Het was een gênante vertoning , plaatsvervangende schaamte hierquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:07 schreef Alocanda het volgende:
Ergens ben ik blij dat ze kunnen roken dan kan dat idiote klerejong al paffend naar de achtergrond verdwijnen.
Die wil toch ook weg?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben benieuwd wat JW nu heeft gedaan.
Achteraf maakt het hem niet uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben benieuwd wat JW nu heeft gedaan.
Ja, dus ik hoop hem niet meer in beeld te krijgen nu hij zijn zin heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was een gênante vertoning , plaatsvervangende schaamte hier
Aan haar gezicht te zien wel (was een tijdje geleden)quote:
Bij hoeveel % alcohol gaat het over van drinken naar schoonmaakmiddel? 😇quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
alcohol is drinken
en dat is x 25
En dat siert haar en ze mag daar heel trots op zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze brak doordat ze dat heeft gedaan. Omdat het ook weer te maken heeft met haar verleden.
Ik denk dat dat niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:09 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, dus ik hoop hem niet meer in beeld te krijgen nu hij zijn zin heeft.
goede vraagquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bij hoeveel % alcohol gaat het over van drinken naar schoonmaakmiddel? 😇
Klopt, maar toen kregen we andere streams. Dus verder nog niets van meegekregen.quote:
Och dan zal ze wel weer naar 5 willen voor een gesprekjequote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Aan haar gezicht te zien wel (was een tijdje geleden)
Zoiets zal het wel wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Achteraf maakt het hem niet uit.
Drukke boel daar.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:10 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Och dan zal ze wel weer naar 5 willen voor een gesprekje
Jappie is nu bij 5quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:10 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Och dan zal ze wel weer naar 5 willen voor een gesprekje
Helemaal in de ban vanquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef engine het volgende:
Die jongen is zo![]()
Echt wat een idioot argument van Sasha. Je mag je blijkbaar als een volslagen debiel gedragen en dan moet iedereen dat maar accepteren want tja, die jongen is zo.
Verbazingwekkend inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef engine het volgende:
Die jongen is zo![]()
Echt wat een idioot argument van Sasha. Je mag je blijkbaar als een volslagen debiel gedragen en dan moet iedereen dat maar accepteren want tja, die jongen is zo.
Die heeft ook een klap van de molen gehad.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef engine het volgende:
Die jongen is zo![]()
Sowieso : de argumenten die ik allemaal heb gehoord van de meesten zijn treurigquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef engine het volgende:
Die jongen is zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |