Ze weten ook alles he, kleuren van de zakken, de inhoud.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets anders lekkers, een beetje dealen
Dat was het ook niet. Chaosquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de eerste pitch van GJ gezien, maar moest afhaken voor het stemmen. Ik heb geprobeerd bij te lezen, maar het was soms niet te volgen
Ze hebben al dikwijls een waarschuwing gehad van achteren.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:59 schreef woxxel het volgende:
Ik weet ook nog zeker dat in jeff z'n manager tijd, jeff had gezegd dat hij zelf de regel erbij had verzonnen dat het een gele kaart wordt als er gepraat wordt tijdens het roken.
Ze zijn alleen bang dat die regel gaat komen
Nope, niet meer nadat hij voorbij FJ flitste.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was het ook niet. Chaos
Is Jappie nog gezien?
Ja. Liep langs GJ, GJ riep hem maar Jappie wilde niet. Later kwam Jappie weer terug en weg wastiequote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was het ook niet. Chaos
Is Jappie nog gezien?
Van de schillen van de aardappelsquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij die zelfgemaakte chips.
Kloptquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:59 schreef woxxel het volgende:
Ik weet ook nog zeker dat in jeff z'n manager tijd, jeff had gezegd dat hij zelf de regel erbij had verzonnen dat het een gele kaart wordt als er gepraat wordt tijdens het roken.
Ze zijn alleen bang dat die regel gaat komen
Zegt Mexx.quote:
Ik denk niet dat dit nu verzint , want ik heb het JW ook horen zeggenquote:
Dat kan helemaal niet. Voor 17.00 uur je 24 uur aanvragen en dan de dag erop naar huis. Dus donderdag pas.quote:
Was met op de muur schrijven ook. Veel waarschuwingen en daar was dan de gele kaart.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt
Maar het zou alsnog altijd kunnen. Maar dat zou ook meteen heel scheef zijn om dan iemand een gele kaart te geven terwijl het al honderden keren gebeurd is. Denk niet dat het gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan niet want Mexx is dinsdag vertrokken
zijn ze lekker op tijd mee danquote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Willen niet meer geassocieerd worden met de loods en inwoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |