Hoop op heel veel gele kaarten..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Het is één groot vaag verhaal geworden met die regeltjes. Niemand weet dadelijk nog waar ze voor gestemd hebben en die potten tabak gaan er komen. Kan niet wachten op de volgende "stilte" waarschuwing.
Zou ik ook niet doenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:40 schreef mootie het volgende:
Nee Kim, niet je verhaal aan Bep vertellen!!
Slecht advies, Erik.
Helemaal mee eens👍👍👍. Volgens mij is Sas net zo tokkie als Jeff, alleen heeft zij het nog niet zo op die manier geuit. Dat zal wel de reden voor haar adoratie, naar Jeff toe, zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien moet ze haar Bern dan ook maar eens accepteren zoals hij is en niet zo dramatisch reageren als hij een andere mening heeft. Of gedate heeft met 3 verschillende dames ( voor de loods)
Jeff kreeg al een pot tabakquote:
Ja te triestquote:
Hoeveel per 3 maanden?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:44 schreef ledn81 het volgende:
Babbel tegen Zoe
Je weet toch dat er per 3 maanden maar max hun 24u mogen aanvragen. Whaha hoe dan.
Dat hoorde ik ook en toen SLquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:44 schreef ledn81 het volgende:
Babbel tegen Zoe
Je weet toch dat er per 3 maanden maar max hun 24u mogen aanvragen. Whaha hoe dan.
Zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:45 schreef engine het volgende:
Sasha vindt dat er vandaag eindelijk wat progressie geboekt is omdat er vandaag eerlijk wat gezegd wordt.
Wat Sasha vindt moet ze bij het ziekenhuis brengenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:45 schreef engine het volgende:
Sasha vindt dat er vandaag eindelijk wat progressie geboekt is omdat er vandaag eerlijk wat gezegd wordt.
Ze had weer een drankje in haar hand, gaat ze weer dom lallen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:45 schreef mootie het volgende:
Voor Sas was vandaag een doorbraak in elkaar aanspreken.
Say what?
Theequote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:47 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze had weer een drankje in haar hand, gaat ze weer dom lallen.
Ook een repeterend verhaalquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:45 schreef woxxel het volgende:
Er gebeurd iets wat wij niet mogen weten
Dat ze helemaal genezen is,dat is een enorme stap voorwaartsquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:46 schreef mootie het volgende:
Er zijn gesprekken op gang gekomen.
Ja hoor Sas, het is een enorme stap voorwaarts
Die gaan toch niet, net als Jeff nooit gaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:45 schreef Silves het volgende:
Oke ik begrijp nu dat jappie geen snoepjes wil , maar liever Vodka..ff allemaal dreigen om ook zijn verslaving te eisen..blijf erbij dat ik dadelijk 3 koffers wil zien..en ze mogen weglopen...zonder 24 u aan te vragen.
Choasquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:49 schreef woxxel het volgende:
Dat gaat toch niet werken dat alleen de niet rokers iets te snoepen krijgen
Het is ook een halve kerelquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:49 schreef Daana316 het volgende:
Als je Sas ook ziet zitten, terwijl ze met Bern praat. Ze zit erbij als een kerel.
Heb het gehad met die chantages van beide kanten,,,quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die gaan toch niet, net als Jeff nooit gaat.
Doet zich voor als een zwak vogeltje, maar is een dramaqueen als het er op aan komt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:48 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik had Sasha toch wel hoger ingeschat
Net zoals dat het niet gaat werken om iemand zijn rookwaar af te pakken voor een week als er weer een waarschuwing komt. En die waarschuwing gaat er komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:49 schreef woxxel het volgende:
Dat gaat toch niet werken dat alleen de niet rokers iets te snoepen krijgen
Dat gedoe met Bern toen over zijn dates buiten en dan zelf met Zoe zoenen en trio willen. Schiet mij maar lekquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Doet zich voor als een zwak vogeltje, maar is een dramaqueen als het er op aan komt.
Is dat het plan? Als er gepraat wordt tijdens het roken en de stem waarschuwt dan worden de peuken van diegene afgepakt?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Net zoals dat het niet gaat werken om iemand zijn rookwaar af te pakken voor een week als er weer een waarschuwing komt. En die waarschuwing gaat er komen.
Ik ook, vind haar steeds Hypocrieter worden. Ze zegt dat ze die chaos niet wilde, maar geniet er wel van.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:47 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Vind Sasha ook steeds minder leuk...
Terwijl ook niet-rokers die bij de rookruimte gaan staan praten evengoed die waarschuwing krijgen, en dat is ook gezegd nog voor de stemmingquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat het plan? Als er gepraat wordt tijdens het roken en de stem waarschuwt dan worden de peuken van diegene afgepakt?
Dat dus. Ging nergens over maar een drama dat ze ervan maaktequote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat gedoe met Bern toen over zijn dates buiten en dan zelf met Zoe zoenen en trio willen. Schiet mij maar lek
Vind ik ergens ook wel. Kijk hoe chagrijnig ze soms is die kan ook alleen maar vrolijk zijn met een drankje. En dan zo'n drama maken maar zelf ook de grenzen opzoeken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:52 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik ook, vind haar steeds Hypocrieter worden. Ze zegt dat ze die chaos niet wilde, maar geniet er wel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |