Zieltjes voor?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
Kim k staat te janken
zieltjes winnen
Heb je alles gevolgd vanavond?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
Kim k staat te janken
zieltjes winnen
Last van haar suikerverslaving?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
Kim k staat te janken
zieltjes winnen
KimD heeft een hele egoïstische onderlaag hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:54 schreef mootie het volgende:
Niks geen loyaliteit tov Jasper bij KimD en Wendy.
Zenderslingeren het gevolgquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was waar ze geel voor kreeg. Niet omdat ze boos was over het mutsje van Martin. En die boosheid lag misschien meer aan het drinken dan aan dat mutsje.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Last van haar suikerverslaving?
Tijd voor een nieuwe stellingquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Last van haar suikerverslaving?
nee ik heb de streams niet aanquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Of je luistert even naar de streams. Ze brak gewoon even.
Ze is niet heel sterk in discussieren maar vond het sterk dat ze voor haar mening stond en die durfde te uitenquote:
Oh, dan snap je het gewoon niet, kan ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik heb de streams niet aan
daarom weet ik ook dat ze jankt
Dat zijn de medicijnen die pratenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:05 schreef mootie het volgende:
Sasha: Iedereen is bezig uit een goed hart.
Ja hoor, Sas. Keep dreaming.
of je hebt commentaar op de streams ipv van op mijquote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, dan snap je het gewoon niet, kan ook.
Precies ze was de enige.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is niet heel sterk in discussieren maar vond het sterk dat ze voor haar mening stond en die durfde te uiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |