Jepquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat het plan? Als er gepraat wordt tijdens het roken en de stem waarschuwt dan worden de peuken van diegene afgepakt?
Hetzelfde eigenlijk met KimD die je gewoon ziet opleven als er ergens een akkefietje isquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik ook, vind haar steeds Hypocrieter worden. Ze zegt dat ze die chaos niet wilde, maar geniet er wel van.
Komt er een niet roker vragen .. Jeff pilsje ?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:53 schreef Silves het volgende:
Het zou zo makkelijk moeten gaan..er mag maar 1 roken buiten.opgelost.
Dan gaat het toch weer over gunnenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Net zoals dat het niet gaat werken om iemand zijn rookwaar af te pakken voor een week als er weer een waarschuwing komt. En die waarschuwing gaat er komen.
Dat bedoel ik met dat Sas Hypocriet is. Heb je nog filmpje van later op de avond in de slpkmr gekeken? Waarin ze zei: we hebben toch nog geen officiële relatie.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat gedoe met Bern toen over zijn dates buiten en dan zelf met Zoe zoenen en trio willen. Schiet mij maar lek
Terug naar de telefooncel uit Utopiaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:53 schreef Silves het volgende:
Er gaat nu een voorraad komen voor twee maanden. Dadelijk hebben we weer een feestje, denken ze net iets minder na. Die waarschuwingen gaan er wel komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:53 schreef Silves het volgende:
Krijg de niet roker een gele kaart..en geen snoep meerquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt er een niet roker vragen .. Jeff pilsje ?
Dus op die manier kunnen de niet-rokers de rokers hun pot af laten pakkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Terwijl ook niet-rokers die bij de rookruimte gaan staan praten evengoed die waarschuwing krijgen, en dat is ook gezegd nog voor de stemming
Ik heb de eerste pitch van GJ gezien, maar moest afhaken voor het stemmen. Ik heb geprobeerd bij te lezen, maar het was soms niet te volgenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Jep
Maar ze hebben nu vanavond 3x daarover gestemd. Uiteindelijk zijn er drie ideeën samengevoegd en dat kreeg goedkeuring. Heb de hele avond gekeken en kan je niet precies vertellen waar ze nu over akkoord zijn gegaan
Of geen bier meer als ie niet van snoep houdt?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Krijg de niet roker een gele kaart..en geen snoep meer
Snap haar soms ook niet. Laatste tijd vind ik haar toch best wel chagrijnigquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:55 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met dat Sas Hypocriet is. Heb je nog filmpje van later op de avond in de slpkmr gekeken? Waarin ze zei: we hebben toch nog geen officiële relatie.
Dus was zoenen met Zoe geoorloofd en Bern is even een losbol geweest voor de loods en was een viezerik en nog veel meer.
Ik was al verbaasd dat Kim W bij Erik bleef zitten toen Janet wegliep, maar ze zit nog steeds gezellig te kletsen. Dit is gewoon een leuk gesprekquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:57 schreef mootie het volgende:
Kim en Erik vinden elkaar helemaal in hun snoepverslaving.
Tikkels ruilen tegen….!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat Kim W bij Erik bleef zitten toen Janet wegliep, maar ze zit nog steeds gezellig te kletsen. Dit is gewoon een leuk gesprek
gewoon geen zendtijd denk ik..het is altijd wel leuk de gesprekken op de rokersbank..dan zijn ze ook ontspannen.laat de meldingen maar komen en de gele kaarten, maar ook voor fluisteren en zenders ect..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Er gaat nu een voorraad komen voor twee maanden. Dadelijk hebben we weer een feestje, denken ze net iets minder na. Die waarschuwingen gaan er wel komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |