Hoop op heel veel gele kaarten..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Het is één groot vaag verhaal geworden met die regeltjes. Niemand weet dadelijk nog waar ze voor gestemd hebben en die potten tabak gaan er komen. Kan niet wachten op de volgende "stilte" waarschuwing.
Zou ik ook niet doenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:40 schreef mootie het volgende:
Nee Kim, niet je verhaal aan Bep vertellen!!
Slecht advies, Erik.
Helemaal mee eens👍👍👍. Volgens mij is Sas net zo tokkie als Jeff, alleen heeft zij het nog niet zo op die manier geuit. Dat zal wel de reden voor haar adoratie, naar Jeff toe, zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien moet ze haar Bern dan ook maar eens accepteren zoals hij is en niet zo dramatisch reageren als hij een andere mening heeft. Of gedate heeft met 3 verschillende dames ( voor de loods)
Jeff kreeg al een pot tabakquote:
Ja te triestquote:
Hoeveel per 3 maanden?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:44 schreef ledn81 het volgende:
Babbel tegen Zoe
Je weet toch dat er per 3 maanden maar max hun 24u mogen aanvragen. Whaha hoe dan.
Dat hoorde ik ook en toen SLquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:44 schreef ledn81 het volgende:
Babbel tegen Zoe
Je weet toch dat er per 3 maanden maar max hun 24u mogen aanvragen. Whaha hoe dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |