Roken mag. Snoep ook. Maar niet en/enquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef pingu66 het volgende:
Maar ff.... ik heb de uiteindelijke stemming gemist. Wat is er nu beslist?
Ik vind dat ook heel raar.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef engine het volgende:
Die jongen is zo![]()
Echt wat een idioot argument van Sasha. Je mag je blijkbaar als een volslagen debiel gedragen en dan moet iedereen dat maar accepteren want tja, die jongen is zo.
pingu snapt het nog niet. OVERNIEUW STEMMEN!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef pingu66 het volgende:
Maar ff.... ik heb de uiteindelijke stemming gemist. Wat is er nu beslist?
Al vanaf het moment dat Jeff die loods binnenliep waren de aanbidders niet van hem af te slaanquote:
Met het gedrag wat hij tentoonstelt, heb je idd een beste klap van de molen gehad.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft ook een klap van de molen gehad.
Heeft ze een goed puntquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
Jeff is een onvolwassen tering mongool
aldus wanda
Misschien moet ze haar Bern dan ook maar eens accepteren zoals hij is en niet zo dramatisch reageren als hij een andere mening heeft. Of gedate heeft met 3 verschillende dames ( voor de loods)quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:12 schreef engine het volgende:
Die jongen is zo![]()
Echt wat een idioot argument van Sasha. Je mag je blijkbaar als een volslagen debiel gedragen en dan moet iedereen dat maar accepteren want tja, die jongen is zo.
Verslaafdenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:14 schreef puzziepie het volgende:
Eerlijk is eerlijk ,ik vind Babs en Wen ook niet okay vanavond
Goed gezien van Wandaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
Jeff is een onvolwassen tering mongool
aldus wanda
die ronde harde haribo snoepjesquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:16 schreef puzziepie het volgende:
Lievelingssnoep van KimW is dragibus snoep
Nooit van gehoord
Ja Sas is een hypocriet rupsje.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien moet ze haar Bern dan ook maar eens accepteren zoals hij is en niet zo dramatisch reageren als hij een andere mening heeft. Of gedate heeft met 3 verschillende dames ( voor de loods)
Ahhh de roti?!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
Het eten is niet te vreten zegt Wanda en ZOe ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |