Ik heb ze gegoogeldquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ronde harde haribo snoepjes
met een zachte binnenkant
Hoop dat jap echt gaat,al is het maar omdat de kenau hem dan moet missenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:16 schreef engine het volgende:
Wanda is aan het wachten tot Jappie terug komt. Ze wil ff met hem praten. (goede vrienden)
Ennnnn beeld weg.
Dit soort redeneringen vind ik zo raar.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:17 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hoop dat jap echt gaat,al is het maar omdat de kenau hem dan moet missen
Gelukkig hebben Jeff en Kim goede gesprekken...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
die hebben ook constant woorden over de stomste dingen
Mexx en Matin
Hoop het niet. Ik zie ze graag samenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:17 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hoop dat jap echt gaat,al is het maar omdat de kenau hem dan moet missen
Nooit van gehoord dragibus. Wel van De Bus ook al zo'n fantastische RLSquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
die ronde harde haribo snoepjes
met een zachte binnenkant
Hem,dat hij jaloers is.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
Martin vind het niet leuk als mexx haar op een bepaalde manier neerzet
Tijdens verdienopdrachten heb je er niks aanquote:
Niet veel maar Martin vindt van welquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
geen idee wat mexx nu weer heeft gedaan
Ja Kim D is sigaretten aan het klikkenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:19 schreef woxxel het volgende:
Het lijkt of dat ze gewoon nog kunnen roken
I know,maar dat mag ze niet uitspreken.quote:
Maar 6x3 kan ze niet uitrekenenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Kim D is sigaretten aan het klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |