ze net iets minder na. Die waarschuwingen gaan er wel komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:53 schreef Silves het volgende:
Krijg de niet roker een gele kaart..en geen snoep meerquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt er een niet roker vragen .. Jeff pilsje ?
Dus op die manier kunnen de niet-rokers de rokers hun pot af laten pakkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Terwijl ook niet-rokers die bij de rookruimte gaan staan praten evengoed die waarschuwing krijgen, en dat is ook gezegd nog voor de stemming
Ik heb de eerste pitch van GJ gezien, maar moest afhaken voor het stemmen. Ik heb geprobeerd bij te lezen, maar het was soms niet te volgenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Jep
Maar ze hebben nu vanavond 3x daarover gestemd. Uiteindelijk zijn er drie ideeën samengevoegd en dat kreeg goedkeuring. Heb de hele avond gekeken en kan je niet precies vertellen waar ze nu over akkoord zijn gegaan
Of geen bier meer als ie niet van snoep houdt?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Krijg de niet roker een gele kaart..en geen snoep meer
Snap haar soms ook niet. Laatste tijd vind ik haar toch best wel chagrijnigquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:55 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met dat Sas Hypocriet is. Heb je nog filmpje van later op de avond in de slpkmr gekeken? Waarin ze zei: we hebben toch nog geen officiële relatie.
Dus was zoenen met Zoe geoorloofd en Bern is even een losbol geweest voor de loods en was een viezerik en nog veel meer.
Ik was al verbaasd dat Kim W bij Erik bleef zitten toen Janet wegliep, maar ze zit nog steeds gezellig te kletsen. Dit is gewoon een leuk gesprekquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:57 schreef mootie het volgende:
Kim en Erik vinden elkaar helemaal in hun snoepverslaving.
Tikkels ruilen tegen….!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat Kim W bij Erik bleef zitten toen Janet wegliep, maar ze zit nog steeds gezellig te kletsen. Dit is gewoon een leuk gesprek
gewoon geen zendtijd denk ik..het is altijd wel leuk de gesprekken op de rokersbank..dan zijn ze ook ontspannen.laat de meldingen maar komen en de gele kaarten, maar ook voor fluisteren en zenders ect..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Er gaat nu een voorraad komen voor twee maanden. Dadelijk hebben we weer een feestje, denken ze net iets minder na. Die waarschuwingen gaan er wel komen.
Ze weten ook alles he, kleuren van de zakken, de inhoud.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets anders lekkers, een beetje dealen
Dat was het ook niet. Chaosquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de eerste pitch van GJ gezien, maar moest afhaken voor het stemmen. Ik heb geprobeerd bij te lezen, maar het was soms niet te volgen
Ze hebben al dikwijls een waarschuwing gehad van achteren.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:59 schreef woxxel het volgende:
Ik weet ook nog zeker dat in jeff z'n manager tijd, jeff had gezegd dat hij zelf de regel erbij had verzonnen dat het een gele kaart wordt als er gepraat wordt tijdens het roken.
Ze zijn alleen bang dat die regel gaat komen
Nope, niet meer nadat hij voorbij FJ flitste.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was het ook niet. Chaos
Is Jappie nog gezien?
Ja. Liep langs GJ, GJ riep hem maar Jappie wilde niet. Later kwam Jappie weer terug en weg wastiequote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was het ook niet. Chaos
Is Jappie nog gezien?
Van de schillen van de aardappelsquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij die zelfgemaakte chips.
Kloptquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:59 schreef woxxel het volgende:
Ik weet ook nog zeker dat in jeff z'n manager tijd, jeff had gezegd dat hij zelf de regel erbij had verzonnen dat het een gele kaart wordt als er gepraat wordt tijdens het roken.
Ze zijn alleen bang dat die regel gaat komen
Zegt Mexx.quote:
Ik denk niet dat dit nu verzint , want ik heb het JW ook horen zeggenquote:
Dat kan helemaal niet. Voor 17.00 uur je 24 uur aanvragen en dan de dag erop naar huis. Dus donderdag pas.quote:
Was met op de muur schrijven ook. Veel waarschuwingen en daar was dan de gele kaart.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt
Maar het zou alsnog altijd kunnen. Maar dat zou ook meteen heel scheef zijn om dan iemand een gele kaart te geven terwijl het al honderden keren gebeurd is. Denk niet dat het gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan niet want Mexx is dinsdag vertrokken
zijn ze lekker op tijd mee danquote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Willen niet meer geassocieerd worden met de loods en inwoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |